Jump to content
Sign in to follow this  
Guest bril

afmelden gebruik bril

Recommended Posts

Guest bril

ik was mijn wachtwoord kwijt en heb toen een nieuw account aangemaakt. Dit account mag dus verwijderd worden, om onnodige forumvervuiling tegen te gaan.

Dank je wel.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• @Coob ja ik ga het toch even laten testen. wie weet komt daar iets uit. Nee geen HSG een hysteroscopie. Geen roesje dus ik hoop dat het te doen is. Hoop eigenlijk ook dat ze iets kleins vinden andere kant hoop je dat alles goed zit zodat je door kan. We laten het maar weer over ons heen komen en wachten het weer af.  Nou dat de bloeduitslagen de aankomende keer maar mooi zijn dan kan je weer door!!  @Itsme Nee nog nooit zulke klachten gehad. Maar heb jij estradiol en ultra? want als je die beide hebt heb je wel echt het gevoel alsof je zwanger bent. Dus misschien zijn deze klachten dan door de medicatie. Wel fijn om te horen dat je al een een positieve ivf poging hebt gehad met een prachtige zoon als resultaat!! dat bied hoop.  @Coob de eerste keer is een beetje gênant als je ongesteld bent en ze moeten een echo maken al zeggen ze zelf altijd dat ze zulke dingen niet herinneren maar eerder een gekke tattoo of een grappig of bijzonder gesprek. Dus dat bloed zien ze niet eens meer.  @ coob ik lees kliniek..... Nij Geertgen?  
    • Ook bij mij is het weer poezenbolletjes tijd!!💃 @Siepie en @Kitje die stukjes in de urine horen er idd bij. Het is alleen zooooo vervelend als je die smurrie in je inlegkruisje voelt glijden en daarna meteen gaat broekloeren omdat je bang bent dat je bloedverlies hebt. Gisteravond heb ik de Pregnyl gespoten en sinds vanmorgen ben ik gestart met bloedverdunner spuiten en de Utrogestan bolletjes erin te duwen.  Dinsdag is de TP van 1 cryo. Haha, hopelijk gaat het nu beter met het gevuld houden van mijn blaas. De vorige x moest ik letterlijk het ziekenhuis in rennen en direct naar de wc omdat mijn blaas op knappen stond. Ik kon mezelf net aan inhouden om niet helemaal uit te plassen, want het voelde zoooooo goed om het te laten gaan. Gelukkig had ik nog voldoende erin laten zitten zodat ze nog wat konden zien tijdens de tp.😄 Ik ga proberen om het dinsdag anders te doen. Hebben jullie nog tips? Ik denk zelf aan 0,5 liter thee een uurtje voor de TP. Hoop dat dat voldoende is aangezien ik de vorige x echt heb overdreven met drinken. Stel je toch eens voor dat bijna 2 liter niet voldoende was 🤣🤣   @Nina79, hoe gaat het bij jou? zooooo leuk Kitje en Nina, nog even en de officiële eerste echo’s zijn een feit!
    • Ja wat jij allemaal schrijft herken ik ook wel, maar door de medicijnen wordt je soms ook een beetje voor de gek gehouden. Vanmorgen stond ik op en voelde mij heel grieperig en dat is nog niet echt bijgetrokken. Ik heb nooit griep, dus dacht zal ik dan toch zwanger zijn? Haha je gaat van alles bedenken. Jeetje wat schiet het al op bij je, nog 4 nachtjes slapen echt heel spannend. 
    • Doe je goed @Kitje straks lekker vakantie!! Ik ben echt heel benieuwd. Wat denk je zelf? 1 of 2? Wat gebeurd er eigenlijk met de overgebleven eitjes, die nog in de vriezer liggen in Riga? Die heb je straks niet meer nodig vermoed ik? Ik ga 4 weken van tevoren verlof nemen, dus begin september. Maar ik heb net besloten dat ik nog zoveel overuren heb staan, dat ik een weekje eerder stop en dan lekker mijn uren opneem. Zoals het er nu uitziet begin ik pas half januari weer. Echt zo spannend allemaal! Volgende week gesprek met de kraamzorg. Weet nog dat ze zeiden dat ze pas rond de 30ste week langs zouden komen. En nu is het alweer zo ver.  Moet mij ook niet te druk maken over de bevalling. Vind het gewoon een raar idee dat ik geen idee heb wat mij gaat overkomen straks. Moet mij er toch aan over gaan geven. Over 3 weken een gesprek met vk over de bevalling. Zal allemaal wel loslopen. Ze moet er toch echt uit 😬🙃😆. Wel heel veel zin om haar te zien. Placenta ligt voor haar, dus voel haar nog steeds niet zoveel als ik zou willen. Al wordt ze steeds sterker. Dat merk je dan wel.. Heel bijzonder allemaal en heel dankbaar dat we dit mogen meemaken ☺️
    • @Itsme ik bedoel vooral de timing van die echo, minst vruchtbare tijd, en dan een echo... Gelukkig mag de partner weer mee in elke stap in de kliniek. Tijdens de intake moest ik nog alleen... dus dat is een grote verbetering.  En tja het traject verder... ik had gunstige vooruitzichten mbt ei voorraad en opbouw van slijmvlies. Verder reageert iedereen anders op hormonen dus dat is zo ie zo afwachten. Maar eerst maar eens die schildklier een schop geven, zodat we mogen starten💪
  • Topics

Important Information

Terms of Use