Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ben zins gister in bezit van een compactie cryo:happydance:

Vreselijk goed natuurlijk zo'n gratis kansje , maar ik kreeg ook te horen dat deze al 6 dagen oud is.

Nu vraag ik me af als compactie op dag 4 al zo hoort te wezen is compactie op dag 6 dan niet er traag?

Ze zei hij is goed weinig afbrokeling , ze zei niks over dat ie al 2 dagen achter loopt.

Wat vinden jullie hier van?

Ben ik blij gemaakt met een dooie mus?

Dag vier worden ze ingevroren dag 5 weer ontdooid en dag ze de terugplaasting.

Liefs Roos

Geplaatst

Geen idee maar ik zou inderdaad blij zijn dat ik 'm bij me heb! Als ie echt slecht was hadden ze 'm niet terug geplaatst, zoals bij mij vorige week.

Dus: ontspannen en succes!

Caroline

Geplaatst

Hi roos,

Joh: denk maar zo: die cryo van jou heeft het invriezingsproces overleef, het ontdooiingsproces overleefd, toen nog een dag goed overleefd in de stoof: dus het is gewoon een ijzersterke embryo :-). Laat maar lekker groeien in je buik!

Ik hoop dat je over twee weken een positieve test hebt. Wanneer mag je testen?

Geplaatst

Jeetje Caroline , wat erg wat jij vorige week hebt meegemaakt, op het laaste moment kreeg je te horen dat ze niet goed waren ontdooid ik wil je heel veel sterkte wensen wij hebben dit ook een keer gehad, en door dat de klap zo groot was ben ik een behoorlijke tijd vanslag geweest, dikke knuffel.

Wij mogen 22 maart testen ik hoop dat ik dat red vanaf dag negen krijg ik het altijd zwaar maar weet nmiddels wel dat een dikke plus no weinig betekend.

Ik houd jullie op de hoogte !

Geplaatst

Een cryo kan wat achterlopen doordat ze soms met het ontdooien een stadium terugvallen. Dat ie weer gaat delen is sowieso goed en compactie is een mooi stadium, kan ie al bijna gaan innestelen!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden