Jump to content

Hoe is het terugplaatsen gegaan ??

Lentezon

Recommended Posts

ha meiden,

ik dacht ff vragen hoe jullie de TP hebben ervaren ( emo?) , en of het pijnlijk was, en hoe je je daarna voelde een wat je ZKH erover zegt:

in de trant van: ff een week niet vrijen

Of: doe het de dag van de TP rustig aan b.v.

( Ik heb dus morgen de TP maar ook een dubbelle afspraak: morgen avond gaan winkelen: 'stad en land'( nee hoor alleen het centrum ) af voor carnavalskleding, en met mijn zusje kan dat echt uren duren hihihi ik weet dat je alles gewoon mag doen hoor ..dat weer wel..- maar vrijen mocht nog ff een weekje niet .-)

dus eigenlijk:

hop in de benen dan maar donderdagavond?? Is lastig want anders hebben we alleen zaterdag nog maar om te winkelen... sja ene kant heb ik er zin in, andere kant heb ik zoiets: moet ik niet ff rustig aan doen?

gaan we weer..je wil overal wel aan meedoen, niemand teleurstellen maar je hebt ook nog zo erg je eigen ding met IVF.

ik zal ze eens vragen morgen maar zo benieuwd naar jullie ervaringen ?

Oooh Lentezon,

Wat spannend! Ik mag morgen pas bellen of er goede embryootjes zijn. Ze zeiden wel geen bericht is goed bericht. Dus hoop ik steeds dat ze niet bellen en tot nu toe is dat zo. Wacht, wacht,wacht. Als het allemaal goed gaat heb ik dan ook morgen de TP. En ook ik maak me een beetje druk voor carnaval. We gaan met heel de vriendengroep en starten bij ons, maar zou die drukte echt geen kwaad kunnen of krijg ik daar juist mega hippe Embryootjes van, zucht. Nog maar één dag geduld en dan weet ik of ook ik mee verhuis naar het wachtbankje. Dat wordt dan echt zwaar, want nu we zover gekomen zijn wil ik er geen afstand meer van doen, maar ja...

Succes morgen. De TP stelt niks voor zegt mijn buuv. Die inmiddels zwanger is van IXCI

Jonne

Hey Jonne,

Spannend meis! Morgen misschien al??!! Zenuwen !

Inderdaad echte carnavals emmmy's ? Mega feestneuzen worden het??

Misschien blijvne ze wel plakken van: hee gezellig hoor! Al moet e muziek wel met een vette knipoog worden opgevat he!

veell plezier zovast

he lentezon,

tp voel je niks van. Eigenlijk hetzelfde als bij echo. Het slangetje wat in je baarmoeder gaat is zo dun, voel je niks van.

volgens mij hoef je niet rustig aan te doen. embryo zit soort van vastgeplakt. In het zkh gaven ze mij het voorbeeld van een korrel hagelslag op een boterham met pindakaas. Die krijg je er ook niet vanaf als je schudt.

Het is alleen raar idee dat het er weer in zit. Ik had de 1e dag constant de neiging om alles van onderen aan te knijpen (hahaha).

Succes!

En winkelen geeft in ieder geval wat ontspanning!

Hoor wel hoe het afgelopen is.

Weet niet of je t al verteld hebt, maar worden er 1 of 2 terug geplaatst?

groetjes

hoihoi

Tp voel je idd niets van. Ik mocht meteen alles weer gaan doen en heb dat dan ook maar gedaan (voor de zekerheid maar niet vrijen en warme baden).

Het is voor mij nu bijna een week na de tp en moet zeggen dat ik me niet zo sterk voel als ervoor. Ik denk dat dat ook met die heftige buikpijnen te maken heeft, maar ook dat ik bang ben dat het niet is gelukt. Ik voel precies het zelfde als Es, maar ben best geschrokken nu van het vervelende bericht dat het bij Es niet is gelukt deze x. Tijdens het prikken en alles vond ik het allemaal redelijk meevallen, maar nu je het geheel kan overzien heb ik toch zoiets van: hopelijk niet nog een x! Maar goed, alles is nog mogelijk, dus we houden moed.

Ik vond de tp best een emo moment. M'n man en ik hadden allebei geen tranen, maar wel van die glazige oogjes. We hoorden in het z'huis pas dat de deling goed was gegaan en dat er teruggeplaatst kon worden en dat is toch wel heel bijzonder.

Succes en winkelze morgen Lentezon!

Hoi,

Ik voelde vrij weinig van de tp.

We zagen eerst de 2 embryo's op een scherm en vervolgens werden er 2 rietijes achtereenvolgens ingebracht en weer eruit.

Op het echoscherm konden we meekijken hoe ik zwanger werd gemaakt haha.

Ik mocht ook alles doen, behalve gemeenschap in de eerste week.

Mijn gevoel was steeds, als ze er maar niet uit vallen.......

Gekke gedachte, maar ja, je doet er toch alles voor hè.

Ik vond het een heel mooi moment, met mijn vriend samen.

Geniet ervan en probeer een beetje te ontspannen. Volgens mij had ik trouwens een halfvolle blaas, zodat je baarmoeder een beetje omhoog komt en ze er dan makkelijker bij kunnen.

Groetjes Laura

Hoi Lentezon,

Allereerst gefeliciteerd met dat mooie resultaat, 4 goede emmies!! Ik heb in totaal vijf terugplaatsingen gehad en inderdaad, pijnloos. Ik had alleen wel elke keer als ik het ziekenhuis uitliep dat ik de boel daar beneden een beetje dicht moest houden. Onzin natuurlijk, want ze vallen er echt niet uit!

In principe mag je alles doen na een terugplaatsing. Oke, vrijen wordt afgeraden. Wat ik je aanraad is je vooral te ontspannen. En als jij dat doet door te winkelen, nou, dan is dat dus goed. De komende twee weken moet je echt proberen zoveel als mogelijk is te ontspannen want het is een hele spannende tijd. Heel veel succes!!

ha Lieve meiden!

Een geruststelling dat de TP geen pijn doet ! Jihoe dan kan ik er teniminste van genieten ipv bang te zijn .

idd ik ga gewoon winkelen en heb er ook wel zin in, ik was nog best wel gaar de laatse dagen van de zeer onaangename punctie: een dagje goed slapen doet wonderen hoor dan heb je gelijk veeel meer energie!

Ik heb er nu echt zin in!!

De ww beginnen dan pas echt, en Mickey lijkt me dat je je soms erge zorgen maakt idd, zeker nav verhalen hier..maar het kan nog alle kanten uit ~!

Lijkt me ook dat je elk pijntje voelt , zucht t is me wat !!!

Nou meiden allemaal een super fijne dag en dikke knuffel van mij, hou jullie 'taai' !!

Een :icon_sunny::icon_sunny::icon_sunny:lentezonnetje:icon_sunny::icon_sunny:

Hoi meiden,

Nou van de 4 eitjes is er eentje bevrucht en die is vanochtend teruggeplaatst. Ik hoop dat het een echte surviver is. Heb inderdaad ook heel de tijd het gevoel dat ik mijn benen dicht wil knijpen en hoop dat ie het fijn vindt in mijn buik. Mijn man ik vonden het ook een bijzonder moment en ja het voelt toch als een beetje zwanger. Nu weer wachten en dan over 2 weken weten we meer, kan er alleen maar heel erg op hopen. Net zoals ik voor jullie allemaal hoop op een groot klein wonder.

Jonne

hoi meiden,

ik vond de TP ook geen pijn doen maar wel heel spanend,

mochten ook de eerste week geen sex (ook geen zin in).

ik had ook het gevoel om alles dicht te knippen

dat ze er maar niet uit konden vallen,

maar dat werk ook niet.

allemaal heel veel succes met wachten.

Hoihoi!

Niu idd het TP is niet pijnlijk! T zit erin hoor!

Viel reuze mee, ja wel heel bizar,

Heb nu dus de foto gekregen van de echo na de plaatsen !

Ik mag alels doen ,alleen nu hebben ze weer gezegd: niet te zwaar gaan tillen en sporten....van t vrijen zegt de 1 t wel , de ander niet ( met name je eigen HP kan krampjes / beweging geven in de baarmedoer ) ..zucht dus maar ff t zekere nemen!

Ok knuffel !

Hoi Lentezon en Jonne,

Succes met de komende 2 weken wachten.. fijn dat de terugplaatsing zo is meegevallen..

Ik zelf hoop volgende week de punctie en een terugplaatsing te hebben..

Groetjes Kim.

hallo meiden,

succes met jullie wachtweken!!!!:icon_geek:

probeer gewoon te blijven leven he dames gewoooooon ademhalen hihihi

zelf heb ik er vandaag precies 1 week opzitten.

voel niks, heb geen afscheiding, geen pijnlijke borsten kan dus alle kanten op.

volgende week op dit tijdstip weet ik waarschijnlijk meer...

hoop ik

tot snel,

liefs bri

Mogge meiden!

Nou laatse dagje het tot het weeknbd!

Enne wat nog nooit gebeurd is: ik heb vannacht gedroomd dat ik 5 maanden zwanger was! , maar er niet zo bar veel van te zien was, en ik dat dus opmerkte; wie had nu ooit gedacht dat ik al 5 maanden zwnger ben?

Nou wie weet eens een voorspellende droom!

Ik weet niet wanneer, en ik hopp deze keer gelijk al: maar het gaat ons lukken! We gaan ervoor en alles is van een leijen dakje gegaan tot nu toe ( behalve de punctie zoals iedereen weet)

Nog wel wat pijn in de buik, met fietsen een hobbel dat voel ik wel en vannacht ook wat buik achtige ongi krampen ...

er zat ook nog vocht van de punctie in mijn buik trouwens zagen ze met de echo.

Bizar: ik heb dus een foto van de echo!!!!!met een pijltje waar je wat wits ziet, da's wat lucht en daarin zit ergens onze emmy van 3 dagen oud !!!

nou ik ben er nog helemaal vol van: maar ik ben wel rustig van binnen..gek he?????????????????????

Zo mogen de hele ww wel zijn...

Iedereen zovast een super weekendje gewenst!!!!

liefs lentezon

Hoi Lentezon en Jonne,

Heel veel sterkte tijdens jullie wachtweken. Dat de emmies maar lekker veilig en warm in jullie buik mogen blijven zitten!!

Hoi Vonnie, bedankt ! Bij jouw is het ook mooi afgelopen he ...dus ik geef de moed niet op: sterker: ik begin er weer in te geloven.

Ik was dat ff kwijt, logisch zonder eilieders voel je je verre van vruchtbaar.

Pas sinds de terugplaatsing, en vooral omdat er een last van de schouders is gevallen omdat dus gewoon ' alles' werkt tot nu toe heb ik weer hoop .

Ik had echt de hele tijd nog zoiets: ja ja, wat voor lijken zitten er nog meer in de kast voor ons????? Dus ik vond de FM ook enorm spannend, was zo bang dat er niets zou groeien bv.

En na de punctie ook mega spannend!

Nu hopen, relaxt proberen te zijn, ben best warm van binnen weer , goed voor mijzelf zorgen!

Wat goed van jouw 3 kindjes! IS de tweeling 1 of 2 eiig? ...

Mijn vriend is er 1 van een 1 eiige..

bij ons dus 1 emmy terug geplaatst.

ok fijn weekend ..!

Hoi Meiden,

De eerste wachtdagen zitten erop en ik merk bijna niet dat er een embryootje in mijn buik zit. Alleen de eerste nacht heb ik heel veel buikpijn gehad in mijn linker flank, dus meteen het ziekenhuis gebeld. Waarschijnlijk toch wat follikel ontwikkeling gehad links en die zijn waarschijlijk gesprongen. Nu eigenlijk niks op een steekje na. Ik durf er eigenlijk niet op te hopen, maar ik hoop op een goede afloop.

Iedereen leeft in ieder geval heel erg met ons mee en we hebben een super leuke carnaval gehad, waarbij ik toch vaak aan mijn buikje dacht.

Ik hoop dat jullie ook een top carnaval hebben gehad voor de meiden die dat vieren dan.

Groetjes en bedankt voor alle lieve succeswensen,

Jonne

Hoi Meiden!

carnaval ging goed en super gezellig. Ik wild eerst om 2300u naar huis , maar toch gebleven tot een uurtje of 0100u. Moet wel zeggen dat ik wat buikpijn kreeg op den duur zeker na dat ik snel nara de wc was geweest , dus toen effe gaan zitten, niet gedanst en gedaan.

Schrok er wel van..maar ja logisch: ik heb gewoon nog wat buikpijn achtige klachten sinds de punctie..heel licht ..want zoals bekend een mega pijnlijke punctie gehad dus voelde me nog dagen beurs.

ben benieuwd deze week, een aantal meiden krijgen de uitslag!!!!!!!!!!

ok ik ga ff verder met werken hier op de zaak, vanmiddag nog ff naar de optocht, morgen weer werken.

liefs lentezon