Jump to content

Eindelijk intake

Otjes

Recommended Posts

Ben een tijdje niet op het forum geweest..... je zit maar te wachten tot je eindelijk wordt opgeroepen en dan ben je lijkt wel ff niet toe aan verhalen van anderen die wel al begonnen zijn. Na Oud & Nieuw gevierd te hebben in Luxor gelijk het ziekenhuis maar weer eens gebeld. Tot mijn grote verbazing kunnen we maandag a.s. al terecht voor een intake... Hadden ze me zelf dan niet ff kunnen bellen???? Enfin, brutalen hebben de halve wereld moet je maar denken. Kortom: het gaat beginnen........ Ga nu gauw al jullie ervaringen lezen.

Nou, das hardstikke mooi!

Grappig, want ik ben van plan maandag Zwolle maar eens te bellen. Nijmegen zou een verwijsbrief sturen 17 december, en ik ben benieuwd of die er al is.....

Heb nog niets gehoord... Hoeft natuurlijk ook nog niet te kunnen, bedoel...feestdagen enzo...

Maar... ik wil wel dat het karretje blijft rollen... Dat ik niet over 3 mnd er achter kom dat er niets is gebeurd!

Veel succes maandag!

Groetjessssssssssss

Hoi Otjes,

Goed gedaan! Wat je zegt, brutalen hebben de halve wereld. Geeft een goed gevoel toch?

Is het ook zo dat je vlak na de intake ook kunt gaan beginnen met de behandeling, of moet je dan nog een tijd op het wachtbankje zitten?

Veel succes!

Micky

Ik heb zelf geen idee wat de intake precies inhoudt, neem aan dat ze uit gaan leggen wat er nu allemaal gebeuren gaat. Ze houden in ieder geval het korte protocol aan, wat kan betekenen dat ik eind van deze maand kan beginnen met de injecties....... Spannend!!!! Ik houd jullie op de hoogte.

Hoi Natasja,

welkom hier. Het kan gek lopen he.

Bij mij ging het ook zo, had ook maar weer eens gebeld en kreeg daags erna uitnodiging en info avond en de dag erna gelijk intake ...

Misschien was er iemand tussen uit gevallen.

Inderdaad erbij blijven, ik heb ook nog regelmatig erachteraan moeten bellen met de medicijnen etc ..

Zie mijn 2 topis "schema voor thuis? "en "recept klopt voor derde maal niet "

Maar niet om je bang te maken, want alles is goedgekomen ! Liever 4 keer teveel bellen dan 1 keer te weinig.

Nu zal het balletje wel snel gaan rollen meid.

Alvast succes met de 1e poging .

gr lentezon

Hoi Lentezon,

Tsja, een tp van een cryo gaat gewoon in je eigen cyclus...gewoon op eigen kracht en dan hoef je dus geen meds te gebruiken (behalve foliumzuur natuurlijk) de cryo moet alleen goed ontdooien...vanaf dag 12 moet ik nu LH testen gebruiken en zodra die positief is gaan ze proberen onze eskimo te ontdooien....

Een 'verse' poging duurt idd een stuk langer...ligt er ook wel aan hoe hard je follies groeien volgens mij. En ik heb een heel regelmatige cyclus (precies 28 dagen) dus dat werkt ook al mee. Jij moet overmorgen voor je 1e fm? Spannend meid!! M'n duimen gaan op volle toeren!!!

Liefs, San

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Create New...

Important Information

Terms of Use