Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Aan de andere kant... Als je hem niet mee nemt en dus het lot tart....

heb je misschien morgen je kleintje in je armen ;-)

• Reacties 1,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Mmmmmmmm, erg rustig vandaag...... Stilte voor de storm???

Vandaag wel een heerlijk regenachtig dagje, mooi om te gaan bevallen misschien??

Hoe gaat t met Adriana, remci en Saskia?

Geplaatst

Ik net tijdens mijn tukkie en nu ook nog wel wat raar gevoel.

Maar volgens mij geen weeen. Misschien is Frummel nog wat verder aan het indalen.

Nu heeft ie ook nog de hik.... arm kind...

Geplaatst

Hey meiden,

Nou het vluchtkoffertje heeft in ieder geval onaangetast in mijn auto gestaan. Gisteren was echt super in Rotterdam!! Vermoeiend maar zeker de moeite waard geweest. Een paar flinke pijnlijke steken in schaamstreek gehad tijdens het wachten in de rij (mijn mannetje nog vragen of ze geen uitzondering maakten voor een zwangere vrouw en dus eerder naar binnen mocht haha, maar helaas gewoon aansluiten). Zou hij nu wel ingedaald zijn? Afgelopen dinsdag was ie nog niet volledig ingedaald. Ik ben nog nooit zo vroeg voor een optreden ergens binnen gevallen maar nu was het voor een goed doel. Arm kind, al die herrie maar aanhoren en bewegen. Misschien was ie wel aan het swingen in mijn buik of misschien hield ie juist wel zijn handen op zijn oortjes en dacht wat een herrie!!

Sheenara... wat zenuwslopend, lijkt me zo vreemd om je uitgerekende datum voorbij te zien gaan...maaaaaaar het is nog geen morgen dus het kan echt nog!! Ook nog helemaal geen voorweeën gehad?

Volgende keer geen koffertje meenemen dus dames hahahaha.

Ik voel me echt supergoed, terwijl ik dacht onwijs brak te zijn... heeft me goed gedaan een avond weer weg, zat echt teveel binnen...getver.

Succes weer meiden enne Sheenara.... keep us posted.... je weet het nooit wat er vannacht allemaal nog kan gebeuren.... hihi.

Liefs Lianza

Geplaatst

Hè meiden goed om te lezen dat het goed gaat met iedereen!!!

Hier gister de hele dag trouwerij gehad van een goede vriendin en vriend! Was erg geslaagd en heb het tot twee uur volgehouden maar daarom vandaag wel rustig aan!!! Pfff!!!

Ik heb al vanaf het begin af en toe lekkage... Ha ha. Eigenlijk is het niet weg geweest na de miskraam...

Sterkte allemaal!!!!

Xxxx

Geplaatst

hee veel geschreven weer....

Zara; lief dat je hier nog af en toe kijkt. Ik hoop dat het wat beter met je gaat en dat 2011 ook voor jou mooi afgesloten mag worden.

Lianza; was dus super gister, lekker nog even weg, zal straks toch anders zijn met de kleine... en ja tuurlijk hou ik jullie op de hoogte, hoop ook zo dat er nog wat gaat gebeuren dit weekend al ben ik bang dat ik maandag gewoon weer naar de gyn moet :-( voorweeen of harde buiken heb ik al een aantal weken maar verder niks.

Simba; bij jou rommelt er ook wel het een en ander he? Wie weet...! Ik heb ook al een tijdje druppeltjes als ik in mijn tepel knijp.

Alle andere meiden succes en nog even dan hebben we allemaal ons kleintje in onze armen!!

Geplaatst

Nou... 9 juli is hier iig niet de verjaardag van Frummel...

Word toch wel erg nieuwsgierig wat Frummel wel zijn/haar verjaardag vind.

11-7-11, lijkt me een leuke, 15-7-11 mag ook, dat is voor ons een leuke datum, dan zijn we 12,5 jaar samen. Zou een leuke bekroning zijn.

Maar ja.... daar hebben we maar weinig over in te brengen....

Hoe is de nacht bij de julli verlopen?

Oh, box staat ondertussen, en het plankje en lampje hangen boven de commode. Vriendlief snapte het opeens geloof ik....

Geplaatst

**Breek ff in ** @ Simba, ik begin ook behoorlijk nieuwsgierig te worden, kijk al regelmatig ff of er een beeb bij jou geboren is.

** Breek weer uit **

Geplaatst

tja.. nee dus....

Ik heb geen idee welke datum Frummel uit gaat kiezen...

Maar wat mij betreft hoeft ie daar niet meer zo lang over te denken hoor...

Ik wil mijn Frummeltje in mijn armen hebben...

Ik ben nooit zo geduldig..

Geplaatst

Hoi meiden,

Hier ben ik weer. Even snel een berichtje typen. Herstel na de keizersnee valt best tegen. Ben snel moe, als ik de trap op ben gelopen, hijg ik als een paard. Mag ook 6 weken geen zware dingen, zoals boodschappen tassen tillen. En moet 6 weken steunkousen dragen. Ivm kans op trombose na een keizersnee. Ook snachts, dus dat is weer zweten.

Verder druk met flesjes geven , luiers verschonen etc. Ik hoor hem nu al weer dus ga er weer van tussen.

Wens jullie veel succes met de laatste loodjes en neem je rust, want die heb je als je bevallen hebt even niet meer..

Maar je krijgt er wel wat voor terug. Ben helemaal verliefd op m'n ventje! Hij huilt bijna niet, heeft alleen steeds honger. Ook snachts.

tot snel,

groetjes.

Geplaatst

He meiden,

het heeft even geduurd voor ik weer iets neerzet, maar wel steeds meegelezen)zoveel mogelijk.

Ik kan jullie melden dat ik met 36w4d ben bevallen op vrijdag 1 juli van mijn zoontje Lars.

Hij was er binnen 5 uur nadat de vliezen zijn gebroken.

Hij meet 43 centimeter en woog bij geboorte 3130 gram.

Omdat hij prematuur is, mochten we niet meteen naar huis hadden ze gezegd.

We moesten zeker blijven tot en met zondag of maandag.

Maar hij kon zich van het begin af aan al goed op temperatuur houden, dus mochten we heel onverwachts zaterdag al naar huis.

Dinsdag is hij gewogen door de vk en zat hij 70 gram onder zijn gerboorte gewicht, gisteren is hij weer gewogen en nu zat hij 30 gram boven zijn geboorte gewicht dus hij doet het prima...

Voor diegene die nog even moeten Succes met de laatste loodjes en voor diegene die net als ik al mogen genieten van die kleine doe dat ook zeker!!!

groetjes Jolanda

Geplaatst

uitgerekende datum/naam+leeftijd/hoeveelste kindje/hoe zwanger geraakt (IUI/IVF/icsi/spontaan)

juni baby's die juli-baby's worden:

28 juni 2011: Ralletje

30 juni 2011: Moki

5 juli 2011 - Adriana 40jr.- 2e kindje na 3e IVF-poging spontaan zwanger

8 juli 2011 - Saskia 30jr. - 1e kindje na 6xIUI en 3x ICSI

10 juli 2011 - Remci (tweeling) - 2e en 3e kindje

10 juli 2011 - Sheenara 36jr. - 2e kindje na 1e IVF-poging 4e TP

... juli 2011 - Renuka

15 juli 2011 - Lotttie 26jr. - 1e kindje na 7e pogingen tot IVF(/ICSI)

19 juli 2011 - Simba 35jr. - 1e kindje na 2e IVF-poging

20 juli 2011 - Naomi 32jr. - 2e kindje na 2e IVF-poging spontaan zwanger

21 juli 2011 - Lianza 37jr. - 1e kindje na 1e ICSI-poging

25 juli 2011 - Jolanda 30jr. - 1e kindje na 1e IVF-poging

26 juli 2011 - Begina 30jr. - 1e kindje

30 juli 2011 - Ursela

7 augustus 2011 - Meiske tweeling zal wrsch in juli komen

AFSPRAKEN:

datum/naam/vk-gyn controle/echo aantal weken

11 juli : Sheenara : gesprek gyn

12 juli : Lianza : controle vk

12 juli : Naomi : controle vk

14 juli : Simba : controle vk

19 juli : Lianza : controle vk

uitslagen combitest/geslacht etc.

