Jump to content

Weer thuis met.......de waterpokken!!

Sab

Recommended Posts

Ja meiden, het is toch wat. Soms denk ik weleens alles is voorbestemd. Sander heeft jullie kindjes behoed voor de waterpokken haha.

1 dag weg en Carolijn kreeg de waterpokjes. Vannacht het hoogtepunt gehad hoop ik, krabben, huilen, vanalles, sneu!! Ze had 2 weken geleden al een pukkeltje op haar bovenlip die maar niet wegging. Maar t zette ook niet door dus we dachten dat t een puistje was. Helaas...zaterdagmorgen was t na 2 weken eindelijk zo ver..Incubatietijd kan inderdaad 3 weken zijn, dus ja dat klopt dan wel ongeveer..

Ze zit helemaal onder, zal later een foto plaatsen hihi.

Cynth, Faas en Lieve hebben t ook gehad he? Hoe lang duurde het?

Baal er alleen van dat ik er alleen voor sta deze week, vanaf 2 uur vannacht opgezeten met Carolijntje en ze ligt nu sinds half 9 in bed met een hoop gehuil en alleen maar krabben op haar haartjes..ahhh

Nou meiden dit was mijn weekend hahaha.

Spreek jullie snel, ik ga vandaag bijlezen!

.

Oh ja Joos, wil je me ajb helpen met dat inloggen, ik word er helemaal knetter gek van!!

ooh Sab, wat zielig hoor, die pokken..

Hier duurde het ongeveer een dikke week totdat de 1ste goed ingedroogd waren.

helaas heeft het bij Lieve langer geduurd bij haar bips, dat werd echt een vieze ontsteking wat eindigde in een schimmelinfectie. Ze kunnen het ook in de mond of oren krijgen..

Sterkte Sab en carolijn,

cyn

ai sab, wat een narigheid... bah ziek en inderdaad in je eentje zo naar!

wel een geluk bij een ongeluk ja dat we niet met zn allen afgesproken hadden.

poe, ik hoop dat ons het nog even bespaard blijft maar omdat ebbe naar t kdv gaat zal t hier misschien ook wel binnenkort toeslaan...

heel veel sterkte voor jullie beiden!

carolijn een dikke knuffel van een verre afstand...

lis

He bah Sab, dat zijn nou de minder leuke dingen van het moederschap.

Heel veel sterkte de komende dagen, ik hoop dat Carolijn snel opknapt en jij weer een beetje bij kunt slapen.

Jeetje wat sneu voor Carolijn! En voor jou natuurlijk ook, nu Sander weg is.

Weet uit ervaring hoe pittig het is met een ziek kind alleen zijn.

Berschap in ieder geval. Misschien heeft de ha een middeltje tegen de jeuk?

Sterkte wijffie!!!

Ja valt niet mee alleen zijn idd. Maar nog maar 3 nachtjes!!! jippie haha.

Helaas moet ik die 3 nachtjes wel meteen werken de volgende dag oeps...

Menthol poeder mag niet onder de 2 jaar, vraag me niet waarom, dat weet ik niet haha.

Ik heb haar gistermiddag in een havermoutbadje gezet en ik moet zeggen, het lijkt toch wel wat te helpen hoor!! Deze tip heb ik van een vriendinnetje en hij stond ook op internet. Verder kon ik niets vinden over tegen de jeuk. Maar vooralsnog gaat ze vanmiddag weer in een bad met havermout haha.

Ze heeft ook beter geslapen dus ben wat uitgeruster nu.

Roos, ik hoorde van Cynthia dat het wel een week kan duren die jeuk...

Iig werd Carolijn wakker met haar mouwtje onder het bloed van het krabben...tsja krabben ze niet met hun handen dan wel met hun armpjes blijkbaar..

Ze is nu naar de creche , ik ga zo even snel vanalles doen haha.

xx

och meis....wat een narigheid.......heel veel sterkte meis!

En wat betreft dat inloggen ligt waarschijnlijk echt aan je eigen p.c

als ik bij je in de buurt woonde kwam ik bij je langs om het op te lossen.

Maar ik kan vanaf hier niet in jou p.c kijken...of jheroen moet hulp op afstand doen...dan kan ie ff kijken...maar dan moet je wel msn op je pc hebben!

Zeg het maar dan kijkt ie wel voor je!

Hey ziekert!! Je bed in jij!!!

Ik heb geen msn, lief van je, maar dan houdt t op...vind t alleen zo raar dat het ineens is....naja, maakt niet uit, schrik ik ook niet zo van het anatal berichten dat ik gemist heb haha. Als je er nog bent spreek ik je wel op kletstantes 6 anders krijgen we op ons kop! ;-)

lief dat je ernaar vraagt. De jeuk valt wel mee geloof ik, zo af en toe dan heeft e behoorlijke jeuk maar over het algemeen is meer algehele malaise...Ze zitten overal, oren, mondje, keeltje, onder de haartjes, armpjes, beentjes, voetjes, noem maar op en het zit er..

Elke dag komen er meer bij en ook daar komen weer blaasjes op, dus ik ben benieuwd hoe lang dit gaat duren...

Vanavond slaapt ze bij mijn ouders en kan ik even bijtanken!!

Cynth, die lotion is voor na de waterpokken staat erop. Ik heb het er wel op gesmeerd, maar dierect daarna ging ze krabben dus toen heb ik het er weer afgehaald met een washandje haha. Dus als ze geen blaasjes meer heeft dan ga ik dat erop smeren. Maar echt dat havermoutbad is super en ze vindt het nog leuk ook die washandjes met havermout erin haha. Vooral als het over haar hoofdje loopt dat likt ze het op haha.

Vannacht heeft ze goed geslapen bij mijn ouders en ze eet ook alweer beter gelukkig.

Nog 1 nachtje en dan is papa weer thuis.

xx

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Create New...

Important Information

Terms of Use