Jump to content

Weer Online!!!

Guest Vonnie

Recommended Posts

Dag lieve dames,

Jeetje, wat heb ik jullie gemist!! We hadden sinds 28 dec. geen internet :computer: meer, kun je je het voorstellen!! Onze overstap naar een nieuwe provider is nu niet echt vlekkeloos verlopen :handbags: sinds vanochtend hebben we eindelijk weer internet.... w8

Ik hoop dat het met jullie allemaal goed gaat. Ik heb meer dan 2000 berichtjes, dus ga niet op alles reageren. De meiden die bezig zijn met een poging of wachten op dat verrekte bankje wens ik uiteraard heel veel succes, de meiden die een mislukte poging achter de rug hebben wens ik heel veel sterkte, de meiden die godzijdank zwanger zijn geworden feliciteer ik van harte en alle nieuwbakken moeders zeg ik: GENIETEN!!

Groetjes,

Vonnie

He meisies!!

Nou, de verbouwing, ja wat zullen we ervan zeggen.... die verloopt nog niet zo voorspoedig als we zouden willen...

De keuken is nog steeeeeds niet af! Er is nog steeds een stukje werkblad dat vervangen moet worden. Dat zou voor de kerst gebeuren, ware het niet dat het niet paste....

Verder is vorige week de fundering en de vloer voor de uitbouw gestort. Nu wachten we tot de bouwvakkers terugkomen om te gaan stellen en metselen.... ze zouden maandag al komen, maar ja, je raadt het al..... ze kwamen niet....

Met de kids gaat alles prima. De oudste is maandag 4 geworden en gaat sindsdien naar de basisschool. Hij vindt het (godzijdank) heel leuk.

De meiden doen het ook goed alhoewel ze al ruim een week ontzettend verkouden zijn, hoesten, hoesten, hoesten. Kim is van de Zantac af sinds vorige week en tot nog toe heeft ze daar geen last van. Maar het zijn nog steed luie meiden hoor! Als ik hier lees over tijgeren en kruipen, die van ons kunnen netaan zitten!! En de KA wil ze blijven zien totdat ze lopen, nou dat ken nog wel ff duren.

De feestdagen zijn heel rustig verlopen. Oud en nieuw lagen wij heerlijk in bed na een ontzettend drukke dag. Hubbie moest de douche slopen in verband met een lekkage aan de verwarmingsbuizen onder de douchebak. Zie je het voor je, ikke oliebollen bakken in de garage, oma oppassen op drie kleinkids en hubbie boven de douche slopen, allemaal op oudejaarsmiddag....! SLOPEND!!

Ach, het zal allemaal wel goed komen. Voor de kerst zei de aannemer: met de kerst heb ik het dicht (hij bedoelde de aanbouw).... maar hij heeft alleen niet gezegd welk jaar!!

hahahhaha

nou jij hebt het dus erg leuk gehad de afgelopen tijd?

pffff wat een gedoe allemaal zeg

maar je bent er nog wel leuk onder!!

en de oudste al weer 4 jaar..wat gaat dat snel hè?

en je meisjes!!!

niet kruipen???lekker laten zitten dan!!

gewoon rustig aan hoor ,dat doet de aanemer ook bij jullie\~~

hahahah

succes meis en fijn dat je weer terug bent!!

groetjes rosalie

Jeetje Vonnie....het zit even niet mee zeg met de verbouwing!

Wat een gedoe....

Gefeliciteerd nog met je zoon! Heb je het nog (uitgebreid) gevierd?

En wat fijn dat hij het zo leuk heeft op school.

Voor jou ook lekker trouwens, want met je 2 meiden en de verbouwing heb je het al druk genoeg!

Gezellig dat je er weer bent!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Create New...

Important Information

Terms of Use