Jump to content

Beau

Seetje

Recommended Posts

Beau,

Jij had het laatst over het speelkleed van little people.

Nu ben ik daar ook naar opzoek gegaan maar je kan hem elleen nog maar kopen via marktplaats of je moet iemand in amerika kennen (corine...hahahah)

Nu kreeg ik een tip van het meisje van bart smit om eens bij de kwantum te gaan kijken....ze vertelde dat die bijna hetzelfde zijn en veel groter en ook goedkoper!

Ik vond het een goede tip en heb hem meteen gekocht!

Hierbij een foto...ook wat voor jou?

Foto-Z3CVUICE.jpg

O ja, hij kost 21 euro!

Wat lief dat je er aan hebt gedacht!!!!!!!

En wat een groot kleed; geweldig is hij zeg!

Ik heb inderdaad al via marktplaats het kleed van little people gekocht.

Die is veel kleiner dan dit en deze ziet er ook wat steviger uit.

Ik moet zeggen dat toen ik hem zag (mijn broer heeft hem voor me opgehaald) het me ook even tegenviel, maar heb hem nu al.

Wel bedankt nog meis!

Ik weet niet precies wat die van little people nieuw kost.

Hij is echt moeilijk te krijgen.

Ik heb hem voor 13 euro geloof ik met een stuk of 7 poppetjes.

Vond ik wel een aardige deal.

Wat leuk dat je zoveel hebt gekregen van little people.

Zomaar gekregen? Of speciale reden?

Ik vind het echt geweldig spul! Het is en blijft mooi en kan ook tegen een stootje!

Oh lieverd, sorry!!!!!!!!!!!!!!Helemaal vergeten dat hij vandaag gedoopt werd!!!

Gefeliciteerd nog!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik zal wel een keer een foto maken van de mat.

Hij ligt nu nog in garage, wil hem eerst nog ff wassen.

En anders bij marktplaats kijken onder fisherprice en dan little people speelkleed.

Wat een bijzondere dag voor je vandaag Roos!

Roos:

Ik zie net op marktplaats weer een mat te koop van little people!!!!!!!!!

Er staat een foto bij en hij kost maar 5 euro!!!!!!!

Ik zou het zeker doen meis!!!!

Zoeken bij : kinderen en baby's en dan fisher price en dan little people speelkleed!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Create New...

Important Information

Terms of Use