Ga naar inhoud

uitgerekend in februari 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Yeah Nofje, gefeliciteerd!! Ik heb zo'n gelukkig gevoel van binnen, nauwelijks te omschrijven! Lijkt wel of het allemaal net weer een beetje echter wordt.

Geweldig!

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]2276[/ATTACH]

Zo, en hier is dan mijn eerste buikfoto... Sja, helaas niet zo'n mooi vergelijk als jou Meezie, maar ja, moest dan ook hoognodig s beginnen! Normaal zit die bult daar dus niet :laugh:... Lukt me alleen niet om m te kantelen, dus allemaal even je hoofd scheef houden :laughing4:!!!

Leuk zeg, al die geslachtsbepalingen!!! Veel van jullie dus n goed voorgevoel gehad? Ooooh, met vlagen ben ik echt zooooo nieuwsgierig naar onze gup, maar ja, moet toch nog echt tot 5 oktober wachten...

Janis- balen dat je je zo rot voelt. Hoop dat het met voldoende rust emotioneel ook beter gaat met je...

Geplaatst

uhm....meiden....ben ik dan echt de enige met een meid? goh, dan heeft mijn kleine meid wel heeeeeeeeeel veel keuze aan leuke jongemannen over heel nederland verspreid als ze 30 is (*grijns*, als het aan manlief ligt dan, van mij mag ze met 21 jaar daten, whahahaha)

super hoor melis :) en nofje :)

Geplaatst

Uitgerekend:

Benbri: 1 februari, 3e kindje, 33 jaar (en het is een babygirl :))

Meezie: 1 februari, 1ste kindje, 29 jaar

Kiet : 2 februari, 2e kindje

Eef: 6 februari, 1e kindje, 33 jaar (blijft een verrassing)

Lianne: 6 februari, 1e en 2de kindje, 28 jaar.

Jeanine: 6 februari 2de en 3de! kindje, 34 jaar

Nofje: 10 februari, 1ste kindje, 31 jaar (het is een babyboy)

Stiertje: 13 februari, 1e kindje, 35 jaar

Bikkel: 14 februari, 1e kindje, 32 jaar (en het is een babyboy)

Ink : 17 februari, 1e kindje, 29 jaar

Fren: 17 februari, 1e kindje, 32 jaar

Marjan77: 17 februari, 2de kindje, 33 jaar (en het is een babyboy)

Janis: 18 februari, 1e kindje, 34 jaar

Cjee: 25 februari, 2e kindje

Jrn: 25 februari, 1ste en 2de kindje, 30 jaar (het is een jongetje en nog een verrassing :))

Eerstvolgende afspraak:

Meezie 16 sept 20 weken echo

Fren: 17 sept. geslachtsbepaling

Ink: 20 sept verloskundige

Janis: 21 sept verloskundige

Eef: 22 sept 20 wkn echo

Marjan: 28 september gyn.

Marjan: 3 oktober 20-weken echo

Ink: 5 okt: 20 wkn echo

Janis: 7 okt 20 weken echo

Eef: 7 okt verloskundige

Bikkel: 10 okt: 21 wkn echo

Benbri : 12 okt: verloskundige

Bikkel: 2 nov: gynaecoloog

Bikkel: 21 nov: gynaecoloog

Bikkel: 16 dec: echo en gyn

EN NU WORD HET TIJD VOOR EEN BABYGIRL HOOR MEIDEN :)....ik heb in mijn omgeving alleen maar zwangeren van jongens en jullie komen er ook nog eens bij, whahahaha :) (begin bijna jaloers te worden)

Geplaatst

Dank je Benbri. Sja, volgens manlief komt er toch echt nog n meisje aan hoor, dus dat wordt delen ;-)...

Vraag me af of de voorspelling van de hartslag klopt - boven de 140-160 een meisje, er onder een jongetje... Zit namelijk meestal rond de 150 als ik zelf dus tel want bij de gyn / vk hebben we nog nooit naar t hartje geluisterd...

Net is m'n pakketje bezorgd - heb n tankini besteld voor de vakantie. Denk dat ik me met zo'n toeter van n buik namelijk een beetje kwetsbaar / bloot voel in n bikini op t strand van Thailand ;-)...

Geplaatst

Ink, pas wel op in de zon: ik heb braaf de hele vakantie met m'n gezicht in de schaduw gezeten, heel veel gesmeerd met factor 15 en 30 en heb toch wel een paar vlekken in m'n gezicht, helaas

Geplaatst

hahahaha...nou meiden, ben wel echt benieuwd hoor, want wat ik al zei...in mijn omgeving hebben alle zwangeren een jochie en nu hier begint het ook al....ach...een paar meiden erbij om het de mannen moeilijk te maken zou leuk zijn :) ben benieuwd :)

Geplaatst

Nee ik bedoel dat ik denk dat jij ook een knul krijgt.

Ink ik heb van Vichy factor 50 op mijn gezicht gesmeerd: geen vlek te zien! Ruikt nog lekker ook trouwens, deed 'm gewoon 'ochtends op als dagcreme.

Geplaatst

Hihi, benbri misschien morgen weer een meid erbij? Twee keer gependeld tijdens mijn zwangerschap door verschillende personen en steeds overduidelijk een meid een collega met een nog al sterke intuïtie zei ook dat het een meid wordt en mijn moeder en zussen zeggen het ook. Morgen zullen we (hopenlijk) duidelijkheid hebben!!

Ik zal over anderhalve week in de Egyptische zon mezelf ook maar even goed gaan insmeren, moet nog even goede crème kopen voor mijn bleke koppie want wil liever geen vlekken.

Melis en hofje gefeliciteerd met jullie jochie!! Lekker blauw gaan shoppen, hier helemaal geen voorgevoel, het kan voor mijn idee alle kanten opgaan, terwijl ik bij mijn miskraam vanaf het moment van terugplaatsing gelijk heel sterk het gevoel had dat het een knul zou worden. Ik weet nog dat we na de terugplaatsing wegliepen en ik tegen mijn vriend zei als deze blijft plakken dan wordt het een jongen, helaas is die uiteindelijk niet blijven plakken, maar zo'n sterk gevoel had ik nu niet.

Geplaatst

benbri, mijn gevoel zegt ook dat wij een meid krijgen, we zullen zien haha

ink, mooli buikje hoor! En ehhh jah benbri waar blijft jou foto hihi

Geplaatst

Ink, bij mij kloppte de voorspelling van het hartje totaal niet. Elke keer als ik telde met de doppler én bij de verloskundige kwamen we boven de 160 uit.. Het is toch echt een jongen! Hij is een enorme druktemaker, wellicht dat het daarmee te maken heeft.. Fijne dag meiden!!

Geplaatst

jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik vergeet het iedere keer, errug he....ga het zometeen zelf maar doen ipv op manlief of kindlief wachten :)

en nu krijgt iedereen een voorgevoel dat het een meissie word, nou...ik geloof er niet meer in, whahahahaha....vind het wel spannend worden, we beginnen nu zo langzamerhand te horen met zn alle wat we dragen, behalve degene die het niet willen weten (zoooooo knap, maar ik wilde het echt wel, blijft hoe dan ook een verrassing qua uiterlijk en zodra het op je buik ligt ga je toch even voor de zekerheid voelen of het wel klopt, hahahaha)

nou, meez....horen het van je straks he :) en van de rest ook uiteraaaaaaasrd :)

melis, wanneer gaan we shoppen? hihi

Geplaatst

Spannend hoor allemaal om te horen wat het wordt... Ik moet zeggen dat ik een heel sterk voorgevoel had... En daarom misschien ook wel een lichte voorkeur voor een jongetje.. maar een meisje was ook heel fijn geweest. manlief is zo blij! Hij heeft namelijk al 2 dochters uit een eerdere relatie.. Dus ik mag hem dan eindelijk een zoon geven.. Oja en ook die hartslag dat kwam bij mij niet uit hoor.. Hij lag rond de 160 en dan zou het een meisje moeten zijn.. maar dat is hij toch echt niet!

Volgende week de 20 weken echo en dan gaan we handjes en teentjes tellen en kijken of verder alles goed is... En of het inderdaad dan nog steeds een jongetje is hihihi.. Tja je weet maar nooit hahahahha

Liefs,

Nofje

Geplaatst

Vind het nu toch ook wel spannend worden hoor! Morgen om 15.15 uur hebben wij de pretecho en weet ik of ons gevoel klopt. Bij de laatste pretecho op 12 weken zei de echoscopiste dat er wel wat uitstak, maar dat je daaraan nog niks kon zien, omdat het nog twee kanten op kon groeien. M'n vriend zei later dat ie toen toch wel een heel lichte teleurstelling voelde, dat zijn minieme voorkeur gaat toch ook wel uit naar een meisje.

Geplaatst

Meiden,

Bah heb ik weer, gister met het wandelen, was ineens dat ik last van mij zij/rug kreeg vlak bij de ribben, op een gegeven moment wist ik niet meer hoe ik bij de auto moest komen, zoveel pijn. Met veel tussendoor rusten toch de auto kunnen bereiken. Ben direct toen ik thuis kwam op bed gegaan en toen ik er af kwam voelde het wel wat beter, lekker in bad geweest en rustig aan gedaan, voelde wel redelijk.

