Ga naar inhoud

Anne-meya is aan het kruipen!


Seetje

Aanbevolen Berichten

heb ik met de oudste ook gedaan hoor gewoon afblijven.

 

bij deze twee boeven heb ik veel weggezet puur omdat ik ook wel eens iets anders moet als er achter aan rennen.

 

met 1 is dat makkelijker als met 2 heb ik gemerkt.

 

zo langzaam aan ben ik wel weer dingen aan het terugzetten omdat ze nu beginnen te leren luisteren,maar dan nog is het lastig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

ik heb ook nooit iets weggezet, behalve dan glazen vaasjes en de asbak... gewoonweg omdat ik dat gevaarlijk vind.

 

maar de rest, moet hij leren vanaf te blijven.

 

En na 100 0000 0000000 keer, haha, nee grapje, Als ik nu oei oei zeg, weet hij dat het niet mag, en meestal blijft hij er dan ook vanaf haha.

 

 

 

Ik ben best treng.. denk ik? Want bij opa en oma's en als ik op bezoek ga, mag hij van mij dus ook niet, aan de tv enzo, en aan de stofzuiger of bezem, en in de keukenkastjes.. Dat zeg ik dan ook, en dan kijken mensen mij echt aan en zeggen "laat hem toch.." maar nee, dat wil ik niet, wat thuis niet mag, mag bij "vreemden" ook niet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

daar heb je helemaal gelijk in amanda......nou is het zo dat ik nee anne-meya roep en ze kijkt meteen naar mij en schud nee...hahahahah...bij jheroen kijkt ze niet.....ik ben de strenste ook hier hoor.....hebben ze later alleen maar profijt van.

 

Straks op school moeten ze ook luisteren!

 

 

 

Brenda...ja met 2 van die lievertjes...hahahah...kan ik me voorstellen dat je wat meer weg zet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

amanda je hebt helemaal gelijk thuis niet,ergens anders ook niet!!

 

zaait alleen verwarring anders.

 

hier vinden ze de stofzuiger helemaal geweldig,

 

ze willen iedere dag helpen dus met de stang over de vloer en de ander de stofzuiger duwen.

 

duurt een eeuwigheid voor je klaar bent maar dat neem ik maar voor lief als ik die koppies zie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb een goed voorbeeld, hoe het niet moet hahaha. Mijn moeder past op nog een kindje, hij wordt in april 6. En mag ALLES!! Thuis maar ook bij andere mag hij alles. Hij is dus ook brutaal..

 

Iedereen vind dat kind stront vervelend, terwijl dat arm joch er eigenlijk niks aan kan doen, want pappa en mamma stellen geen regels en zijn niet consequent... en dat joch wordt er op aan gekeken..

 

Hij mag bijvoorbeeld thuis op de bank springen, rollen, rennen.. en als hij (3x per jaar ofzo) eens hier komt doet hij dat hier ook, maar ik zeg er wat van, en dan zegt hij "maar thuis mag ik dat wel" En dan zeg ik, maar hier niet!! En dan kijkt die moeder echt alsof ik me aanstel............

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed zo Amanda !! je hebt groot gelijk .Ik zei toen ik nog geen kinderen had ,dat en dat zullen ze niet mogen en dan zeiden ze tegen mij ,nou daar kom je nog wel achter ! maar ik vind dat nu nog steeds,ze hoeven niet overal aan of op te zitten .

 

 

 

Maar ik ben nu al voor Sem en Sophie een bandje in aan het spreken waarop staat:director: NEE ,NEE DAT MAG NIET ,SEMMMMMMMMM NIET DOEN,OOOO SOPHIE DAT MAG NIET.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik ben ook wel van de duidelijkheid hoor!!!

 

En goed Amanda dat je er wat van zegt!

 

Bij jou thuis gelden de regels van jou en dan heeft iemand anders zich maar aan te passen (alhoewel dat weleens moeilijk is natuurlijk).

 

 

 

Wat ik zelf wel lastig vind, is dat ik als ik neeeee niet doen zeg; ze me aankijken en beginnen te lachen en dan net zo hard doorgaan. In het begin maakte het nog wel indruk, maar nu dus niet meer.Ik blijf dan wel volhouden hoor, nee is nee!

 

 

 

Misschien moet ik dat van oei oei oei doen wat jij ook doet, Amanda. Klinkt goed.

 

Joos, jij hebt het goed voor elkaar dat Anne-Meya al zo goed naar je luistert!

 

 

 

Iemand nog een tip voor me???

 

 

 

(zegt een juf, die normaal gewend is dat kinderen naar haar luisteren hahahahahha :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zei dat ook laatst tegen de kdv juf. (dat ebbe nog niet zo erg luistert) en die zei dat t nog wel moeilijk is voor die kleintjes om al dingen te laten. ik denk zelf dat ze wel een beetje snappen dat t niet mag, maar het dan ook niet doen nog erg lastig is... maar goed, ik probeer het ook hoor.

 

nee zeggen met een lage stem... en ik zeg altijd eh eh, zo een beetje hard (is erg, zei ik ook altijd tegen onze stoute vorige poes, maar het gaat vanzelf) en nu zegt ebbe als hij bijvoorbeeld zn vingertje tegen de hete verwarming houdt zelf eh eh eh eh. ik lig dan in een deuk en hub natuurlijk helemaal. maar goed, hij snapt wel een beetje dat t niet mag... ik ben benieuwd wanneer het echt door gaat dringen...

 

brendy bij jou dus met zo'n maand of 14? ik moet hub nog wel instrueren dat ie ook wat strenger wordt. bij hem mag ebbe alles, aan zo'n dimmer van het licht zitten (terwijl die draadjes dan los gaan, nee geen paniek, we hebben dan de stekker eruit) ,maar ik vind gewoon het wel slim om in het algemeen elektriciteitsdraden toch maar als no go te leren.

 

verder doet ie vaak van die dingen en kijkt me dan aan van dat mag zeker niet?

 

met zn bord op tafel slaan en zo. tja, ik zeg er wel wat van, maar daarna doe ik maar een beetje alsof ik het niet meer zie want hij vindt het veel te luek als ik steeds nee zeg...

 

tjongejonge, moeilijk he...

 

lis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lis wat goed dat ebbe alleen met zijn bordje slaat...anne-meya gaat er mee gooien...hahahahha

 

Nee hoor hier word er nog gevoerd...alleen brood gaat soms met een vork die ik aan haar geef...maar tegewoordig meestal gewoon lekker in het vuistje!

 

 

 

Ja lis...jou man dus ook al.....ik sta er van te kijken dat jheroen ook zoveel goed vind...normaal is zijn apparatuur heilig maar hij leert g[-haar op de knopjes te drukken...dus elk knopje is nu leuk om met 1 vingertje op te drukken....ppppffffffffff...en ik maar roepen anne-meya nee mag niet.......maar we gaan 1 lijn trekken nu...dat kind raakt anders de tel kwijt...mama zegt nee en papa lacht alleen maar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha, tips... hmm... VOLHOUDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Dat is de enige tip die ik heb, en consequent zijn. Als je zegt dat iets niet mag, dan mag het nu niet, over 5 tellen niet, maar morgen ook niet, en ook niet als er bezoek is en die lachen ermee........

 

 

 

Ik vind echt, en hoor het ook van andere, dat Len goed luistert. En ikdenk dat je nu al moet beginnen met consequent zijn.

 

Tuurlijk probeert hij me uit en moet ik soms honderd keer iets zeggen. En soms moet ik ook lachen.......

 

Maar ik heb me voorgenomen en tot nu toe lukt dat goed, dat als iets niet mag, ik naar hem toe ga, en bij hem ga zitten, en zeg oei oei, dat mag niet..

 

En als hij het weer doet, pak ik zijn handje bijvoorbeeld weg, en als hij het weer doet, zet ik hem zelf een halve meter achteruit....

 

Hij houdt soms lang vol, maar ik nog langer..

 

 

 

Ik vind het gewoon belangrijk, en dat doen die ouders van mijn moeders oppas kindje dus niet, dat hij moet weten dat ik dat niet wil. De ouders van dat kindje zeggen wel honderd keer Rick, niet doen, maar Rick gaat toch door, en ze staan niet op.. want daar zijn ze te *** voor....

 

 

 

Hoe is het met je José?

 

En Roos, met jouw rug?

 

En Lau, hoe gaat het met Thomas?

 

 

 

Len nog steeds niet de oude.. verhoging, de hele dag aan me hangen, huilerig... net weer koorts.. dus weer met een pcm naar bed..

 

Vannacht ook vaak wakker geweest en huilen..

 

Rot spuiten!!!!!!!

 

Hoop dat het morgen toch over is.

 

Gelukkig krijgt hij nu pas weer spuiten met 4 jaar...:occasion18:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey allemaal,

 

 

 

José wat goed dat Anne-Meya kruipt. Geeft niks hoor, dat ze de verkeerde kant op gaat hahaha. Iris schoof in het begin ook achteruit.

 

Milan ook achteruit kruipen haha. Maar wat super dat hij al nee en mama zegt!

 

Ben oprecht jaloers hoor!

 

Nu weet ik trouwens eindelijk waar je rugpijn vandaan komt. Klinkt als serieuze problemen.

 

Beterschap!

 

 

 

Ja, ik zei het al eens; opvoeden is begonnen. Als Thomas iets doet wat eigenlijk niet mag (spullen van de salontafel trekken, in de voerbak van de hond graaien, zappers en telefoons pakken, dan is 3x nee zeggen vaak voldoende. Ik krijg eerst een verliefde lach van hem, maar uiteindelijk druipt hij af.

 

Iris is een ander verhaal. Na 100x nee zeggen luistert ze nog steeds niet, terwijl ze echt wel goedgekeurd was bij de gehoortest in de kraamweek haha.

 

Bij haar is de enige remedi steeds weg zetten en afleiden met iets anders.

 

Ik ben van mening, net al Lis, Beau en Amanda, dat consequentheid het verst brengt. Natuurlijk met een losse teugel, aangezien ik ook niet van steen ben (vind het heerlijk als mijn zoon verliefd naar me kijkt).

 

Ik zet ook niets aan de kant voor hen, behalve inderdaad spullen waar ze zich aan kunnen bezeren.

 

 

 

Ben nu trouwens ontzettend aan het oefenen met hieperdepiep......hoera (moeten ze dus met de handjes omhoog....). Hoe krijg ik dat in godsnaam voor elkaar binnen een week of 5?

Link naar reactie
Delen op andere sites

spelletje van maken laura,

 

als ze uit zichzelf de handjes omhoog doen hoera roepen,

 

al is het midden in de supermarkt hahaha

 

op een gegeven moment snappen ze dat hoera en handjes in de lucht bij elkaar horen en dan gaat het steeds makkelijker.

 

en als ze het dan doen als jij hoera roept heel hard gaan klappen en goed zo roepen,

 

zo heb ik ze hier al heel veel geleerd,werkt hier perfect.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier luistert milan ook niet echt super

 

alleen als ik echt heel boos kijk

 

dan werkt het

 

mischien een idee!!

 

 

 

met mn rug gaat het steeds slechter

 

moet dinsdag weer naar de fysio

 

maar volgens mij haalt het niks uit wat die man allemaal doet!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Amanda...die arts van jou met z,n hamer......klinkt vrij heftig......ik heb in de schuur ook nog wel een hamer voor je liggen Roos......haha.....Nee hoor meis...het is al erg genoeg......ik hoop dat je er snel vanaf bent....zeker als je zo,n klein ventje te verzorgen hebt......lijkt me niet prettig...... sterkte Roos.....:toppie:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, ik probeer t ook...

 

maar gisteren gooide ebbe steeds al t eten uit zn mond en toen moest ik op t laatst zo lachen. t was zo grappig... ohoh.

 

vannacht kon ik niet slapen en wat zag ik liggen op t nachtkastje: de aloude dr spock! ik heb een stukje gelezen over aanpakken van een éénjarige en ik vond het wel leuk om te lezen dat t blijkbaar wel normaal is dat gewoon nee zeggen niet altijd maar meteen werkt. die kleine is bezig een eigen ik te krijgen en dus tegen je in te gaan. met nee krijg je dat dus veel meer. dan moet hij/zij kiezen tussen toegeven en ertegenin gaan. dus is het beter m weg te zetten of af te leiden (zei jij ook al lau) en dan eventueel wel ook nog nee zeggen. en natuurlijk consequent zijn en kordaat... dit dus volgens dr spock. klinkt wel goed wat mij betreft en dat voor zo'n oud boek.

 

lis

Link naar reactie
Delen op andere sites

consequent zijn is natuurlijk altijd goed,maar probeer maar eens je lachen in te houden, en je gezicht in de plooi ,als ze dondersgoed weten dat ze iets doen wat niet mag.

 

vooral als ze je dan zo`n brede grijns geven.

 

sorry maar dat lukt me echt niet altijd.

 

vanmorgen de stoute schoenen aangetrokken,en een mooi plantje voor op de salontafel gehaald.

 

en........ tot nu toe blijven ze er af.

 

ze staan er bij te kijken en roepen bah !!!

 

ik sta er zelf van te kijken.

 

afwachten hoelang ze het volhouden.

 

ik vind het al heel wat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

oooh lau het is zoooooooo moeilijk..Lieve lijkt wel de zus van Iris, die heeft echt soepballen in haar oren. faas komt nog niet zo ver dus doet niet veel..

 

Tja Ik haal haar ook meteen weg en zeg nee dat mag niet oei oei oei..weet het ook niet, ze klimt wel 50 x per dag in de hondenmand(vind eiger nieeeeeettt leuk)..als ze er al naar toe kruipt kijkt ze steeds om van zie je me wel...ik ga toch weeeeeer

 

Of aan de dvd speler(ze weet hoe het schuifje open gaat!)

 

of aan de kachel, of richting trap(de deur is dicht maar niet in t slot..krijgt ze dus open...)

 

of de flessen wijn(die zijn dus nu verhuist)

 

 

 

soms lach ik me rot soms dus niet...hahahahah

 

 

 

hiep hiep hoera...blijven oefenen komt echt snel

 

 

 

cynthia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha, arme Eiger.

 

Gappie heeft zijn mandje ook al moeten afstaan aan Iris.

 

Zal er een foto van plaatsen. Zit ze triomfantelijk in zijn mand.

 

 

 

Lieve lijkt dus inderdaad haar zusje en Faasje de broer van Thomas. Die kan ook supergoed overal tegenaan gaan staan en dan met pretogen alles bekijken wat er op de tafel staat. Maar nee zeggen is bij hem al snel genoeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden