Jump to content

Recommended Posts

Posted

oke, oke, mss een beetje vroeg, maar volgens mij ben ik zelf uitgerekend in februari (volgens de richtlijnen, want echo heb ik uiteraard niet gehad, maar er zijn best wat meiden die met mij of na mij zwanger zijn en dus waarschijnlijk ook in februari uitgerekend zijn...hihi...en anders komt deze vanzelf wel vol (dat hoop ik dan he)

knuffels en tot snel :)

• Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

wat byzonder al weer feb. 2012

ik was van uitgerekend in 2011 en mijn wonder ligt hier bij me op schoot

dames succes het is zoooooo snel al weer feb. dus geniet van je zwangerschap

Posted (edited)

hoi fren....wij wachten hier op je hoor :) hopelijk word het een vol en druk bankje :)

overigens heel veel succes met je punctie :) je hebt wel lekker veel follikels...ga duimen voor je dat het er heel veel eicellen zijn, maar nog harder dat het eerste eitje het laatste zal zijn :)

knuffels voor allen...

Edited by benbri
was wat vergeten, hihi
Posted

Geweldig - dit gaat hopelijk het bankje zijn waar ik bij aan mag schuiven hihi! Erg voorbarig van me, want ik kan de tekst van Fren knippen en plakken, want ik heb ook morgen de punctie (10 stuks ofzo?) en dan ook hopelijk maandag de TP, dus als het de 1e x gelijk een plakkertje is, mag ik ook over een paar weken hier gaan schrijven - JOEHOE!!!

Meiden die hier al echt zitten: gefeliciteerd met jullie prille zwangerschap!

Posted

dank je wel ink...en ik ga duimen voor je dat je hier ook mag aanschuiven...gezellig met een kopje thee en een koekje :)

Posted

ik heb vanmorgen te horen gekregen dat ik idd erg superzwanger ben....hormoonwaarden zijn zo hoog...het is een twijfelgeval voor een tweeling, 16 juni hebben we de echo....

maar officieel haaaaarstikke zwanger :) zo happy zo happy zo happy :)

Posted

Ik durf met hier nog niet zo goed te melden. Maar ja, ik had toch echt een streep die er nog steeds staat! Ik kan niet wachten tot woensdag. Dan weet ik het officieel met de bloedtest...

Posted

geen flauw idee jose...ik weet alleen dat het zo hoog was dat ik officieel een twijfelgeval ben...het kan een tweeling wezen, kan ook gewoon dat ik ontzettend zwanger ben hoor, maar de moeder van mijn man is een van een tweeling en mijn man heeft al eerder een tweeling gekregen (hij ziet ze niet meer helaas), dus de kans is superaanwezig dat het een tweeling is, maar echo zal het uitwijzen...maar hoe hoog weet ik dus niet, genoeg om een twijfelgeval te wezen....enne...jeanine, welkom hier...je zit hier vast goed :), mss ook wel een tweeling? die kans zit erin natuurlijk met twee embryo's, hihi....ben alleen benieuwd of we hier blijven of dat we terug moeten naar januari....anyway...hoop nog steeds dat het heel druk word hier, hoeveel zijn er nu? even lijstje maken?

Benbri, uitgerekend 1 februari 2012, aantal onbekend tot op heden

eens kijken of het lijstje een beetje lang word (hoop hoop hoop)

knuffels voor nu

Posted (edited)

pak ik ook zo'n ticker, maar geen flauw idee of hij werkt en of ik het goed heb gedaan, zo niet...kan iemand mij vertellen hoe dat werkt? en zo wel....dan ben ik happy :) (ben ik toch wel hoor :), hm...hij doet het dus niet....groooooom

Edited by benbri
ticker doet het niet :(
Posted

^^

Eindelijk gevonden!

Ik moet nog mijn signature updaten maar in ieder geval een korte 'overzichtje':

1ste IVF poging Radboud Nijmegen.

22 Juni eerste echo, dan ben ik 8 weken

1 mooie A kwaliteit emmy terug geplaatst gekregen op 15 mei, uitgerekend op of nabij 4 Februari.

Hoop dat ik nog heel veel dames hier erbij zie komen :)

Posted

hooooooooooi mir :)....is meteen mijn vraag beantwoord he...of het er een of twee waren teruggeplaatst :) hoop dat je hier het naar je zin hebt :)

knuffels van bri

Posted

benbri, ik had ook geen ticker, maar ik klikte om andermans ticker en daar kan je er één maken. Alleen werkte de html link bij mij niet, dus moest ik die link daar beneden hebben...

Heb je al kwaaltjes? Ik mis ze allemaal. Alleen ben ik hartstikke moe en kan 's avonds niet meer in slaap komen. Maar ik kan natuurlijk ook zo moe zijn van die lekkere smerige bollen!

En ik doe natuurlijk elke dag een test. Bang om te zien dat er geen hcg meer in mijn lijf zit. Wat is de eerste tijd toch onzeker!

groet,

Jeanine

Posted

nou, kheb het geprobeerd, maar er gebeurt helemaal niets :(, ja, de html codes staan er...och..ik kijk er nog wel eens naar, nu geen zin meer, hihi....en ik...ik ben misselijk zo af en toe...gelukkig niet overgeven, maar wel misselijk...ontzettend moe, borsten doen zeer...en volgens manlief beginnen de hormonen ook op te spelen...schijn af en toe een heel ander karakter te krijgen (gelukkig nog net niet zo'n scene uit the excorist hahaha) wees maar blij dat je niets voelt....je weet maar nooit, voor het zelfde geldt kots je over 2 dagen je longen uit je lijf.....hihihi ;) die bollen heb ik zelf gelukkig niet hoeven te gebruiken...alleen met de verse tp moest ik ze gebruiken....maar je hebt nog steeds positief getest toch? zolang dat zo is...zit het goed..maar ik begrijp je wel, want ik had het ook hoor...heb van zaterdag tot en met donderdagavond (vrijdagochtend was de bloedtest) elke dag een test gedaan....maar zie hier...harstikke zwanger nog steeds (klop het maar eventjes af, je weet maar nooit :(

liefs van bri

Posted

Ik vraag me af of ik een bloedtest kan vragen bij de huisarts ofzo :(

Zou er toch graag een hebben maar weet niet of dat normaal is om deze zelf aan te vragen?

Hmm..

Posted

Ik denk dat je dat wel kan aanvragen hoor! Maar als je toch een gewone positieve test hebt, dan is hij toch positief? En er staat al een echo voor je gepland...

Benbri, ik werd de vorige keer misselijk met zes weken. Maar gisteravond voelde ik me ook al niet zo lekker, dus misschien begint het dit keer eerder...

Posted

hey wicky...volgens mij moet je dat gewoon kunnen doen hoor, maar zwanger blijft zwanger...en zeker als je menstruatie wegblijft...nou...je bent nu toch ook zo'n week "overtijd" nu? maar anders gewoon even je huisarts of zo bellen, wat is alleen je beweegreden om een bloedtest te willen dan? om te bevestigen dat je zwanger bent? dat ben je toch lieve mir...:) moeilijk om te geloven he? ;) enne...jeanine....hoest nu dan? nog erg misselijk? whahahaha...de misselijkheid word voor mij wel steeds erger, maar gelukkig nog steeds geen overgeven *afklopafklop*....gelukkig gaat het verder harstikke goed....vanavond krijg ik moeders voor moeders op bezoek...word weer potjes plassen, maar goed...help er weer vrouwen zoals wij mee he :)

knoefelssssss

Posted

Nee, nu ben ik niet misselijk eigenlijk. Misschien valt het dus wel mee. Morgen bloedtest. Ik ben heel benieuwd!!!

Ik denk dat ik dit keer geen moeders voor moeders ga doen. Ik heb vorige zwangerschap tot kotsens toe boven die pot gehangen en het zit me dan toch dwars dat ook hcg gebruikt wordt voor dieten. En ik snap dat we allemaal iets moeten geven, omdat we het ook gebruiken, maar ik moet al kotsen als ik aan die lucht denk. Daarbij zitten we ook nog midden in een verbouwing, dus is het ook hartstikke onhandig. Dus ik denk dat ik dit keer overslag. Hoe onaardig ook...

Wicked, ik vind het ook nog elke dag moeilijk te geloven dat ik zwanger ben. Ik denk nog elk moment dat het niet zo is....

Posted

Mja, misschien is het inderdaad meer ongeloof dan wat anders...

Ik had eerlijk gezegd wel verwacht dat ik er een moest doen, vanwege de medische mallemolen enzo maar Nijmegen vond het niet nodig.

Ik blijf ook geen testjes doen, vind 4 wel genoeg eigenlijk maar ben wel nieuwsgierig naar wat bijv mijn hcg is.

En de angst voor een mk , die zit er toch wel diep in :/ Had het wel prettig gevonden als ik wist dat de hcg aan het stijgen is bijv..

Ach meiden het is ook gewoon stress hoor, ben bang dat het mis gaat of dat het een bbz word etc. Denk ook niet dat ik het laat doen, bloed prikken is dramatisch bij mij en weet niet of ik daar zin in heb op dit moment haha :p

Posted

hahahahaha....nee, daarom...ben er zelf ook niet zo heel dol op....en ik weet ook niet hoe hoog mijn hcg is hoor, kweet alleen dat ie hoog genoeg is om een twijfelgeval te zijn, maar zelfs dat zegt niets...kan er gewoon eentje zijn, tis gewoon dat het spannend blijft...en je kan wel denken het moet stijgen, maar zolang je niet bloed is het nog goed toch :) maar begrijp de angst wel, maar die heeft iedereen denk ik wel...:) och meiden...we zijn gewoon heerlijk zwanger met alle symptomen erbij :)

liefs

Posted

hier nog iemand die een jaar geleden in dit topic zat! Hopelijk raakt dit topic heeeeeel vol met zwangeren, allemaal succes tijdens de eerste slopende weken en een fijne zwangerschap gewenst!!