Jump to content

Begonnen met Gonal

Lentezon

Recommended Posts

Ff een aparte topic want nu begint het pas echt voor ons! :yeswink-1:

Vanavond de 1e prik Gonal .

Donderdag de 17-01-08 de 1e echo!!! da's 1 dag na mijn 35e verjaardag :occasion16:

Ohhh wat spannend, ik kan alleeen maar hopen op een mooie ontwikkeling.

Omdat dit de 1e behandeling is weten we nog niet hoe de medicijnen aanslaan etc :icon_scratch:.

Het gaat nu ineens hard. Op de 1 of andere manier ben ik best heel ontspannen :tongueP:sinds in aan de behandeling / hormomen ben begonnen...

Toch is het allemaal nog onwerkelijk heb ik wel eens geschreven, want ik ben al zo gewend geraakt aan het idee onvruchtbaar te zijn ( dat weet ik pas sinds eind aug 2007.. .maar goed) ..........dat ik nog niet helemaal gewend ben aan het idee dat ik -jee mi nee-waarempel WEL zwanger kan raken???!! Kennen jullie wel..

Tot nu toe alleen warmte opvliegers af en toe van de Decapeptyl.:shower1:

Vanavond dus de 1e prik...

Ik laat morgen wel weten hoe het gegaan is

Aan iedereen die ook bezig is op bijna : veel succes!!! Ik duim voor degenen op het wachtbankje ! En voor de moeders: bedankt voor jullie steun!

En iedereen die ik vergeten ben..

Hier krijg je kostbare steun, begrip en advies ... we begrijpen elkaar :hello2::hello2::blob3::cat:.

liefs Lentezon

• Replies 86
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ha Lentezon,

Wat zijn wij er vroeg bij vandaag hihi. We lopen nog steeds behoorlijk gelijk op! Ik ben ook begonnen en de 16e de 1e fm. Ben benieuwd! Donderdag eindelijk ongi geworden (1 week te laat!!!) en begonnen met de synarel neusspray. Wat jij zegt heb ik ook, ben bijna ongezond ontspannen sinds ik ben begonnen! Vanaf morgen komt de gonalF erbij en dat vind ik wel weer spannend. Wel opmerkelijk dat ik later met de gonal begin en eerder dan jij de fm heb?

Op mijn werk heb ik nog niets verteld (heb sinds kort een nieuwe werkgever) en eigenlijk zou ik dat graag zo laten. Ik werk parttime en als het niet echt van invloed zou zijn op mijn aanwezigheid hoef ik het natuurlijk niet te vertellen. De 1e fm valt alleen al op een werkdag dus ik moet wel iets aangeven. Wat vinden jullie: waarheid vertellen of alleen zeggen dat ik even naar het ziekenhuis moet? Bij mijn oude werkgever waren veel collega's en mijn leidinggevende op de hoogte. Ook prive zijn veel mensen op de hoogte. Nu bevalt het me juist zo goed dat niemand op mijn werk ervan weet. Daar ben ik gewoon een volwaardige Micky die werkt en niet Micky die zo graag een kindje wil dat maar niet wil lukken. Ik merk ook dat het me sterkt als men er niet vanaf weet. Ik voel toch altijd een soort medelijden en dat maakt me ook gevoeliger.

Good luck iedereen, liefs,

Micky.

Hoi Micky,

Tsja, da's idd een dilemma.....ik zou zeggen, vertel voorlopig alleen dat je naar het ziekenhuis moet. Misschien kan je het dan later (als je je collega's wat beter kent enz) alsnog vertellen als je het dan wilt, alsnog vertellen. Ik heb het wel aan mijn bazen verteld, maar dat komt omdat mijn bazin ook een vriendin is (in m'n privé, wat we overigens voor de rest strikt gescheiden houden om irritatie te voorkomen)....voor de rest weet geen van mijn collega's wat er eigenlijk aan de hand is, en dat vindt ik heel prettig. K wil idd die stempel van 'zielig' niet. Natuurlijk moet jij doen waar jij je het pretigst bij voelt!

Lentezon, vanaaf dus de eerste Gonal!!! Nou meid, die v-l-i-e-g-t erin hoor. Da's niet te vergelijken met die klote Deca naaldjes....haha....de hyper-de-pieper vliegt er volgens mij gewoon af bij je.....heerlijk om te lezen hoor! Kan me voorstellen dat het voor jou helemaal bijzonder is omdat je eerst dacht dat het nooit zover zou komen, en dan nu ineens.....wel?!

Ben benieuwd hoe je je eerste Gonal-spuit ervaart!!

En voor jullie allebei, we duimen weer voor een prachtige 1e fm!!

Groetjes, Sandra

Ha Lentezon,

Daar ben ik gewoon een volwaardige Micky die werkt en niet Micky die zo graag een kindje wil dat maar niet wil lukken. Ik merk ook dat het me sterkt als men er niet vanaf weet. Ik voel toch altijd een soort medelijden en dat maakt me ook gevoeliger.

Good luck iedereen, liefs,

Micky.

Meid, het antwoord heb je eigenlijk al klaar...!

goh dus toch je menstru gekomen, een week te laat maar liefst!

Ik vind het bij mij allemaal niet zo doorzetten, heel anders ongesteld als normaal ( normaal: bloeden als een rund, krom van de pijn ) . Alleen gisteren leek het wat meer, en nu gelijk wat minder en ook veel minder fel gekleurd bloed gehad....????!!!!

Toch hebben we met het ziekenhuis gedacht : vandaag is dag 2..hopen dat wij goed zitten .

Mickey: over het werk: Het is al spannend zat.

Bij mij vragen collega's nu soms op de voor mij verkeerde momenten bv hoe het ermee gaat. Het gaat ze bv niets aan dat ik bv die dag voor een TP ga en dan 20 dagen moet wachten..dus ben daar heel vaag over. Maar over het spuiten heb ik weer wel wat verteld bv ..

In normale doen zou ik ook niet zeggen: nou gisteren gevreeen tijdens mijn ovu.....dussss

Het enige voordeel Mikey op jouw werk als ze het zouden weten is dat opmerkingen als"en...ben jij al aan het oefenen / wanneer ben jij aan de beurt etc " niet meer komen.

Die stilte zegt aan de ene kant ook al genoeg nu bij mij hier op de zaak.

Wees maar lekker anoniem, want ik voelde mij ook mislukt: iedereen heeft hier kinderen en / of kleinkinderen! Niemand is hier gescheiden bv....Zo perfect....kom ik aan pas op 32e de man van mijn leven en op 35e aan IVF , misschien nooit moeder wordend....

Ik heb het wel moeten vertellen na mijn operaties, vanwege de geruchtenstroom. Want de operaties: ik wilde niet zeggen waaraan : want het was niet eens zeker of ze wel eruit moesten mijn eileiders. Krijg je gelijk de gekste geruchten.

Bij ons op kantoor zitten inclusief mijzelf 3- 4 mensen, de directeur zit bij mij op kamer...en verder zijn er 28 jongens die buiten werken...al met al een heel klein bedrijf met een platte organisatie en allen werken hier al meer dan 10 jaar ...dus je kent mekaar wel een beetje.

Ze laten mij vrij, en vooral een belangrijk ook: de directeur laat mij vrij.

Hij wenste me een vruchtbaar jaar...hihi wel grappig

Als ik over 2 weken er 2 of 3 dagen niet ben: prima ik hoef het niet uit te leggen.

Oja; bij mijn punctie moet ik al extra verdoofd worden wegens littekenweefsel......................dus ik ga zeker op de dag van de punctie niet werken, en misschien de dag erop ook niet..kijk wel ...

Eerst maar de FM afwachten.

Is mijn 'feestje'....ook prive...ik doe NIETS waar ik geen zin in heb, heb ik geen zin in een feestje van mijn zus in een cafe bv wat pas om 2300u begint ..dan ga ik dus gewoon niet.

ik kan nu niet meer zoveel aan anderen denken, en altijd klaar staan voor iedereen, en soms mijn eigen ding laten varen voor een ander. IK ga nu voor mijzelf .

Sinds eigenlijk al die operaties heb ik bv meer behoefte aan rust en tijd voor mijzelf, en op tijd naar bed bv thuis lekker rommellen dus .

Wij moeten aan onszelf denken hoor en onszelf blijven kietelen!

xxxx lentezon

En voor jullie allebei, we duimen weer voor een prachtige 1e fm!!

Groetjes, Sandra

Hey bedankt! Ik hoor nog wanner jouw TP is he?

In mijn gedachten was de naald van de Deca onderhand 6 cm lang zo onderhand en millemeters dik hahahahahaha Ik dacht dus gisteren bij de neiuwe verpakking dat het een kleiner naaldje was als daarvoor!

Da's raar, want na vergelijking was het helemaal niet zo ! Even groot.

Het ging gisteren beter, ook een wat betere plaats op de buik gevonden, denk dat ik te hoog zat dus naar wat zij mij geleerd hadden.

Links of rechts kwa hoogte ONDER de navel ... die 'rol' ik heb teveel op navel hoogte gezeten kwam ik achter, da's een andere 'rol' !

Stom he ze laten het je 1 keer doen en dan moet je dat weken later nog exact weten.......???

knuffel lentezon

Ha meiden, thanks voor de adviezen. Ik ga er nog een paar nachtjes over slapen. Voordeel als men ervan af weet is idd dat je wat begrip krijgt voor momenten waarop het misschien wat minder gaat.

Lentezon, mij vertelden ze in het ziekenhuis dat ik erop moet rekenen dat ik zeker twee dagen uit de running ben na de punctie. Ook ik word extra verdoofd ivm de endo. Van de morfine schijn je ook nog wel even bij te moeten komen. Maar goed, als je daar vanuit gaat kan het alleen maar meevallen.

Wel 'grappig', en fijn, dat je hier verhalen leest van vrouwen die in precies hetzelfde schuitje zitten en elkaar gewoon echt begrijpen. Normaal ben ik behoorlijk sociaal, nu ook nog wel hoor ;), maar heb wel zoiets van: de komende weken gaat het allemaal precies zoals IK het wil! Ga nergens heen waar ik geen zin in heb en laat me lekker vertroetelen. Niet als een gek in het weekend 100 dingen tegelijk willen doen, maar gewoon eens een uurtje later uit bed te komen etc. We moeten het onszelf wel een beetje plezierig maken toch?

Succes Lentezon, met de gonal vanavond. Ik lees morgen graag hoe het is gegaan. Je hoort het heel veel dat de gonal makkelijker gaat dan de deca (die heb ik gelukkig niet).

En als het even moeilijk is: we weten waar we het voor doen!

liefs Micky.

Hia Micky en hai Lentezon,

Wat fijn dat het tot nu toe zo goed met jullie gaat.

Ik vindt dat jullie er positief in staan hoor....

En jullie hebben helemaal gelijk als je zegt dat je nu eens aan je eigen gaat denken.

Niks moet, alles mag!!!!!

Geen rekening houden met andere, maar zorgen dat je het zelf naar je zin hebt.

Dan hebben de andere dat ook wel hoor.

Ik ben ook zo gaan denken hoor; eerst ik, dan de rest!

Klinkt heel egoistisch............maar ik was ook altijd maar bezig om het een ander naar de zin te maken, terwijl dat ik zelf dood ongelukkig was.

Nu denk ik eerst aan mezelf, en dan pas aan een ander.

Ik heb het wel moeten leren, maar het is voor m,n eigen bestwil, en uiteindelijk ook voor m,n hubby en m,n kindje.

Succes met de spuiten.....

