Jump to content
Sign in to follow this  
Annemarie84

Herbalife

Recommended Posts

Hallo meiden,

Ik ben benieuwd of er hier nog meer meiden zijn die Herbalife gebruiken.

Volgens mij kan het geen kwaad en op internet staat eigenlijk dat het alleen maar goed is.

Groetjes Annemarie

Guest Mart

foutje, had in verkeerde topic gereageerd rolleyes.gif

hallo,

herbalife.. ja als je het alleen voor de vitamines doet is het wel goed. maar afvallen tijdens de zwangerschap is natuurlijk helemaal niet goed.

Ik was ook aan de herbalife om af te vallen maar toen ik met de behandelingen begon ben ik er mee gestopt en begonnen aan , ontbijt musli met yoghurt een beetje roosvice en notenolie(bij ah te koop) volgens de acupunturist is dit olie ook bevordelijk voor de hechting van de emmy, Heb dit wel alleen bij de laatste poging gedaan en.. zwanger. naja misschien toeval maar ga er in januari wel weer mee beginnen.

suc6

liefs

Desiree

Ps: ik zie dat je in Delfzijl woont.. dat is nog geen 15 km van me vandaan!! Doe er altijd mij boodschapjes:D

Hoi Dees,

Hoelang was je al met Herbalife bezig toen je zwanger raakte? En ben je er mee afgevallen?

Ik ben nu 8 weken bezig en ben 5kg afgevallen. Niet echt veel als je het vergelijkt met andere mensen die Herbalife gebruiken.

Ik gebruik ook de multivitaminen en daar zit ook foliumzuur in. Dus die hoef ik dan niet ook nog in te nemen.

Groetjes!

Ik heb ook een hele poos herbalife genomen, je mag het ook hebben als je zwanger bent maar niet om af te vallen, ik was er toen dr tijd 10 kilo mee afgevallen, je moet alleen als je stopt je gewone voeding weer opbouwen en herbalife afbouwen om het resultaat te behouden

succes

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• @Kitje Kan je mij misschien nog vertellen hoe jouw kliniek in Letland heet? Ik ben toch wel enthousiast geworden over de manier hoe goed contact je met ze hebt. Groetjes Simone
    • @Kitje wow wat een goed nieuws. Ik ben er even uit geweest ivm een mega verbouwing hier thuis, maar dit is super om te horen. Ik ga heel hard voor je duimen. Wij hebben inmiddels een echo gemaakt en ik heb nog ruim voldoende follikels om door te gaan, gemiddeld 12. Nu nog kijken waar we de behandeling gaan starten. Maar jij eerst en dat gaat zeker goed. Liefs Simoon
    • @LouLou1980 Och lieverd wat naar zeg, wat een klap. Weet hoe het is om te scheiden. Weet er alles van.  Wij waren toen ook bezig en ook daarvan niks meer bewaard  gebleven. Zei ik blijf altijd alleen nou niks is minder waar en het tij kan keren. Sluit het goed af samen maak het niet een vecht maar goed einde. Want alleen dan kan je weer verder door. Het leven zal nooit stil staan, het verdriet zal er zeker zijn. Maar vergeet niet dat waar liefde ooit zat verdriet de boezemvriend is. Wou dat ik je gewoon even een knuff kon geven even schijtrolwccoronadoortrekken en gewoon even een knuff. Je bent niet alleen en blijf gewoon bij ons je hoort gewoon bij ons clubje. Of we allemaal zwanger zijn hopen we in einde zoniet wil ik nog ook steeds  een meet en greet met zijn alle doen Jij hoort daar bij! Net als @Nora90 @Kitje @Marsukar dus je bent bij dezs gewaarschuwd ik ga gewoon op loulou jacht hahahha.   @Kitje   Spannend, wat gaaf ja ik mag dus maandag echo voor mijn bms en mijne is normaal al best dik du verwacht hem al wel rond de 11.  Maar zo blij als ee n ei voor jouw, he he eindelij positief eindelijk het lichtpuntje.  Wie weet het bootje met zijn alle varen. Beschuitje varen theetje drinKen.     Hoop dat ons eskimotje goed ontdooid en daarna springkuikentjes goed groeit. Nu wel bang morgen accupuntuur, maar al sinds vorige week mega rugpijn tranen over mijn wangen. Heb vandaag naproxen voorgeschreven gehad dua hoop paar daagjes wantmag dat minimaal 7 dagen voor tp niet gebruikt hebben. Bang voor alles, stress mega morgen ook onze knul eerste schooldag op grote school. Volgende week is hij jarig. Dan is hij 4  Alles valt gewoon samen.  P.s. mocht ons eskimotje  niet lukken dan stoppen wij geheel, we hebben alles op zolder staan voor zowel een jongen als een meisjes baby dus als jullie dan later wat nodig hebben geef een gil.   Nu weer plat want pijn is niet fijn.    Fijne avond dames  
    • Hier vanavond fantastisch nieuws ontvangen. De regering van Letland heeft besloten om toerisme vanaf morgen weer toe te staan en vanaf bepaalde landen hoef je dan niet in quarantaine daar. En Nederland staat op de lijst van "veilige" landen, dus ik kan erheen! Heb vlucht en appartement geboekt. De menstruatie kwam een dag te laat, was voorzien op 1 juni, maar kwam vanmorgen vroeg. Vanavond met de medicatie beginnen, de 13e echo om bms te laten meten, de 14e worden de eitjes bevrucht, de 18e vliegen, de 19e terugplaatsing en de 20e weer naar huis met gevuld buikje. Ik ben echt zoooooo blij. Gaan we deze maand samen op het wachtbankje @Onzefamilie! En weg gaan er NIET vanaf, hooguit om ons te verplaatsen naar het 'uitgerekend in "februari/maart bankje" 🤞😊  
    • Wat erg @LouLou1980! Vind het heel rot voor je dat jullie gaan scheiden, wat een moeilijke tijd moet je hebben gehad.... En wat lief dat je dat deelt met ons. De beslissing de overgebleven Emmy's te laten vernietigen snap ik heel goed, maar wat een zware beslissing moet dat zijn geweest voor je! Ik had het jou (en ieder van ons) ook zo gegund. Dit nu eerst een plek zien te geven en jouw tijd komt zeker ook wel. Je schreef ooit eens in dit topic vele blz terug dat de punctie bij jou toen heel dramatisch was verlopen, maar mocht je ooit info willen over eiceldonatie en bevruchting van een (anonieme) donor, dan mag je me gerust contacten en wil ik je graag helpen aan info waar ik kan. Veel sterkte lieverd en weet dat je altijd welkom bent om mee te babbelen, of als je ff je ei kwijt moet, of wat dan ook! Dikke knuffel voor jou! 😘  
  • Topics

Important Information

Terms of Use