Jump to content

zwanger van een tweeling

Recommended Posts

Posted

Lieve dames,

Ik ben na 4 jaar eindelijk zwanger en wel van 2 prachtige babies:happydance::clap2:. Ik ben nu 25 weken en ben nieuwsgierig naar ervaringen van andere vrouwen die in verwachting zijn van een tweeling. Hoe doen jullie dat met werken enzo, welke kinderwagen hebben jullie uitgekozen, wanneer willen jullie klaar zijn met de voorbereidingen en heeft iemand nog praktische tips? Dat soort dingen, zeg maar. En natuurlijk, slapen jullie nog een beetje?

Hier gaat alles goed, de kinderen groeien goed. Ik werk sinds afgelopen week max 4 uur per dag (ik werk als fysiotherapeut met jongeren tussen de 12 -20 jaar) en bij 28 weken ga ik stoppen omdat het fysiek zwaar werk is en ik fysiek behoorlijk aan het veranderen ben.

Ik hoor graag meer...

Groetjes,

Marjo

• Replies 225
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Hoi Marjo, Gefeliciteerd met je zwangerschap! En nog wel van een tweeling ook, bijzonder hè...

Ik ben op dit moment ook nog zwanger van een tweeling, al 37 weken en 5 dagen!! Ik ben ontzettend blij en trots dat ik het zo lang heb volgehouden al is dat best pittig geweest. Ik ben al die tijd erg bang geweest voor een vroeggeboorte en ben ook met 32+6 voor een week opgenomen geweest en heb ik weeenremmers en longrijping gekregen ivm een dreigende vroeggeboorte. En nu denken ze ook; we blijven lekker zitten hoor!! We zijn nu aan het afwachten en bespreken wanneer we gaan inleiden, maar dat zal uiterlijk maandag zijn. Erg spannend allemaal.

Weet je al wat ze worden? Wij krijgen 2 meiden en ben zo benieuwd hoe ze er uit zien.