Hoi Micky en Lentezon,

Ik wens jullie veel sterkte met het zetten van de Gonal, het valt idd echt mee, had wel af en toe best een blauwe plek (ik zette de puregon in mijn been) maar dan had ik gewoon een adertje geraakt ofzo en de deca zette mijn vriend in mijn buik.

Enne Micky,

Ik ben ook net aan een andere baan begonnen, waarschijnlijk tijdelijk en had nog niets verteld en dan krijg je weleens de vraag of je kinderen hebt en dan ging ik maar snel op iets anders over.

Mijn vorige werkgever heeft het contract niet verlengd na een half jaar, ik was in die periode 2 weken ziek thuis geweest door een kijkoperatie (BBZ)en bijkomen van al het slechte nieuws, toen heb ik het wel verteld en daarom heeft hij min of meer ook het contract niet verlengd omdat hij wist dat we aan IVF gingen beginnen.

Ik ben er absoluut niet rouwig om en heb nu een leuke nieuwe baan en daar moest ik het wel zeggen omdat ik ong 31 dec de punctie zou krijgen en ik dan alleen op het werk zou zijn.

Achteraf ben ik nu wel blij dat ik het heb gezegd, want ze houden er rekening mee en het zijn allemaal vrouwen, dus best veel begrip.

nu maar hopen dat ik hier wel mag blijven haha

Klinkt heel egoistisch............maar ik was ook altijd maar bezig om het een ander naar de zin te maken, terwijl dat ik zelf dood ongelukkig was.

Juist inderdaad, zo herken ik het ook wel.

Ook sterk willen blijven / of doen alsof je zo sterk bent maar we zijn geen super -woman of zo

We doen wel ons best :icon_profileleft:'

Knokken voor onze droom dat doen we wel .

En je moet het idd wel leren; ik voel me nu bijna schuldig dat ik vanavond niet vanaf 2300u aanwezig wil zijn op een openbaar feestje van mijn zusje met ook veel vreemden en ook nog in een andere stad ... Heb echt geen zin in bla bla die bla , zijn niet eens vrienden van mij ...

Ik vind het ook veel te laat beginnen gewoon.

Maar heb mijn zusje wel eea uitgelegd, ben er heel open in geweest en dat ik gewoon niet zoveel voor haar , en anderen kan klaarstaan en ik expliciter ben in wat ik wel wil, en niet wil...ze had begrip ervoor .

Komt goed meiden!

Bijna weekend...en alvast voor iedereen een relaxte tijd!!!!!!!!!!

xx lentezon

hetzelfde schuitje zitten en elkaar gewoon echt begrijpen. Normaal ben ik behoorlijk sociaal, nu ook nog wel hoor ;), maar heb wel zoiets van: de komende weken gaat het allemaal precies zoals IK het wil! Ga nergens heen waar ik geen zin in heb en laat me lekker vertroetelen. Niet als een gek in het weekend 100 dingen tegelijk willen doen, maar gewoon eens een uurtje later uit bed te komen etc. We moeten het onszelf wel een beetje plezierig maken toch?

hih Grappig Mickey zo voel ik het nu ook, misschien ook een bijwerking van de hormonen? Ik ben net als jij ook best wel rustig ...en dat voor mijn doen hihi

Ik denk dat je lichaam en geest zich gewoon wat indammen, weten dat het gewoon 'niet voor de poes is' allemaal ...mogen we dan ff in deze periode??

Geloof dat vrouwen die zwanger zijn dat ook sterk hebben ( tenminste vriendinnen van mij dan: niets tegen de zin in doen .... dwz exact doen waar JIj zelf zin in hebt ..hihi zonder dat we het bitcherig egoistisch bedoelen hoor-het gaat gewoon nog wat dieper - ) .

De punctie: gewoon kijken hoe het gaat meid, wellicht dat ik zelf gewoon 2 dagen afwezig ben ( ziek melden ze mij dan ) ..da's geen probleem.

maar goed eerst de echo eens afwachten .....

Succes met een strategie mbt je werk !

Over 3,5 uurtjes mijn 1e Gonal ( om 1900uur prikken is voor mij een goede tijd ) ...ben zo benieuwd of ik wat ga voelen na een paar dagen....

hallo meiden!!

wat een spannende tijd is het toch weer voor ons allemaal:icon_biggrin:, ik vind het zo geweldig dat we hier gewoon lekker kunnen spuien tegen dames die exact weten wat er in je lijf gebeurt.

het is wel bijzonder dat we allemaal toch een andere behandeling hebben ik bedoel we zijn met zijn drieen ongeveer op de zelfde dag aan de 1e foll meting toe en de een heeft gronal en de ander puregon... ik hoop maar dat we met zijn alle over 1,5 week ongeveer op het beroemde wachtbankje zitten en een ware babyboom teweeg brengen!!:occasion18:

ik wil iedereen heel veel succes wensen!!

tot snel groeten bri

Hey Micky,

Ik had destijds bij de IUI een hele goeie: ik moest met mijn man naar Nijmegen. En dat moet ik wel vaker... omdat hij dan voor een afspraak in het MS-centrum moet zijn. Ik loog nergens over, maar heb wel aangegeven dat ik er effe niet kon zijn.

Sterkte dames...(Ook lentezon en Bri). Lekker dat jullie er zo relaxed onder zijn!

Groetjesssssssss

hallo lentezon.

heel veel succes!

wij gaan een beetje gelijk op.

Ben 9 januari begonnen met puregon spuiten.

Ivf in eigen cyclus.

14 januari 1e echo. voor mij ook 1 dag na mijn verjaardag.

Heb sinds de 1e spiut erg last van hoofdpijn. heeft iemand hier ook ervaring mee?

verder nergens last van. Soms beetje emotioneel, maar dat zal niet aan de hormonen liggen.

bij deze iedereen heel veel succes met de behandeling!

Hoi Ariane!

Ook een steenbokje! Ik hoop voor jouw ook het kado van de eeuw zeg!

Ik heb ook wat last van hoofdpijn..met opstaan ( ik slaap als een blok gewoon ) en tegen de avond wat .

Goh de 14e je 1e echo....spannend hoor!

we houden mekaar op de hoogte he !

fijn weekend..

gr lentezon

Iniedergeval zitten we strakjes hier allemaal samen op het wachtbankje !!

Allemaal rond 14, 16 en 17e de 1e FM!

Duimen zeg voor ons allemaal!

NB spuiten ging goed, jee wat een groffe pen zeg....groot ....

En de deca gaat beter...ik zat echt op een net verkeerde plek te spuiten dat deed pijn...maar nu gaat het weer op rolletjes .

Over niets tegen je zin doen, wat zouden jullie doen:

mijn moeder is verhuisd naar Drenthe 3 jaar geleden ( drenthenieren) en wil in feb. een dag of 4 bij mij komen ( en dus weer wat oude vrienden van hara opzoeken etc ).

Maar da's midden in mijn wachtweken,

zo en zo weer omtrent mijn afrijden ,

en omtrent de dag van de uitslag!!!

Echt mijn moeder KAN een steun zijn, maar een enorme kletskous, ze vreet energie, je komt er bijna niet tussen..+ nogal dominant! Weinig ruimte voor m ijn ideetjes en gevoel...

Als ik minder nieuws heb, ben ik denk ik liever alleen met mijn vriend. En ik ben veel moe de laatse tijd en de wachtweken zullen best intensief zijn.

Wil mijn moeder best een dagje zien, maar 4 dagen bij mij in huis ( ik ga natuurlijk wel gewoon werken door de week ) ......

Ik denk, dat het gewoon niet uitkomt. Ik wil in de wachtweken neti mijn hele leven op ' hold' zetten, dat ook weer niet...maar mijn moeder snapt denk ik niet dat zij niet altijd een afleiding is maar meer een inspanning.

het gaat altijd alleen maar over haar ........

Want zij zei: geeft toch afleiding?? Nou 4 dagen is voor mij gedeeltelijk inspanning hoor! hahaha

Dus ik denk dat ik het antwoord zelf al getypt heb: NIET doen...

eerst deze behandeling maar eens doorstaan ...is niet een avondje bezoek, maar 4 dagen lang...dat je dus niet op jezelf kan zijn als je dat wilt....

Wat denken jullie???

gana we weer: mensen niet willen teleurstellen, niet als een ouwe zeurkous willen overkomen maar ik moet voor mijzlef opkomen !

Hoi Lentezon,

Spuiten ging dus goed, gelukkig. Die pennetjes van de gonal zijn toch juist heel fijn??? Wij zijn vanavond aan de beurt voor de 1e keer, ben benieuwd!!! Ben ook onwijs moe van die synarel, slaap als een os! Weet zeker dat het daarvan komt want normaal ben ik strak dezelfde tijd wakker.

Wat je moeder betreft denk ik dat je idd zelf het antwoord al hebt gegeven. NEE! Ik zou het zeker weten nu ook niet doen, 4 dagen lang. Wat je zegt, dit is iets van jou en je vriend! Neem er de ruimte voor. Je moeder, hoe lief ze ook zal zijn en hoe goed ze het ook bedoelt, loopt dan gewoon in de weg. Denk ik hoor....

Heb je al een nieuwe datum voor het afrijden?

Ook Bri en Arianne heel veel succes gewenst!

liefs Micky

Hai Lentezon.

Fijn dat het spuiten goed gaat...........en nog fijner; dat je zo lekker slaapt!!!

Ruilen?????? haha, ik zie al maanden lang ieder uur van de wekker.

Ben doodmoe, maar kan de slaap niet vatten!

Maargoed.....nu ff over het bezoek van je moeder.....ja je hebt idd zelf al een antwoord gegeven op je eigen vraag: NIET DOEN!!!!!!!!

Je hebt je energie heel hard nodig nu, en ja idd, juist nu moet je egoistisch zijn: EErst jijzelf, dan een ander!!!

Heel lullig misschien voor je moeder, maar het komt je nu gewoon niet goed uit.

Zeker omdat je tevens ook met je rijexamen zit in die periode, dat kost ook energie!!!

Dit is gewoon ff een periode die je samen met je partner door moet brengen, en daar kun je ff geen energievreters bij hebben, ook al gaat het om je eigen moeder, en is ze nog zo lief(zal ongetwijfeld).

Maak je niet druk om hoe zij zal reageren als je haar zegt dat het je nu ff niet uitkomt.

Misschien zal ze ff teleurgesteld zijn, maar uiteindelijk zal ze het toch wel begrijpen?????

Succes ermee.

Groetjes Liesbeth

Hoi Lentezon,

Mijn schoonmoeder nota bene!! was in ons huis toen wij terugkwamen met het slechte nieuws dat de punctie niet doorging, we waren al een midweek met haar weggeweest en toen na het ziekenhuisbezoek was zij nog bij ons en ik had totaal geen behoefte aan mensen om me heen, ik wilde eigenlijk alleen maar een beetje op de bank hangen en alles tot me door laten dringen. Dus dit zou ik niet meer willen en zij is ook best dominant zeg maar haha. Misschien wel als alles voorspoedig gaat, maar je hebt nog meer stress met je afrijden enzo.

liefs Daan.

Goedemorgen meiden!

Mickey: blij dat het prikken je meevalt zeg. Bij mij gaat het ook al beter en nagenoeg geen bijwerkingen!

En Liesbeth..idd een moeder kan zich toch wel inleven in haar kind als zij dat wil....trouwens ik moet zelf resoluut zijn. Jammer dat jij zo slecht slaapt zeg...dat kun je er moeilijk bijhebben nu he.

oh hey Daan: inderdaad een goede les toen met je schoonmoeder.....mijn haren gingen recht overeind staan toen ik het las, ondanks dat het echt wel lieve mensen zijn en het goed bedoelen he, onze (schoon)-moeders.

Wel een ey-opener.. blijkt dat dat gewoon niet uitkomt en je liever samen wilt zijn zeker met slecht nieuws!

En zoals jij ook schrijft Rosali: doen waar ik mij zelf lekker bij voel, dat geld voor alle meiden hier. Je wil ook niemand voor de kop stoten, dat maakt het allemaal zo dubbel...

Heb zelf net weer 10 uur achter elkaar geslapen..allemaal gekke dromen ook, maar geen vervelende of zo.

Ik droom trouwens nooit over het moederschap, of dat ik zwanger ben...ook gek aan de ene kant omdat ik er zoveel mee bezig ben...

Dromen willen natuurlijk niet alles zeggen ...

jullie nog plannen vandaag? Ik wilde een stukje gaan fietsen ..ff in beweging.

Volgende week maar weer eens schaatsen, as dinsdag zwemmen..

Actief genoeg en toch al jaren op hetzelfde (over) gewicht.....is niet anders ff.

ok fijne dag iedereen!

Op naar mijn 1e controle echo..

liefs lentezon

hoi lentezon

spannend ik zal voor je duimen voor de 17e voor je echo hopelijk zijn ze heel groot en veel zodat je snel verder mag !!!

je had een baal dag ?

ach dat heb iedereen wel is toch en je bent niemand wat verplicht doe lekker waar jij zin in heb en ik kan me best voorstellen dat je af en toe weleens niks wil dat heeft iedereen ik ook hoor !! maar denk gewoon aan het mooie vooruitzicht.die echo dadelijk en dan kom jij zeker jippie en super vrolijk bij de echo vandaan .want we zijn allemaal aan het duimen voor je !!

ik hoor het wel van je .

ik zal de hele tijd blijven duimen!!!

groetjes artiko

hey Artiko,

dank je wel , en jij ook welkom hier he.

Wauw de 16e je echo....da's al mega snel nu..en voor mij an dus ook.

De 16e is een goede dag hoor..hihi dan ben ik nl jarig ..!

strakjes samen op het wachtbankje..laat het aub een baby boom worden !

gr lentezon

;t gaat al weer wat beter hoor...blijkt dat werken toch wel heel erg goed voor me is de laatse tijd kwa ritme en dus niet gaan zitten malen ..

komt goed.

fijne zondag nog

Hallo ladies,

Hier is nummer vier in met de eerste fm op de 16e. Ben nu 2,5 week met de deca aan het spuiten en 4 dagen puregon. Krijg nu wel het idee dat er wat gebeurd, ik voel mijn eierstokken al wat meer zitten.

Gelukkig hoef ik wat mijn werk betreft geen moeite te doen, krijg alle vrijheid om naar het ziekenhuis te gaan, ook al komt het eigenlijk niet zo lekker uit. Mijn collega's zijn allemaal op de hoogte en dat is vaak wel handig, zeker als je je niet zo lekker voelt. Weet niet wat ik zou doen als ik net een nieuwe baan zou hebben. Hangt er natuurlijk van af hoe makkelijk je wat uren kan verzuimen, dat gaat bij mij niet zonder dat dat opvalt dus vandaar dat ik maar open kaart heb gespeeld.

Lentezon, die moeder, niet doen! Hoe lief ze ook zijn, hoe goed ze het ook bedoelen als jij vervelend nieuws hebt of super nerveus zit te wachten en je moeder babbeld daar vrolijk tussendoor lijkt me geen goed plan. Maar ja hoe ga je haar dat vertellen zonder dat ze zich afgescheept voelt?! Mijn moeder woont gelukkig niet zo ver weg dus die blijft nooit slapen, maar ook dat lijkt me geen fijn idee haha.

Allemaal heel veel sterkte en suc6 met spuiten enzo, enne ook suc6 voor de hubbies. Tenslotte moeten die al onze emo buien opvangen!

Grz, Sissie