Vanmorgen van bed zij ik tegen mijn vriend van het voelt niet als vanouds dus ik doe mooi rustig aan vandaag niet de werkplaats in. Met het aankleden verging ik weer van de pijn, en het rondje met de honden leek ook wel een eeuwigheid te duren, dus toch maar de HA gebeld.

Kon daar vrij direct terecht, en wat denk je, heeft met de zwangerschap te maken, het zijn de spieren die nu een oplawaai krijgen, mede omdat ik verschil in lengte heb van benen, daar heb ik wel zolen voor, maar daar had het mee te maken. Het was gelukkig geen longonsteking, longen leken goed.

Nu moet ik voor de warmte lamp en SRL van VSM er op smeren, heb dat gelijk bij de apotheek gekocht en dus ook gevraagd of ik het mocht gebruiken, dat mocht wel, maar het als tijgerbalsem en nog een paar van zulke produvten mag je dus niet gebruiken. Dus meiden let daar wel op.

Sorry weer voor mijn beklaag, maar dit kon ik er ook nog wel weer bij hebben pfff.

oja heb nog vandaag afspraak gemaakt voor 3d echo met 25 weken.

Liefs Janis

Geplaatst

Ow janis, dat klinkt niet zo prettig, hopenlijk helpen de smeerseltjes.

Nou hier om half 9 de 20 weken echo. De kleine is helemaal gezond en gaaf voor zover ze het kon zien. Teentjes, vingertjes armpjes, beentjes alles zat eraan, hartje heeft 4 mooie kamers en de kleine hersenen waren precies zo groot als dat ze moeten zijn met 20.2 weken.

De kleine ging er even goed voor liggen en daar zagen we het echt, drie streepies we krijgen een MEID

Geplaatst

Fren, heel herkenbaar wat je zegt. Manlief had ook een lichte voorkeur voor een jonge dame.. Maar de blik in zijn ogen toen hij hoorde dat we een zoon krijgen was fantastisch. Nu is hij helemaal door het dolle heen! :) Heel veel plezier morgen tijdens de pretecho, geniet ervan want voor je het weet is het alweer voorbij!

Janis, wat vreselijk dat je zoveel last hebt :( Probeer rustig aan te doen en goed naar je lichaam te luisteren.

Meezie, fantastisch een meisje! Gefeliciteerd :):)

Benbri, volgende week zaterdag ff shoppen voor de kiddies?

Geplaatst

yeaaaaaaaj :) toch nog een meid :) gelukkig...enne fren...geen concurrentie voor mij hoor, ik ben al voorzien van een lekker ding, whahahaha... ;)

super hoor...nu de rest, nu de rest :)

enne melis...liever niet op zaterdag, want dan heb ik eindelijk weekend met mijn mannetje en die werkt doordeweeks al 10 uur...bovendien moet ik toevallig zaterdag ook weg, hahaha...duzzzzzzzzz toch andere dag :)

kissiekiss

Geplaatst

Uitgerekend:

Benbri: 1 februari, 3e kindje, 33 jaar (en het is een babygirl :))

Meezie: 1 februari, 1ste kindje, 29 jaar (en het is een babygirl :))

Kiet : 2 februari, 2e kindje

Eef: 6 februari, 1e kindje, 33 jaar (blijft een verrassing :))

Lianne: 6 februari, 1e en 2de kindje, 28 jaar.

Jeanine: 6 februari 2de en 3de! kindje, 34 jaar

Nofje: 10 februari, 1ste kindje, 31 jaar (het is een babyboy :))

Stiertje: 13 februari, 1e kindje, 35 jaar

Bikkel: 14 februari, 1e kindje, 32 jaar (en het is een babyboy :))

Ink : 17 februari, 1e kindje, 29 jaar

Fren: 17 februari, 1e kindje, 32 jaar

Marjan77: 17 februari, 2de kindje, 33 jaar (en het is een babyboy) :)

Janis: 18 februari, 1e kindje, 34 jaar

Cjee: 25 februari, 2e kindje

Jrn: 25 februari, 1ste en 2de kindje, 30 jaar (het is een jongetje en nog een verrassing :))

Eerstvolgende afspraak:

Fren: 17 sept. geslachtsbepaling

Ink: 20 sept verloskundige

Janis: 21 sept verloskundige

Eef: 22 sept 20 wkn echo

Marjan: 28 september gyn.

Marjan: 3 oktober 20-weken echo

Ink: 5 okt: 20 wkn echo

Janis: 7 okt 20 weken echo

Eef: 7 okt verloskundige

Bikkel: 10 okt: 21 wkn echo

Benbri : 12 okt: verloskundige

Bikkel: 2 nov: gynaecoloog

Bikkel: 21 nov: gynaecoloog

Bikkel: 16 dec: echo en gyn

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden