Freya Geplaatst 1 Oktober, 2011 Geplaatst 1 Oktober, 2011 Binnenkort gaan wij, na een lange rustpauze, voor onze vierde IVF-poging naar Gent. Omdat ik er eigenlijk erg tegenop zie om weer van start te gaan, heb ik tot nu toe geprobeerd er zo min mogelijk over na te denken. Nu echter de datum van onze afspraak nadert, daagt me langzaam dat ik een aantal zaken moet regelen. Zo weet ik dat we nog een bepaald bedrag vooraf moeten betalen. Wat weet ik niet meer maar dat is makkelijk te achterhalen door te bellen of mailen met Gent. Vanavond bedacht ik me ineens ook dat we nog geen ziekenhuis hebben gezocht in Nederland dat wil samenwerken met Gent. Het ziekenhuis dat het dichts bij ons in de buurt zit, heb ik al gevraagd of zij willen samenwerken maar dat willen ze helaas niet. Weet iemand hier misschien welke ziekenhuizen in Nederland samenwerken met Gent? Dat maakt de zoektocht wat makkelijker. Quote
witje Geplaatst 1 Oktober, 2011 Geplaatst 1 Oktober, 2011 Ik weet dat het ziekenhuis De Honte in Terneuzen in Zeeuws- Vlaanderen met Gent een samenwerkingsverband heeft. Weet niet waar je woont?? Quote
Raba Geplaatst 1 Oktober, 2011 Geplaatst 1 Oktober, 2011 In almere doen ze het ook. Maar geen idee of dit voor Jou dichtbij is Quote
Freya Geplaatst 2 Oktober, 2011 Topic Starter Geplaatst 2 Oktober, 2011 O ja, wel handig om dat er even bij te vertellen. Wij wonen in de buurt van Amsterdam. Ik heb begrepen dat het AMC en de VU niet samenwerken met Gent maar ik ga ze toch nog maar even bellen om het na te vragen. Almere en Terneuzen zijn wel wat ver dus ik hoop dat we dichterbij terecht kunnen. Quote
elinorac Geplaatst 2 Oktober, 2011 Geplaatst 2 Oktober, 2011 Het Maasstad in Rotterdam werkt ook samen met Gent. Succes met je vierde poging!! Quote
Freya Geplaatst 7 Oktober, 2011 Topic Starter Geplaatst 7 Oktober, 2011 Dankjewel, Caroline! AMC en VU werken niet samen met Gent dus we gaan Maasstad benaderen. Quote
elinorac Geplaatst 8 Oktober, 2011 Geplaatst 8 Oktober, 2011 Ik heb daar twee jaar gezeten en is me erg goed bevallen! Helaas wel slecht in het nieuws geweest vanwege die bacterie maar de laatste tijd is het rustig dus onder controle denk ik? Maasstad heeft ook geen wachtlijst. Heel veel succes!! Quote
Freya Geplaatst 15 Oktober, 2011 Topic Starter Geplaatst 15 Oktober, 2011 Uiteindelijk hebben we besloten ook de echo's in Gent te laten doen. Het zal om 1 of 2 echo's gaan. De eerste valt in mijn vakantie dus dat is geen probleem. Hopelijk is de tweede in het weekend dus dan is het wel te doen om naar Gent te gaan. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.