Ga naar inhoud

Wachtbankje april 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hé, ookikweer.... wat naar!!! Zo lang in spanning gezeten.... dan zo blij na een echo... en dan dit! Wat zal jullie wereldje ingeklapt zijn....! Hoe was het in het ziekenhuis? Waren ze wel een beetje lief voor jullie???

Dees, rustig aan doen, meid!

Groetjesssssssssssssss

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

zara wat een verschrikkelijk nieuws. Ik wil jullie ontzettend veel sterkte toewensen. Het is allemaal zo oneerlijk... Alles is al zwaar en je moet enorm veel geduld hebben en dan komt dit verdriet er voor jullie ook nog bij.

Tochikweer: neee toch. Niet jullie ook. Ik hoop zo dat jullie gisteren toch positief nieuws hebben gehad. Al is het hier behoorlijk stil. Al dat verdriet. Ik krijg er zelf tranen van in mijn ogen.

Geplaatst

tochikweer: nog altijd rustig. Ik hoop steeds dat je niks laat horen omdat je een weekendje weg bent... Maar ik heb het bange vermoeden dat het fout is gegaan en dat je dit forum even ontwijkt.

In ieder geval heel erg veel sterkte. Ik denk aan je!

Geplaatst

Hallo lieverds,

Zara hoe is het met jou? Red je het een beetje? Pff, domme vraag eigenlijk, natuurlijk gaat het niet, maar ik wilde je eigenlijk gewoon even laten weten dat ik aan je denk en je een hele dikke virtuele knuffel geven.

Ik heb een echo gehad en er was op dat moment nog leven, maar vanwege de bloedingen moest ik direkt plat/bedrust. Toen zijn de bloedingen afgenomen, maar vannacht is het weer begonnen. Ik durf nu niet naar het ziekenhuis toe. Stom he. Ben net een struisvogel en steek m'n hoofd in 't zand. Ik ga gewoon weer plat in de hoop dat het weer stopt. Sorry voor m'n afwezigheid. Dikke knuffel voor jullie allemaal en tot later! X

Geplaatst

Hey Tochikweer...

Goed effe van je gehoord te hebben!!! Met mooi nieuws... maar tjonge... wat is het spannend bij jullie zeg! Gauw weer liggen, en hopen dat het goed komt! Hebben ze nog een vervolgafspraak met je gemaakt, verdere uitspraken gedaan???

Pas goed op jullie!!!!

Groetjesssssssssssss

Geplaatst

lieve tochikweer, logisch dat je niet te ver door wilt denken

maar ik raad je aan toch het zhs te bellen hoor! iig om te vertellen wat er aan de hand is.

tjonge, het is idd wel spannend zo. Zijn die bloedingen dan zo erg? ik schrik er van. verlies je rood bloed dan?

ik schrik er ook een beetje van voor mezelf... ik heb dat natuurlijk ook al bijna 3 weken! alleen wel bruin bloed.

pfff wat een onzekerheid steeds he... sterkte meis! xx

Geplaatst

Tochikweer wat fijn om te lezen dat er nog leven is.

Neem alle rust die je kan pakken, dit is even het allerbelangrijkste!

Wel zou ik idd even het ziekenhuis bellen!

Veel sterkte

Geplaatst

Lieve Tochikweer

Blij om te lezen dat er een teken van leven is.

Ik sluit me volkomen bij de dames aan dat wanneer je vind dat je het niet vertrouwd gewoon het ziekenhuis bellen het is wel jou lichaam en jullie kleine.

Ik hoop dat het verder voorspoedig voor je gaat verlopen en dat je dan echt kunt genieten van je zwangerschap.

Ik zal een kaarsje voor jullie branden dat het goed gaat komen .

Sandra

Geplaatst

@Tochikweer; gelukkig....er is nog leven!! Maar dat het bloeden weer is begonnen vind ik ook eng...ik snap dat je het ziekenhuis niet durft te bellen, maar misschien verstandig om het toch te doen? O ik hoop zo voor jou en je vriend dat het allemaal loos alarm is en dat het hartje sterk door blijft kloppen!

@Zara; hoe gaat het met jou? Ik weet niet wat ik tegen je kan zeggen wat je op kan beuren....

Meiden, jullie zijn allebei niet uit mijn gedachten te krijgen!! Heel, heel, heeeeeeeeeeeeeel veel sterkte gewenst!

Liefs Esly!

Geplaatst

Tochikweer, wat fijn wat van je te horen zeg!!

Oh blijf idd plat liggen vrouwke en hou 'm vast!!

Heel veel liefs en sterkte

Dikke knuffel

Noor

Geplaatst

Lieve Tochikweer, wat goed om je te horen en zeker dat je nu weet dat er nog hoop is en zelfs leven! Hoop zo dat het goed blijft gaan. Neem alsjeblieft alle rust die je kan krijgen en laat je maar goed bedienen. Vooral niets zelf doen! Kon ik je maar een hele tijd vooruit duwen....

Heeft iemand nog iets van Hoopvol gehoord? Ik moet maar steeds aan haar denken...

Hier gaat het niet zo heel erg goed. Wat het moeilijk maakt, is dat we het totaal niet aan zagen komen. Geen enkel signaal niks. En nu zit je dus tegen je dikke zwangere buik aan te kijken. Geen kleding meer die past en waarom???

Mijn hele uitgebreide verhaal staat in het pauzemeisjestopic. Kunnen mensen zelf de keuze maken of ze het willen lezen of niet.

Lieve Esly, je hoeft ook niks te zeggen hoor. Alleen al het idee dat er aan je gedacht wordt, is ontzettend fijn.

Armanda, verlies jij nog steeds bloed?

Dikke knuffel voor jullie allemaal!

Geplaatst

Zara nogmaals veel sterkte toegewenst.

Ik hoop dat jullie tijdens de vakantie weer een beetje kunnen ontspannen samen...

Geplaatst

meiden, wou nog even laten weten dat hier alles in orde is. heb net mijn eerste 7 weken echo gehad en zag een kloppend hartje! yes! pfff, op naar de 10 weken...

Hoe is het met iedereen verder? xx

Geplaatst

Hallo lieverds,

Even een berichtje van mij. Ben net thuis uit het ziekenhuis. Voor ons is het verhaal over. Er was geen hartslag meer. Ze zeiden nu dat vorige week het hartslagje al veel te traag was en dat het vruchtje te klein was voor de leeftijd, maar dat hebben ze ons toen niet verteld. Ik vond het al wel maf dat ik plat moest, maar achteraf begrijpelijk. Waarschijnlijk hoopten ze dat 't zou gaan groeien als ik meer rust kreeg of zo.

Nu moeten we gaan besluiten of we 't vruchtje laten curetteren, medicijnen nemen om 't te laten gebeuren of wachten tot 't van zichzelf komt. Ik heb gezegd dat ik naar huis toe wilde...nadat ik 't hele ziekenhuis bij elkaar gehuild heb.

Toen ze bij de 1e echo geen hartslag meer konden vinden heb ik m'n lief meteen gebeld en die was er net op tijd voor de 2e meer gedetailleerde echo. toen hij binnenkwam brak ik helemaal. ze hebben me toen afgevoerd naar een apart kamertje want ik was echt helemaal de weg kwijt. nu voelt alles doof. en geloof ik 't eigenlijk nog niet. heb ook niet op de echo willen kijken. wilde 't niet zien. m'n vriend is ook helemaal kapot en denkt dat er echt iets mis is bij hem. 3x een kind verliezen is ook wel veel natuurlijk. wat we gaan doen geen idee. eerst maar eens dit tot een einde brengen en dan weer verder kijken.

ik ga jullie missen. zal hier niet meer zoveel zijn voorlopig. wil iedereen die op 't 12 weken bankje zit heel veel succes toewensen. ik hoop zo dat jullie allemaal een mooi kindje mogen krijgen straks. ik gun 't iedereen zo. iedereen die afgevallen is van dit bankje, misschien tot op een volgend bankje :). Heel veel liefs allemaal. Dikke x

Geplaatst

Tochikweer dat meen je niet! wat verschrikkelijk erg dit. Ook voor je man zeg!

Wat gebeurt er toch veel deze maand. Maar weet iig dat je er niets aan kan doen. En je man ook niet. Het overkomt je.

Echt hoor, het overkomt je, jullie hebben niets fout gedaan.

Lieverd, ik hoop dat er een mooie toekomst voor jullie ligt, hoe dan ook.

Heel veel sterkte... Knuff, Armanda

Geplaatst

Arme tochikweer, wat ongelooflijk shit zeg! ik zit in precies t zelfde schuitje, hoorde t gisteren en heb vandaag curettage gehad. als je iets wilt weten dan stuur me maar n berichtje. Maar nu eerst even alles op een rij krijgen in je koppie voor je n volgende stap kunt zetten. Ik wens jou en je hubbie heel veel sterkte toe. Ik vind het trouwens wel minder dat ze vorige week niets gezegd hebben. Jullie zijn toch geen kleine kinderen en moeten toch ook de tijd krijgen om je voor te bereiden dat er evt slecht nieuws kan volgen? Maar ja dat verandert nu niets meer aan de zaak. Jij bent je helemaal rot geschrokken vandaag en moet eerst een beetje tot rust komen nu. Arme jullie, ik wou zo graag dat t anders was lieverd.

Hou je taai,

liefs

noor

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden