Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ik trek gewoon de stoute schoenen aan en open het wachtbankje voor de zwangeren die uitgerekend zijn in de maand juli van 2011! Ben zoooo blij, ben nog wel bang en krijg dinsdag mijn bloedtest maar heb al vanaf wachtdag 5 een positieve test, waarbij het streepje elke dag donkerder werd en vanochtend een clearblue digitaal: zwanger! Ik hoop dat er velen zullen volgen, maar ga me nu eerst verplaatsen naar het 12-weken wachtbankje om die eerste onzekerheden en weken te bespreken/volgen. Wordt vervolgd....

• Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Hoi allemaal,

Gefeliciteerd! Dit jaar hoorde ik bij het juli-topic (van 2010) en nu is er een voor 2011,

wat gaat de tijd hard!

Dames, lekker genieten!

Groetjes, Astrid

Posted
Dank je Sylvie! Zie dat je een miskraam hebt gehad, sterkte! Ga je nog voor een poging?

Jaaa wij zijn nog niet klaar, ik heb vorige maand het juni topic geopend en dat wil ik nog een keer doen....:-)

Posted

@ Astrid: dank je! Voor jou dus alweer een jaar geleden!

@ Sylvie; hopelijk kom je dan gauw op het uitgerekend wachtbankje (of open je er weer een!) Succes

Posted

Juli is al weer geopend!

Af en toe heb ik het idee dat het gister was dat het januari topic zich opende!

Ik hoef ondertussen nog maar 9 weken! Jeetje, de tijd vliegt (voor mijn gevoel)!

Alle dames heel veel succes!

Posted

Hee Sheenara,

Ik heb op 17 oktober 1 cryo terug geplaatst gekregen, op wachtdag 9 heb ik een test gedaan en deze was positief.

Op wachtdag 12 heb ik bloed laten prikken en mijn HCG was 132.

Nu moet ik dinsdag heen voor een echo om te kijken of het op de juiste plek zit!

Het is allemaal errug spannend nu hoor.. Op welke datum heb jij de terugplaatsing gehad?

Groetjes Denise

Posted

Wow, juli alweer!! Sheenara, Denise, gefeliciteerd. Denise, nog maar 2 dagen tot de echo, spannend!

Sheenara, de enige keer dat ik zo vroeg al positief testte waren het er 2 (en later bleek zelfs 3) :).

Hopelijk gaan nog veel meiden jullie volgen...

Sylvie, ik hoop enorm dat jij ook weer snel een 'uitgerekend in'- bankje mag openen!

Posted

Jeetje, juli 2011 alweer? De tijd na mijn positive test vorig jaar november en nu is echt gevlogen. Voor je het weet hebben jullie je juli-wondertjes in je armen!!

Gefeliciteerd hoor.

Posted

Hoi allemaal;

@Paula wow nog 9 weken, jij vindt dat de tijd vliegt? het lijkt me juist altijd zo als je zwanger bent dat de weken zo langzaam voorbij gaan hahaha. Succes!

@Denise; ik heb op 21 oktober een TP gehad van 2, en was gewoon supernieuwsgierig en kreeg ook een innestelingsbloeding (bleek dus achteraf) dus begon ik te testen vanaf die dag (dag 5 na TP) en zag ik een heel licht streepje, toen was het hek van de dam en testte ik elke dag en elke dag iets donkerder, clearblue digitaal op wachtdag 8 gaf ook aan zwanger. Was nog even bang op mn NOD dag, maar die ben ik ook doorgekomen. Ik moet dinsdag naar het ziekenhuis voor de bloedtest, wat krijg jij snel een echo! ik mag geloof ik pas 2-3 weken later weer terugkomen. Spannend he die eerste dagen/weken of alles wel goed blijft gaan.

@Miepie hahahaha een tweeling en later een drieling!!! Nou ik zei al tegen mijn vriend wie weet is het een tweeling want het is vlg mij wel apart om al vanaf dag 5 positief te testen. Ben ook best wel benieuwd dinsdag naar de hoogte van het HCG. heel veel plezier nog met je drielingzwangerschap!

@SJSL bij jou dus ook omgevlogen, nou ben benieuwd of het bij dit topic juli 2011 ook zo zal gaan!

Hopelijk komen er gauw nog veel dames bij op dit bankje!!

Posted

Gefeliciteerd meiden!

Het lijkt nog maar zo kort geleden dat het juli 2010 topic werd geopend en nou is er al een juli 2011 topic!! Wat vliegt de tijd toch... Ik hoop dat alles goed blijft gaan en geniet vooral met volle teugen van deze waanzinnig mooie tijd!

Lfs, Marije

Posted

Wow... volgens mij mag ik me hier nu ook melden!

We hebben 19 oktober een terugplaatsing van twee toppers. Vandaag was de dag dat we mochten testen, maar we konden ons zaterdag echt niet meer inhouden en een hele goede streep op een kruidvat test.

Vandaag ook nog een clearblue test gedaan en die zei eindelijk ZWANGER 2-3 weken. 4-5 weken zwanger dus! Dat lijkt me prima omdat we daar precies tussen in zitten nu.

We zijn helemaal gelukkig hebben een top weekend gehad. We hebben er ook veel vetrouwen in, als het misgaat dat hebben we nog tijd genoeg om ons weer k** te voelen, nu gaan we even helemaal gelukkig zijn,

daar zijn we zo aan toe!! Ik zit nog helemaal te jubelen.

We krijgen geen bloedtest helaas, de echo staat op 25 november. Nog 3,5 week!

Liefs Saskia

Posted

@ Sheenara spannend he morgen jij je bloedtest en bij mij gaan ze kijken of het dit keer is ingenesteld in mijn baarmoeder.

Vorig jaar heb ik een bbz gehad vandaar deze vroege echo.

Krijg je morgen meteen de uitslag?

@ Saskia gefeliciteerd, kom er gezellig bij nou maar hopen dat we hier ook allemaal mogen blijven.

Meiden hebben jullie al last van kwaaltjes?

Groetjes Denise

Posted

Sheenara, Saskia en Denise: Gefeliciteerd!!!

Schrok er van dat er al weer een uitgerekend juli topic is. Ik hoop over een kleine twee weekjes hier ook aan te mogen schuiven.

Posted

@denise het is zeker spannend de bloedtest, heb er op zich wel vertrouwen in. Ik moet 's ochtends vroeg prikken en dan krijg ik 's middags de uitslag. Jij morgen dus de echo, lijkt me helemaal spannend, succes! Ik heb niet echt last van iets, moet wel zeggen omdat wij natuurlijk veel meer opletten, ik wel kleine dingetjes merk zoals; lage rugpijn en af en toe steekjes in liezen/buik. En het viel me op dat ik me af en toe zo duizelig voel (licht in m'n hoofd). En natuurlijk het angstige op de achtergrond van gaat alles wel goed, en elke keer als je naar toilet gaat kijken of je geen bloed hebt pfff ja had wel verwacht dat we extra nerveus zouden zijn, maar bovenal zijn we vooral superblij!

@ Karin, hoi net je punctie en TP gehad zie ik, heel veel succes in de wachtweken en tot 12 november ;-)

Posted

Sheenara en Denise, heel veel succes morgen. Een spannende dag voor jullie allebei.

Ik heb wel af en toe een vlaag misselijkheid maar dat kan ook gewoon van alle spanningen komen. Verder voel ik inderdaad ook wel hier en daar een steekje in mijn buik. Je voelt natuurlijk alles, maar dat is al sinds de punctie. Verder doen mijn (.)(.) pijn. Dat heb ik al sinds de pregnyl, daarna is het wel langzaam iets minder geworden en nu zal het wel zo blijven.

Sterkte morgen allebei ik duim voor jullie!

Liefs Saskia

Posted

Hoi ALLemaal

Ik moet morgen ook bloed prikken, heel er spannend. Voor 13.00 gaat men bellen voor de uitslag, ik ben erg benieuwd.

sheerena en Denise veel succes morgen.

Gr. remci

Posted

dames bedankt! Remci jij morgen dan ook heel veel succes he! Heb je al een thuistest gedaan? Welke behandeling heb jij gedaan en op welke dag zit je?

Posted

oooooow ben zo blij, heb net de uitslag van de bloedtest: wachtdag 12 na (4daags) cryo-tp (2 stuks) HCG 633!!

ben blij maar ook meteen weer gestresst hahaha gaat alles wel goed, zijn het er 2, en nu weer 3 weken wachten op de echo...

Remci, jij al uitslag gehad?

en Denise ben benieuwd hoe de echo is gegaan.