Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

heb mezelf even bijgewerkt..

Punctie en Terugplaatsing :icon_flower:

20 juli Nikkie, 23 juli TP

21 juli Ruth1, 25 juli TP

21 juli Samluc, TP

23 Juli Eer, 26 Juli TP 2 emmies?

23 juli Lala TP 2 cryo's

24 juli Miepie

24 juli Pixel 27 juli TP

25 juli Hildever, 29 juli TP 1 emmie

28 juli Marlijnne 31 Juli TP 1 emmie

28 Juli Pixesl TP

29 juli Dee, 1 aug TP 2 emmies

30 Juli Imar TP

1 aug Sab,4 aug TP 2 emmies

1 aug Mariek, 4 aug TP 2 emmies

3 aug Annemarie tp 1 cryo

8 aug essieislief, 11 aug TP ?? emmies

8 aug Jo ,11 aug TP 1 emmies

10 aug zomerzotheid, 13 augustus tp?

Begin aug punctie: Daisydoo

Testdatum :myfignerscrossed: :

3 augustus Nikkie

5 augustus Ruth1

6 augustus Lala

7 Augustus Eer

7 augustus Ymkeh

7 augustus Tascha

8 augustus Esly

12 augustus Pixel

12 augustus Hildever

14 augustus Imar

15 augustus Marlijnne

15 augustus Dee

16 augustus Mariek

17 augustus Annemarie

18 augustus Sab (maar ik doe wel eerder ;-))

25 augustus Essieislief

25 augustus Zomerzotheid

25 augustus Jo

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Mariek,

nie doen hoor! Wel positief blijven!! Al is t maar om mij het idee te geven dat we straks met velen aan het wachten zijn! Pixel en ik vind ik wel wat aan de magere kant..........dat moet beter kunnen hoor! En jij bent er eentje van! En Sab ook! En Essie en Jo, en Roos, en...........en...............eigenlijk vind ik iedereen!!

Geplaatst

even een lichtpuntje..

ik zat in de trein onderweg naar voorburg, en net toen ik op keek van me telefoon zag ik een ooievaar! echt waar.

weet niet hoe t met jullie zit maar die zie ik toch niet dagelijks, grappig toch? nou dat wou ik even kwijt ;-)

Geplaatst

Mariek, ik heb hezelfde gevoel, de moed begint bij mij ook aardig in mijn schoenen te zakken.

De statistieken zeggen anders maar daar geloof ik niet zo in hoor.

Als deze meiden al niet groen zijn waarom zou ik dan, in onze situatie, al een kind, dan wel groen worden...

Soms voel ik wel wat soms niks. Man komt net thuis en die zegt ook, t zegt niks, vorige keer voelde je van alles en was je niet zwanger en nu voel je veel minder dus wie weet. Maar ja je moet er zelf ook wel in geloven en dat vind ik nu best moeilijk worden. Je kunt het ook zo moeilijk uitleggen he?

Ik wil zo graag zwanger zijn, maar ik weet niet hoor...lastig

Geplaatst

Jo, ik hoop het echt voor je! En als jou dat de ww doorhelpt dan moet je dit toeval zeker onthouden. Maar 2 jaar geleden zag ik midden in mijn ww ook een ooievaarsman en vrouw, beide bovenop een lantaarnpaal. Samen met mijn kwalen dacht ik nou dit kan niet meer mis..nou mooi wel, helaas

Henne had vorige week een zelfde iets, toen ze in de auto zat, en helaas ook zij is niet zwanger...

Dus persoonlijk geloof ik daar maar niet meer in :-(

Geplaatst

Hallo allemaal,

Ik wil me even voorstellen hier in het augustus wachtbankje om wat positiviteit te brengen ! Beter laat dan nooit. ;-) Ik ben mama van Stijn en volgende week wordt hij alweer 1 jaar oud. Dit vonden we een mooie gelegenheid om voor een broertje of zusje te gaan.

Aangezien Stijn door middel van eiceldonatie er is gekomen (mijn zusje is de donor) en we uit die poging nog 3 cryo's over hadden hebben we er 29 juli één terug laten plaatsen. Dit weekend mag ik volgens Behandelcentrum Geertgen testen. Maar aangezien ik al een paar dagen na de tp 's nachts wakker werd om te plassen ben ik toch maar al gaan testen, ik kon gewoon niet wachten. De test was eerst een licht streepje en een paar dagen later (afgelopen dinsdag) een donkerder streepje. Al was deze bovenaan donderder dan onderaan, maar wel erg duidelijk aanwezig. :-) Mijn mam vertrouwt het niet helemaal, dus wachten we alsnog tot het weekend om toch met een digitale cb te testen. Maar ik wil bij deze voorzichtig positief zijn ! :-)))))

Ik weet hoe zwaar deze twee wachtweken zijn, maar laat de moed niet zakken. Ga vooral niet af op wat je wel en niet voelt, want 'de bollen' kunnen je ook erg voor de gek houden. Dus dames, blijf hoop houden ! Ik duim voor iedereen !!

Groetjes

Geplaatst

Lieve Marlijnne wat erg dit toch , woorden schieten mij te kort ik kan me voorstellen na wat jullie allemaal hebben meegemaakt dat dit er dubbel zo erg inhakt, toch weet je dat je awanger kan raken geef daarom de moet niet op!

Ik moet zeggen ik krijg ook pijn in me buik als ik ons bankje zie wat een verdriet ik hoop dat ie toch nog een beetje groener mag worden, we hebben het allemaal zo verdient.

Geplaatst

@All,

daar ben ik weer met maar liefst 3 mooie emmys aan boord we hebben een mooie foto van onze emmys

4cellig en ze zagen er erg mooi uit zei ze.

Van de 9 eitjes waren er 8 goed en totaal 3 bevrucht dus die zitten lekker in mij.

Gelukkig heb ik 3 weken vakantie dan gaat de tijd ook sneller 26 aug is onze testdag maar daarvoor heb ik uiteraard zelf al getest hahahahaha

Geplaatst

Ilcsike,

Fijn dat je langskomt hier! En fijn ook dat je ons bankje meteen wat groener maakt! Fijn ook dat je me (en vele anderen) helpt met de moed erin te houden bij de wachtende dames.

Kan me voorstellen dat je man "het niet vertrouwd". De mijne ook pas na een aantal positieve testen hoor.

Hij heeft gisteren voor t eerst waar ik bij was, iemand verteld dat we zwanger zijn, ik denk dat hij er nu wél in geloofd.

Welkom hier!!!

Groetjes!!

PS: wat super dat jullie zoontje een Brusje erbij krijgt van dezelfde "batch". hahaha klinkt raar he? Maar je snapt me vast.

Geplaatst

Essie: SUPER 3 mini toppertjes! Gaat helemaal goedkomen!! En nu: geniet van je vakantie, niet te gek veel doen, en opletten he! Maar vooral: ga lekker broeden!

(Weet niet wie het zei, maar t kwam neer op: voetjes warm houden....gek, heel erg bewust gedaan (ja, zelfs de wolle sokken in de zomer aan gehad! ) ...en kijk nu! )

Geplaatst

@marlijnne

Nee toch dat kan niet waar zijn jij ook al wat vreselijk.

Natuurlijk ben je heel verdrietig.

Geef jezelf even de tijd om het te verwerken en een hele dikke knuffel van mij meis.

Bah wat een rot bericht weer.

Geplaatst

21 juli Samluc, TP

23 juli Lala TP 2 cryo's

24 juli Miepie

24 juli Pixel 27 juli TP

28 Juli Pixesl TP

30 Juli Imar TP

8 aug essieislief, 11 aug TP 3 emmies

3 augustus Nikkie

5 augustus Ruth1

6 augustus Lala

7 Augustus Eer

7 augustus Ymkeh

7 augustus Tascha

8 augustus Esly

12 augustus Pixel

12 augustus Hildever

14 augustus Imar

15 augustus Marlijnne

15 augustus Dee

16 augustus Mariek

17 augustus Annemarie

25 augustus Zomerzotheid

25 augustus Jo

26 augustus Essieislief

Geplaatst

Joehoe!!!!:happydance:

Wat goed nieuws zeg m dat hadden we even nodig , gaat er ook nog wat de vriezer in dat zou helemaal super zijn ook al gaan we der vanuit dat dat niet nodig is!

Voetjes op de bank en laat je lekker verwennen.

Geplaatst

Hallo allemaal!

Ik had me een paar weekjes geleden al gemeld, maar ik kom ook op het wachtbankje zitten!

Vandaag een cryo terugplaatsing gehad in eigen cyclus. Had afgelopen zaterdag een positieve ovulatietest en vandaag dus weer naar Gent geweest. Er zijn 2 emmy's ontdooid, allebei overleefd en verder gegroeid. Alleen was er toch iets mis met de ene, waardoor terugplaatsen daarvan toch niet zou lukken. Maar de andere was 9 cellen groot en die zit nu lekker warmpjes binnen!

En dan hebben we dus nu nog steeds de luxe van 8 stuks in de vriezer! Ik was heel bang dat ze het niet zouden overleven (had laatst een verhaal gehoord van iemand die er 6 had en die hadden het allemaal niet overleefd)

Ik zie al veel rood op het bankje. Balen zeg! Dat willen we nou net niet zien! Sterkte meiden!

Geplaatst

21 juli Samluc, TP

23 juli Lala TP 2 cryo's

24 juli Miepie

24 juli Pixel 27 juli TP

28 Juli Pixesl TP

30 Juli Imar TP

8 aug essieislief, 11 aug TP 3 emmies

11 aug Liedje, 1 cryo teruggeplaatst

3 augustus Nikkie

5 augustus Ruth1

6 augustus Lala

7 Augustus Eer

7 augustus Ymkeh

7 augustus Tascha

8 augustus Esly

12 augustus Pixel

12 augustus Hildever

14 augustus Imar

15 augustus Marlijnne

15 augustus Dee

16 augustus Mariek

17 augustus Annemarie

23 augustus Liedje

25 augustus Zomerzotheid

25 augustus Jo

26 augustus Essieislief

Geplaatst

Jo en Essie, goed zo meiden...nu lekker broeden... en beginnen de ww ook voor jullie...doe vooral lekker rustig aan en kietel jezelf een beetje ...haha

Geplaatst

Liedje, terwijl ik post...vertel jij over je tp in Gent, gefeliciteerd meis, 9 cellig das super. Jij ook veel suc6 met de ww en jullie hebben ook een mooie cryo oogst zeg. Daar zal je wel blij mee zijn.

Geplaatst

Dankjewel lieve meiden!!

Heb net getest en was direct negatief...Dus dat is dan duidelijk. Vorige keer zoveel onzekerheid wel positieve test etc....

Maar zo onwijs verdrietig en balen. Ach jullie weten allemaal hoe het voelt.

Wanneer dan....

De kinderkamer staat hier al klaar.....:-(

We gaan opzoek naar een leuke vakantie en gaan lekker weg. Vanaf 22 aug vakantie.

Geplaatst

Oh allemaal, wat een emoties hier! Met een brok in mijn keel meegelezen.. Merlijne, je beschrijft goed mijn verdriet en frustratie af en toe..en vast die van velen met ons.

Hou vol hoor allemaal!!!

Ik ga komend weekend mijn eerste spuit weer zetten, kom dus niet bij dit wachtbankje maar in die van september.. (misschien maar goed ook potverdikkeme!!)

Heel veel liefs en succes!

Inge

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden