Ga naar inhoud

Negatief resultaat

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi Pherenike,

Sorry dat ik zo laat reageer op je, maar heb nooit je berichtje gezien, ben nog niet zo goed met deze site bekend. Wat erg ook wat je mee hebt gemaakt,

het leven is soms zo oneerlijk, maar ben je nog met IFV nu bezig ??

Ja ik moest weer een maand wachten, duurt allemaal zo lang. Maar moet nu dinsdag a.s naar ziekenhuis voor echo en bloed en daarna hoor ik wanneer de Tp is.

Ik ben wel bang hoor dat het weer fout gaat, en wil dan niet terug zakken in mijn verdriet, maar je bent er toch weer mee bezig en dan als fout gaat weer dat rot verdriet, nu heb ik weer

een klein beetje hoop. Dus jij werd ook niet zwanger van de Tp. Ik lees maar weinig mensen die toch zwanger worden, ja ik ben ook een koffieleut, daar ga ik dan maar opletten, en ben ook

bang om veel te bewegen na de Tp. Maar er komt denk ook veel geluk bij kijken. En bedankt voor je tip over de bio produkten.

Wat raar dat er bij drie Cryo's er geen een innesteld, balen hoor allemaal !

Laat even weten of je nog met de IFV bezig bent en ga je nog een derde poging doen ?

Vele groetjes, cynthia

Geplaatst

Hoi Cynthia,

Geeft niets hoor. Ik kom ook niet dagelijks op deze site, maar vandaag toevallig wel!

Momenteel ben ik niet met IVF bezig. Ik overweeg nog een laatste poging in Düsseldorf (daar zijn meerdere IVF klinieken). Maar eigenlijk heb ik niet zoveel hoop meer dat het nog gaat lukken gezien mijn leeftijd. Ik heb het gevoel dat het vorig jaar had moeten gebeuren. Ik ben er overigens gek genoeg niet superverdrietig onder. Het is alsof een natuurlijk acceptatie proces heeft plaatsgevonden want eerder was ik nog heel fanatiek en weer heel verdrietig als het (weer) niet gelukt was. Ondertussen proberen we het nog op de natuurlijk manier, en dan proberen we wel zo goed mogelijk te timen voor de ovulatie. Er gebeurt wel eens een wondertje (kijk ook maar elders op deze site) alleen je weet nooit of dat ook voor jou is weggelegd. Er zijn wel degelijk vrouwen van boven de 43 die nog (spontaan en via IVF) zwanger worden. Van een kennis die verloskundige is, hoorde ik dat zij vorig jaar een vrouw van 48 in de praktijk had die spontaan zwanger was geworden en het kindje helemaal gezond op de wereld heeft gezet. Maar ja, dat is waarschijnlijk wel een uitzonderlijk "geval". Wat betreft de koffie, ik drink sinds 2007 eigenlijk heel weinig koffie maar het lijkt alsof me dat niet veel geholpen heeft. Echter, zwanger worden is een heel complexe zaak waarbij vele factoren een rol spelen. Van koffie is echt bewezen dat het een slechte invloed heeft op de vruchtbaarheid (soms is dat moeilijk te geloven als je ziet hoe groot de wereldbevolking is). Daarnaast zijn mijn man ik sowieso fan van biologische producten en van producten met weinig kunstmatige geur- kleur- en smaakstoffen. Hoewel we niet altijd consequent (kunnen) zijn, is het overgrote deel van onze voeding wel zo natuurlijk mogelijk. We denken dat dit beter is voor onze gezondheid en het voelt voor ons niet als een beperking. Er zijn steeds meer fabrikanten die met dergelijke producten op de markt komen.

Voor jou gaat nu weer een spannende periode beginnen en als je er aan begint moet je echt vol vertrouwen en hoop zijn. Dat ben je ook aan jezelf verplicht. Ik snap dat je je wilt beschermen tegen negatief nieuws maar als dat komt is het vroeg genoeg om er verdrietig over te zijn (en om een voldragen zwangerschap te krijgen moet je toch al die stappen weer doorlopen en ja dat is moeilijk). Ik wens je in ieder geval heel veel succes en hoop op positieve berichten!

Veel sterkte en groetjes, Pherenike

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden