Ga naar inhoud

Uitgerekend in november 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Super de super!!

Idd wie had dat ooit gedacht, helemaal blij.

GRrrrr ben al half uur bezig met mn ticker. Krijg het niet voor elkaar. Dan staat die in de handtekening voorbeeld en sla ik het op. EN FOETSIE...:thumbdown:

• Reacties 274
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Marlijne goed zo gelukkig een kloppend hartje!

Moet zo geweldig zijn als je dat zo ziet!

Ik kijk er echt naar uit wij mogen de 26e pas!

Mag ik jullie trouwens even lastig vallen met een vies praatje? Hebben jullie ook iets van afscheiding gehad? Eerste dag was het beetje gelig, gister beetje bruinig , en nu ben ik bang dar er echt een ongesteldheid door gaat komen. Zo bang om ze te verliezen....

Weet het ook even niet meer!

X rox

Geplaatst

Hey Rox,

Afscheiding heb ik ook last van,maar meer melkachtig.

Ik snap dat je gelijk angstig wordt, maar geen rood bloed geeft moed.

Je lichaam is ws hard aan het werk.

Wat zou kunnen,maar hoop ik niet je hebt er 2 teruggepl? dat er misschien 1tje niet ingenesteld is en daarom wat bruinig.

Helaas moet je nog even geduld hebben. Zo spannend he...

Sterkte,

Lfs

Geplaatst

Rox maak je niet direct zorgen (haha ik weet hoe moeilijk dat is) want ik heb dat ook bij mij is het ook al een paar weken gelig en zaterdag, zondag en maandag was het iets bruinig (sorry voor de details)

dus er hoeft niks aan de hand te zijn want wij hebben ook echt heel duidelijk een kloppend hartje gezien.

Hoe gaat het verder met jullie?

Marlijnne een dikke knuffel voor jou kan me indenken dat je het juist nu niet makkelijk hebt maar ik weet zeker dat jullie prachtige meisjes bij jullei zijn en zorgen dat hun broertje of zusje het helemaal goed gaat doen

Geplaatst

Ik mag me ook bij jullie aansluiten! Vanmorgen heb ik eindelijk positief mogen testen van onze allerlaatste cryo tp. Wat een wonder!

Jullie ook allemaal gefeliciteerd!

Een aantal van jullie mogen al vroeg komen voor een echo. Ik mag pas de 28e maar dat duurt nog zooooo lang.

Geplaatst

Lindamvjulian gefeliciteerd! Super gaaf.

Ik kreeg nu al echo om te kijken of het op de goede plaats zit vandaar;-)

Wachten duurt lang;-)

Fijne zwangerschap gewenst.

Lfs

Geplaatst

Gaat hier helemaal fout, miskraam denk ik. We zullen het de 26 horen. Jullie succes en hou vast! X rox

Geplaatst

Ooooooo neee lieve rox wat erg. Heb je echt rood bloed?

Anders eerder zh bellen voor echo hoor. Als je zelf zo steeds in spanning moet zitten.

Tenzij je helaas echt ongi bent.

Echt kl*te

sterkte!!

Geplaatst

@marlijnne: gefeliciteerd met je mooie echo. Ik mag pas op 10 april, wat laat, zeg, als ik jullie data lees.

@rox: hoe gaat het nu?

Hier gaat het wel. Ik heb niet veel trek. Heb een vol gevoel en als ik eten ruik, heb ik geen trek meer. Heb al 2 dagen niet veel gegeten. Hebben jullie tips?

Gr, Gorgi

Geplaatst

@Rox: he bah wat ellendig. Heb je het ziekenhuis al gebeld? Ik zie trouwens dat je 2 cryootjes hebt terug gekregen. Misschien dat 1 het niet heeft gered en je daardoor bloed verlies hebt?

@Gorgi: dan ben jij inderdaad heel laat zeg met de echo. Hoeveel weken ben je dan? Kun je niet proberen of je eerder mag komen?

Ik heb vanmorgen het ziekenhuis gebeld om te vragen of ik eerder kan komen maar dat mag helaas niet. Dus we moeten echt wachten tot de 28e. Vanmiddag bel ik nog wel even naar de verpleegkundige omdat ik af en toe endo krampjes heb en daar word ik erg onrustig van.

Ik heb inmiddels 5 testen gedaan die meteen allemaal hartstikke positief zijn. Ik heb net nog 15 besteld dus tot de echo kan ik in ieder geval elke dag testen.

@Marlijnne: ik lees net je onderschrift dat je 2 wondertjes bent verloren. WAt verschrikkelijk zeg. Dan is het voor jullie nu helemaal extra spannend. Je denkt altijd 'als ik de eerste 3 maanden maar door ben' maar dat zegt dus helemaal niks.

Geplaatst

Vandaag positief getest na terugplaatsing van 1 cryo, echt super blij! Uitgerekend op 13 november maar eerst de echo maar afwachten....zo spannend he die eerste tijd..

Geplaatst

Tops gefeliciteerd, helemaalTOP;-) En je onderschrift doet het!!(alleen moet je van maart2011 even 2012 maken) Anders ben je wel heeel lang zwanger!

Geniet van je zwangerschap en klets gezellig mee! Hoe meer, hoe beter:-)

Ik zie dat je ook een kindje verloren bent, vreselijk meid!

Geplaatst

Bedankt voor jullie berichtjes. Ik voel me wel moe en met vlagen misselijk, verder valt het nog mee. Vorige keer kwam de echte misselijkheid vanaf de 6,5 week.

Geplaatst

Ik heb verder ook totaal geen klachten. Alleen af en toe was endo krampjes en daar wordt ik erg onzeker door. Ik heb 15 testen besteld zodat ik iedere dag kan testen tot de echo. Toch fijn om iedere dag even de bevestiging te zien.

Geplaatst

Vandaag weer een test gedaan, helaas was deze een stuk lichter dan die van dinsdag....ben bang dat dit slecht nieuws is...Wie heeft hier ervaring mee?

Geplaatst

Hallo meiden,

Ik kom me ook melden hier :clap2:Vandaag heb ik te horen gekregen dat ik gewoon zwanger :zwanger: ben van ons 2e kindje!!! We zijn echt super blij :happydance: Ik denk dat ik rond 20 november ben uitgerekend.

Van de ICSI poging van onze dochter hadden we nog 5 cryo's en ik ben nu zwanger van de 1e cryo terugplaatsing. :confettistars: Het lijkt me heel leuk om met jullie mee te kunnen schrijven en alle meiden natuurlijk van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!!

Liefs Mama van Roos

Geplaatst

Hoi Mama van Roos!

Van harte gefeliciteerd! Ik lees dat je nu voor tweede keer zwanger bent van een cryo. Ik nu ook na terugplaatsing van een cryo.

Hoe gaat het met jou? Al last van zwangerschapsklachten?

Groetjes, Tops

Geplaatst

mama van Roos : Gefeliciteerd! Wat bijzonder dat je voor de 2e keer zwanger bent door een cryo poging! Super zeg.

Hier was het stressen gisteren en vandaag. Ik heb steeds wat steekjes en het lijkt een beetje op de steekjes die ik ook heb als ik last heb van mijn endometriose. Af en toe ook wat ongi krampjes dus ik dacht gisteren ik bel even naar de verpleegkundige om me te laten geruststellen. Nou niet dus ze zou het overleggen met de arts en als ze het niet vertrouwden zou ze terug bellen. En ik werd dus terug gebeld en ze zei dat het misschien wel een buitenbaarmoederlijke zwangerschap kon zijn en dat ik het in de gaten moest houden. Als ik meer pijn of koorts kreeg moest ik direct bellen en dat kon 24 uur per dag. En vandaag moest ik sowieso bellen om te zeggen hoe het was gegaan. Nou je begrijpt ik was helemaal over mijn toeren. Dus vandaag weer gebeld en ik kreeg een andere verpleegkundige aan de lijn en die was helemaal verbaasd over wat ze me had verteld en ze me zo ongerust had gemaakt. Vooral omdat ze het gesprek afsloot met : 'sterkte'. Hoe ik het uitlegde klonk het gewoon als normale krampjes die bij een beginnende zwangerschap horen en hoef ik me helemaal niet druk te maken zo lang ik geen hele hevige pijn of bloedverlies krijg.

Ik ben nu wel weer wat rustiger maar ben niet geheel gerust tot ik een goede echo heb gehad.

Herkennen jullie die onzekerheid?

Oja vanmorgen is moeders voor moeders geweest. Dus ik mag lekker in flessen plassen de komende weken.

Geplaatst

Linda wat erg dat ze je zo in onzekerheid laten ze hadden toch op z'n minst een evho kunnen maken

Maar goed wat ik wou zeggen is dat ik die krampjes ook heel erg heb gehad en nu zo af en toe nog wel en ik had gisteren echt werr een super echo dus het wil echt nog niks zeggen

Succes en onzeker zijn hoort erbij

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden