Ga naar inhoud

Begonnen met Gonal

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hey Sissie!

Spannend voor ons he!

ik zal voor je duimen zeg de 16e!

Ik voel zo goed als niets...gisteren wel wat ongesteld-achtig gevoel.

Ben wel een beetje snel geirriteerd, maar dat heb ik vaker het laaste jaar da's spanning en niet van de hormomen.

idd ik ga mijn moeder wel laten weten dat het gewoon niet zo uit komt, dat ik mijn leven niet op 'hold'ga zetten maar het rond de 15e zo en zo slecht uitkomt.

Anders mag ze rond 9 feb wel komen ..,maar ja da's ook 1 week voor het afrijden.

Ik kijk wel! Eerst maar eens donderdag afwachten !

gr lentezon

• Reacties 86
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Als ik het goed heb is het dus als volgt:

1e F.M. deze maand

Arianne: 14 januari

Sissie: 16 januari

Bri: 16 januari

Mickey: 16 januari

Artiko : 16 januari

Lentezon: 17 januari

Spannend ! laat allemaal ff weten he

Geplaatst

Hee wat handig gedaan zo! Even zo'n opsomming. Nou, dan zijn we natuurlijk ontzettend benieuwd hoe het vandaag gegaan is met Arianne!

Geplaatst

hallo meiden!

wat leuk eigenlijk dat er zoveel dames rond dezelfde datum een foll meting hebben.

straks zitten we naast elkaar en kenne we elkaar niet!!

ook lullig eigenlijk toch..?

ik heb mijn foll meting in enschede! nog meer dames die daar naar toe moeten?

veel succes allemaal

groeten bri

Geplaatst

Wow, wat een hoop fm's de komende tijd! Meiden, allemaal heeeeel veel succes, hopelijk zijn er bij jullie allemaal heel wat mooie follies te zien.

Lenztezon, slim van je om je moeder niet te laten komen. Ik heb zelf een hele goede band met mijn moeder, maar wilde haar toch ook niet te vaak zien in de ww. Zij heeft namelijk de afgelopen jaren (overigens zonder succes) geprobeerd via IUI nog een kindje te krijgen met mijn stiefvader (ze is gestreriliseerd geweest) en heeft nogal de neiging om dan soms over haar mislukte pogingen te praten....da's wel het laatste waar je op dat moment zin in hebt.....die ww zijn al moeilijk genoeg en of het nu goed gaat (Joepie zwanger!)of niet(wat ik natuurlijk heel erg NIET hoop) dan wil je dat toch beide samen met je hub vieren/verwerken en niet met anderen!! Dus nogmaals, je hebt in mijn ogen de juiste beslissing genomen! Succes nog ff, en op naar je fm.

Liefs, San

Geplaatst

hallo, allemaal,

ben gister voor de eerste fm geweest.

zag er allemaal goed uit, begint al te groeien.

donderdag voor de 2e. ben benieuwd.

ik moet nu naast de puregon orgalutran spuiten. wat een rotspuit.

vrij botte naald en na het spuiten is het pijnlijk. maar ja, we moeten er

wat voor over hebben!

iedereen succes met de metongen en de rest

groetjes

Geplaatst

hey Arianne!

Hel goed nieuws zeg! het slaat dus goed aan , da's heel mooi. Denk dat je wel wat opgelucht bent?

Opnaar de volgende meting !

Geplaatst

Hoi Arianne,

Klinkt goed hoor, fijn dat er al wat moois was te zien. Heel veel sterkte met de nieuwe meds. Je weet waar je het voor doet!

liefs Micky

Geplaatst
.....die ww zijn al moeilijk genoeg en of het nu goed gaat (Joepie zwanger!)of niet(wat ik natuurlijk heel erg NIET hoop) dan wil je dat toch beide samen met je hub vieren/verwerken en niet met anderen!! Dus nogmaals, je hebt in mijn ogen de juiste beslissing genomen! Succes nog ff, en op naar je fm.

Liefs, San

Hey Sandra,

bedankt meid , inderdaad komt er veel op je af en dan ben je liever met je vriend ..

Ik begrijp dat jouw moeder jouw veel steunt maar er bij haar ook eea naar boven komt..

het is allemaal best een moelijke tijd, ook om juist met familie, je geliefden en directe omgeving om te gaan, dat heb jij ook al ervaren.

We moeten er maar mee om leren gaan en alles nemen zoals het komt.

Ik ga vanavond zwemmen , heb ik lekker wat afleiding!

heerlijk...

ok groetjes en fijen avond zovast

Mijn laatse uurtje is geslagen..dwz ik ben nog eventjes 34 ......

morgen dus alweer 35!:occasion16::occasion16: had het al sinds begin dit jaar op mijn onderschrift staan ..

Geplaatst

Hoi Lentezon,

Gefeliciteerd met je verjaardag!!!!

Maak er een mooie dag van. Hopelijk goed nieuws voor je morgen.

lieve verjaardagsgroeten,

Micky

Geplaatst

hey Mickey,

Dank je wel hoor!

Mijn vriend maakte me wakke ren had wat slingers opgehangen, en een verjaardagsfeestbordje klaargezet met daarom 1 puntje taart met 5 kaarsjes

hihihiihih En een lieve kaart hoe geweldig, lief etc hij mij vind ( de schat )

Ik wil geen kadootje: dwz morgen hopelijk een goed kadootje!!!!!

( Mijn verjaarskadootje komt misschien later nog wel: als ik mijn rijbewijs + auto heb graag een tomtom)

Geplaatst

hey Rosali bedankt !

vanavond eet ik nog mossellen met mijn zusje en haar vriend en zaterdag uit eten, dus wel erg gezellig!

Zucht verder verontruistend nieuws omtrent de punctie en algehele narcose....

zi emijn topic..

Maar ach misschien valt het allemala wel mee gata er om dat ik na 2 operaties afgelopen jaar compleet van de wap was voor weken lang , moe etc

is toch heftige 'drugs ' dat je krijgt toegedient he

Anderzijds kunnen ze er ongestoord goed bij misschien als ik helemaal onder narcose ben en is het juist positeif??

liefs lentezon

Geplaatst

you're welcome meis!!

ik zou het gezien jouw omstandigheden wel prettig vinden hoor met die narcose!!

lekker ff slapen en wakker worden en klaar het is gepiept.

plus het feit dat ze overal goed bij kunnen zonder dat ze meoten stoppen/wachten omdat jij zo'n last ervan hebt!!

Geplaatst

hihi Rosali,

inderdaad ik begin er al helemaal achter te staan.

Al is het nog niet 100% zeker ...

Ze kijken naar mijn pijn en naar de plaats van de eierstok links..

Geplaatst

Hee Lentezon,

hoop dat je follikels er warmpjes bij zitten in je eierstokken en mooi gegroeid zijn!

Suc6 morgen!!

Geplaatst

Hoi daan.

hoe gaat het nu met jouw? Al zicht op een 2e poging???

Bij mij links 2 grote foll en rechts 3 kleine.

Langzame ontwikkeling.. maar verder wel goed.

Geen redenen om extra te gaan spuiten, maar moet nog wel ff doorgaan.

Woensdag de 2e FM

Misschien vrijdag as de punctie

Anders pas maandag ..

Ik mag dus zelf beslissen of ik onder algehele narcaose mag!

Weet je , ik ben blij dat er bv geen overstimulatie is , maar ik ben natuurlijk ongeduldig want bij mij is het nu wat later !

Komt goed!

Geplaatst

Hee Lentezon,

Misschien heb je al ergens anders iets geschreven, maar gister was je voor een 2e FM en??

Ik hoop dat er mooie foll. bij zitten en is de punctie morgen??

Ik ga ook nog ff verder kijken in andere topics of ik ergens anders nog wat kan lezen over hoet het jou vergaat.

Groetjes Daan.

Geplaatst

ha meissie.

Hoe gaat het met je?

heb al op je topic gereageerd en bij topic 'FM en punctie overzicht 'heb ik al geschreven dat volgens de arts alles perfect verloopt. Was alweer de 3e Fm ..gaat snel

3 kleine foll + 2 grote , plaatselijke verdoving en maandag de punctie..

Ik was ook bang dat het allemaal wat ter traag ging maar blijkt gewoon gemiddeld te zijn de ontwikkeling en de grootte.

Morgen heb ik bij de assistente een gesprek over de punctie maandag, oal om 0830uur dus lekker snel.

hey meis, sterkte , knuffel van mij ik denk aan je

liefs lentezon

Geplaatst

hee lentezon,

Fijn zeg, al zo vroeg de punctie! Dan kun je het maar gehad hebben en daarna lekker je bedje in thuis! Heb je nu totaal 3 follikels? Ik dacht dat je 2 grote had en 3 kleinere? Kan best dat door de pregnyl die je nog moet spuiten ze nog een groeistuipje krijgen dus wie weet halen die kleintjes dan nog wat in. Spannend he?

liefs M.

Geplaatst

hallo lentezon!!

ook van mij heel veel succes en sterkte met je punctie!!

hopenlijk is het net zo succesvol als bij heel veel andere meiden hier op de site.

nooit vergeten dat wonderen echt de wereld nog niet uit zijn.:icon_queen:

liefs bri

Geplaatst

Hoi Bri en Mickey!

ik volg jullie op de voet he

en kom bij jullie op t wachtbankje ( ga ik ff vanuit ) volgende week

Ik had t wat verkeerd neergeschreven idd Mickey:L heb er 5 waarvan 2 grote

alleen vanavond en morgen nog spuiten

En morgen ochtend vroeg dus uitleg

en dan krijg ik vast te horen hoelaat de punctie as maandag is.

Ik hoef pas weer volgende week woensdag weer aan t werk, en alleen morgen nog dus werken.

Ok fijne avond alvast...t is hier bijna 1700 en moet door de regen naar huis fietsen en heb geen regenpak mee brrrrrr

ok liefs

lentezon

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden