Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Liminous, gefeliciteerd!!!!! Ik ga nu ook 3x 1500 Pregnyl spuiten, dus hoop dat ik over 1,5 week ook goed nieuws heb.

Vandaag de terugplaatsing gehad. 7-cellig embryo, goede kwaliteit. Van de 7 waren er 4 bevrucht en allemaal waren ze van goede kwaliteit. Over 2 weken krijgen we een brief of we inderdaad cryo's hebben en zo ja hoeveel.

@Gorgi: het is natuurlijk niet gek dat een mislukte poging veel neerslag op je heeft. En iedereen reageert weer anders. Het is ook allemaal niet niks!

Heb het lijstje ook even bijgewerkt.

Start Prikken :av-2:

15 december Limburgsemeid

19 december Liminous

22 december Herfst80

24 december Suuska

26 december Rackster

26 december Tas45

27 december Otjes

29 december Faye

2 januari Essieislief

Uitgangsecho en 1e FM :toothy4:

3 januari Otjes, 1e FM

3 januari Tas45, 1e FM

3 januari Doris, 1e FM

? januari Michelle, 1e FM

6 Januari Rackster, uitgangsecho

9 Januari Essieislief, uitgangsecho

12 januari Suuska, 1e FM

12 januari Sandra, uitgangsecho

Punctie datum :icon_flower:

08 Januari Tas45

11 Januari Limburgsemeid

23 Januari Essieislief

Terugplaatsing :happydance:

22 december Sunsetesther, 2 cryo's

02 januari Liminous, 1 cryo

05 januari Herfst80, IUI

11 januari Tas45

13 januari Limburgsemeid

Testdatum gekruiste%20vingers%202.gif

05 januari Sunsetesther

05 januari Krisje82

13 januari Liminous

20 januari Herfst80

23 januari Tas45

10 februari Essieislief

• Reacties 257
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Liminousss ken je me nog van het oktober bankjeee??

GEFELICITEERD met je zwangerschap het is jullie gegunt .. jullie alleemaal hier trouwens...

xxx mywish

Geplaatst

Gefeliciteerd Liminous!

Ik had vandaag de eerste FM. Zowel links als rechts twee follikels van ca.12mm en nog een paar kleintjes.

Weer geen hoge opbrengst dus, ondanks 300 Gonal F. :crybaby2:

Dinsdag weer terug voor de tweede FM en hopelijk is er dan flink wat bijgegroeid.

19 december Liminous

22 december Herfst80

24 december Suuska

26 december Rackster

26 december Tas45

27 december Otjes

29 december Faye

2 januari Essieislief

3 januari Otjes, 1e FM

3 januari Tas45, 1e FM

3 januari Doris, 1e FM

12 januari Suuska, 1e FM

17 januari Suuska, 2e FM

08 Januari Tas45

23 Januari Essieislief

05 januari Herfst80, IUI

Testdatum :gekruiste vingers 2

05 januari Sunsetesther

05 januari Krisje82

13 januari Liminous

20 januari Herfst80

10 februari Essieislief

Geplaatst

Hallo allemaal,

vandaag belde ziekenhuis dat bevruchting goed was gegaan. De terugplaatsing is morgen om 9 uur en daarna beginnen de wachtweken weer. Ik zag dat ik niet meer in het lijstje stond, dus ik heb mezelf maar weer toegevoegd.

19 december Liminous

22 december Herfst80

24 december Suuska

26 december Rackster

26 december Tas45

27 december Otjes

29 december Faye

2 januari Essieislief

3 januari Otjes, 1e FM

3 januari Tas45, 1e FM

3 januari Doris, 1e FM

12 januari Suuska, 1e FM

17 januari Suuska, 2e FM

08 Januari Tas45

11 Januari Limburgsemeid

23 Januari Essieislief

05 januari Herfst80, IUI

13 januari Limburgsemeid

05 januari Sunsetesther

05 januari Krisje82

13 januari Liminous

20 januari Herfst80

27 januari Limburgsemeid

Geplaatst

Ik ben er ook weer van af gevallen, dus wederom een nieuw lijstje. Denk dat per ongeluk een oud lijstje gekopieerd was.

19 december Liminous

22 december Herfst80

24 december Suuska

26 december Rackster

26 december Tas45

27 december Otjes

29 december Faye

2 januari Essieislief

3 januari Otjes, 1e FM

3 januari Tas45, 1e FM

3 januari Doris, 1e FM

12 januari Suuska, 1e FM

17 januari Suuska, 2e FM

08 Januari Tas45

11 Januari Limburgsemeid

23 Januari Essieislief

05 januari Herfst80, IUI

11 januari Tas45

13 januari Limburgsemeid

05 januari Sunsetesther

05 januari Krisje82

13 januari Liminous

20 januari Herfst80

23 januari Tas45

27 januari Limburgsemeid

@Suuska: ik had bij de 2e fm ook niet zo veel follikels. 1 grote en 2 kleinere. Uiteindelijk telden ze bij de 3e fm 5 grote follikels en 3 kleintjes (met maar 1 eierstok, de andere heb ik niet meer). Bij de punctie had ik 7 eitjes, dus wellicht heb jij toch ook een grote opbrengst. Ik spoot trouwens ook 300 gonal f,

Geplaatst

Limburgsemeid, wat een mooi resultaat! Nu hard duimen dat ze ook allemaal bevrucht worden en mooi door gaan delen :D

Ohhh lees nu je andere berichtje! Super goed nieuws!! Laat die toppers maar lekker plakken :D

Gorgi, ik heb idd een tp gehad van 1 cryo.. Ben nog jong dus mocht er maar 1 tegelijk..

Hoe ging het spuiten van de Pregnyl gisteren?

Ik blijf het toch een vreselijke spuit vinden!

Mijn terugplaatsingen zijn nooit in een eigen cyclus geweest omdat ik geen eigen cyclus heb.. Spoot altijd Puregon en als de eitjes dan groot genoeg waren moest ik ook Pregnyl spuiten.. Dan 6 dagen na de Pregnyl bellen met het ziekenhuis of de ontdooiing goed was gegaan en dan kreeg ik een tijd mee hoe laat de terugplaatsing was..

En nee, het is zeker niet gek dat je een klap hebt gehad van je mislukte poging.. Voor velen van ons is dit toch de enige mogelijkheid op een kindje en als dat dan niet lukt, is het gewoon zwaar klote! Belangrijk is wel dat je toegeeft aan dit gevoel en het niet probeert weg te stoppen ofzo..

Ikzelf heb heel vaak bij de pakken neer gezeten, maar merkte altijd wel dat de energie tijdens een nieuwe poging vanzelf weer terug kwam..

Tas, wat een goed nieuws! Hopelijk kan de rest lekker ingevroren worden zodat jullie in de toekomst wellicht voor een brusje kunnen gaan.. Want deze topper moet gewoon nog even 9 maanden blijven zitten ;)

Mywish, tuurlijk ken ik je nog! Woow, een tweeling!! En dat na het terugplaatsen van 1 embryo? Of zie ik dat nu verkeerd. Onwijs gefeliciteerd in elk geval en jij bedankt voor jou felicitatie! Hoe gaat het met je? Al een lekker bol buikje?

Suuska, sjee das wel een domper zeg! Hopelijk heb je volgende week toch een leuker bericht gekregen van de gynaecoloog! Kan me voorstellen dat als je zoveel spuit, je toch hoopt op een betere oogst. Ik ga voor je duimen!

Ik heb morgen de bloedtest! Ben er niet eens zenuwachtig voor, want weet gewoon zeker dat het goed zit. Vanmiddag weer getest en zie hieronder het resultaat… De onderste test is van vanmiddag

Geplaatst

WWWHHHOOOEEEHHHOOOEEEEEEEE LIMI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dat kan niet meer stuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Je Bent een kanjer meis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu op naar een mooie echo, met een stipje op de juiste plaats!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geplaatst

@ Liminous; Super!!!!! Wat een mooi bericht!

@Hildever en Doris; balen....het is een understatement..vvor hoe het loopt denk ik...heel eel succes en sterkte op het volgende bankje waarop jullie terecht komen

@ Tas45; ook op het wachtbankje...hopelijk met een mooi resultaat...ik duim

@ Limburgse Meid; hoop dat vandaag alles goed is gegaan...en dan begint het wachten...het idee dat we het met z'n allen doen (dat wachten) helpt mij wel...en ik wacht "pas" in de tweede poging dus mag eigenlijk niet zeuren..;)

@ Okaasan: weet niet of je nog meeleest..maar wat een naar bericht..je miskraam heeft uiteindelijk een nog negatievere wending gekregen (voor zover dat kan)...hoop dat het herstel niet lang op zich zal laten wachten en dat ook jij weer snel plaats kan nemen op een bankje..veel sterkte

@ Gorgi het blijft allemaal spannend en onzeker...zelfs als alles "goed" lijkt te gaan is het denk ik niet gek dat je dit ervaart...als het echt goed was gegaan schreven we hier niet...;)

@Kris 82 heel veel succes bij de volgende poging!

@ Otjes; hoe is het met jou? Je berichtte als laatste dat je na de punctie 6 eitjes had en ws woensdag iets zou horen over de terugplaatsing..toch geen slecht nieuws?

@ Suuska; ik heb geen ervaring met ivf...hoop dat de volgende meting wellicht wat meer laat zien...

Ik ben aan het wachten, en wachten...en wachten duurt lang...de eerste week zit er nu op...voor mijn gevoel begint de spannende periode volgende week...de dagen dat je 26 keer extra naar het toilet gaat om te kijken of er iets te zien is...het gevoel dat elke dag dat er niets te zien is een stapje dichterbij de testdatum is...vorige keer was het twee dagen voor deze dag mis...maar goed..wachten..en duimen..en hopen..vooral hopen..

Geplaatst

Hoi Herfst, ja hoor, ik lees hier af en toe nog mee. Dank je wel voor je lieve berichtje. In het UMCUtrecht en het miskraam topic update ik geregeld.

Jij heel erg veel succes met al het wachten. Ik hoop dat het dit keer niet voor niets is.

Alle andere meiden hier, ook heel veel succes. Op naar een heel mooi groen bankje.

Geplaatst

Hallo dames,

Is er nog een plek op het bankje?

Ik had me in december al aangemeld, maar weinig puf om te schrijven. Wel veel gelezen. Even in het kort de afgelopen weken van mij.

Voor ons de eerste IVF, hebben 5 IUI erop zitten

Ik ben 14 december begonnen met lucrin en sinds 24 december GonalF. 2 januari had ik de eerste fm en toen bleken er een hele voorraad follikels te zitten en moest ik nauwlettend in de gaten worden gehouden omdat ik dus té goed reageerde op de GonalF. Ik had enorm last van de hoeveelheid eieren, voelde mijn eierstokken ook echt enorm met bewegen. Uiteindelijk op 5 januari nog weer een echo en bloedprikken ivm risico op OHSS en op vrijdag groen licht gekregen voor de punctie. Punctie was op 8 januari. Het was enorm pijnlijk en dan waren ze ook niet zomaar even snel klaar.... ze hebben 20 grote follikels aangeprikt en nog een aantal kleintjes. Uiteindelijk kwamen hier 15 eitjes uit tevoorschijn en het zaad van manlief was in orde, dus als hier niet iets moois uit zou ontstaan..... ;-)

Woensdag 11 januari eerst nog een echo en bloedonderzoek. Ik had (heb) nog steeds last van mijn buik, erg moe, vooral met bewegen voelde het niet prettig. Mijn eierstokken waren idd nog behoorlijk vergroot, maar het bloed was goed, dus men durfde een tp aan. Maar ik moest wel beloven dat ik de rest van de week op de bank zou bivakkeren, niet gaan werken, geen boodschappen of wat dan ook..... pfff Oké beloofd (nu protesteert mijn lijf toch wel, dus ik kan me goed aan de belofte houden)

Uit de 15 eitjes waren 7 embryo's ontstaan, waarvan we er woensdagmiddag 11 januari 1 terug hebben laten plaatsen en waarvan er nog 3 goed genoeg waren voor de vriezer!!

Het was van 2 tot 11 januari allemaal heel erg spannend en heel erg slopend. Eerst de onzekerheid of ze een punctie zouden doen, of het dus wel verantwoord was, daarna de onzekerheid of het verantwoord was om een TP te krijgen en dan nog weer even afwachten óf er überhaupt iets terug te plaatsen was.....

Nu dus in spanning, vol verwachting. Ik ben nog steeds heel braaf en zit/lig op de bank, maar op die manier schiet de tijd niet echt op. 26 januari mag ik testen, weet niet of ik het tot die tijd vol kan houden en niet al eerder een keer ga testen haha

Daarnaast ook nog de spanning wat betreft OHSS, ik hoop maar dat mijn eierstokken weer mooi slinken en ik weer een beetje normaal mag bewegen en functioneren.

Geplaatst

Liminousss Ja klopt we krijgen een eeneige tweeling, dus het was echt een verassing na terugplaatsing van 1 verwacht je er nie 2 te zien op de echo .. Maar we zijn er super gelukkig mee hoor .. Ja ik begin zeker al een buikje te krijgen maar dat gaat bij jou ook gebeuren binnekort want zag je test van vandaag!!!!! super duidelijke test ben zo blij voor je na heel die pogingen de je gedaan hebt en las dat je een paar x hebt moeten wachten voor je weer een terugplaatsing kreeg .. maar nu is het eindelijk ook zo ver voor jullie!!! dus geniet er lekker van en op naar de eerste mooie echoo ..!! voel je al wat symptonen van de zwangerschap ?

Veel succes ook voor de andere dames hier hou de moed erin

xxxx

Geplaatst

Ohhhhhhhhhhh dames!!

Supergoed nieuws!! Ik ben officieel zwanger!!!!

Bij de vorige zwangerschap was mn HCG waarde op dag 12, 165

Nu op dag 11 is de waarde al 647!!! Erg hoog voor deze termijn als je praat over een eenling.. Whaaaaa die mooie cryo zal toch niet gesplitst zijn?? *stuiter stuiter*

25 Januari om half 4 de eerste echo :D

Mywish, op welke dag kreeg jij een bloedtest en hoe hoog was je HCG toen?

Vanavond reageer ik ff verder, moet nu gauw naar mn werk!

Geplaatst

@ Liminous: helemaal super meid. Gefelicteerd met je zwangerschap. Lekker genieten nu en op naar een hele mooie echo 25jan. Maar wat een mooie HCG waarde op dag 11. Bij mij was op dag 12 de waarde 148.

Geplaatst

@Liminous: GEFELICITEERD!!!!!! Had je al gefeliciteerd maar nu echt. Hopelijk wordt het bankje nog groener!

@Zipa: welkom! En wat goed dat het uiteindelijk toch allemaal goed is gegaan. Hopelijk herstel je snel (veel water drinken, maar dat weet je vast al).

Hier verder geen nieuws. Kan moeilijk geloven dat er iets in mijn baarmoeder zit dat hopelijk zal uitgroeien tot een baby. Ook al ben ik al 3 keer zwanger geweest en heb ik al een zoontje, maar dat was allemaal via de natuurlijke weg. Zucht, nog 1,5 week wachten......

Geplaatst

Heee Liminousss

Nogmaals gefeliciteerd !!!!!!!! super score jo ! ik kreeg pas een bloedtest bij 15 dagen volgens mij ik weet helaas nie hoe hoog de hcg was hebben ze toen niet gezegt en ik eigelijk ook nie gevragen

maar wie weet is de jouwe ook gespilst bij mommysoonihope ken je nog wel tog ook van oktoberbankje? die heeft ook met een cryo eeneeige tweeling en ik met 1 embro dus zeg nooit nooit ;)

maar ik ga je volgen komende tijd :) maar dit komt al veel beter over als je vorige zwangerschap dn !!

geniet er lekker van met jullie 3tjes ;) Xxxx

Geplaatst

Dank jullie wel lieve meiden! Hoop dat jullie me allemaal snel mogen volgen J

Tas, wat kruipt die tijd he.. Ik was gelukkig aan het verbouwen waardoor ik wel veel afleiding had.. Moet zeggen dat de wachtweken deze keer ook sneller om waren als de vorige keren..

Mywish, jammer dat je die waarde niet weet.. Maar goed, het is hoe dan ook afwachten. In elk geval super dat jullie een eeneiige tweeling krijgen!

Geplaatst

Limi. Gefeliciteerd.

Een ander forumlid, Testr geloof ik, post altijd bijgaande lijstjes. Die had ik dus in mijn favorieten opgeslagen. Je kunt zelfs onderin je leeftijd invullen.

eenling:http://www.betabase.info/showBasicChart.php?type=Single

tweelingen: http://www.betabase.info/showBasicChart.php?type=Twin

Ik hoop dat je er iets aan hebt.

En als ik naar die lijstjes kijk, lijk je inderdaad wel hoog te zitten voor een eenling. Spannend hoor!

Geplaatst

@Liminous: Gefeliciteerd!!!! Dat is hoopvol zeg! Op naar een mooie echo!

@Zipa: spannend inderdaad, hoeveel gonal-f spoot jij? Ik 150IE en moest vlak voor de punctie afbreken vanwege gevaar op ohss. Had zo'n 15 rijpe eitjes en "een heleboel kleintjes".

@ andere meiden: heeeeel veeel succes & sterkte met het eindeloze wachten!! Ik duim voor jullie.

Ik moet 31 jan weer bloedprikken & echo en dan hoor ik waarschijnlijk ook wanneer we weer mogen opstarten. Ik kom wellicht op 't wachtbankje maart of april terecht, met deze keer 100 IE Gonal-f, maar ik hoop dat de meesten van jullie dan al lekker aan het zwangeren zijn.

Veel liefs!

Geplaatst

hallo meiden,

gisteren was de terugplaatsing, er zijn 2 embryo's teruggeplaatst. er waren in totaal 3 bevrucht en ze gingen vandaag kijken of de overgeblevene ingevroren kon worden. Nu begint het wachten.

Geplaatst

Mag ik er nog bij op het wachtbankje?

Zal even wat info over mezelf geven.

Na ruim een jaar gestopt met de pil niet zwanger naar huisarts. Doorverwezen naar fertiliteitsarts en toen was het al snel duidelijk.

Het zaad was dusdanig slecht, Nul procent progressief en volume was een kwart van wat het zou moeten zijn.

Na maanden van verder onderzoek want ze wilden toch eerst naar een oorzaak hiervan zoeken, die ze overigens niet gevonden hebben zijn we gestart met ICSI

Op 11 januari punctie gehad en gisteren de 14e terugplaatsing van 1 embryo. De overige 3 waren niet geschikt om in te vriezen.

Is het de bedoeling dat ik mezelf toevoeg? Zie dat ik exact gelijk loop met Limburgsemeid!

Wil iedereen heel veel succes wensen met de behandelingen! Hopen dat er veel groen te zien is einde van de maand!

Geplaatst

@Puck78: welkom. Ook toevallig dat we op dezelfde dag de punctie hebben gehad. Alleen heb je de terugplaatsing 1 dag later dan mij gehad. Dus je bent nu ook begonnen met de wachtweken. Ik zal je toevoegen in het lijstje.

19 december Liminous

22 december Herfst80

24 december Suuska

26 december Rackster

26 december Tas45

27 december Otjes

29 december Faye

2 januari Essieislief

3 januari Otjes, 1e FM

3 januari Tas45, 1e FM

3 januari Doris, 1e FM

12 januari Suuska, 1e FM

17 januari Suuska, 2e FM

08 Januari Tas45

11 Januari Limburgsemeid

11 Januari Puck78

23 Januari Essieislief

05 januari Herfst80, IUI

11 januari Tas45

13 januari Limburgsemeid

14 januari Puck78

05 januari Sunsetesther

05 januari Krisje82

13 januari Liminous

20 januari Herfst80

23 januari Tas45

27 januari Limburgsemeid

28 januari Puck78

Geplaatst

Hoi, gefeliciteerd Liminous! Geniet.

Heb afgelopen donderdag tp van 2 emmies gehad. Geen cryo's van zes bevruchtingen. Maandag 23 bloedprikken.

Geplaatst

Hallo dames,

Sorry dat het even heel stil is geweest van mijn kant, maar het was even extreem druk!

@Liminous; Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!! Wat moet dit een heerlijk gevoel zijn. Nu op naar de eerste echo.. spannend!!!! Geniet ervan!

@ otjes en Puck78; heel veel succes in de vreselijke wachtweken. Ik duim voor jullie dat het een geslaagde poging wordt.

@ Limburgsemeid; super dat we twee embryo's terug zijn geplaatst! Ik ben zelf onder behandeling in het azM en jij? Ook voor jou natuurlijk duimen voor een geslaagde poging.

Ik heb zelf afgelopen donderdag een echo gehad en aanstaande dinsdag zal bij mij de cryo TP zijn, mits natuurlijk de ontdooing goed verloopt. Durf dus nog niet te enthousiast te zijn, eerst weten dat dit goed is gegaan. Het is wel een topper, dus heb ik wel goede hoop dat er een TP zal zijn.

Wil iemand mij aan het lijstje toevoegen? Ik weet nog niet wanneer ik mag testen, hoor dit dinsdag wel.

Geplaatst

Limburgsemeid, bedankt voor het toevoegen. Weet jij waarom ze bij de 1 na 2 dagen terugplaatsen en bij de ander na 3 dagen? Is er een verschil met IVF en ICSI misschien?

Zo ben ik weer even. De wachtweken zijn begonnen. Probeer maar zoveel mogelijk afleiding te zoeken want dan lijkt de tijd toch wat sneller te gaan.

Zijn er meer mensen onder behandeling in het MCK in Leiderdorp?

Liminous, van harte gefeliciteerd! Hopen dat er veel mensen mogen volgen met een positieve test. Binnenkort de eerste echo?

Herfst80: al ruim over de helft met de wachtweken:-) maar wat duurt het lang hè?

Kon op mijn Ipad de onderschriften niet lezen, maar jeetje wat hebben er behoorlijk wat mensen al een hele lange weg bewandeld.

Geplaatst

@Puck78: geen idee waarom bij de een de terugplaatsing na 2 dagen is en bij de ander na 3 dagen. Misschien verschilt het per ziekenhuis?

@Sandra_: Ik ben ook onder behandeling in het AZM. Ik hoop dat de cryo goed ontdooit en dat je een TP hebt. Ik voeg je toe aan het lijstje.

19 december Liminous

22 december Herfst80

24 december Suuska

26 december Rackster

26 december Tas45

27 december Otjes

29 december Faye

2 januari Essieislief

3 januari Otjes, 1e FM

3 januari Tas45, 1e FM

3 januari Doris, 1e FM

12 januari Suuska, 1e FM

17 januari Suuska, 2e FM

08 Januari Tas45

11 Januari Limburgsemeid

11 Januari Puck78

23 Januari Essieislief

05 januari Herfst80, IUI

11 januari Tas45

13 januari Limburgsemeid

14 januari Puck78

16 januari Sandra_

05 januari Sunsetesther

05 januari Krisje82

13 januari Liminous

20 januari Herfst80

23 januari Tas45

27 januari Limburgsemeid

28 januari Puck78

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden