Jump to content

Foto van de maart/April 2007 kindjes

Seetje

Recommended Posts

• Replies 64
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

hahaha, ik weet niet meer hoe ik een foto moet plaatsen haah

Foto-S7YAY33Y.jpg

help mehahaha, deze is van vandaag, ze kijkt alleen een beetje scheel, ze was niet in the mood om op de foto te gaan haha

Ah wat is marissa lief.....hahahaha...en ja bianca, vanaf wanneer mogen ze liga...op de doos staat 6 maanden?

Roos....wat een dikkie....hahahhahahahah....wat heeft ie toch lieve oogjes....mooi mannetje!!!!!

Leuk al die foto`s....meer meiden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mooie foto;s weer hoor meiden!

Joos; prachtige foto;s en wat houdt ze al schattig haar voetje vast.

Die slaapzak hebben wij ook; lekker zijn die hè?!

En dat grijze pakje vind ik ook erg schattig!

Sab; Wat een geweldige foto met je oma! Wat moet dat bijzonder zijn voor haar en voor jou ook natuurlijk! Leuke kleren. En wat kijkt ze op die ene foto inderdaad boos! Je vraagt je af wat er in haar hoofdje omgaat, wat zal ze denken?

Bianca; Ook al zoveel haar! En wat geweldig die staartjes. Mooi hoor!!!

Ik denk dat de mijne 10 zijn ofzo eer ik ze staarten in kan doen haha.

Roos; Wat een stoere vent! Een echte jongen! Dat wordt er eentje later hoor, hij wind je zo om je vinger volgens mij hahaha! En die stoel is ook leuk zeg!

Op de doos van Liga staat vanaf zes maanden, maar op advies v d kinderarts mochten we proberen of ze dat zou willen eten, liga smelt in het mondje en zo kunnen we proberen of ze straks een broodkorstje kan eten. Als dat allemaal wat beter gaat dan de flesvoeding, dan mag ze meer hapjes, brood etc en iets minder flesvoeding. Maar ze eet echt nog niet veel van de Liga hoor, ik geef haar af en toe een halve in haar handje en dan eet ze meestal daar een driekwart van op (knoeit ook veel hoor, hihi). We zijn nu ook begonnen met pap (pap met gluten, normaal vanaf zeven mnd) maar dat wil ze ook niet eten, lijkt er wel op of ze gewoon niet iets wil hebben waar melk in zit... Maar de toetjes gaan wel redelijk (Yogolino aardbei vindt ze heerlijk!) Nou ja, we geven haar maar wat ze lekker vindt, dan eet ze in ieder geval wat!

Leuk hoor........is zo lief die foto mat die liga in haar handje!

Ja als ze de melk niet lekker vind kan je inderdaad maar beter zo snel mogenlijk andere dingen gaan geven!

Ik moet wel zeggen dat jou meisje meer haar heeft dan anne-meya hoor......die heeft kleinere palmpjes...hahahaha

Guest Amanda

Jaaaaa, ik heb de foto's gevonden. Blijft altijd leuk om te kijken!

Wat een prachtige kindjes allemaal, en ze worden ook al zo snel groot!

Volgens mij zijn bij jullie de meiden in de meerderheid, in "ons" topic, (op dat andere, vervelende :doh: wat zeg ik nu? forum), zijn de jongens in de meerderheid.

Ik ben mega-super-onzettend blij met mijn boy, begrijp me niet verkeerd, maar soms ben ik wel een ietsiepietsie jaloers op dat mooie haar met staartjes bij jullie meiden, en die schattige roze kleertjes met ruches, haha LEUK!!

Maar een jongetje is zeker nét zo leuk hoor !!!!!!

liefs Amanda

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Create New...

Important Information

Terms of Use