Ga naar inhoud

Afvalclubje, wie doet mee?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Blij dat jij ook niet zo'n 24/7 type bent. De enige die ik constant om me heen kan verdragen is mijn vriend, zolang hij niet te hard ademt of een ander teken van leven geeft, haha.

Misschien moet het dorre plantje wat water met een scheutje win. Mummy's little helper.

Even naar buiten? Snelwandelen? Als de aanblik van een snelwandelaar je niet aan het lachen maakt, is er geen redden meer aan.

Ga je je volgende behandeling al plannen?

Gaapje, hoe is het met jou? Aan het cateren voor onaangekondigde gasten?

Syl, is Kayla weer een beetje bijgetrokken na vannacht?

Ik zit nog in ochtendjas. Ga zo douchen en dan samen even oppervlakkig en kinderloos de stad in.

Fijne dag, moppies.

Xx

• Reacties 2,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Noortje wat rot om te lezen dat je zo naar bent. Hier ook geen 24/7 om me heen mensen, stuur J zelfs nog wel eens de deur uit.

Ellie shop ze.

Gaapje aan het koken.

Net de caravan gestald en Kayla gaat nu weer prima, vannacht wel lekkere spuitpoep bij de buren in de tuin, oeps!

Geplaatst

Gaapje was de stad in. Koken hier vandaag bloemkool, aardappels uit de oven en kip uit de braadzaak.

Ben weer lekker thuis. Er komt rond de klok van 5 iemand langs om wat medicatie uit mijn groentela ophalen. Dus ook nog eens een goede daad verricht.

Syl en Ellie jullie meeting klonk er gezellie. Alleen zo een grote club mensen in niets voor mij een keer met zijn 4-en maar 12 dames kan ik niet aan.

Ach, Noor als stieffie verder geen last is........ het had ook anders gekund! Zo een horror verhaal! Affijn jij weer terug naar Nederland en ik vertrek 7 november.

Syl, altijd ontkennen dat het jouw hondje was....

Ellie het zal wel aan mij liggen maar ik had de indruk dat sloompje en co wat langer zouden blijven. Dus het was kort maar krachtig.

Geplaatst

Inmiddels een flesje yealands sauvignon blanc vd gall a 6,99 eur (prima binnen te houden), een stokbroodje met knoflookboter, olijfolie met balsamico, en de olijfolie chili met knoflookaroma (tip van gaapje)... de stemming is helemaal omgeslagen gelukkig!

hihi

Geplaatst

Goedemorgen ladies,

Syl, dus jij hebt wel degelijk frietjes lopen eten?!! En weinig gedronken maar toch wel 5 wijntjes........

Affijn als het maar naar je zin hebt gehad das belangrijk!.

Ellie is eindelijk verlost van Sloom en Co. Je hebt je huisje weer voor jezelf. Geniet er van.

Noortje fijn om te horen dat alles weer is omgeslagen. Wij kunnen een hoop incasseren. Maar soms toegeven aan al dat verdriet moet ook gebeuren.

Klinkt lekker al dat stokbrood met olijfolie jammie!

En afspreken ja hoor heb ik wel zin in. Gisteren had ik iemand over de vloer dat wat medicatie kwam ophalen........ bijna 2 uur lang mee bebept!

Geplaatst

Noor dat klinkt als een leuke middag, wij klimmen toch weer uit dat dalletje en genieten dan van de goede dingen van het leven, vooral veel dingen die je niet mag hebben tijdens een zw!

ELlie weer het rijk alleen, lekker hoor en Gabrie we gaan gezellig afspreken!

Geplaatst

Ja Sylvino, dingen die je niet mag hebben tijdens de zwangerschap. Behalve voor mij de alcohol. Ohw, maar bosche bollen mag je wel hebben tijdens je zwangerschap maar niet met afvallen. maar heb er van genoten hoor die 1,5 bosche bol.

Die satesaus was ook erg lekker.

Gisteravond na het overzetten van het bed naar de pizzeria gereden. Wel nadat we een frisse douche bij mijn vader genomen hebben.

Lekker lasagna gegeten.

Ben benieuwd wat de weegschaal zegt vanavond. Het weegmoment is weer daar!!!

toedeloe!!! Ben weer lekker aan het water

Geplaatst

En en en en Rubster......... wat had de weegschaal te melden? Of ben je zo veel afgevallen dat je er stil van bent?

Elliebellie ben je weer druk aan plannen plannen plannen of lig je nog steeds opgelucht op de bank van het vertrek van slow & co.

Hoe gaat het eigenlijk met jouw gewicht. Of is dat een no go area

Sylvino ik ben toch zo benieuwd hoe je man het doet qua gezond leven. Maw ga je inderdaad een behandeling plannen.. Hoop dat het er in zit.

En hoe vergaat het Kayla vandaag?

Gaapje heb je weer eens een lekker recept want ik geloof dat ik weer eens wat zinnigs moet koken. Gisteravond sajoer boontjes (voorgewassen en gesneden) met ajam paniki en pandan rijst. Ik vind het best lekker maar tegelijkertijd denk ik wel... zal ik niet eens meer mijn best doen met de pannen. Zucht.

Manlief was 700 gram aangekomen vanochtend dus ik moet vanavond iets maken waar hij 700 gram van afvalt.

Sla met niets?

Verder ben ik vandaag weer aan de OB gegaan, groot feest. Ellendig lage rugpijn en enorme krampen; zal wel extra fijn zijn doordat er toch een innesteling is geweest.

Heb wel gesport vandaag. Goed he?!

Lag wel enorm inspiratieloos mee te doen, maar ik was er. De eerste keer is altijd weer lastig, vanaf nu hobbel ik weer braaf twee a drie keer per week mee. Tot de volgende poging; dan verslons ik het weer. Vanaf de eerste spuit word ik altijd enorm positief en weet ik zeker dat ik toch 9 maanden niet kan gaan dus why care.

En dan lig je er 4 weken later weer met drillende kipfilets onder je armen te tobben.

hihi

Tot later, hummel ist wach

Geplaatst

Een recept wat dacht je van hutspot?? Of boerenkool met worst (ja die zag je vast niet aankomen!!).

En anders aan de lasagne met lekker veel groeten (Of gegrilde groenten) heerlijk en dan een salade erbij.

Wat dacht je van een aardappelschotel met groente uit de oven?

Een stoofpot met lams of rundvlees.

Bah aan de OB en die lage rugpijn die daar mee gemoeid gaat. Petje af dat je toch nog bent wezen sporten!

Ik hoop dat je binnenkort 9 maanden niet meer hoeft te gaan en alleen nog maar wegen bij de verloskundige!

Voor je man....heb ik ook nog wel iets lekkers: Gebakken lucht jammie jammie....

Ja het is nog al stilletjes hier. Iedereen druk aan het werk of zoiets.

Ben ook benieuwd of Sylv as januari weer gaat beginnen. Hoop het voor haar.

Ellie waar hang je uit??

Geplaatst

Gabrie zo grappig jij met exotische roots aan de hutspot en bloemkool.

Noor gebakken lucht idd en dat avondeten toch niks mis mee. Heb gisteren bami gemaakt met een recept van pappa, die was ook Aziaat freak voor zover je dat had in de jaren 80.

Kayla is wisselend gisteren een hoestbui waar ze niet uit kwam dus dacht dat ze einde week niet zo halen.

Wbt beginnen januari onduidelijk, man rookt weer als een ketter en we gaan waarschijnlijk voor een beurs naar Moskou, sylvino aan de wodka, Whoehieeeee :-)

Geplaatst

Hahaha ja he en de oliebollen gaan er ook in! En ga zo maar door alleen 1 ding niet......Zuurkool en haring ieuwwwwww das minder lekker.

Frustrerend voor je met Kayla. Ik hoop dat het toch in orde komt.

Geen probleem Syl dan wordt het februari! Simpel toch....

Geplaatst

ja wel 1 hele ons eraf. Maar weet waar het aan heeft gelegen. Dit weekend wordt het ook weer pet. Maar ja. We willen wel er wat afhebben.

Vanavond naar Sh'bam en dan van de week nog cardiofitness.

Wij eten vanavond sperciebonen met een varkenslapje en aardappelpuree.

Geplaatst

Joehoe meisjes! Heb niet zo veel te meiden, kom net van het werk en ben helemaal afgedraaid. Dweilen met de kraan open en kom aan een heleboel dingen niet toe maar who cares, dan zenden ze maar wat anders uit op tv, ha ha.

O mannie is thuis. We eten linzensoep en daarna houden we een schetencompetitie. Ja, als je elkaar al een tijdje kent is de schaamte ver te zoeken.

Lekkere receptjes Gaap. O ja, ik las op een ander topic dat je ongi niet begint? Ik moest bij een afgebroken poging toch gewoon pregnyl zetten om de eisprong op te wekken omdat je eierstokken toch een beetje van de wap zijn van de hormonen. Hoefde jij dat niet?

Noortje daarentegen gutst dat het een lieve lust is. Ach, dan is het maar weg en echt afgesloten zodat je weer door kunt.

En Syl lekker aan de wodka in Rusland. Als het niet zo druk was op het werk nodigde ik mezelf uit. Heb ik namelijk een handje van.

Oké, in Athene is het al lang en breed vijf uur geweest dus tijd voor een borrel.

Dag schatjes van me xx

Geplaatst

Gaapje ik heb niet verder gelezen dan hutspot en ga dan hopelijk niet meedoen met Ellies schetencompetitie... jak! Maar echt waar, ik luister gewoon goed naar je dat zie je maar weer. Heb er runderbraadworst bij gekozen. Wist niet zo goed wat anders als je geen varkensvlees eet en dit lijkt me wel kunnen. En anders morgen weer een nieuwe kans.

haha gebakken lucht...! Ja dan is die 700 g er zo weer af :-)

Met rest van de tips zal ik de week wel doorkomen, thanks habibti!

Op dit moment even een paar tucjes salt en pepper voor de ergste trek.

Ellie, Linzensoep, heerlijk! Maak ik ook nooit maar is echt lekker.

Syl denk je echt dat kayla de week niet doorkomt.... brrr.... ik hoop het wel hoor, mits ze geen pijn heeft.

Op zich wel leuk toch moskou maar kan echt damn koud zijn in januari toch? Dan moet je wel aan de vodka! Snappik.

Rubster, 1 ons is toch weer iets. Beter dan iets erbij. Sh'bam is ook iets van sport zeker? ik zal t ff googelen.

Zo ga nu eens kijken hoe je eigenlijk hutspot maakt. Hoop dat t op de zak staat en anders kook ik alles apart en stamp ik het erna wel. Dat is altijd goed toch

Adios amigas

Geplaatst

Buenos Noches Noortje

Linzensoep is heerlijk. Nou ja ik heb het bij een turks restaurant gegeten met turks brood. Dat was zalig.

Heb verders niets gemerkt van scheten....

Ik ben trouwens aan de pil ongi zit er dus niet in. Dr S gaf aan alleen maar aan die pil ik ga ervan uit dat dat genoeg is.

Hoe is het verder met jou. Kun je eea ook afsluiten of niet?

Een goede keus Noortje runderbraadworst...... maar volgens mij eet men hutspot toch met klapstuk?? Of heb ik het mis...

Damn Noortje is een kook workshop niets voor jou?? Lijkt mij trouwens ook leuk hoor. Ik kijk met jaloezie naar al die kook programma's.

Geplaatst

Dag slanke dennen hoe gaat het vandaag?

Ik was 4 ons aangekomen, maar ik heb mezelf ook compleet laten gaan de laatste dagen. Troosteten, dat mag toch?

Vanavond ga ik met hubbie uit eten en dan ga ik nog even los om morgen weer streng regime te gaan volgen.

Was het lekker, scheetjes laten op de bank Ellie? Wie heeft er gewonnen?

rook je eigenlijk zelf ook Sylvino? Want anders is het toch best ranzig als je hub wel rookt? Dat is ooit de reden dat ik begonnen ben, had een vriendje dat rookte en men wat is dat smerig om te kussen. Wel een hele goede reden om te gaan roken. Maar ach... knetterverliefd..... heeft me lang gekost om er ooit weer van af te komen en zou er nu echt niet meer aan moeten denken. Maar volgens mij als ik er 1 neem begin ik zó weer. Terwijl ik het nu echt heeel erg vies vind als ik uit het ziekenhuis naar buiten kom en ze ze staan daar te roken met zijn allen.

Voor degenen die het leuk vinden ik heb net bij "augustus/september 2010 mama's" een fotootje van mijn hummel gezet. Wil het er hier niet bij doen want hier praten we meer over andere dingen dan andermans k...jong. haha.

Nou de groetjes en tot later

Noor

Geplaatst

Hoi meiden,

Ja 1 ons is niet veel, maar weet idd waar het aan ligt. Dit weekend wordt het ook weer niets. We wachten wel af. Nu aan thee, water, crackers en bruinbrood met allemaal verantwoord beleg. Nog een kwartier dan mag ik lunchen.

Vanavond wordt er gekookt voor ons. We hebben onszelf uitgenodigd bij mijn schoonouders. Dus....

ik ben ook bleh... Heb buikpijn.

Geplaatst

Nou Sterkte dan allebei met de bleh dag.

Zonder dalen geen pieken... dus laten we maar genieten van ons dipje.

Hier is het ook nog verre van pieken... mega ongi, heb de verkeerde kleding aan vandaag, haar zit slap en heb een pukkel op mijn kin.

Zoals Gaapje zou zeggen: Toppiejoppie!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden