Jump to content
Aftellen naar Kerstmis...

Sign in to follow this  
Sab

Chocolade taart!

Recommended Posts

Ohhhhhhh meiden...ik heb een chocolade taart in de oven staan....had zo'n zin om er 1 te maken hahaha.

Wie komt helpen opeten hihi.

Groetjes Sab xx

1daycake.gif

Hm, tegen de tijd dat ik eindelijk in Den Haag ben is ie wrs. al op!:tongue8: :tongueP: Maar de uitnodiging klonk goed! Komt het recept ook op de site? Kan ik toch een klein beetje van je taart meegenieten!!!!!!!!!

Groetjesssssssss

Guest Amanda

oooooooooooooooo lekkker!!!!!!!!!!!!

Maar hij is nu misschien al op? hahaha, voor de tijd dat ik er ben, is hij in elk geval op...

zelf gemaakt? Of zo'n pakje waar alleen mar (weet ik veel) nog bij moet?

Is het mogelijk dat je een stukje naar mij toestuurd.....?? haha.....

Hopelijk is ie goed gelukt, en heb je er heerlijk van genoten.

Een keertje zondigen mag toch wel...........???

Groetjes Liesbeth

Hij staat nog in de oven hahaha, ruikt lekker joh. En tis gewoon een pak van Dr. Oetker hahaha, erg he?

Dus het recept staat op de doos van Dr. Oetker (hopelijk is het een man hahaha, sollie):icon_geek:

Kun je ff een stukje opsturen naar me???

De meiden liggen op bed en hubbie is er niet.

Ik kan de deur niet uit hahahhaha.

Ik zal je ff mijn adres mailen hahahaha.

Plaats je nog ff een foto van de taart? Of is hij al op hahaha.

lekker.....ik ben de 6de maart in den haag, hahha ook de 1ste...

cynt

ohhhhhhhhhhhh, lekkerrrrrrrrrrrr.

als ik morgen niet moest werken stond ik voor de deur!

of gaat t vanavond op...?;)

mjammjam, genietze.:kermit:

meiden hij is nog niet op maar wel lekker hahaha. Maak er wel 1 met de meeting hahaha

Dat is een goede Sab eentje voor de meeting maken; heerlijk!!!

Heb er nu al zin in (zowel in de meeting als die heerlijke taart mjammie :-)

En ik ben zeker weer te laat???????????????

:fucyc: chips...ik wil ook.....hahahahaha

Hm, Cynthia, als er al een stukje over is, ben ik bang dat je dan groene chocoladetaart krijgt i.p.v. bruine:eek:

Joos, voor jou bewaar ik toch een stukje, dat weet je toch??

Hij was lekker ondanks dat ie uit een doosje is haha.

Wel machtig, Roos lust jij helemaal geen chocola???

Vandaar die lijn natuurlijk, grrrr hahaha

kus!!!!!!!!!!!!!!!!

Maar ik heb liever dat je hem dan wel nu in de vriezer zet...hahahahahah

Lekker Sab, ik krijg gelijk trek in die taart van je mjammie!

Roos, lust je geen chocola? Je weet niet wat je mist!

Ik wou dat ik het niet lustte hahaha.

ja leuk

maareh..kijg ik nou nog een bananentaart of niet???

hahahahahaha:bf_new:

hahaahah...die roos...ze hebben hier lekkere bananensoezen....heerlijk...hahahahahah

sab eet hem maar lekker zelf op en maak voor de meeting maar een nieuwe...hahahahah...lieverd!

Beau help je avatar..wie zijn dat?

Dat is van de tv serie sex and the city; helemaal geweldig!!!!

Ik dacht ik doe weer eens wat anders hahaha.

meiden, ik spreek jullie zondag weer. Wanttttttttttt wij gaan naar Parijs!! Jippie!!

Goed weekend en tot zondag!

xxx

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• @Verajoy hele dikke kus
    • Hoi @Johanna82 welkom hier op het wachtbankje, ik ben er intussen afgepleurd, op de 31e gesprek bij de kliniek, hopelijk kan ik in januari dan weer een bankje bezetten, dat zal de laatste keer worden dan. Jij had wel veel eitjes, fijn dat je er ook 5 goede bevruchtingen van had. Wonderlijk he, hoe ze met een beetje hulp dan toch bevruchtingen tot stand kunnen brengen met minder goed zaad. Fijn ook dat je een dochtertje hebt gekregen en dat je nog cryo's over hebt. Hopelijk ontdooien ze je eskimootje goed en kun je het de komende maanden lekker opwarmen. Spannend voor je dan zondag, ik zal voor je duimen! 🤞 Helaas ben ik aan het eind van mijn eitjes, dus ik moet realistisch blijven hierin, ben ook een stukje ouder dan jullie allemaal. Ik heb een zoon, dus zit niet met lege handen hoor, daarbij zijn er ook nog andere mogelijkheden als het met de eigen eitjes niet lukt. Maar ik dwaal af, das niet de bedoeling van een wachtbankje waar ik geeneens meer op zit... Het is zeker een pittige tijd, leven tussen hoop en vrees, domme opmerkingen incasseren van onwetende mensen en blij zijn voor de kraamvrouwen in je omgeving, terwijl je dat zelf zo graag wil. Vandaag maar weer genoten van mijn dagelijkse kopje groene thee op het werk (schijn je beter niet te kunnen drinken na een tp, geen idee waarom) en een heerlijk warm bad genomen (werd schijnbaar ook afgeraden na een tp maar weet ook niet waarom).... Acu heb ik geen ervaringen mee, maar van wat ik van anderen vernomen heb schijnt het enorm rustgevend te zijn en das goed voor de baby. Of het helpt, zijn de meningen over verdeeld, maar als het goed voelt, gewoon doen dan, in zo'n traject moet je ook een beetje aan jezelf denken he? Groetjes en liefs!
    • Hallo dames, Ik ben hier weer terug van weggeweest. Wij zijn bijna 2 jaar bezig geweest. Bij ons is mijn man verminderd vruchtbaar, ik denk dat dat helpt voor onze kansen om zwanger te worden, bij mij hebben ze niets gevonden. Ik ben trouwens ondertussen 37, bijna 38. In april 2017 zijn we gestart met ICSI, begin mei de punctie en verse terugplaatsing en wij hebben de mazzel gehad dat we van de 18 eitjes 5 goed bevrucht zijn. Een daarvan is onze dochter nu, bijna 2 alweer. En we willen graag een tweede kindje, dus aankomende zondag hopelijk de eerste cryo terugplaatsing. Spannend! We hopen zondagochtend op goed nieuws. En ik hoop voor jullie meiden, dat de volgende tp wel tot een zwangerschap leidt. Het is pittig, toen ik 21 was, was ik al klaar voor kinderen. Uiteindelijk met toenmalige relaties er niet aan begonnen. Maar het verlangen is er altijd geweest. 2 weken voor mijn 36ste verjaardag ben ik bevallen. Dus lieverds, het kan echt, houd vol. Ik heb trouwens ook acupunctuur gedaan, mijn dame raadde me aan om 3 maanden voor de icsi behandeling al te starten met acu, juist om alles in balans te brengen voor je start met een traject. Maar ik was ook later dan dat, ik heb wel het idee dat het bijgedragen heeft. In eerste instantie was ik erg terughoudend voor zk behandelingen. En nog steeds. De spanning van de wachtweken brengt ook meteen weer herinneringen terug aan kraambezoeken van anderen, aan het verdriet van toen. Ik vind het wel pittig merk ik. Dus ik ben blij om hier weer te kunnen kletsen en steun te geven en vinden. Ik zag dat Cil taxiritjes had, @Metoo maar dat was een post van eind oktober. Er was ook altijd een apart topic daarvoor. Wellicht is dat er nog steeds?  
    • Goedemorgen allemaal, Ik ben hier nieuw! Ik ben al een tijdje lid van Babybytes, maar daar vind ik niet echt informatie over mijn situatie op dit moment. Ik was wat aan het rondsurfen en toen kwam ik op deze site terecht. Her en der wat gelezen, maar allemaal oude berichten (2010). Wij zijn 3.5 jaar bezig met onze kinderwens. Tot onze eerste ivf behandeling was iedereen ervan overtuigd dat alles prima werkte zowel bij mij als bij vriendlief. Twee weken terug onze eerste ivf behandeling gehad na 6 niet gelukte iui's. 11 eicellen en 60 miljoen zaadcellen. Ik was nog bang dat ze zouden zeggen geen eicellen dus super blij. Met zo een aantal verwacht je toch wel bevruchting maar twee dagen later kregen we een telefoontje dat er géén één bevruchting was ontstaan!  Nu hadden we afgelopen donderdag een gesprek en vertelde ze ons dat er geen rijpe eicellen tussen zitten.  Deze donderdag hebben we nog een vervolg gesprek zodat we alles even konden laten bezinken. Hun plan is nu dat ik naast de decapeptyl, gonal-f 150 en pregnyl 5000, menopur ga gebruiken. En dat er een dubbele dosis pregnyl gegeven wordt. Want het kan zijn dat ik te weinig reageer op de medicatie. En menopur en dubbel pregnyl helpt bij de rijping. Ze zullen dan wel icsi gaan doen om geen risico te nemen dat de zaadcellen eventueel niet door de wand komen. Dit komt maar heel weinig voor dus ze kon ook geen slagingskansen geven. De kans is er ook dat dit 'bij mij past" en dan hebben we vette pech want dan moet je naar eiceldonatie gaan kijken.  Zijn er hier meiden die geen rijpe eicellen hadden maar met menopur wel rijpe eicellen? Of met een andere behandeling?
    • Hoi Metoo, Momenteel geen taxiritjes in de aanbieding, hier ook voor de eigen portemonnee, dus ik ben een zuinige taxi chauffeur.... Succes met je volgende poging, hopelijk kun je op snel op het wachtbankje plaatsnemen! Groetjes
  • Topics

Copyright IVF Moeders Powered by Invision Community

AdBlock Extensie Gedetecteerd

Deze website bevat advertenties van onze sponsoren.

Deactiveer de AdBlock browser extensie, om dit forum te kunnen gebruiken.

• Create New...

Important Information

Terms of Use