Ga naar inhoud

uitgerekend in februari 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hey meiden.

wat gaat de tijd toch hard he?

velen die al weten of het een jongen of een meisje word......

Janis wil je veel sterkte wensen.

tis niet niks, dat je je zo rot voelt terwijl je heel blij bent omdat je eindelijk een kindje krijgt!!

dikke knuffel.

18 weken alweer vandaag!!!

moet nodig met de babykamer beginnen, was al bezig met wat opruimen, want het kamertje word nu gebruikt als opslag en adminsistratiehok.

veel dingen moeten naar zolder en ik ga dat nu niet allemaal naar zolder tillen dus moet manlief dat doen maar ja die is ook overdag aan het werk dus het schiet even niet op:(

verder genieten we vandaag van het prachtige weer.

vanmorgen moest ik werken en heb nu lekker weekend!!!

straks buitenom de ramen even doen met lucas, die vind dat prachtig om met de tuinslapg de ramen te mogen doen dus wat wil je nog meer:)

fijn weekend meiden en kalm aan he? denk om jezelf en de kleine!!!!

liefs marjan

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wellicht een keer op koopavond dan? Ik werk elke door de weekse dag tot 14.30 uur, dan daarna zou ik kunnen afspreken. Roep jij maar iets, kijk ik of ik kan!

Geplaatst

Haha Marjan, dat gevoel herken ik heel erg!! Wij hebben ook een kamertje dat al 5 jaar als domme hok gebruikt wordt. Maar ook onze 2e kledingkast met seizoenskleding staat er. Nu komt daar wel een nieuwe voor, maar hij zal echt even weg móeten voor het behangen. Logistieke nachtmerrie dus :-) gelukkig gaat een vriend van ons die een klussen bedrijf heeft gehad ons helpen met behangen en dergelijke. Vloer is goed, hoeven we niks aan te doen. Als we weten wat het wordt kunnen we beginnen, we hebben nl een jongens en een meisjes versie voor behang gezien :-)

Geplaatst

melis...ik sms je wel dan :)

janis, wat rot voor je, hoop wel dat je rustig doet, kweet wel zo ongeveer wat je voelt en gewoon stug doorgaan he (ookal kan dat af en toe niet eens)

[ATTACH=CONFIG]2284[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]2286[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]2288[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]2289[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]2290[/ATTACH].[ATTACH=CONFIG]2287[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]2291[/ATTACH]

zo, dat ding deed een beetje raar, maar volgens mij moet dit de volgorde zijn...de laatste 3 zijn van 18/19 en week 20, er missen er nog een paar, maar die kreeg ik er niet meer tussen (snap er niets van, hihi) de eerste is van week 11 iig...

Geplaatst

Net te veel geld uit gegeven aan mooie spijkerbroek en winterjas...

Nog een tipje: de billen doekjes zijn mega in de aanbieding bij het kruidvat. Doos voor 18 euro ipv 35 euro normaal, geloof 10 pakjes.

Geplaatst

Meiden wat een boel jongetjes worden er in februari geboren!!! Leuk leuk leuk:). Ben nu toch wel een beetje benieuwd wat wij dan krijgen... Ik denk zelf een jonge en een meisje. Gelukkig kan ik me nog goed bedwingen, ook omdat wij altijd al gezegd hebben dat we het niet willen weten..

Marjan, hier ook herkenbaar hoor met het kamertje. Babykamer was een logeer kamer en daar een kast met spullen die we nooit gebruiken. Hij is nu helemaal leeg, en manlief is druk aan het klussen. Succes nog met opruimen en niet te veel doen hoor!!

Janis, vervelend dat je steken in je buik hebt. Rustig aan doen en goed smeren met de zalfjes die je wel mag gebruiken!

Wij hebben maandag al weer de 20n weken echo, zo spannend en ben benieuwd hoe het met beide frummeltjes gaat!!

Geplaatst

nou, mijn berichten moeten eerst bekeken worden door de moderator, dus geen flauw idee of dit berichtje er wel komt te staan, maar goed...ik schrijf hem toch maar :)

lianne, gaat verder alles goed met je?

en de rest...sja..ik had al wat verhalen getypt en ik wil niet dubbel overkomen en ik weet ook niet of dit berichtje geplaatst word, allemaal vreemd bij mij, maar ja...ben wel eens vreemd he, hahaha...fijne avond meiden, ik moet verplicht bankvulling wezen bij een vriendin van mij, die heeft zo'n erotica party...kunnen ze niet gewoon verschillende party's doen? word helemaal gek van die dingen, hahaha....

Geplaatst

nog eens een poging dan....buikfoto van week 11 en vandaag dan....kom er niet zo heel goed meer bij, buik is net te groot ervoor (ook al lijkt het niet zo, hihi) overigens beginnen de (o)(o) ook aardig de pan uit te rijzen...wat manlief dan weer niet zo erg vind, hihi..

[ATTACH=CONFIG]2299[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]2301[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]2300[/ATTACH] 1e is dus van 11 weken, 2e van 19 weken (zie het duidelijkst mijn buik) 3 is van vandaag.

Geplaatst

Nou, daar zijn ze dan - Benbri's foto's! Super hoor! Mooie buik!

Meezie - leuk een meisje er bij!

Hier ff aan t tobben in m'n hoofd. Dacht dat ik het helemaal goed uitgedacht had met m'n uren en opvang: 28 uur werken ipv 32 en dan nog 4 uur ouderschapsverlof, dus in de praktijk maar 24 uur werken. Qua oppas was dat nog te overzien: 1 kantoordag waarvoor we n gastouder wilden gaan zoeken en dan 1 slaapdienst, waarbij we vragen of m'n man dan die dag vrij kan krijgen van z'n werk en dan evt die ochtend er na ook wat later kan beginnen tot ik terug ben uit m'n dienst. Tadaaaa - super dacht ik! Was er helemaal opgelucht over. Maaaaaar.... vandaag manager gesproken: teamleiders moeten minimaal eigelijk 32 of 30 uur blijven werken en minimaal 4 dagen in de week aanwezig zijn...

Tuurlijk heb ik wel recht op ouderschapsverlof, maar de vraag is of ik dan wel teamleidster zou moeten blijven, omdat dat qua aanwezigheid niet realistisch zou zijn.. Snap ik eigenlijk ook wel weer, maar ja, dacht dat 28 uur t minimum was en vond dat ik die ene woning met 24 uur wel zou kunnen blijven doen met dat ouderschapsverlof... Bleh, ik dacht dat ik er uit was, maar ga nu al sinds dat gesprek rond en rond en rond in m'n hoofd en kom er gewoon niet uit hoe dit op valt te lossen - terug in functie wil ik absoluut niet, dus ik ben bereid 28 uur te werken, maar HOE?????? Pffff, zie gewoon ff geen oplossing!

Geplaatst

ik heb laatst bij de etos 12 pakken lotiondoekjes gehaald voor een 10tje en dat terwijl ik ze voor 1 euro per pakje ook koop bij de lidl ( duitsland) wannt daar wonen we vlakbij, de pampers zijn daar ook goedkoper.

maa ja die moet je wel in de buurt hebben :)

ik heb echt last van mijn stuitje, vooral als ik lang op de bank zit of als ik ga zitten en dan voornamelijk op mijn zachte bed...nu las ik dat dat bekkenklachten kunne zijn?hoop van niet want na de geboorte van lucas mocht ik de eerste 2 jaar niet zwanger worden omdat ik copleet scheef stond, en gebeurde dat wel kon ik erge bekkeninstabilieteit krijgen.

ja dat kamertje, pfff het moet echt gebeuren haha, en straks kan ik niet meer op zolder met mijn dikke buik om alles uit te zoeken.

mooie buik benbri!!!!!

Geplaatst

marjan, klinkt idd als bekkeninstabiliteit, heb het zelfde.....en ik heb idd bekkeninstabiliteit..

en thanx meiden, ben ook wel trots op mijn buik, echt een babybuik en geen blubberbuik (komt nog wel na de bevalling, hahaha) overigens weet ik niet of jullie een action in de buurt hebben, maar daar heb je pampers of huggies doekjes sensitieve voor 0,99 cent per stuk, daar heb ik de mijne gehaald...en toevallig had c1000 een opruiming, 6 pakken pampersdoekjes voor 5 euro en luiers 5 euro van pampers, maar dat was echt zo'n markt uitverkoop (waren laatste pakken die schijnbaar oud assortiment was, nou interesseert buitenkant mij niet echt he, hahaha :)

en ink....das bijna een algemeen feit he lieverd...leidinggevend is vaak zelfs vanaf 32 uur. ik ben het jaren geweest, maar uiteindelijk is het niet te combineren met kinderen, je hebt thuis ineens ook een grote verantwoordelijkheid, dus ik heb besloten om het gewoon even niet meer te willen en een stapje terug te doen. maar heeft jaren geduurt (werkte zelfs als alleenstaande moeder 32 uur, was op een gegeven moment echt te zwaar, zeker omdat het niet goed ging met mijn kiddies) anyway, je hebt nog even meid..tot minimaal halverwege april/mei om definitief te besluiten wat je wilt doen, dus niet al te stressen nu...en wie weet vind je het wel lekker om even een stapje terug te doen....anyway, hoop dat je eruit komt, maar dat zal vast wel en onthoud....zodra je je kindje hebt verandert alles en de hele wereld zoals je hem nu ziet *dikke knuffel*

Geplaatst

Jahhh benbri, mooi buikje hoor! En nu bijhouden he met die foto's haha en eh zie je wel er komen nog wel meiden bij, misschien zitten er ook wel meiden tussen van de dames die niet willen weten wat het gaat worden. Ik moet nog 3 weken wachten en dan hoop ik ook dat we weten van wat het gaat worden, ben echt zo benieuwd, heb echt het gevoel dat het een meid wordt. nah jah we zullen zien.

Voel me vandaag tot nu toe een stuk beter, heb gister van iemand een heel leuk kadootje gekregen, iets wat op mijn werk slaat, ga het hier niet vermelden wat het is, want dan weet als iemand meeleest wie ik ben, en ik vind het eigenlijk best fijn om "annoniem" te blijven, vooral als ik wat hier wel kwijt kan en bij vrienden en familie niet.

Iedereen een hele dikke knuffel van mij, en een fijne dag.

Liefs Janis

Geplaatst

geeft niet janis, blij dat je je wat beter voelt enne...we horen het wel bij onze dikke buiken date :) hahaha...ja, merendeels zijn jongens, maar gelukkig ook wat meiden :)

Geplaatst

Marjan - jeetje, vervelend zeg, ook al last van je stuitje! Tot nog toe heb ik er gelukkig geen ervaring mee, maar lijkt me geen pretje!

Benbri - ja, thanx. Ik kan t alleen moeilijk los laten hoe het nou moet. Scheelt in principe maar 4 uurtjes per week, maar voelt zoveel extra! Heb gister maar even een "proefrooster" voor mezelf gemaakt en zag dat ik soms dan gewoon echt wel 5 dagen achter elkaar moet werken en of ik dàt nou wel wil??? Er zitten dan wel 3 halve dagen bij, dus dat scheelt wel iets, maar toch... Ik zou niet weten wat ik anders zou willen, want moet echt wel minimaal 24 uur blijven werken, anders redden we het financieel niet.

Nou ja, "redden" - we willen ook wel wat geld overhouden per maand om nog op vakantie te kunnen gaan, dus misschien n luxe, maar voor ons wel erg belangrijk...

Maar eens contact opnemen met n aantal gastouderbureau's om te kijken wat zij uberhaupt kunnen bieden...

Trouwens van de week meerdere shirtjes via marktplaats op de kop getikt voor onze vakantie. Er is nu niet zo veel meer in de winkel mer korte mouwen en ik wel er ook niet veel geld aan uitgeven. Heb nu voor n prikkie tenminste wat zomerkleding :-)...

Ik wou dat wij onze 20-weken echo wat eerder hadden dan pas over 3 weken! Haha, ben geloof ik samen met Janis wel een van de laatsten die t willen weten en dan dus pas horen, haha, dus we houden het nog even spannend...

Geplaatst

Uitgerekend:

Benbri: 1 februari, 3e kindje, 33 jaar (en het is een babygirl :))

Meezie: 1 februari, 1ste kindje, 29 jaar (en het is een babygirl :))

Kiet : 2 februari, 2e kindje

Eef: 6 februari, 1e kindje, 33 jaar (blijft een verrassing :))

Lianne: 6 februari, 1e en 2de kindje, 28 jaar.

Jeanine: 6 februari 2de en 3de! kindje, 34 jaar

Nofje: 10 februari, 1ste kindje, 31 jaar (het is een babyboy :))

Stiertje: 13 februari, 1e kindje, 35 jaar

Bikkel: 14 februari, 1e kindje, 32 jaar (en het is een babyboy :))

Ink : 17 februari, 1e kindje, 29 jaar

Fren: 17 februari, 1e kindje, 32 jaar (en het is een babygirl:))

Marjan77: 17 februari, 2de kindje, 33 jaar (en het is een babyboy :))

Janis: 18 februari, 1e kindje, 34 jaar

Cjee: 25 februari, 2e kindje

Jrn: 25 februari, 1ste en 2de kindje, 30 jaar (het is een babyboy en nog een verrassing :))

Eerstvolgende afspraak:

Ink: 20 sept verloskundige

Janis: 21 sept verloskundige

Eef: 22 sept 20 wkn echo

Marjan: 28 september gyn.

Marjan: 3 oktober 20-weken echo

Ink: 5 okt: 20 wkn echo

Janis: 7 okt 20 weken echo

Eef: 7 okt verloskundige

Bikkel: 10 okt: 21 wkn echo

Benbri : 12 okt: verloskundige

Bikkel: 2 nov: gynaecoloog

Bikkel: 21 nov: gynaecoloog

Bikkel: 16 dec: echo en gyn

zo, eventjes gespeeld met de kleurtjes :) roze voor een meid, blauw voor een jongen, grijs voor het verrassingselement en gewoon zwart voor weet nog niet :) zit trouwens naar het lijstje te kijken, maar iemand ooit nog iets gehoord van cjee?? en stiertje?? of is die alleen nog maar actief op het tweelingenforum of is ze op vakantie? en kiet??

zit me af te vragen of we cjee nog wel erin moeten laten staan, ze is volgens mij al maanden niet actief meer hier, op het forum weet ik trouwens niet, nog niet naar gekeken...

Geplaatst

Uitgerekend:

Benbri: 1 februari, 3e kindje, 33 jaar (en het is een babygirl :))

Meezie: 1 februari, 1ste kindje, 29 jaar (en het is een babygirl :))

Kiet : 2 februari, 2e kindje

Eef: 6 februari, 1e kindje, 33 jaar (blijft een verrassing :))

Lianne: 6 februari, 1e en 2de kindje, 28 jaar. ( het blijft een verrassing!!! :-) )

Jeanine: 6 februari 2de en 3de! kindje, 34 jaar

Nofje: 10 februari, 1ste kindje, 31 jaar (het is een babyboy :))

Stiertje: 13 februari, 1e kindje, 35 jaar

Bikkel: 14 februari, 1e kindje, 32 jaar (en het is een babyboy :))

Ink : 17 februari, 1e kindje, 29 jaar

Fren: 17 februari, 1e kindje, 32 jaar (en het is een babygirl:))

Marjan77: 17 februari, 2de kindje, 33 jaar (en het is een babyboy :))

Janis: 18 februari, 1e kindje, 34 jaar

Cjee: 25 februari, 2e kindje

Jrn: 25 februari, 1ste en 2de kindje, 30 jaar (het is een babyboy en nog een verrassing :))

Eerstvolgende afspraak:

Ink: 20 sept verloskundige

Janis: 21 sept verloskundige

Lianne: 21 sept 20 wkn echo gyn.

Eef: 22 sept 20 wkn echo

Marjan: 28 september gyn.

Lianne: 29 sept. controle gyn

Marjan: 3 oktober 20-weken echo

Ink: 5 okt: 20 wkn echo

Janis: 7 okt 20 weken echo

Eef: 7 okt verloskundige

Bikkel: 10 okt: 21 wkn echo

Benbri : 12 okt: verloskundige

Bikkel: 2 nov: gynaecoloog

Bikkel: 21 nov: gynaecoloog

Bikkel: 16 dec: echo en gyn

Zo, heb ook nog even het lijstje aangevuld. Ik weet ook niet hoe het met de andere meiden is, hoop dat alles goed met ze gaat!

Fren, wat leuk een meisje!! Dat voorgevoel had je toch ook?

Ink, moelijke keuze waar je voor staat. Alleen doen waar je zelf achter staat hoor!!

Zonnebrand tip: Nivea Light sensation, dit plakt niet zo op je huid en ik vond het minder zweterig, ook op je gezicht!! Goed insmeren en niet te veel zon meepakken, anders inderdaag grote kans op pigmentvlekken..... :(

Benbri mooi buikje hoor!!! Lkkr trots op zijn en heerlijk van gaan genieten!!

Hier gister een domper, is de 20 wkn echo voor as maandag afgezegd wegen omstandigheden. Nu mogen we woensdag.. Enige voordeel is dat we woensdag de echo bij de gyn hebben, maandag stonden we bij een echoscopist ingepland.

Merk nu toch wel dat het wat zwaarder wordt hoor. Kan niet meer zo heel lang staan, krijg dan last van de rug onderin en steken in de buik.. Ben blij wanneer ik dan eindelijk weer kan zitten.. Verder mag ik niet klagen hoor!! Voel me nog goed, en ben veel te blij dat we nu eindelijk zwanger zijn en mag dan niet teveel van mijzelf klagen.

Vanavond lekker languit op de bank, manlief heeft vrijgezellenfeest. Blijft vannacht nog een vriend van ons slapen, zal wel dolle pret worden denk ik :-)

Geplaatst

Fren - goed voorgevoel geweest dan? Of nee, jij dacht juist een jongen toch? Leuk hoor!

Hihi, zie je Benbri - toch de namen in kleur vd voorspelling moeten laten staan en dan de juiste kleur er achter hahaha... Maar je vroeg naar n paar meiden. Volgens mij had iemand toch n keer afscheid van t forum genomen? Weet alleen niet meer of Cjee, Kiet en Stiertje het was... Sja, zat er de vorige keer dus ook over te denken - om ze nou zomaar te verwijderen staat misschien ook zo lullig, maar aan de andere kant zijn ze hier volgens mij niet meer en anders kunnen we ze gewoon ook weer toevoegen als ze dat weer willen, toch?

Lianne- bedankt voor de tip. Zal ik s naar kijken, want inderdaad, gewone zonnebrand is vaak zo vet voor je gezicht en ik heb toch altijd al snel last van pukkeltjes, dus daar zit ik natuurlijk niet op te wachten :-)... Jammer dat je 2 dagen later je echo pas hebt. Ik vind het ook zo lang duren voor we aan de beurt zijn...

Janis - jij mag dan 2 dagen na mij lees ik: wij zullen 5 okt horen wat we gaan krijgen... Heb wel 'n keer voorzichtig polshoogte genomen of m'n man niet naar zo'n speciale geslachtsbepaling wilde, maar dat ketste hij gelijk af. Zonde van t geld en dat alleen maar voor n beetje ongeduld antwoordde hij ontnuchterend - GRRRR....

Geplaatst

whahaha.....ja, dat had mijn man ook...gelukkig geldt de wet van de vrouw hier uiteindelijk (gewoon doorzeuren, dat kunnen we toch goed, zijn de meeste mannen toch niet tegen bestand, hahaha)

en ja, er is er eentje die afscheid had genomen, want die had ik nog aangeschreven, die had een miskraam gehad, maar die staat ook niet in de lijst...en nu je het zegt gaat er een lampje branden, maar was dat niet stiertje door omstandigheden? volgens mij is ze ook niet actief in het tweelingenforum of juist wel? jeanine weet het vast wel, die is alleen niet zo vaak aanwezig hier (foei jeanine, haha) en nee, fren had de voorspelling juist en ja, had het ervoor moeten laten staan, maar goed...ben graag eigenwijs he, hihi. overigens ben ik de enige die het fout had, althans...ik wist niet het niet, ik hoopte gewoon een jongen, hihi...das wat anders dan aanvoelen, maar meissie is ook leuk.

had vanmorgen overigens last van harde buiken, begon me bijna zorgen te maken, maar dochterlief ligt al vanaf het begin dwars in mijn bekken (ligt nu al dwars) en vanmorgen voor het eerst bovenin aan het draaien en doen, dus mss dat mijn bm even dacht van "huh...beweging op plekken waar ik ze niet eerder gevoeld heb". tis nu weer over....behalve mijn bekken...die worden helaas wel erger, maar ja...niets aan te doen. en ipv rusten enzo...ga ik muurverven, of structuren kan ik meer zeggen, op een betonnen muur, zonder voor te bewerken, ja, met latex en de grote gaten dichtgemaakt, maaaaaaaaaaar.....grote gaten komen ineens tevoorschijn als je gaat verven *zucht* maar goed, het is gedaan. heb bijna 10 liter gebruikt (60-80 m2) voor een stukje muur van 2,20 bij wat zal het zijn 6, is dat nu niet errug? hihi...ben ook toe aan vakantie, ik ga mee in je koffer ink (alsof ik daarin zou passen :(

anyway...ga weer even wat doen (nietsen dus) knufknuf

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden