Ga naar inhoud

Uitgerekend in maart 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hahaha, ben wel eens lief hoor ;) nee, dacht ik al hoor, heb ook niet altijd zin om te reageren, doe het alleen wel altijd, kan mezelf dan toch niet inhouden hahahaha....moeten gewoon vlug een keer afspreken en dan meld jij je gewoon ziek, hihi ;)

• Reacties 4,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Pjessie wat fijn dat alles weer helemaal goed was met je 2 ukkies!! Heerlijk gewoon! Was zeker erg leuk om ze weer te zien? Zijn ze erg veranderd?:)

Melis, fijn dat je zelf een beetje kunt bepalen hoe laat je naar huis gaat. Da's wel zo fijn! Je werkt ook best wel veel hoor, 40 uur!

Ik gelukkig maar 32 uur. Heb 1 vrije dag in de week. Nouja, vrij..ik noem het altijd maar mijn poets-dag..haha.. moet ook gebeuren he!:)

Geen klachten gelukkig hoor, ben ook wel moe, maar met wat eerder naar mijn bed 's avonds red ik het gelukkig wel. Vind mezelf alleen niet zo heel gezellig meer voor mijn man als ik er weer eens al knikkebollend om half 10 inkruip..maarja, is niet anders;) Komt vast wel weer goed!

Geplaatst

Pjessie: wat fijn dat de echo goed was van je twee ukkies. Fijn gevoel zeker weer. Wij hebben dinsdag weer echo, ben wel heel benieuwd nu. Vooral hoe ze gegroeid zijn. Vorige keer waren het nog maar rijstkorreltjes.

Ik voel me laatste dagen niet echt lekker. Ben erg misselijk, moet regelmatig overgeven en voel me dan echt lamlendig. Ook erg moe, dus kruip inderdaad vroeg mijn bedje in en probeer 's middags na het werk ook nog even uurtje te gaan liggen. Maar vooral die misselijkheid maakt dat ik nu even niet zo lekker in mijn vel zit. Heb morgen nog vrijgezellenfeestje van mijn zusje, maar zie er behoorlijk tegenop. Moet eerst 2 uur in de auto en dan 's avonds natuurlijk weer terug. En dan gaan we ook nog tapas workshop doen. Normaal heel leuk en lekker, maar nu? De geur en aanblik van eten doen me nu gewoon niet goed. Nou ja, we zien het wel.

Liefs,

sissy

Geplaatst

Sylvia, lijkt mij erg lekker om tussendoor een dag 'vrij' te zijn. Afgelopen weken heb ik de woensdag vrij genomen en dat is me erg goed bevallen. Ik ben ook niet heel gezellig voor manlief. Ik slaap 's middags en 's avonds ga ik vroeg naar bed, maar ik ben daardoor wel blij met zijn wisseldiensten; na een ochtenddienst gaat hij vroeg mee naar bed, bij een middagdienst komt hij om middernacht thuis en slaap ik al en met een nachtdienst is hij rond 21.00 uur naar zijn werk dus kan ik er ook op tijd in:):)

Fijn om te horen dat je behalve vermoeidheid geen klachten hebt, denk dat we in onze handjes mogen klappen!

@ Sissy, wat vervelend om te horen dat je je zo beroerd voelt, zou best een dagje van je willen overnemen hoor ;) Neem lekker de rust die je nodig hebt, het genieten van de zwangerschap (zonder kwaaltjes) komt snel genoeg. Sterkte!

Manlief heeft woensdag de aankomende babykamer glasvezelbehang-vrij gemaakt. Wat een enorme klus leek, bleek uiteindelijk een appeltje-eitje. We hebben heel mooi uitgezocht, ben er enorm blij mee! :):)

Zijn jullie al aan het rondkijken voor spulletjes?

Geplaatst

Sissy, is zeker een fijn gevoel, wat vervelend dat je erg misselijk ben, hoop voor je dat het snel overgaat.

Melis, wij zijn ook voorzichtig aan het rondkijken, heb manlief meegenomen naar een babyzaak voordat we na het zh moesten, omdat ik een mooi duowagen had gezien die krijgen we namelijk cadeau van mijn schoonouders lief he.

fijne avond allemaal

Geplaatst

Naam/leeftijd/hoeveelste kindje/hoeveelste poging/hoeveelste tp

Melis25 : 25 jaar, 1e kindje, 1e ICSI poging, 1e TP

Veer : 26 jaar, 2e kindje, 2e ICSI poging, 3e TP

ChrisH : 32 jaar, 1e kindje, 3e ICSI poging, 5e TP

Sylvia83 : 27 jaar, 1e kindje, 1e ICSI poging, 1e TP

Sissy : 29 jaar, 1e en 2e kindje, 6 keer ICSI eigen cyclus, 4e TP

Pjessie : 29 jaar, 1e kindje, 1e ICSI poging, 1e TP

Ansje20 : 34 jaar, 1e kindje, 2e ICSI poging, 3e TP

Lynn : 25 jaar, 1e kindje, 1e ICSI poging, 2e TP (Cryo)

Simonja : 30 jaar, 2e kindje, 1e TP Cryo (nog van vorige IVF)

Chiara : 31 jaar, 1e kindje, 2e ICSI poging, 4e TP

Caroline : 42 jaar, 2e en 3e kindje, 5e ICSI poging, 5e TP

Moontje : 36 jaar, 2e kindje, 2 cryo's teruggeplaats (nog van vorige IVF)

Medusa : 32 jaar, 2e kindje , 1e ivf , spontaan in rust maand

Sharon : 34 jaar, 1e kindje, 2e icsi, spontaan in rust maand

Celene : 30 jaar, 1e kindje, 3e icsi, 3e tp, tp van 2 verse

Disi : 31 jaar, 3e kindje, 1e icsi, 1e tp van 1 verse

1e echo

12 Juli : Moontje (zit op de goede plek en hartje klopt)

19 Juli : Ansje20 (hartje klopt!)

20 Juli : Veer (hartje klopt!)

21 Juli : Lynn (hartje klopt!)

22 Juli : Caroline (2 hartjes kloppen!)

22 Juli : Melis25 (hartje klopt!)

26 Juli : Sissy (huh, 2 hartjes kloppen!)

27 Juli : Simonja (hartje klopt!)

28 Juli : Pjessie ( 2 hartjes kloppen)

29 Juli : Sylvia83 ( hartje klopt )

1 Augustus : ChrisH (2 hartjes kloppen)

1 Augustus : Chiara

8 Augustus : Sharon

12 Augustus : Medusa

15 Augustus : Disi

Volgende echo:

17 Augustus : Moontje gyn

3 Augustus : Veer

4 Augustus : Simonja

5 Augustus : Pjessie

9 Augustus : Sissy

11 Augustus : Lynn

12 Augustus : Ansje20

12 Augustus : Melis25

23 Augustus 23 : Caroline

2 September 2: ChrisH

​17 Oktober 17 : Moontje 20 weken echo

Uitgerekend op...

4 Maart : Moontje

6 Maart : Ansje20

6 Maart : Caroline

7 Maart : Lynn

7 Maart : Veer

9 Maart : Melis25

11 Maart : ChrisH

11 Maart : Sissy

14 Maart : Sylvia83

15 Maart : Pjessie

15 Maart : Simonja

21 Maart : Chiara

24 Maart : Sharon

26 Maart : Disi

29 Maart : Medusa

Geplaatst

@ Melis, hoe kan jij morgen gewoon ff een echo laten maken???

@ Pjessie, fijn weer dat de eco goed was, en leuk he alvast spulletjes kijken, wat lief van je schoonouders dat jullie kinderwagen krijgen.

@Sissy, wat vervelend dat ej nog zo misslijek bent, hoop dat je vrijgezelle feest toch nog leuk is.

Vanmorgen had ik wat bruine afscheiding, ik weet dat hoeft helemaal niets te betekenen maar het brengt wel onrust mee.

Geplaatst

@ Medusa, in Almere is er een echopraktijk die tegen betalingen echo's maken, eigenlijk alle echo's die je je maar kunt bedenken.

Vanaf 7 weken zwangerschap kan je bij haar terecht voor een uitwendige echo, weliswaar is deze niet zo duidelijk als een inwendige echo in dit stadium van een zwangerschap.

Wil gewoon ff zien of alles goed gaat, vandaar.. A.s. vrijdag de 10-weken echo in het VU (inwendig), dus daar kunnen we dan alles nog duidelijker zien.

Vervelend die bruine afscheiding zeg, maar zoals je zelf al zegt hoeft het niets te betekenen... Zolang je maar geen hevige krampen en/of helder rood bloed verliest is er volgens mij niet zoveel aan de hand.

Nog leuke plannen voor het weekend?

Liefs

Geplaatst

O oke, vandaar duidelijk, ja dat hebben wij hier niet ( kleine dorpjes hier )

Ja dat weet ik, maar het brengt wel onrust mee ook al zeg je tegen jezelf hoeft niets te betekenen.

Nee geen plannen, morgen komen vriendinnetjes eten, en jij???

Geplaatst

Snap ik hoor Medusa, maar probeer je niet bij voorbaad al zorgen te maken.

A.s. vrijdag hebben we beide een echo, toch?! Hoe laat ben jij aan de beurt?

Geen plannen eigenlijk dit weekend, manlief heeft nachtdienst dus dan leef ik in alle stilte. Misschien dat ik ff langs Prenatal ga als de echo goed is, maar ik ben nogal impulsief qua acties dus het kan ook zomaar zijn dat ik iets heel anders ga doen, haha...

Gezellig dat je dinnetjes komen eten, wanneer komt manlief weer thuis?

Ga ff opschieten, wordt om 11.30 uur verwacht.. We keep in touch mop, enne... als er iets is weet je me te vinden he ;-)

Geplaatst

Fff mn echo datum aan gepast, heb net gebeld en mag maandag komen

Naam/leeftijd/hoeveelste kindje/hoeveelste poging/hoeveelste tp

Melis25 : 25 jaar, 1e kindje, 1e ICSI poging, 1e TP

Veer : 26 jaar, 2e kindje, 2e ICSI poging, 3e TP

ChrisH : 32 jaar, 1e kindje, 3e ICSI poging, 5e TP

Sylvia83 : 27 jaar, 1e kindje, 1e ICSI poging, 1e TP

Sissy : 29 jaar, 1e en 2e kindje, 6 keer ICSI eigen cyclus, 4e TP

Pjessie : 29 jaar, 1e kindje, 1e ICSI poging, 1e TP

Ansje20 : 34 jaar, 1e kindje, 2e ICSI poging, 3e TP

Lynn : 25 jaar, 1e kindje, 1e ICSI poging, 2e TP (Cryo)

Simonja : 30 jaar, 2e kindje, 1e TP Cryo (nog van vorige IVF)

Chiara : 31 jaar, 1e kindje, 2e ICSI poging, 4e TP

Caroline : 42 jaar, 2e en 3e kindje, 5e ICSI poging, 5e TP

Moontje : 36 jaar, 2e kindje, 2 cryo's teruggeplaats (nog van vorige IVF)

Medusa : 32 jaar, 2e kindje , 1e ivf , spontaan in rust maand

Sharon : 34 jaar, 1e kindje, 2e icsi, spontaan in rust maand

Celene : 30 jaar, 1e kindje, 3e icsi, 3e tp, tp van 2 verse

Disi : 31 jaar, 3e kindje, 1e icsi, 1e tp van 1 verse

1e echo

12 Juli : Moontje (zit op de goede plek en hartje klopt)

19 Juli : Ansje20 (hartje klopt!)

20 Juli : Veer (hartje klopt!)

21 Juli : Lynn (hartje klopt!)

22 Juli : Caroline (2 hartjes kloppen!)

22 Juli : Melis25 (hartje klopt!)

26 Juli : Sissy (huh, 2 hartjes kloppen!)

27 Juli : Simonja (hartje klopt!)

28 Juli : Pjessie ( 2 hartjes kloppen)

29 Juli : Sylvia83 ( hartje klopt )

1 Augustus : ChrisH (2 hartjes kloppen)

1 Augustus : Chiara

8 Augustus : Sharon

8 Augustus : Medusa

15 Augustus : Disi

Volgende echo:

17 Augustus : Moontje gyn

3 Augustus : Veer

4 Augustus : Simonja

5 Augustus : Pjessie

9 Augustus : Sissy

11 Augustus : Lynn

12 Augustus : Ansje20

12 Augustus : Melis25

23 Augustus 23 : Caroline

2 September 2: ChrisH

​17 Oktober 17 : Moontje 20 weken echo

Uitgerekend op...

4 Maart : Moontje

6 Maart : Ansje20

6 Maart : Caroline

7 Maart : Lynn

7 Maart : Veer

9 Maart : Melis25

11 Maart : ChrisH

11 Maart : Sissy

14 Maart : Sylvia83

15 Maart : Pjessie

15 Maart : Simonja

21 Maart : Chiara

24 Maart : Sharon

26 Maart : Disi

29 Maart : Medusa

Geplaatst

Medusa, wat vervelend voor je! Hoop echt dat we allebei maandag een mooie echo in handen hebben.Hoe laat heb je de afspraak? Hoe voel je je verder? zolang het niet rood is moet het toch nog goed zijn? Dikke kus voor jou!

Geplaatst

Sharon om 11 uur dat is dus een mooie tijd, ik weet het zolang niet helder rood maar toch ben ik erg onrustig.

Melis wat heeerlijk zo ff gespiekt en zo'n mooi beeld

Geplaatst

Ja ik begrijp het wel, zou ik ook hebben hoor. Ik ga hard voor je duimen dat je maandag een mooie echo hebt. Mooi afleiding zoeken het weekend, probeer ik ook anders kruipt de tijd voorbij... Succes!!

Geplaatst

Melis, zo lekker gegroeid je bibi, ik had je vorige berichtje beetje overheen gelezen.

De twins waren vorige week 0,5 mm en nu de ene 1.25 cm en de andere 1.35 cm.

Als manlief thuis kom straks hebben we een verjaardag van de twins van mijn zwager zijn nu al weer 6 geworden.

Medusa, wel fijn dat je maandag al terrecht mag, hoe voel je je nu?

Geplaatst

Wel leuk al die 2lingen in de famillie Pjessie

Ja ik lijk ineens van alles te voelen in mn buik, kan niet anders doen dan maandag afwachten, het bruin verlies heb ik nog steeds

Geplaatst

Medusa; wat onzeker zeg, die afscheiding!! k hoop écht dat het nix is, en wel super

dat je maandag al mag komen!!! k denk aan je hoor, en doe maar rustig aan!!

liefs

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden