Jump to content

goed of slecht...?

jonne

Recommended Posts

Zucht.... Oke ik wil even van jullie horen of deze symptomen aanleiding zijn voor lichte blijdschap of lichte paniek.

Ik schreef gistermiddag nog op het wachtbankje dat ik niks merkte van hormonen, emy etc. Nou dat heb ik geweten.

Gisteravond had ik sterke steken in mijn lies en had ik rozige afscheiding. Toen kreeg ik een beetje zo´n hoera gevoel. Want ´s ochtends had ik een temp van 37,7. ( Eerst dacht ik ojee toch geen griep, maar ´s avonds las ik dat bij de innestelling je temp met 0,5 stijgt. Dus ik hoopte op een goede innesteling aangezien ik op dag 7 zat.

Vanochtend schrok ik van lichte slijmklontjes in de wc met geaderde vlekjes. Is het nu een afgestoten deeltje? Het wordt ook steeds moeilijker die progestonbolletjes in te brengen. Is dat juist goed of niet?

Stress is de grootste oorzaak van een afstoting. Dus probeer ik te ontspannen nou dat is momenteel wel een hell of a job.

Ik wil graag weten waar ik aan toe ben...:blink: Hebben jullie hier een idee van?

Ga ik nu maar ff de hondjes uitlaten en naar het werk. Voor alle meiden een goede dag gewenst.

Liefs Jonne:hussy:

he Jonne,

Het kan heel goed de innesteling zijn. Ik had zondag bloedverlies en dacht dat het over was. Maar denk toch dat het de innesteling is geweest.

Maar die klontjes, kan dat niet van de progestan komen?

Meid, geef de moed nog niet op. Is lastig, weet t uit ervaring.

Maar het kan nog alle kanten op. En ,jammer genoeg, kunnen we niks anders doen dan afwachten.

Sterkte en liefs en ga voor je duimen!

Hoi Jonne, ik weet geen antwoord op je vragen. Hoop met je mee dat het gewoon goed nieuws is. Erg he, dat wachten...

Wat betreft stress. Je zegt dat dat de grootste oorzaak is van het evt niet slagen. Is dat zo? Ik geloof daar namelijk niet zo in. Bij de informatie-avond in het ziekenhuis werd ook verteld dat dat absolute onzin is. Er werd gesteld dat iedereen die met ivf bezig is in zekere mate last heeft van stress. Het is toch gewoon onmogelijk om mega-relaxed op het wachtbankje te zitten?

Probeer je niet te veel zorgen te maken en ik hoop op gauw goed bericht voor je.

liefs Micky

Geen idee Jonne. Het eerste stukkie van je verhaal klonk in ieder geval heel erg positief. Dus.... waarom zou het niet positief blijven? Tja... ik heb makkelijk kletsen... weet ik wel! Maar zo lang je nog niet ongesteld wordt mag je toch blijven hopen???? Succes met wachten!!!!

Groetjessssssssssssss

Hoi Jonne,

Ik heb ook geen idee of het een goed of slecht teken is, maar ik wil je wel heel veel succes wensen met het wachten...

Ik zelf zit vanaf morgen ook op het wachtbankje, want dan heb ik mn terugplaatsing.. ik duim voor je..

Hoi Jonne, je lichaam doet de meest rare dingen na een tp weet ik uit ervaring. Tel daarbij op je het zoooooooooo graag wilt dat je zwanger bent en voila....je voelt van alles.....ik dacht ook bij alles wat ik voelde :'Nu is t over' of juist 'Zou het toch goed gaan'.....d'r is helaas gewoon geen peil op te trekken....je hoort zoveel verschillende verhalen....heel veel succes nog in je laatste ww, mijn duimpjes draaien iig voor een goede afloop meid!

Liefs, San

He meiden bedankt voor de lieve steun. Ik heb toch ff het ziekenhuis gebeld omdat ik roze blijf vloeien. Ze zei exact hetzelfde als jullie. Zou goed een doorkomende menstruatie kunnen zijn, maar net zo goed een innestellingsbloeding. Dus hou ik heeel veeel hoop. Want ik wil gewoon vertrouwen hebben in die kleine. Ook al heeft mijn lichaam in het verleden niet veel gedaan om het te kunnen vertrouwen.

Kim ik wens je morgen heel veel succes. Deze 2 weken zijn echt de langste van je leven, omdat je er zelf helemaal geen invloed meer op uit kunt oefenen en in het begin lijkt dat nog wel te kunnen. Dus duim ik ook voor jou heel hard. Op naar een droom die waarheid wordt.

Liefs Jonne

Hoi Jonne, je lichaam doet de meest rare dingen na een tp weet ik uit ervaring. Tel daarbij op je het zoooooooooo graag wilt dat je zwanger bent en voila....je voelt van alles.....ik dacht ook bij alles wat ik voelde :'Nu is t over' of juist 'Zou het toch goed gaan'.....d'r is helaas gewoon geen peil op te trekken....je hoort zoveel verschillende verhalen....heel veel succes nog in je laatste ww, mijn duimpjes draaien iig voor een goede afloop meid!

Liefs, San

heb ik ook steeds. het wisselt zo sterk..was er maar duidelijkheid he.

Gisteren veel last van soort van ongi krampjes..misschien nav een vrijpartij ?? Ook dacht ik cht: nu is het klaar, mijn lichaam wil ongesteld worden maar het word tegengehouden door de progestan...

OF: is het innesteling??

Zie je kan alle kanten uit! -zucht-

Vandaag nergens last van , af en toe een steekje links of rechts.

Inderdaad ga je overal op zitten letten.'

Stiekum durf ik soms te voelen; ja het lukt gewoon, en dan durf ik het weer niet zo te bedenken en voel ik mij leeg...

komt goed, aftellen geblazen tot de 14e

Hey meid, yeps, heeeeeeeel herkenbaar.......helemaal -hoteldebotel -gek wordt je d'rvan.....een goede vriendin van mij zei ooit : 'Je zou gewoon een dikke puist op je kont:pottytrain1: moeten krijgen als je zwanger bent.....dan hoef je niet zo te zenuwen' hahahaha.....dat zou een oplossing zijn...... Maar, alle gekheid op een stokkie, die ww zijn de meest lange weken van je leven.....wachten, wachten, wachten....meid, t zit er bijna voor je op....nog een paar daagies. Hoop zo voor je dat t is gelukt! De duimpies draaien al een tijdje en gaan nog ff lekker voor je door! Alvast een fijn weekend!

Liefs, San

Hey Sanne..

jij ook alvast een super weekend en een frisse start morgen met de deca spuitjes !

Nieuwe ronde ..nieuwe kansen!!

Inderdaad gaat het best wel snel.. vandaag niet meegerekend nog 5 dagen en op dag 6 testen .

Ach er valt niets aan te veranderen of te doen, t is de natuur, ikkan alleen maar goed voor mijzelf zorgen.

Af en toe denk ik echt: het is gelukt.. maar waar moet je op vertrouwen dan? Het volgende moment denk ik ..t zal wel niet..

Zo kan je een bloeding krijgen en toch zwanger zijn, of je krijgt geen bloeding en blijkt niet zwanger etc etc Ik heb wel eerder het gevoel gehad dat het gelukt was..terwijl dat onmogenlijk was...

Gek makend idd!

Mijn vriend zegt: waarom niet? Maar ik denk dan er is ook nog een 'waarom wel? "

Wat veel hier hebben..de 1e keer en dan al raak ..dat overtreft toch je stoutste dromen ...

Jij een fijn weekend... ik bikkel netjes door...

Ik heb trouwens nog niets gelezen van Arianne ..die zou vanochtend definitief testen ! Gisteren was ze positief dus vandaag vast niet anders..

moeilijk die onzekerheid..

Ik weet het nog als de dag van gisteren.. je wordt heen en weer geslingerd tussen hoop en onzekerheid..

Bloedingen en stolseltjes, het heeft allemaal niks te zeggen...

Ik heb de eerste keer bruinige afscheiding gehad, ik was toen wel zwanger, maar kreeg een miskraam.

De bloeding werd toen tegengehouden door de progestan.

De tweede keer, verloor ik, (twee weken na de positieve test), een hele plas, rood bloed. Mét stolsels.. toen storte mijn wereld (weer) in, en dacht ik dat dat het vruchtje was geweest.. maar ik bleef zwanger!!!!!!

Dus, wat ik wil zeggen.. probeer moed te houden.. bloed zegt niks.. en dat os net het slopende.. vreselijke van al deze behandelingen...

SUCCES!!

Hoi Meiden,

Ik vrees dat het wwachten voor ons voorbij is en dat we moeten zeggen dat de 1e IVF poging niet tot zangerschap heeft geleid. Het bloedverlies wordt steeds meer en ik heb mijn vertrouwde ongi kwaaltjes als obstipatie en kramp. Dat wordt dus een kl*te weekend want ik kan altijd 2 dagen niet liggen, staan eten of drinken van de pijn. zucht!

Lentezon heel veel geluk! Laat het bij jou wel gelukt zijn!

Groetjes Jonne

Hoi Jonne,

Joh wat ontzettend balen, en da's nog zacht gezegd.

Je kan er nu dus niet omheen. het is er weer in alle hevigheid . ipv minder is het soids gisteren dus echt losgekomen.

De 15e had je moeten testen he...-zucht- dus je zat net een weekje op de wachtbank toch?

Moet je wel nog testen de 15e..bv arianne is positief getest en had ook al zo'n bloeding

Ik hoop dat je ook snel weer opbrabbelt en doorgaat met de cryo's die nog op je liggen te wachten.

veel sterkte en liefs,

Lentezon

Dag meiden,

Gisteren naar het ziekenhuis geweest. De ongesteldheid deed wel pijn, maar qua bloedverlies veel minder hevig dan normaal. In plaats daarvan heel veel bloed bij de ontlasting. Meteen weer die angst van endometriose in de darm. Mijn arts heeft me 2 keuzes gegeven. Weer helemaal onderzoeken en onder het mes, met grote kans op een niet sparende operatie. Of gewoon snel doorgaan met IVF in de hoop toch nog zwanger te worden. Ik berust langzaam in het idee, dat ik misschien één van die vrouwen ben die altijd al kinderen wilde, maar ze niet kan krijgen. Dat is echt mijn grootste angst altijd geweest en die angst komt steeds dichterbij. Ik mag 24 februari weer starten met spuiten. Nu de dubbele dosis van 300 Gonal F, die start op 11 maart als alles meezit. Zal dus wel een zwaardere kuur worden als de 1e keer. Maar ik ga er weer helemaal voor.

Hoe is het met Lentezon, zit alles er nog? Ik duim voor je. Het is je zo gegund.

Liefs Jonne

Dag meiden,

Gisteren naar het ziekenhuis geweest. De ongesteldheid deed wel pijn, maar qua bloedverlies veel minder hevig dan normaal. In plaats daarvan heel veel bloed bij de ontlasting. Meteen weer die angst van endometriose in de darm. Mijn arts heeft me 2 keuzes gegeven. Weer helemaal onderzoeken en onder het mes, met grote kans op een niet sparende operatie. Of gewoon snel doorgaan met IVF in de hoop toch nog zwanger te worden. Ik berust langzaam in het idee, dat ik misschien één van die vrouwen ben die altijd al kinderen wilde, maar ze niet kan krijgen. Dat is echt mijn grootste angst altijd geweest en die angst komt steeds dichterbij. Ik mag 24 februari weer starten met spuiten. Nu de dubbele dosis van 300 Gonal F, die start op 11 maart als alles meezit. Zal dus wel een zwaardere kuur worden als de 1e keer. Maar ik ga er weer helemaal voor.:sunny:

Hoe is het met Lentezon, zit alles er nog? Ik duim voor je. Het is je zo gegund.

Liefs Jonne

Oh Jonne, wat een rotnieuws zeg....het zal toch niet zo zijn dat het zomaar ineens over is....

Ik hoop echt voor je dat die ene kans net die ene is die jullie nog nodig hebben!

Heeeeeeeeeeeeel veel succes.

Liefs Sab xx