Dverheul Geplaatst 18 Mei, 2011 Geplaatst 18 Mei, 2011 wij starten op dag 3 voor de eerste keer met ivf. wie loopt er een beetje gelijk? Quote
jrn Geplaatst 18 Mei, 2011 Geplaatst 18 Mei, 2011 wat bedoel je met dag 3? Wij zijn weer be gonnen met de deca. Begin juni denk ik de punctie! Het wb mei is al weer een aardig eindje op weg en helaas veel te rood. Maar we kunne volgende week wel vast het juni bakje openen Quote
Dverheul Geplaatst 18 Mei, 2011 Topic Starter Geplaatst 18 Mei, 2011 dag 3 van de cyclus. wij beginnen met 150 eenheden gonal-f Quote
jrn Geplaatst 19 Mei, 2011 Geplaatst 19 Mei, 2011 ok op die manier. Je hebt de decapeptyl al achter de rug? Of gebruik je die niet? Wij starten volgende week met gonal f. Dit keer geen 175 maar 225. Veel succes Quote
Raba Geplaatst 19 Mei, 2011 Geplaatst 19 Mei, 2011 Deze topic zocht ik mag ik erbij. Ik heb een lijstje gemaakt misschien wel leuk voeg maar toe wat er nog ontbreekt. Start hormonen: 20 mei deca/ 4 juni Gonal f 225 raba 1fm 19 juni raba Welk ziekenhuis Radboud nijmegen raba Hoeveelste ivf/icsi poging; 3de icsi nog 3 rietjes van tese raba Quote
Dverheul Geplaatst 19 Mei, 2011 Topic Starter Geplaatst 19 Mei, 2011 wij moeten gonal-f op dag 3 gebruiken 150 en op dag 6 cetritide erbij en vlak voor punctie ovitrelle en pregnyl..ong 30 mei zal ik ongesteld worden.. Quote
Raba Geplaatst 20 Mei, 2011 Geplaatst 20 Mei, 2011 wat is het rustig hier. vandaag de eerste spuit weer gezet. Gelukkig brande die niet. Blij dat we weer bezig zijn Quote
mijnmuissie Geplaatst 23 Mei, 2011 Geplaatst 23 Mei, 2011 Wij gaan ook voor een 1e ivf-poging. Onwijs spannend en toch ook wel eng.. Quote
Medusa Geplaatst 23 Mei, 2011 Geplaatst 23 Mei, 2011 Wij zijn ook bezig met onze 1e ivf, na 7 mislukte iui's Wij doen lange protocol, ben al een week deca aan het spuiten en verwacht elke dag dat mn ongi kan doorkomen zodat ik kan beginnen met stimuleren. iedereen succes hier liefs Medusa Quote
Medusa Geplaatst 23 Mei, 2011 Geplaatst 23 Mei, 2011 Start hormonen: 15 mei Deca Medusa 20 mei deca/ 4 juni Gonal f 225 raba 1fm 19 juni raba Welk ziekenhuis Radboud nijmegen raba Gelderse vallei/Radboud Medusa Hoeveelste ivf/icsi poging; 3de icsi nog 3 rietjes van tese raba 1e ivf Medusa Quote
RICAN Geplaatst 23 Mei, 2011 Geplaatst 23 Mei, 2011 Hallo Dames, Heb ons vandaag aangemeld en we mogen mee doen. Het wordt onze 1ste x. Spannend vinden we het allemaal! We moeten nu de brief met de planning afwachten. Zodra we de brief binnen hebben zullen we de lijst bijvullen. Heel veel succes allemaal! Quote
Inge35 Geplaatst 23 Mei, 2011 Geplaatst 23 Mei, 2011 Ik moet morgen ong worden, en dan vanaf dag 2 starten.. Eerste keer dus erg spannend! Zit nu al zenuwachtig te herinneren wat de verpleegkundige ook alweer zei over de tijden waarop je moet spuiten... Nu al plannen ivm de toppers zaterdag ;-) kan daar toch niet met min. Gonal-f spuit naar binnen wandelen? Doen mee aan de cetro trial in UMC Utrecht.. Leuk een 'vers' draadje met zo te lezen meer mensen die net beginnen! Succes allemaal! Ben benieuwd naar jullie ervaringen.. Quote
Medusa Geplaatst 24 Mei, 2011 Geplaatst 24 Mei, 2011 Ik verwacht morgen wel ongi te zijn en denk dat ik dan vrijdag zal beginnen met stimuleren met de puregon. Dan gaat het echt beginnen... Quote
Inge35 Geplaatst 24 Mei, 2011 Geplaatst 24 Mei, 2011 Vandaag maar een beetje ong, echte doorbraakbloeding pas morgen denk ik.. Dus dan vanaf donderdag gaan spuiten.. Vind het ook erg spannend! Dus hier mijn lijstje: Start hormonen Donderdag 25 mei gonal-f 150 / cetrotide 1fm 30 mei Ziekenhuis UMC Utrecht 6x iui Quote
Inge35 Geplaatst 24 Mei, 2011 Geplaatst 24 Mei, 2011 Ik verwacht morgen wel ongi te zijn en denk dat ik dan vrijdag zal beginnen met stimuleren met de puregon. Dan gaat het echt beginnen... Succes! Quote
Medusa Geplaatst 25 Mei, 2011 Geplaatst 25 Mei, 2011 Dank je, jij ook Inge, alleen ben nog niet ongi.....zucht hoop het snel te worden. Quote
Medusa Geplaatst 25 Mei, 2011 Geplaatst 25 Mei, 2011 Inge kan jij je lijstje bij de 1e voegen?? Quote
Medusa Geplaatst 25 Mei, 2011 Geplaatst 25 Mei, 2011 Start hormonen: 15 mei Deca : Medusa 20 mei deca/ 4 juni Gonal f 225 : Raba 26 mei gonal-f/cetro cide: Inge 1fm 30 mei : Inge 19 juni : Raba Welk ziekenhuis Radboud nijmegen:Raba Gelderse vallei/Radboud :Medusa UMC/Utrecht : Inge Hoeveelste ivf/icsi poging; 3de icsi nog 3 rietjes van tese : Raba 7x IUI 1e ivf : Medusa 6x IUI 1e ivf : Inge Quote
droompje33 Geplaatst 25 Mei, 2011 Geplaatst 25 Mei, 2011 Goedemorgen! Ik zou me graag bij jullie willen voegen als dat kan. Wij gaan ook binnenkort starten met onze eerste ivf-poging. We zijn onder behandeling in het maasstad zkh ism EMC Rotterdam. Wij hebben 6 iui's achter de rug. Ws over 2 weken ongesteld en dan hoop ik dat we door kunnen. Ik vind het ook heel erg eng en spannend, maar ben ook wel blij dat we eindelijk kunnen gaan starten. Liefs droompje Quote
Medusa Geplaatst 25 Mei, 2011 Geplaatst 25 Mei, 2011 Hey droompje welkom hier, spannend om na de iui over te stappen op ivf. wat is het toch irritant als je op je ongi zit te wachten en het komt maar niet. Quote
RICAN Geplaatst 25 Mei, 2011 Geplaatst 25 Mei, 2011 Start hormonen: 15 mei Deca : Medusa 20 mei deca/ 4 juni Gonal f 225 : Raba 26 mei gonal-f/cetro cide: Inge 11 juni deca / 25 juni Gonal f 112,5 : Rican 1fm 30 mei : Inge 19 juni : Raba 3 juli: Rican Welk ziekenhuis Radboud nijmegen:Raba Gelderse vallei/Radboud :Medusa UMC/Utrecht : Inge Radboud Nijmegen: Rican Hoeveelste ivf/icsi poging; 3de icsi nog 3 rietjes van tese : Raba 7x IUI 1e ivf : Medusa 6x IUI 1e ivf : Inge 1e icsi: Rican Weet iemand hoeveel dagen er tussen 1 fm, 2fm ect. zitten? Denk er namelijk aan om een week vrij te nemen hiervoor, maar de mogelijkheid is natuurlijk dat er pas na de 4 fm overgegaan wordt naar de punctie. Quote
Medusa Geplaatst 25 Mei, 2011 Geplaatst 25 Mei, 2011 ik weet niet of je korte protocol doet of lange?? en ligt er ook aan hoe snel je follikels groeien maar volgens om de 3 a 4 dagen een fm. Maar dit is ook mijn 1e ivf dus weet het niet zeker. Quote
Inge35 Geplaatst 25 Mei, 2011 Geplaatst 25 Mei, 2011 Even een laat berichtje.. Morgen dag 2 en voor het eerst spuiten brr .. Na de prikinstructie toch een beetje spannend.. Vind het plannen rondom werk, thuis etc toch wel ingewikkeld ;-( dacht er wat makkelijk over, zo van " laat het maar over me heen komen" maar merk toch dat het wel wat ingewikkelder is, spannend, leuk en engig.. @medusa ehm.. Beetje een nitwit hoor, maar bij het eerste lijstje? @droompje welkom en jij ook succes! @all het is volop mei / bijna juni; starttijd voor ons! Hoera! Met mooie resultaten voor iedereen! Quote
Medusa Geplaatst 26 Mei, 2011 Geplaatst 26 Mei, 2011 Hey Inge, ik had je er al tussen gezet :-) Ja dat spuiten vond ik in het begin ook eng, ik durfde zelf niet te doen, en als mn man het deed keek ik altijd de andere kant op. Maar nu spuit ik zonder probleem alles zelf erin, je went er echt aan. Ik ben nog steeds niet ongi, get daar baal ik van, ik wil beginnen met de puregon. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.