Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Jeetje wat is dit voor topic....vorig jaar was het precies zo in augustus.

Meiden wat vreselijk....

Dee jij ook al, hele dikke knuffel. Is echt zoooooo niet leuk.... Zou wd 10 niet te vroeg zijn?wil je geen hoop geven hoor,maar ik durf zelf moeilijk te testen namelijk.

Hier idd 2 weken na punctie. Vorige week vertelde ik al dat ik de hele week ongi krampen had. Deze week nagenoeg niks. Af&toe wat vlagen. Geen gespannen borsten,maar wel steeds wat hoofdpijn.

Vind het toch wel heel spannend worden. Ik weet gewoon niet wat ik moet denken.

Testen doen we echt pas zondag!! Dan kunnen we het samen doen...

Essie wat goed,succes vanmiddag. We horen wel hoeveel je er aan boord krijgt.

Dikke knuffel voor jullie allemaal!!

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Sab, het gaat wel, bedankt. We proberen weer frisse moed te vinden voor onze nieuwe cryo-poging die sinds gisteren officiëel gestart is. Hopelijk bekomen we ditmaal wel het zoo gewenste eindresultaat!

Dee, ook jij sterkte om de teleurstelling te verwerken en nieuwe moed te vinden!

Al degenen die nog wachten: heel veel succes en zorg voor toch nog wat groen hier he!

xxx

Geplaatst

@dee

Nee niet jij ook al jeetje wat erg is dit zeg.

Heel veel sterkte en mss komt het nog goed ik duim nog.

@esther,

Ik was ook de laatste dag voor de punctie heel moe steeds slapen en pijn rechts daar zaten er 8 bij mij links maar 1.

Nu na de punctie ben ik nog niet veel fitter echt lekker je rust pakken en nemen hoor je lichaam moet weer even herstellen van alles en waar normaal 1 eitje zit zitten er nu een hele boel dus ja dat doet auw.

Geplaatst

Nou nou weer eentje die van het bankje is gevallen , Dee heel veel sterkte meis ik weet niet mer wat ik moet zeggen is gewoon vreselijk ik weet wat je voelt, probeer tijd aanjzelf te geven om dit toch te verwerken.

Essie wat spannend zeg vandaag is jou feestdag je hebt een terugplaatsing hier doen we het allemaal voor !

Ben benieuwd hoeveel er bevrucht zijn en ofdat jullie nog cryo's hebben, is trouwens bij jullie dag 5 toch ofniet?

Marlijnne je mag testen hoor 2 weken na de punctie maar had ik nu begrepen dat jou lief niet thuis is dat je daarom wacht tot zondag?

Wat vreselijk knap van je dat je dat kan , is wel heel positiief dat je nog geen rode duivels hebt. i keep mij fingers crossed!

Tascha ik hoop dat je deze maand meer geluk heb meid, september is ook een vreselijke mooie maand oom zwanger te raken dus daar gaan we dan ook gewoon voor!

Esther einderlijk is het dan zo ver morgen mag jij , ik wens je alle geluk toe dat er maar lekker mooie eitjs voor je bij zitten.

Ik was ook zo moei de laaste dagen , maar moet zeggen na 3 dagen geen hormonen te hebben gehad en gister lekker te zijn verwend voel ik me vandaag een stuk frisser , ik hoop voor jou dat het ook zo is.

Heel veel succes morgen.

Lala hoevoel jij je meid, wat toppie van je dat e ons zo blijft steunen , wanneer heb jij je eerste echo?

Voor alle dames die ik vergeten ben , een dikke knuffel!

Kan iemand mijn testdatum invullen 25 augustes , ik hoop dat ik zaterdag een terug plaatsing heb.

Geplaatst

@roos

nee dag 3 maandag had ik de punctie en nu donderdag de tp.

Ik hoop op 3 bevruchtingen minimaal ik krijg er 3 TP.

Vorige keer hadden we maar 2 bevruchtingen van de 9 eitjes dus spannend wat ze nu zeggen gaan.

Ik ga duimen voor je dat je zaterdag een TP hebt,

Dat telefoontje was killing vanmorgen of ze zei dat wij konden komen pfffffffff.

Hoe voel je je nu na de punctie

Geplaatst

Testdatum Zomerzotheid (Roos) erbij gezet.

Punctie en Terugplaatsing :icon_flower:

20 juli Nikkie, 23 juli TP

21 juli Ruth1, 25 juli TP

21 juli Samluc, TP

23 Juli Eer, 26 Juli TP 2 emmies?

23 juli Lala TP 2 cryo's

24 juli Miepie

24 juli Pixel 27 juli TP

25 juli Hildever, 29 juli TP 1 emmie

28 juli Marlijnne 31 Juli TP 1 emmie

28 Juli Pixesl TP

29 juli Dee, 1 aug TP 2 emmies

30 Juli Imar TP

1 aug Sab,4 aug TP 2 emmies

1 aug Mariek, 4 aug TP 2 emmies

3 aug Annemarie tp 1 cryo

8 aug essieislief, 11 aug TP ?? emmies

8 aug Jo ,11 aug TP ?? emmies

10 aug zomerzotheid, 13 augustus tp?

Begin aug punctie: Daisydoo

Testdatum :myfignerscrossed: :

3 augustus Nikkie

5 augustus Ruth1

6 augustus Lala

7 Augustus Eer

7 augustus Ymkeh

7 augustus Tascha

8 augustus Esly

12 augustus Pixel

12 augustus Hildever

14 augustus Imar

15 augustus Marlijnne

15 augustus Dee

16 augustus Mariek

17 augustus Annemarie

18 augustus Sab (maar ik doe wel eerder ;-))

25 augustus Essieislief

25 augustus Zomerzotheid

24/25 augustus Jo

Geplaatst

Erg he Essie als je moet wachten op zo'n telefoontje, ik lig al wakker die nacht en ben misselijk zit de hele tijd op de wc, was wel grappig dat de verpleegkundige dit ook zei , al het wachten maakt het zo vreselijk.

Ik moet zeggen ik voel me gammel maar stukken beter dan bij de eerste 2 poogingen , ik heb ook het iedee dat me endometriose gelijk opspeelde en daar heb ik nu nog geen last van

Mijn man is lekker vrij 4 daagjes om bij me te zijn in deze moeilijke rijd en merk omdat hij nu nog ligt te slapen dat het bij hem er ook in het gehakt, zenuwen putten je uit.

Jeetje meid er 3 krijgen terug geplaatst heb ik nog niet gehoord, je zou dan ook zeggen dat er terminste 1 lekker blijft plakken:)

Ik wacht je berichtje vanmiddag af hoeveel het erzijn geworden , ik denk wel drie de vorige keer heb je vast pech gehad!

Wij krijgen er 2 terug dit omdat ik nu boven de 35 ben en dat dit mijn 4 terugplaatsing is, niet dat ze der blij mee waren maar omdat ik het graag wil.

Je kan ze dan wel laten invriezen maar de kans dat ze dan weer goed ontdooien is ook weer spannend, dus ze gaf me gelijk en gaat er voor 2

De vorige terig plaatsing heeft 1 cryo he begeven dus had is alsnog er maar 1tjes terug geplaats gekregen.

Tot vanmiddag ik denk aan je

Geplaatst

Dee...sterkte meis, hou je haaks ...dikke knuffel voor jou ...

Jo en essie...Yes meiden , beiden het verlossende telefoontje gehad en vanmiddag lekker de tp. SUPER

Marlijne, jij bent helemaal boelkloedig met as zondag pas testen....wanneer zijn je bollen op?? Enneh ik heb de groene vibe teruggeblazen dus wie weet keert hij snel hier terug.

Laterrrr

Geplaatst

Roos, ik blijf hier lekker meekletsen totdat jullie mij eruit stampen! hahahaha (niet te hard he,...is niet goed voor de kleine! hihi)

Net een acupunctuur sessie gehad. Om de juiste energie omhoog te halen en de foute energie laat te laten. (Zal wel hoor, ik vind t gewoon wel een prettig idee, en lekker ontspannend)

Voor de rest alles okay!

Geplaatst

Essie, Jo, succes! Best een bijzonder moment, de terugplaatsing. 3 terug, Essie, en dat in NL. Dat had ik ook nog niet eerder gehoord.

Esther, rustig aan doen de komende tijd...

Lala, klinkt inderdaad ontspannend, al die naalden in je lijf, haha ;-)

En Marlijnne... heb goede hoop voor je! Nog steeds niet ongi en daarnaast nog rustig en koel...stiekem al een klein beetje het gevoel dat het is gelukt? Hoop het zo voor je!

Sab, heb jij al gehoord of je cryo's hebt? Ik heb dinsdag het ziekenhuis gebeld en ze hebben 7 embryootjes ingevroren, verdeeld over 3 rietjes. Erg blij mee!

Roos, lekker dat je man thuis is. Fijn dat het meevalt deze keer. Hoop dat er een teken is voor een mooie dubbele streep op de test straks!

Geplaatst

MAriek,

heee, fijn dat je er nog 7 in de vriezer hebt!! Wat goed zeg! Maar we gaan ervan uit dat ze daar nog heeeel lang blijven zitten. :clap2:

Ik was net een stekelvarken! hahaha de naaldjes stonden allemaal op mn hoofd! Poef! hahahaha

Geplaatst

Lieve Lieve allemaal,

Ook ik had al een klein beetje hoop. Vorige week behoorlijke krampen en toen begon bij mij al het broekloeren. Jeetje mina wat een spanning.

Deze week ging het wat beter en dacht stiekem al aan april volgend jaar. Tjaa dat gaat toch vanzelf. Hopen durf je niet....

Ik voelde me vandaag niet helemaal top,maar ach dat hoort erbij.

Helaas ben ik net beginnend ongi geworden!

Pfff ik zit met tranen dit te typen, waarom waarom waarom.

Hebben we niet genoeg meegemaakt. Mijn hart is wederom door midden, dit hakt er zo erg in. Ik ben helemaal overstuur.

Ik weet dat wij vrouwen van dit forum mega sterk zijn en misschien morgen of over een week dat ik me ook weer kan herpakken, maar alles komt nu naar boven.

Het gemis van onze meisjes die hier nu hadden moeten zijn.

Ik al vanaf december "ziek" ben door het hele gebeuren. Ik dood ongelukkig van me werk wordt. Wie kan me helpen etc etc.

Zijn allemaal bijzaken mbt werk!

Van 1 ding word ik maar gelukkig. En dat is een kindje mogen krijgen! Het blijft een wens die geef ik nog niet op. Maar wat kan een mens hebben!

Ondertussen een hele vriendenkring met baby's! Oooo ik gun het iedereen,maar mag ik nu een keer...

Lieve meiden bedankt voor alle berichtjes....

Ik moest het even kwijt. Lijkt wel of mijn hoofd ontploft...ook geen cryoos dus weer van voooor af aaan.....

En hopelijk toch nog een groener bankje!!

Lfs

Geplaatst

Oh Nee toch Marlijnne.....!! wat vreselijk voor jullie meisje. Ook bij jou schieten woorden te kort. Ik wens jullie alle kracht en sterkte toe en ik snap dat je zegt, ik gun t iedereen maar wanneer mogen wij (jullie dus) nu eens.

Heel veel sterkte met verwerken van deze tegenslag.

Liefs Sab

Geplaatst

Lieve Marlijnne,

Het is niet eerlijk.........Ik wens je veel kracht om hier boven op te komen. Voor de rest heb ik geen andere woorden van troost.

Een mega dikke knuffel en gooi al je verdriet er maar uit.

Liefs,

Gabrie

Geplaatst

T ziet er echt niet best uit dit bankje....

Mariek, wij horen dat over een week of 2 per brief. Maar eerlijk gezegd reken ik er wel op dat we ze hebben. Mocht het niet zo zijn dan beginnen we weer opnieuw..

Hoe is jouw gevoel over deze poging?

Ga jij nog zelf testen? Of wacht je tot dinsdag?

Zo zie je maar dat je door de bollen heen echt wel gewoon ongesteld kunt worden, vandaar dat ik niet kan wachten tot maandag. Wil niet overvallen worden door bloed bah.

Geplaatst

Lieve Marlijnne,

Je berichtje slaat hier in als een bom. Meer dan sterkte en hou je goed kan ik je helaas niet bieden. Ik hoop dat je ziet dat het van een goed hart komt.

Sterkte, en succes met dit weer verwerken. Het blijft (@#%*)!(@*%(@ en zwaar. Neem je tijd om samen met mannie hierover te treuren en verdrietig te zijn, en dan samen ook weer de moed vinden en vooral de energie om weer verder te kunnen.

Een welgemeende knuffel voor jou en je mannie.

Geplaatst

Oh nee Marlijnne!! Wat ongelooflijk balen!!! Had zo'n goede hoop voor jou! Leef erg met je mee, wat een enorme domper... hele dikke knuffel meid!

liefs,

Mariek

Geplaatst

jeetje mikkie wat een rottigheid allemaal.

niet leuk zulke tegenslagen voor iedereen, wil iedreen bij deze heel veel sterkte wensen, en veel dikke knuffels!

ik zit nu oficeel ook op t augustus wachtbankje..

essie ben benieuwd hoe t bij jou is gegaan, 3 embrio's!

mag jij ook de 25ste testen?

Geplaatst

jeeh, wat een rotbankje is dit zeg.....de ene na de ander valt uit, nu word het tijd voor wat groen hoor dames!!!!! dat moet, dat moet, dat moet!!!!

voor de rode dames.....zo ontzettend veel sterkte gewenst en hopelijk komt er snel een groen bankje aan voor jullie en dat jullie in mei uitgerekend topic mogen komen (sterrenbeeld stier...moet toch ook wat zeggen of niet dan?)

veel liefs

Geplaatst

He Sab,

Ja, hier krijgen we ook officieel een brief (vandaag binnen gekomen) maar was zoooo benieuwd dat ik dus zelf maar even ben gaan bellen. Jij hebt vast ook wel cryo's, met zoveel mooie emmies.

Ongesteldheidkrampjes beginnen hier ook wat op te spelen sinds vandaag. Probeer er niet zoveel waarde aan te hechten (makkelijker gezegd dan gedaan....). Toen ik zwanger was van mijn dochtertje heb ik ook veel ongikrampen gehad. Dus het hoeft niet perse wat te zeggen weet ik uit ervaring, maar toch he... het is wel echt een k* maand tot nu toe op de wachtbank, dus de hoop begint me toch een beetje in de schoenen te zakken... Denk dat ik ook eerder ga testen, Sab, precies om dezelfde reden als jij, dan weet je het maar. Hoe zit jij er in? Best lastig he om positief te blijven na zoveel nare berichten hier...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden