Jump to content

Recommended Posts

Posted

Goedenmiddag Allemaal,

Ik kom op het wachtbankje van Augustus te zitten.

Het is nog erg vroeg maar ik kan niet wachten.

Ik start 6 juli weer met deca spuiten voor de 2e icsi ronde.

Wij hebben nog 6 rietjes met zwemmertjes en duimen voor de 2e ronde.

Aftellen is weer een beetje begonnen ik hoop dat we in Augustus een heel groen bankje krijgen.:clap2:

Groetjes Esther:icon_flower:

• Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Hoi Esther,

ik doe, als alles goed gaat met je mee! Rond 15 juli (25e dag volgende cyclus) start ik met de Deca! verwacht begin juni de punctie en eventueel terugplaatsing te hebben! Spannend weer he! ik zie met name ontzettend op tegen de punctie...

Posted

Hi daisydoo

Wat leuk dan gaan wij aardig gelijk op die maand

Fijn dan kunnen we samen dingen delen en klagen hahhaha

Ik zie ook weer erg tegen de punctie op.

Heeft mij erg veel pijn gedaan de eerste keer.

Ik heb ook om een andere verdoving gevraag die sterker is dus hopen dat dat werkt.

Ik loop in het amc waar loop jij?

Posted

Hoi daisydoo en esther....ik kom gezellig bij jullie zitten (tegen die tijd voelt het als broeden).

Ik zal rond 11 juli ongi moeten worden en dan beginnen we weer met het hele circus...spuiten, echo's, punctie en tp,

broeden en wachten...dus +/- 1e week augustus weten we wat

deed het bij jullie zo'n zeer die punctie? ik heb het als n eitje ervaren...had zelfs geen vaginale verdoving genomen...maar goed, ik had ook maar 3 aanprik

momenten.

Ik loop in R'dam en daar krijg je ook nog een shot morfine voordat ze punctie doen, die vond ik wel prettig, werd ik licht van in mijn hoofd en lacherig.

Gaat het in het AMC ook zo?

gr. eer

Posted

@eer,

welkom op het augustus bankje.

Ik huppel rond de juli en augustus bank net als jou.

Ik denk dat we gelijk lopen ik mag starten met spuiten op 6 juli en begin aug een tp.

Mijn 1e punctie was een hel wat een pijn was dat zeg.

Ik blij imuum voor morfine net als mijn moeder en zusje.

Dus bij de 2e punctie krijg ik andere verdovende medicijnen.

Ik vond de metingen ook erg pijnlijk mijn eierstokken zijn altijd heel gevoelig helaas.

Tja je moet er iets voor over hebben he.

Posted

Hoi allemaal,

Beetje voorbarig maar ik ben van het Juni bankje gevallen en zal rond 15 juli mijn volgende menstruatie hebben en dan hopen dat ons cryootje goed wil ontdooien...

Dus hang nu een beetje in de rondte....hahaha!

Liefs J

• 2 weeks later...
Posted

We kunnen hier ook alvast een lijstje maken Kopieer en plak hem als je jezelf wilt toevoegen :

Start Prikken::icon_flower:

6 juli Essieislief (deca)

11 juli Eer

13 juli Daisydoo

1e echo voor terugplaatsing ::icon_sunny:

rond eind juli Essieislief

Punctie::toothy4:

begin augustus essieislief

Terugplaatsing: :goodluck1:

1e week augustus Essieislief

Testdatum: :myfignerscrossed:

3e week augustus Essieislief

Posted

Hoi Essie,

Ik loop ook in het AMC! toevallig zeg.. ik vond vorige punctie echt hel.. begin 13 juli weer met prikken en jij? welkom iedereen! Op met zn allen naar het 12 weken bankje ;-)

Posted

@daisydoo

ik start 6 juli weer met spuiten van deca.

Ik loop dus 1 weekje op je voor.

Ik krijg nu andere pijnstiller want ik vond het ook heel pijnlijk.

Wie weet komen we elkaar tegen in het AMC

ik hou je op de hoogte wanneer ik heen moet.

Posted

al een augustusbankje, gezellig! Zoals het er nu voorstaat zit ik daar waarschijnlijk ook op. Weet niet precies wanneer mijn menstruatie komt, maar ergens tussen volgende week vrijdag en die week erna denk ik. Ik vul nog geen lijstje aan want dat is één grote gispartij nog ;-) Zodra ik wat weet vul ik m aan.

tot dan meiden!

groetjes Sab

Posted

Welkom Sab! Duimen voor een heel groen bankje! Wat toevallig Essie! Is goed, zodra ik een afspraak heb zal ik het ook vermelden. Hoe zijn jouw ervaringen met het AMC tot nu toe? Ik ben eigenlijk wel tevreden, met de ene Arts heb im meer dan met de andere maar dat hou je altihd. Eigenlijk is iedereen erg aardig en meelevend!

Posted

@Sab

Welkom hier op de augustus bank.

Gezellig en spannend voor je wanneer je ongi wordt.

Normaal willen we dat niet worden op deze forums mar soms moet je wel he :-)

@Daisydoo

Ik ben ook erg tevreden over het AMC.

En inderdaad met de ene heb je wat meer dan met de andere dat ben ik helemaal met je eens.

Ik heb wel een andere pijnstiller gevraagd voor de punctie want ik had echt teveel pijn tijdens de punctie.

Blijkt dat ik imuum was voor die spuit die ze geven beetje jammer was dat voor mij.

We houden elkaar op de hoogte spannend.

Ik start over 5 dagen weer met deca spuiten.

Posted

Voor jou 'schiet' het al op! Welke pijnstilling krijg je nu? Ik een extra diazepam en direct na de punctie iets om het effect vd morfine tegen te gaan (vorige x zoo overgeven)

Vind t allemaal best spannend weer! Hoe voelen jullie je tussen de behandelingen door? Gewoon normaal? Ik ben best gespannen en merk dat mn hoofd snel vol zit. En ben moe!!

Posted

Hoi meiden,

Ook ik kom graag kletsen als dat goed is.

Ik ben gister begonnen met lang protocol en de vooruitzichten zijn 1e week augustus punctie en tp als alles goed gaat.

Zal nog even duren,maar kunnen we wel van "gedachten" wisselen.

Succes allemaal.

Lfs

Posted

Welkom Marlijnne.. wat houdt ook weer precies lang protocol in, betekent dat je dan eerst aan de pil gaat?

Lees je onderschrift.. wat zal het ontzettend moeilijk voor jullie zijn.. veel sterkte en ik hoop dat we allemaal wat steun aan elkaar kunnen hebben!

Posted

dankjewel!

Voor mij is lang protocol 3 weken deca en dan stimuleren 1,5 week(afhankelijk van hoe snel het gaat)

Het is idd wel moeilijk en dubbel,maar dit is het enige wat de pijn hopelijk iets kan verzachten" het verlangen is alleen maar groter!

essieislief: immuun voor medicatie, altijd jammer dat je het dan eerst geprobeerd moet hebben.

We gaan voor groen!!

Posted

Hoi,

Een nieuwe maand, dus dacht ik kom weer even kijken.

Het wordt al wat drukker zo te zien, gezellig!

Leuk Inge dan gaan we straks gelijk op.

Ik heb met mezelf afgesproken dat het deze keer gewoon gaat gebeuren PUNT UIT!!

Hahaha!

Kom gauw weer ff langs, ben nu aan het werk.

Liefs J

Posted

@marlijnne

Welkom hier op het augustus bankje.

Ik heb ook het lange protocol dat is de meest gebruikelijke hoor.

Ja we kwamen erachter na de behandeling en toen vertelde mijn moeder en zus dat hun dat ook zijn voor morfine....

Maar ja duimen op een betere punctie nu.

Ik lees je handtekening en ben erg geschrokken van je verlies.

Wat heftig allemaal meis op naar een toptijd met groen en een mooie afloop.

Waar loop jij?

Posted

Loop in Apeldoorn transfer Nijmegen...

Dankje esieislief....we gaan ervoor.

Hebben jullie veel last van al die spuiten etc.

joleasa: dat is een goed statement....Dat het deze keer gaat gebeuren/lukken.

Werkse!

Posted

@marlijnne

Ik kwam er pas achter toen ik ruim 1 maand geen hormonen meer gebruikte dat het meer met mijn lichaam en geest had gedaan dan ik dacht

En een gevoellige dikke buik ervan.

Maar we gaan er inderdaad weer vol goede moed tegenaan.

@hildever

Welkom hier op het augustus bankje en heel veel succes

Welk ziekenhuis loop jij ik in het AMC