Adriana: :boy:

Saskia: :girl:

Remci: :girl: & :boy:

Sheenara: :girl:

Renuka:

Lotttie: Wij weten het maar ik zeg niets :P

Simba: blijft een verrassing

Naomi: blijft een verrassing

Lianza uitslag combitest: 1:920 :boy:

Jolanda uitslag combitest: 1:2842 :boy:

Begina: blijft een verrassing

(geplande) bevalling:

Remci : 17 juni geboorte van de twins! (37 weken): ILIAS en YASMIN

Adriana : 28 juni geplande keizersnee (39 weken): OWEN geboren!!

Jolanda : 1 juli geboorte van zoon (36 weken en 4 dagen): LARS geboren!!!

Lottie : 2 juli geplande geboorte (38 weken en 1 dag): een dochter!!

Geplaatst

Gefeliciteerd Jolanda!!!!

Leuke naam Lars!

Wat fijn dat je je knul al eerder mee mocht nemen dan geplanned. Lijkt me zo raar om thuis te komen vanuit het zh zonder kind...

geniet ervan!

Geplaatst

@ Jolanda, gefeliciteerd met zoontje Lars!!! Fijn dat het goed gaat, echt genieten dus!

Jeetje, alweer eentje eerder bevallen dan de uitgerekende datum...

@ sheenara je bent tot nu to de eerste die in elk geval de uitgerekende datum heeft gehaald!! Hi hi

@ simba, zijn de krampjes nog aanwezig??

Hier zojuist nog met de fiets nr de kerk geweest, vind het wel steeds beroerder zitten moet ik zeggen!, ( de fiets dan hè!)

Geplaatst

@ Adriana, fijn om wat van je te horen!! Balen dat het herstel vd keizersnede je tegen valt... Hopelijk gaat het gauw de goede richting op!!

In elk geval helemaal in love op jullie mannetje, ik herken dat gevoel zo toen ons zoontje geboren werd.... Geniet ervan!

Geplaatst

@ Jolanda gefeliciteerd met jullie mannetje!!! Wat fijn dat het goed gaat.

@ Adriana vervelend dat het nog mooizaam gaat na de keizersnede. Hopelijk wordt het snel beter! Wel erg leuk om van je te horen!!! Rustig aan en laat je maar goed verzorgen!

Verder iedereen succes ha ha spannend hè! Hier een heerlijke rustdag aan het water!!! Nog even genieten van de rust en niks hoeven. Verder us e baby echt erg druk de laatste dagen dus nog geen enkel teken van een aankomende bevalling! Zie er welxwat tegenop naar ook wel naar uit heell gek! Wil zo graag een gezonde baby in mijn armen! Droom er ook steeds vaker over!!! Jullie ook hoe beleven jullie dit???

Liefs en rustig aan... Spannend wie is de volgende???

Geplaatst

@ Jolanda: Fijn om iets van je te horen! Wauw gefeliciteerd met je zoontje Lars. Wat een geweldig nieuws. Geniet lekker van hem en het feit dat je hem al lekker thuis hebt.

@ Adriana: Heerlijk dat je zo verliefd bent op je mannetje. Een keizersnede is niet niks maar als je hem dan weer ziet dan maakt het ook allemaal niets meer uit he. Nog heel veel sterkte met je herstel.

@ Sheenara: Er ook stiekem nu even tussenuit geglipt of niet? Misschien ben je nu wel heeeele andere dingen aan het doen dan het forum lezen hihi.... ik duim voor je dat je kleintje zich snel laat zien.

Hier heb ik af en toe steken en krampen maar ik neem aan dat het nog steeds indalingspijntjes zijn. Daar ga ik maar van uit. Ik zal dinsdag hopelijk horen dat ie nu helemaal goed is ingedaald. Ik kan echt niet meer wachten op de kleine hoor..... Dromen doe ik er niet over maar kan wel een beetje ongeduldig zijn soms. Eigenlijk moet ie nog even blijven zitten, maar eigenlijk wil ik hem gewoon ook NU in mijn armen hebben liggen.

Liefs Lianza

Geplaatst

uitgerekende datum/naam+leeftijd/hoeveelste kindje/hoe zwanger geraakt (IUI/IVF/icsi/spontaan)

juni baby's die juli-baby's worden:

6 juli 2011: Ralletje bevallen van
Vikash

30 juni 2011: Moki

5
juli 2011 -
Adriana 40jr.- 2e kindje na 3e IVF-poging spontaan zwanger

8 juli 2011 - Saskia 30jr. - 1e kindje na 6xIUI en 3x ICSI

10 juli 2011 - Remci (tweeling) - 2e en 3e kindje

10 juli 2011 - Sheenara 36jr. - 2e kindje na 1e IVF-poging 4e TP

... juli 2011 - Renuka

15 juli 2011 - Lotttie 26jr. - 1e kindje na 7e pogingen tot IVF(/ICSI)

19 juli 2011 - Simba 35jr. - 1e kindje na 2e IVF-poging

20 juli 2011 - Naomi 32jr. - 2e kindje na 2e IVF-poging spontaan zwanger

21 juli 2011 - Lianza 37jr. - 1e kindje na 1e ICSI-poging

25 juli 2011 - Jolanda 30jr. - 1e kindje na 1e IVF-poging

26 juli 2011 - Begina 30jr. - 1e kindje

30 juli 2011 - Ursela

7 augustus 2011 - Meiske tweeling zal wrsch in juli komen

AFSPRAKEN:

datum/naam/vk-gyn controle/echo aantal weken

11 juli : Sheenara : gesprek gyn

12 juli : Lianza : controle vk

12 juli : Naomi : controle vk

14 juli : Simba : controle vk

19 juli : Lianza : controle vk

uitslagen combitest/geslacht etc.

Adriana: :boy:

Saskia: :girl:

Remci: :girl: & :boy:

Sheenara: :girl:

Renuka:

Lotttie: Wij weten het maar ik zeg niets :P

Simba: blijft een verrassing

Naomi: blijft een verrassing

Lianza uitslag combitest: 1:920 :boy:

Jolanda uitslag combitest: 1:2842 :boy:

Begina: blijft een verrassing

(geplande) bevalling:

Remci : 17 juni geboorte van de twins! (37 weken):
ILIAS
en
YASMIN

Adriana : 28 juni geplande keizersnee (39 weken):
OWEN
geboren!!

Jolanda : 1 juli geboorte van zoon (36 weken en 4 dagen):
LARS
geboren!!!

Lottie : 2 juli geplande geboorte (38 weken en 1 dag):
een dochter!!

Geplaatst

Nou jongens daar gaat mijn uitgerekende dag en....nikssssss. PFFFFFFF wil zo graag bevallen nu en mijn kleine zien. Had vandaag twee kinderfeestjes en was lekker druk en warm en iedereen vraagt de hele tijd en en en. Tja kon ik maar antwoord geven he wanneer ze komt. Ik ga in ieder geval morgen lekker dramatisch tegen de gynaecoloog doen want ik zie het echt niet zitten om nog 2 weken zo door te lopen en straks op t eind nog een keizersnee ofzo. Dus ben benieuwd...

Jolanda; gefeliciteerd!! ook al eerder bevallen van je zoon Lars, lekker dat je thuis bent geniet ervan!

Adriana; even wennen zeker ook he thuis met de kleine na zo'n operatie. is ook niet niks hoor! Lijkt me warm zitten zo lang steunkousen, in ieder geval sterkte en lekker genieten met de kleine!

Simba; ook nog niks he, die laatste weekjes joh wordt je heel ongeduldig van. Ik vind 11-7-11 ook wel leuk en de 15e is het volle maan dus dan worden alle baby's geboren toch hahaha. Nou eigenlijk vind ik nu alle data wel leuk.

Lianza; bedankt dat je voor me duimt, helaas nog niks ;-(

Naomi; ja de eerste die de uitgerekende datum heeft gehaald joehoee nou was liever ook al bevallen. Maar ja kan nu hopelijk niet lang meer duren toch.

Spannend meiden, we houden elkaar op de hoogte!

Geplaatst

Dus verder geen " nieuwtjes" erbij.... Ik zat toch echt te hopen voor jou sheenara, dat jij aan de beurt zou zijn....

Wieweet begint t zo nog en gaan alle remmen los!!

Succes meiden!!

Geplaatst

Hoi Dames

Voor alle dames die bevallen zijn gefeliciteerd en Sheenara hopelijk mag jij ook snel gaan bevallen.

Met ons gaat het allemaal goed, het is momenteel erg druk met drie kinderen het is erg wennen om alle ballen in de lucht te houden.

De nachten zijn heel kort en zwaar, we proberen wel zoveel mogelijk te genieten.

De kleintjes beginnen te huilen dus ik ga weer verder.

Gr. remci

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden