Ga naar inhoud

uitgerekend in februari 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Net weer terug uit t ziekenhuis. Ze wordt straks geopereerd aan haar arm. Zijn nog een aantal dingen toegevoegd aan het lijstje met letsel - gebroken sleutelbeen en 2 scheurtjes in haar bekken. Vooral van dat laatste heeft ze veel pijn. Zal een lange herstelweg worden vr haar - àls alles al gaat genezen, maar het is allemaal in ieder geval niet levensbedreigend meer, dus daar ben ik eigenlijk vooral heel erg opgelucht over...

Nogmaals bedankt allemaal voor het meeleven. Goofy - lief dat je even in komt breken ;-).

En Melis - ff sterkte ook voor jou - ook n vervelend verhaal zo zeg! Succes!

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lieve Ink,

Wat fijn te lezen dat het redelijk met je moeder gaat, en wat je zegt ze zal nog een hele weg te gaan hebben om te herstellen.

Maar nu ff een andere vraag, hoe gaat het nu met jou!

Melis, jemig wat een ellende allemaal, als ze niet door de bocht willen gewoon de ziektewet in gaan!

Hier gister de aanvraag zwangerschapverlof voor zelfstandige ondernemers opgestuurd, ook zo vreemd, er staat dat je twee weken voor je verlof het kan opsturen, maar dat het met acht weken pas wordt verwerkt.

Ik dacht van nou ben mooi op tijd kan ik dat ook niet vergeten, wat staat er vervolgens dat je pas na 24 weken zwangerschap de forumulieren op kan sturen, nou de balle ik heb ze dus al op de bus gedaan.

Bikkel, jij ook goed om jezelf denken hoor, neem echt je rust optijd.

Benbri, hoe gaat het nu met jou en de duizeligheid?

En hoe gaat het met de rest van de meiden.

Hier gaat alles goed, nu het mooi weer is voel ik me ook een stuk beter.

Zal zo eerst ff wat in huis doen, er staat nog een berg afwas, waar ik wel als een berg tegen op zie hihi. En als ik de puf heb zal ik nog ff de ramen buiten zemen, eerst ff de spinnen weghalen brrrrr afschuwlijke beesten.

Liefs Janis

Geplaatst

Hoi meiden!

Hoe is het met jullie? Hoop dat jullie een leuke dag achter de rug hebben en van het weer hebben kunnen genieten :):)

Oh ja, voor ik het vergeet, enorm bedankt voor jullie lieve reacties op het gebeuren op m'n werk. Jullie zijn mijn steun en toeverlaat, thanks!!

Lieve Ink, hoe is het met je moeder? En uiteraard hoe is het met jou?

Ik liep al een tijdje met uitgroei rond en vond het vandaag maar eens tijd voor een bezoekje aan de kapper. Aangezien ik altijd naar een anti-afspraak kapper ga, had ik besloten om gelijk bij opening te gaan om 9.00 uur. Wat was ik blij, was meteen als eerste aan de beurt. Maaaaar... die meiden waren laat naar bed gegaan en zagen er niet uit dus gingen eerst uitgebreid hun haren doen en make-uppen alsof ze de catwalk op moesten. Uiteindelijk begonnen ze me om 9.45 uur in de verf te zetten, alleen slechts de uitgroei niet eens mijn hele hoofd. Na 3,5 uur op mijn reet (sorry!) gezeten te hebben, te moeten bukken in de stoel omdat ze allemaal 1.60m waren en ik 1m90 met een half lamme rug de kapsalon verlaten, oh ja.... 85 euro lichter haha!

Ben net wakker, was ff naast manlief gaan liggen die lag te snurken na een nachtdienst. Kon me net niet beheersen en heb me uitgeleegd op een stokbrood met aioli. Ik stink een uur in de wind, maar fantastisch lekker!!

Fijne avond lieve meiden, tot snel! :-)

Geplaatst

hihi...toevallig heb ik ook een bak ailoli gehaald :) en olijven en tapenade, lekker op een broodje, mjammie :)

had van de week al mijn haar laten verven (heb mzzl, mams is kapster), ik was zo ontzettend grijs, echt heeeeeeel erg. heb sinds vandaag overigens een gezichtshuid alsof het drastisch verbrand is en zo voelt het ook....heb normaal al een enorme droge huid, maar nu wel extreem hoor *zucht*

en duizeligheid gaat voor nu goed, denk dat het mijn bloeddruk is die ineens daalt eventjes of zo...verder erg moe, normaal zou ik denken ijzertekort, maar het is gewoon chronisch slaapgebrek, ik slaap bijna niet snachts :( dat moet ik wel even aangeven bij de vk hoor, want dat is echt niet goed :(

en oh ja..zoonlief heeft zonet ook frummelientje gevoeld, ze vind het niet zo leuk als ik naar voren zit namelijk, hahaha...maar ze is ook echt heel druk, voel haar bijna de hele dag door, soms irritant en soms zo heerlijk :)

hoop dat het met mijn meissies hier op het forum verder ook goed gaat :)

hele dikke knuffel voor allen van mij

Geplaatst

zegguh....waar is iedereen gebleven joh, allemaal kwijt :)

we hebben een kinderwagen gekocht...een paaaaaaaarse, helemaal happy :)

en bijna een bankstel, hangt een beetje van een veiling af zeg maar, hoop zo dat ie voor ons is :) (zitten nu op een tweedehandsbankje, niets mis mee hoor 2ehands, maar hij is ingezakt inmiddels en ik ben gewoon blij dat ik (of wij) iets nieuws gaan kopen :) komt niet zo vaak voor (op kleding na dan, hahaha)

Geplaatst

hey meiden!!

bijna op pagina 80:D

poeh vandaag niet zo lekker, eerst 3 uurtjes gewerkt vanmorgen, daarna toen ik thuiskwam met de hond een rondje lopen, daarna naar de bibliobus voor mijn zoon, die komt alleen hier in het dorp bij de school maar aangezien hij op een andere schoolzit kan hij geen boeken lenen dus haal ik ze voor hem en nog geen klachten gehoord:D

daarna hup in de auto en mijn zoon bij zijn school gehaald ( 30 km verderop) en naar de ogarts met hem voor de jaarlijkse controle, oja voor die tijd nog ff bij de aldi langs voor een paar dingen.

maar heb dus hele dag al last van de buik vanwege de darmen ( moeilijke stoelgang) dus zit nu lekker op de bank te niksen en ff kalm aan, heb wel aan een 2 weekjes aldoor zo'n hoofdpijn. met vlagen hoor niet continue.

woensdag weer op controle dus maar even aangeven.

hummeltje is lekker op dreef met schoppen dus dat zit wel goed.

morgen is mijn man lekker vrij dus buiten mooi nog even wat doen en anders boven op de babykamer.

woensdag mijn zoon vrij van school dus die mag lekker mee naar de echo en controle bij de gyn en over een weekje alweer de 20 weken echo en dan gaat man mee!

ik ben vrijdag even naar de kapper geweest en volgende maand weer donkere plukjes.

groetjes marjan

Geplaatst

bijna 80, je zat al op 80 :)

je bent ook wel lekker druk hoor, vind je het gek, hahahaha...

hier ook errug moe, mss toch ijzertekort, maar zit niet te wachten op zo'n rot vingerprikje, dus ik slik maar vitamines...kunnen verder toch niets doen :), hoofdpijn gelukkig niet zoveel last van, wel maagzuur en misselijkheid, maar ach...ben benieuwd woensdag marjan...laat je het weten? jawel he :)

tot snel dan maar weer :)

Geplaatst

jazeker benbri laat ik het weten:)

nee zo'n rotvingerprik wil ik ook liever niet nee.

nu gaat het wel weer, heb even extra gedronken de rest van de middag en begin van de avond en nu is mijn buikpijn minder.

ja zat idd al op 80, wilde ik er eigenlijk bij typen dat ik mss al wel op 80 zou komen met mijn berichtje.

maar dat bedacht ik halverwege mijn berichtje en toc vergeten:)

en ja vandaag ook wel even druk ja, maar ook vooral met autorijden en dus concentreren.

morgen en de rest van de week aardig rustig hoor.

maar ga er zeker op letten of dat vaker zo is als ik het druk heb.

Geplaatst

Meiden, vanaf 28 sept t/m 2 okt zijn de Mama Mazzel Dagen bij Prenatal! 15% korting op autostoelen & kinderwagens en 20% korting op alle andere spullen!!Oh ja, je kan je inschrijven op w w w.watkostenluiers.nl krijg je elke week een mail waar de luiers en de billendoekjes in de aanbieding zijn!

Geplaatst

oh..die prenataldagen is niet zo interessant...heb via marktplaats een PAARS met zwarte kinderwagen gevonden die normaal bijna 400 euro kost nu maar 200 euro en nog helemaal nieuw in doos (waarschijnlijk wegens miskraam of zo, kweet niet) superblij ben ik er mee :) het loont echt hoor om via marktplaats te kijken naar nieuwe kinderwagens, zijn een hoop mensen die hun nieuwe kinderwagen weg doen (wederom waarschijnlijk miskraam of iets dergelijks of ander merk toch gekocht etc..etc..) of je vind ze uberhaupt goedkoper dan in de winkel bij de webwinkels bv...scheelt dus echt een hoop. en kleding melis...koop me helemaal ziek via marktplaats, ook allemaal nieuw en merk voor de goedkopere prijzen (setje noppies voor 12,50 incl verzenden, 2 longsleeves en een broekkie) of een 8 delige set van duckybeau voor 5 euro per stuk, allemaal nieuw...EN roze uiteraard, hahahaha, marktplaats rulez :) alleen een nichtje van manlief is nu al een paar keer "genaaid" via mp..die had een kinderkamer gekocht voor 200 euro, bleek dat ze er thuis niets aan hadden, ze hadden de kamer uitelkaar getrokken ipv schroeven, kon dus nooit meer in elkaar gezet worden, arm kind...ik had mazzel met mijn kamertje voor 100 euro :) en kleding en wagen en..etc..etc...

die luiersgebeuren is overigens wel handig, maar action heeft huggies doekjes voor een euro per stuk en luiers zijn altijd wel in de aanbieding, maar zal eens kijken :)

en oh ja..autorijden marjan?? ik krijg daar harde buiken van, echt heel naar en vervelend, snap er ook niets van, maar dochterlief houd blijkbaar niet van autorijden :( en ik krijg in de ochtend vaak harde buiken...jullie ook of heb ik gewoon een gekke baarmoeder, zoals de eigenares ervan? hahaha

melis...hoest nou op het werk?? weet je nou al wat je gaat doen of laten? al iets bekend dus?

knoefferdeknoef voor allen

Geplaatst

Ik moet je heel eerlijk bekennen dat ik helemaal weg ben van Prenatal, alles wat we hebben gekocht komt daar vandaan. Persoonlijk vind ik het niks om gebruikte kleding aan te trekken van derde die ik niet ken, zoals via Marktplaats. Wat dat betreft heb ik een beetje smetvrees, haha..

Ik moet volgende week dinsdag naar de bedrijfsarts en die zal bepalen hoeveel ik kan/mag werken. Dus daar is het ff afhankelijk van. Ik wil me niet 100% ziekmelden omdat ik dan zelf niet meer geloofwaardig overkom aangezien ik zo hamer op de 4 uur per dag (het advies van de vk). Ziek is ziek, dus als het enigszins ook niet meer gaat, ga ik direct naar huis.

Fijne dag meiden, ik moet in overleg.

Geplaatst

nee, tis ook allemaal nieuwe kleding mutsie :) met kaartjes er nog aan, hahaha :) alhoewel ik op zich ook niets heb tegen 2ehandskleding hoor, alleen zijn dat de kosten (nog niet) hihi...

nee, das ook zo, als je maar goed op jezelf past, das het belangrijkste he....ben benieuwd dan, week is alweer bijna voorbij, kom iig goed voor jezelf op en hoe je dat doet moet je zelf weten :)

overlegze hihi

knufknuf

Geplaatst

Hallo allemaal!

Ink Hoe is het nu met jouw moeder? En met jou?? Ik hoop dat ze snel hersteld.. Was wel ff schrikken toen ik terug las. pfff..

@Benbri.. hier geen harde buiken met autorijden.. in tegendeel.. Daar ontspan ik dus helemaal van.. Hij zal er wel van houden denk ik ;-)

Ik heb meer harde buiken in de avond, dan kan ik echt niet meer.. en die moeheid. Ja dat heb ik ook heel erg nu. Ik slaap slecht snachts omdat mijn armen slapen en dat doen ze dus ook na een autorit of achter de pc zittend... En dan val ik overdag bijna om van de slaap. Heb wel zon voedingskussen gekocht.. Maar dat helpt maar een beetje.

Hier staat de babykamer in de huiskamer... Ik heb em ook via Mp gescoord voor 230 euro met nog een hoop overtrekjes erbij en een schilderij en gordijnen en een hele mooie mand voor de vuile kleertjes. We moeten eerst alle slaapkamers verbouwen voordat ik aan de babykamer toe ga komen. Want de jongste dochter slaapt nu op de kleine kamer, dus die verhuist naar de kamer van haar oudere zus (die slaapt hier 1 keer in het half jaar ofzo... ze is al 16..). Dus eerst moeten we alles afbreken en naar zolder verplaatsen en dan die kamer schilderen.. Roze met paars wordt 1 muur. En pas daarna kunnen we de babykamer doen. Maar omdat de babykamer zelf al gekleurd is doen we de muren in een neutrale kleur...

Maar eerst heb ik een hoop werk met onze 6 puppies.. Ze hebben hun oogjes al open en beginnen langzaam al te lopen door de werpkist.. Echt zo schattig. Maar zoveel meer werk als ik gedacht had.. we zijn er gelukkig al 4 kwijt, dus die zorgen zijn al een stuk minder. Maar toch.. We moeten nog een weekje of 6!

Begin November zijn ze weg en dan kunnen we beginnen... Kan niet wachten tot het klaar is!

Liefs,

Nofje

Geplaatst

blegh, voel me niet lekker vandaag. Waarschijnlijk slaaptekort want vriendlief heeft lopen spoken vannacht, maar ook steken/drukkend gevoel in mn buik. Misschien zo maar naar huis. Maar ben zo druk op mn werk dat het echt niet uitkomt!

Geplaatst

alsof er altijd een moment is dat er iets uitkomt, hahahaha...doen wat je lijf zegt, doe je dat niet

(en dat hoeft natuurlijk niet) dan neemt je lijf vanzelf wel straf hoor ;)

Geplaatst

Helemaal waar benbri... je lijf neemt vanzelf straf.. dat heb ik wel gemerkt. de afgelopen weken met de puppies en al dat bezoek was hier ook erg zwaar. Ik ben maandag en vandaag ook niet gaan werken en heb eens een flinke verwendag ingelast. Nadat ik maandag mijn hele huis van onder tot boven heb gepoetst... Nu even lekker eten en daarna mijn haartjes in de henna!!! FF special ladies time!

X Nofje

Geplaatst

uhm...nofje?????

dagje vrij zegt ze dan, whahahahahaahaha......ik moest er gewoon eventjes om lachen :) ik denk ook altijd dat ik niets gedaan heb, terwijl ik dan het hele huis van boven tot onder gesopt heb, helemaal kapot en dan mezelf afvragen waar ik zo moe van ben ;) dus zoooooo herkenbaar, maar ook erg lachen :)

fijne avond dames :)

Geplaatst

vandaag was mijn man lekker vrij dus wij zijn druk op zolder bezig geweest, ruimte maken voor de spullen die uit de babykamer komen en de babyspullen alvast een beetje uitzoeken op zolder..nog lang niet klaas:)

morgen weer een echo en controle dus spannend.

heb de dag wel gehad, kleine is weer wakker.....

autorijden vind ik heerlijk dus die kleine zorgt maar dat ie het leuk gaat vinden hahahahaha.

luierdoekjes haal ik altijd bij de lidl in duitsland en luiers zijn daar ook veel goedkoper, de link die je gaf melis die had ik jaren terug idd ook in gebruik, elke week een mail ofzo kreeg je dan, nou zet hem er even weer in thnxs!!

weltrusten!!!

Geplaatst

Ben hier wel elke dag ff hoor meiden, maar heb niet heel veel te melden. Mams ligt nogsteeds op de medium care afdeling.

Ze maakt kleine stapjes vooruit, maar is een lange weg te gaan voor haar.

Zelf merk ik ook dat het best intensief is om elke dag 1 of 2 keer heen en weer naar het ziekenhuis te gaan.

Al het baby gebeuren staat daardoor nu op een laag pitje. Het kamertje hebben we eergisteren afgemaakt, maar meer voor de afleiding dan als iets waar je vol enthousiasme mee bezig bent. Denk ook dat ik de kleine heb gevoeld, maar weet het niet zeker.

Ondertussen alles maar gewoon door laten draaien en alles met verstand benaderen. Sluit m'n gevoel voor t gemak maar even buiten - voelt ook als een ver van je bed show dat je moeder kantje boordje leven/dood was... Maar goed ook - stukje zelfbescherming denk ik...

Geplaatst

Ink fijn dat je moeder weer wat vooruit gaat ook al gaat het langzaam!

ja is best pittig zijn dat heen en weer pendelen.

nou ja je hebt het kamertje z goed als klaar dus dat is een zorg minder!

ik moest vandaag weer op controle, had een andere gyn wat ik niet zo leuk vond maar ja.

bloeddruk was goed, urine was goed en zei tegen de assistente die die controles deed dat ik aldoor zo'n erge hoofdpijn heb" ohh even zeggen tegen de gyn hoor" zei ze.

dus ik zeg dat en he enige wat ie zegt is " ohh nou ja je bloeddruk is goed"

maandag de 20 weken echo in een ander ziekenhuis, het UMCG waar ik ook de icsi behabdeling heb gehad dus vraag het daar wel even want dit word heel erg vervelend, drink heel goed dus daar ligt het ook niet aan.

en met de kleine was alles prima!!

en 100% een jochie!!!!

mijn zoontje was mee en die vond de echo maar raar, alsof alles los van mekaar zit mam zei hij:D

krijgen we geen foto mee? zei hij hardop...die boef.

over 4 weken weer terugkomen, en hopelijk weer mijn eigen gyn.

de verwijsbrief ng ook nog niet klaar, dat zou mijn gyn regelen voor vandaag zodat ik hem mee kon nemen, en deze gyn begon moeilijk te doen, de assistente heeft het maar even gauw geregeld.

nou meiden, mijn zoon s even aan het spelen bij een vriendinnetje dus ik ga even oogjes dicht doen en hopen dat de hoofdpijn wat minder word!!

groetjes marjan

Geplaatst

Het is stilletjes hier. Hoop dat ik jullie niet heb afgeschrokken ofzo?

Marjan - jammer van die andere gyn. en vervelend van je hoofdpijn de hele tijd, maar wel heerlijk dat alles met jullie kleine mannetje goed gaat!

Hoe is het met alle andere meiden hier?

Geplaatst

Goed hoor. Ben erg moe momenteel. Combi fulltime werk en zwanger begint wat zwaarder te worden. Vrijdag 20w echo eb controle gyn. Ben ik wel weer aan toe...

Hoest met je moeder?

Geplaatst

De drain is vandaag (weer) uit haar long verwijderd. Morgen krijgt ze daar weer n foto van en hopelijk mag hij er deze keer wel uit blijven (eergisteren was hij te vroeg verwijderd).

Ze wilde graag naar het hartje luisteren van onze kleine, maar helaas kreeg ik het niet goed te horen terwijl ik naast haar bed stond. Wel foto's mee genomen van het kamertje - geeft haar wat afleiding. Vond ze erg leuk om te zien.

Wil je fulltime blijven werken tot je verlof of ga je wel in gesprek om wat minder uren te gaan werken ofzo?

Vind je het ook spannend worden, die 20wkn echo? Ik heb ineens wat de zenuwen of hij/zij wel helemaal gezond is, maar dat komt misschien omdat ik nu zoveel in het zk zit ofzo en echt geen slecht nieuws wil vertellen aan m'n ma, maar vooral leuk nieuws over wat het is: zij is overtuigd van een jongetje...

Geplaatst

hier gaat het wel redelijk hoor...ben druk bezig met opstarten en dergelijke...vergt ook veel tijd en ben er teveel mee bezig denk ik (nadeel van thuis werken EN geen sociaal leven hebben denk ik :( maar ik droom er zelfs snachts van *zucht* lichamelijk...ach...in de avond ben ik het helemaal zat die stomme buik die in de weg zit, kan niet eens meer normaal op de bank zitten en maagzuur, dat is helemaal vervelend, maar de baby is dan wel weer heerlijk, ze is superbewegelijk dat is soms wel vervelend..en autorijden levert me dus harde buiken op en misselijkheid, savonds harde buiken en snachts harde buiken en om nou te zeggen dat ik echt teveel doe *zucht*...schijnbaar een supergevoelige baarmoeder, maar irri blijft het wel. slaap slecht, de kiddies doen ineens ook rare dingen (met de telefoon spelen onder het ontbijt, met als gevolg dat dochterlief de mobiel van zoonlief in de melk laat vallen, zoveelste mobiel...gelukkig kon ie gered worden hoop ik) zoonlief zou gisteren kamer op ruimen...heeft ie geen donder uitgevoerd en breek me de bek niet open over die @$%gogo's waar iedereen ruzie over maakt en eigenwijs over doet enzo...ik loop helemaal over van de hormonen dus ik heb het idee dat ik de hele dag loop te tetteren tegen de kinderen, kan weinig hebben, geen geduld, voel me schuldig daar weer over (ookal kan ik er echt niets aan doen, ik probeer me echt in te houden) dan ook nog een ongelofelijke ontzettende !@#%exman die zooooo lui is, gymspullen van dochterlief van mij wil hij niet komen brengen, zoonlief moet iedere keer omrijden omdat hij te lui is om dochterlief op te halen en zoonlief wil dat eigenlijk niet meer...ex weigert te werken, want dan moet ie ineens meebetalen aan de schulden (ja, echt...waren zijn woorden tegen zijn exvriendin, maar ja...die kwam bij mij verhaal halen over zijn leugens, zucht...zat ik ook al tussenin en hoorde dingen waar ik dus alleen maar meer een hekel aan die kerel ging krijgen) en oh ja..alimentatie wilde hij ook niet betalen, dus niet werken...copd heeft hij(zegt ie tegen iedereen, rookt alleen als een ketter) en tegen zijn exvriendin zegt ie dat ie geen copd heeft, dus is het alleen maar schijn? zodat ie niet hoeft te werken...en nu heeft ie weer iets anders geveinst...hij had een hoestaanval en is naar de hap gegaan en hartklachten gefaked...van mij mag die kerel snel doodvallen *grmbl* ik ga gewoon een potje huilen denk ik, helemaal niets zit mee zoals ik wil dat het meegaat :(

sorry voor mijn klaagzang meiden...gebeurd niet vaak, maar als het gebeurd, dan gebeurd het goed natuurlijk....

sorry ink...blij dat het steeds beter gaat met mamsie en blijf toch je rust proberen te pakken ook al is het zwaar, maar anders gaat het ten nadele van babyfrummeltje in de buik

melis, wanneer had jij nou gesprek bij de bedrijfsarts? volgende week of zo toch?

marjan...fijn dat het een jochie is, een heuse echte :) en dat alles goed gaat, vervelend die hoofdpijn en hoop dat het gewoon hormonen zijn, snap wel de opmerking dat je bloeddruk in ieder geval goed is, maar niet fijn dat ie verder geen oplossing of pogingen aandraagt verder, hoop dat je er snel af bent in ieder geval.

fren....zwanger en fulltime werken is ook zwaar, net zoals moeder en fulltime werken...pas goed op jezelf en je grenzen in ieder geval.

nofje, tevreden met je haartjes?? :) ik wel in ieder geval, moet alleen nog geknipt worden :)

uhm...ik vergeet vast een boel, maar vind jullie net zolief hoor hahaha...

oh ja, ik had kleertjes gehad van een vriendin van me, ws heel lief hoor, ze kwam met 8 tassen vol met kleding aanzetten, helemaal trots...dus ik thuis lekker uitzoeken (heerlijk vind ikdat) is het bijna allemaal verwassen, of heel breed geworden (en daar merk ik toch weer het verschil met merk en non-merk) of vlekjes....dus van de 8 tassen konden er 5 weggegooid worden. savonds nog met manlief uitgezocht (tenslotte moet hij de kleertjes ook leuk vinden) maar daar ging dus ook weer anderhalf tas vanaf, hahaha....terwijl er best leuke dingetjes tussen zat hoor, heel stoer jurkje van oilily, maar ja...vond manlief niet leuk, te hippieachtig (sja..oilily he, nogal kleurrijk, hihi)...nu mocht ik de tassen waar ik niets mee deed (de rommelkleding zeg maar) naar een goed doel brengen, maar zit me af te vragen wat ik met het goede kleding moet doen, ik heb er dus niets aan en ze hoeft het ook niet terug...zal ik het wegbrengen naar een goed doel ook, zal ik het verkopen op marktplaats of weggeven? (al zou ik niet weten aan wie, iedereen krijgt jongetjes, hahahaha)

oke...genoeg verteld, geklaagd en dergelijke...ik ga eens kijken of ik de kleertjes kan ophangen al (of de wasmachine al klaar is) dacht..ga deze kleren wel vast wassen en strijken, doe ik normaal nooit maar vriendin kan duidelijk niet wassen haha...(of ze gooit alles gewoon in de droger, dat kan ook denk ik)

oke, fijne dag dames kuskuskus

Geplaatst

Hier gaat het ook nog goed hoor!

Heb vannacht wel wakker gelegen met ontzettende buikpijn. Geen idee wat dat was. Gelukkig is het nu wel weer een stuk minder. Maar maakte me toch even zorgen. Ik hoor steeds vaker over harde buiken, wat is dat nu eigenlijk precies? En hoe voelt dat?

Ik zal vanmiddag uit mijn werk er toch maar weer even de doppler erbij pakken om mezelf gerust te stellen.

Ink, fijn dat het weer iets beter gaat met je moeder!

Nofje, dus toch echt een jongetje! Gaaf hoor!

Benbri, lekker klagen lucht soms wel op toch? En lekker kleertjes uitzoeken is natuurlijk een erg leuke bezigheid haha. Heerlijk hoor.

Fren, succes morgen met de 20 weken echo. Geniet er ook van he!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden