Ga naar inhoud

Op wachtdag 8 licht bloedverlies


Celene

Aanbevolen Berichten

Hallo dames,

 

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik zit nu in wachtdag 8 en heb sinds gisterenmiddag licht bloedverlies. Het begon met een roodachtig slijm. Nu is mijn vraag, is het niet te vroeg voor menstruatie? Ik moet namelijk 25 januari pas testen.

 

Heeft iemand dit meegemaakt?

 

Groetjes Celene

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word er zo onzeker van! Ik ga steeds naar t toilet om te kijken of er wat uit komt. De ene keer wel heel vaag en de andere keer niet. Bij de eerste behandeling was ik gewoon 2 dagen voor testen ongesteld. Ik kan serieus wel gaan janken!

 

Is het niet te laat voor een innestelingsbloeding?

 

Bedankt voor jullie reactie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor het is niet laat voor een innestelingsbloeding mijn bloeding was op dag 8,9 en 10 en ook niet veel.

 

Ik weet hoe moeilijk het is maar probeer rustig te blijven. Er is echt niets wat je kan doen wat je zekerheid geeft. Helaas, kon je maar heel eventjes binnen spieken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben een klein beetje gerustgesteld! Ik hoop dat het wegblijft! Nu is het zo dat ik 2 embryo's teruggeplaatst heb. Zou het kunnen dat als t toch mentruatie is, dat er 1tje is blijven plakken?

 

Lief dat jullie meedenken!

 

Liefs C

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo celene,

 

ook ik heb op wachtdag 8 wat bloedverlies gehad het was wel na terugplaatsing van een cryo, toen ik het bloedverlies kreeg was ik gelijk helemaal verdrietig en overtuigd dat het mijn menstruatie was, maar zoals je ziet aan mijn handtekening ben ik nu bijna 17 weken zwanger.

naast bloedverlies had ik ook van die menstruatieachtige krampen, ik moet wel zeggen dat ik het maar 1 dag heb gehad de volgende dag had ik geen bloedverlies meer.

 

het is natuurlijk ook mogelijk als je er 2 heb laten terugplaatsen dat er eentje blijft plakken en de andere niet, helaas kan je niks anders doen dan afwachten........... veel succes en ik duim voor je dat je straks een positieve test in handen hebt.

 

gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden,

 

Het zit er nog, soms lijkt t iets meer te zijn, dan is t weer minder. Wat een onzekerheid zeg! Ik hou jullie op de hoogte.

 

Wanneer denken jullie dat ik kan testen? Officieel pas de 25ste..

 

Groetjes Celene

 

Ligt eraan of je Pregnyl hebt gespoten daarvan kan de test positef uitslaan. Ikzelf probeer het altijd tot de officiele datum vol te houden maar in principe zou je iets eerder kunnen testen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had een innestellingsbloeding dag 7 tm 10. Dacht de hele tijd dat ik al ongesteld was geworden (had er ook wel buikpijn bij) en dat dat ieder moment echt ging doorzetten.

 

Succes! Testen zou ik op zijn vroegst doen vanaf 13 dagen na de TP, dan zegt het resultaat echt wel wat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had een innestellingsbloeding dag 7 tm 10. Dacht de hele tijd dat ik al ongesteld was geworden (had er ook wel buikpijn bij) en dat dat ieder moment echt ging doorzetten.

 

Succes! Testen zou ik op zijn vroegst doen vanaf 13 dagen na de TP, dan zegt het resultaat echt wel wat.

 

 

Hallo SJSL,

 

Had jij toen al wel zwangerschapsverschijnselen? Of merkte je toen helemaal niets? Hoe groot was de hoeveelheid bloed die jij kreeg?

 

xx C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo SJSL,

 

Had jij toen al wel zwangerschapsverschijnselen? Of merkte je toen helemaal niets? Hoe groot was de hoeveelheid bloed die jij kreeg?

 

xx C

Nee, ik merkte helemaal niks. Dacht echt dat ik elk moment echt ongesteld ging worden. Bloed was rood/roze, niet veel maar wel elke dag. Had geen maandverband nodig ofzo, wel een inlegkruisje. En dag 10 (de laatste dag van het bloedverlies) echt met aanzienlijke krampen, ik was 's nachts aan het huilen in m'n bed want toen wist ik echt zeker dat het voorbij was .... niet dus. Toen het dag 11 weg was, begon ik wel weer te hopen.

 

Zwangerschapsverschijnselen kwamen bij mij echt pas daarna. Toen ik ruim in de 6e week zat (dus 5 weken nog een beetje zwanger was). En bij mij was het in het begin eigenlijk alleen licht misselijk en geen chocola meer lusten. Al snel daarna ook bandenpijn / zeurende baarmoeder pijn. Later kwam daar spugen en nog veel misselijker zijn bij, en weer later dat fijne maagzuur. Nooit last gehad van m'n borsten (je hoort vaak dat dat een eerste kenmerk is van zwangerschap ... nooit wat aan gemerkt). Ook moest ik niet extra veel plassen.

 

Je kan niks anders doen dan wacht ... zoooo moeilijk! Veel succes, ik duim me je mee.

 

Groetjes.

Annelies

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat balen zeg, maar het is nog wel een beetje vroeg om te testen nietwaar????? Hoe moeilijk ook probeer nog heel even een klein beetje hoop te houden.........

 

Het is zo zwaar........

 

 

Als 1 van de 2 was ingenesteld dan had ik toch al wat HCG moeten hebben en dan had ik al positief kunnen testen toch?

 

Ik snap t allemaal niet meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ligt eraan hoe snel jij het hormoon HCG opbouwd. Er zijn dames die een dag voor de testdag negetief testen en op de dag zelf wel positief. Alles is mogelijk in dit traject.....

 

Je kan het aan het ziekenhuis voorleggen maar die zeggen ongetwijfeld dat het enige wat je kan doen afwachten tot de testdatum........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden