Jump to content

Brrrr....

Guest Amanda

Recommended Posts

dit berichtje las ik net op internet... daar krijg ik kriebels van..

tegelijkertijd springen de tranen in mijn ogen, wat bezielt iemand om zoiets te doen?

Wat moet er in hemelsnaam gebeurt zijn, wil je dit doen??

Moeder aangehouden om dood baby Bijenkorf

Gepubliceerd op donderdag 17 januari 2008

De 23-jarige moeder die in oktober haar kind liet vallen van de vierde etage van de Bijenkorf in Amsterdam is woensdag aangehouden. De vrouw wordt verdacht van moord of doodslag, laat het Openbaar Ministerie donderdag weten. Haar anderhalf jaar oude dochtertje overleefde de val niet.

De rechter-commissaris heeft inmiddels bepaald dat de vrouw twee weken langer vast blijft. Direct na de voorgeleiding is ze overgebracht naar het penitentiair ziekenhuis in Den Haag.

Nadat de vrouw haar kind liet vallen, sprong ze naar beneden. Ze raakte zwaargewond bij de val en ontwaakte vorige maand uit een coma. Toen werd al duidelijk dat justitie haar als verdachte ziet. Ze verkeert buiten levensgevaar. Vanwege haar verbeterde toestand kon de vrouw woensdag worden aangehouden en voorgeleid.

Over een motief van de moeder is nog niets bekendgemaakt. Het onderzoek naar de dood van het kind loopt nog. Eerder maakte de politie al bekend dat ervan wordt uitgegaan dat de vrouw met haar sprong een einde aan haar leven wilde maken. Ze bleek een mes bij zich te hebben.

Ja vreselijk he??, niet te bevatten wat zo,n moeder zich bezielt om je eigen kindje te vermoorden!!!!

En dat terwijl er zoveel vrouwen zijn die zo graag een kindje willen.......

Maar bij dit soort dingen moet je maar niet te lang bij stil staan..........ook al is het vreselijk natuurlijk!!!!

Ja meis, zo zie je maar...........

Van mij krijg je een dikke knuf....

Ik vind het altijd erg moeilijk om over zulke dingen te oordelen. Tuurlijk, het is verschrikkelijk. Maar voor sommige mensen is het leven zo enorm uitzichtloos.... Ze zal haar redenen hebben gehad... Daarmee wil ik het niet goed praten.

Maar het ging niet alleen om het kind... Ze heeft zelf ook geprobeerd om uit het leven te stappen. Ik denk dat het voor haar ook een hele harde dobber is dat het haar niet gelukt is, maar dat ze wel haar kindje kwijt is. Ze moet daar wel mee verder......

Groetjesssssssssssssssssss

Nou, echt wel!!!! Maar het is soms gek hoor, hoe het loopt in de maatschappij! Soms wordt je van het kastje naar de muur gestuurd en kom je niets verder! Het is niet raar dat mensen wanhopig worden. Iedereen is tegenwoordig zo op zichzelf gericht... Omkijken naar een ander is er niet altijd meer bij. Deze vrouw moet zich wel heel erg alleen hebben gevoeld!

Het leven moet idd heel uitzichtloos geweest zijn voor deze vrouw.....je doet zoiets ook niet met je volle verstand....erg hoor.....maar wat ik al zei...bij dit soort verschrikkelijke dingen moeten we maar niet al te lang bij stil staan....het meisje is nu op een plek waar ze het waarschijnlijk erg fijn heeft....en de moeder....ja, die heeft nu een leven wat er nog beroerder uitziet als dat het al was.....arme stakker....

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Create New...

Important Information

Terms of Use