Ga naar inhoud

Foto van de maart/April 2007 kindjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hahahaha...ja amanda.....een meis is leuk maar begrijp meniet verkeerd...hahahha...ze zijn ook super kattig...hahahahaha

hahahahah...wat zeg je nu...ander forum..hahahaha...geeft niks hoor....gewoon open praten hoor...hahahaah

Dat zie je trouwens wel meer dat in bepaalde maanden meer jongen en dan weer meer meiden worden geboren...zou het toch kloppen dann hoe de maanstaat...hahahahah

• Reacties 64
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

ooooooooh wat een schatjes allemaal.

bianca wat lief die lach en die haartjes!

en milan wat een lekker ventje is dat toch met zn eigenwijze neusje, zo lekker bol koppie ook!

en die anne-meya, kan die al zitten? zomaar helemaal zelf? t ziet er heel knap uit!

goh, die carolijn weet dus nu al wie ze wel en niet leuk vindt, ik hoop maar dat ebbe de toets wel doorstaat als we straks afspreken!

ik ga straks nog wat foto's van ebbe plaatsen hoop ik, die hoort er ook bij he...

lis

Geplaatst

ja lis....ebbe hoort er zeker bij....kom maar op met de foto's van jou mannetje!

En ja anne-meya gaat in haar wipper altijd zitten......is echt erg hoor die meid...haha

Geplaatst

Roos wat een lekkertje is het toch die Milan!

Hij heeft wel een bolle toet maarverder vind ik hem wel petit hoor, vooral bij zijn buikje?!

Leuk he Lis, zo boos kijken, maar wel de hele tijd handje in handje zitten he? en maar naar elkaar kijken hahah

Geplaatst

ik wist het ook niet meer hoor Lis haha, klik op het 7de icoontje boven dit vakje en zet de hele link daarin.

Geplaatst

Foto-H3OB8KOF.jpg

Foto-G3UYUZLT.jpg

Foto-MA7ZQOAU.jpg

Foto-FN33VKBR.jpg

zo, ja wel een beetje dubbele foto's met t andere forum, maar ik moet de rest nog in mijn album zetten...

op die eerste houdt ie zelf de fles vast, haha

toch gelukt, hehe ik weet niet wat ik fout deed hoor!

lis

Geplaatst

wat een poepie is Ebbe zeg!!

Wat kan hij al goed zitten joh!

Bevalt die stoel goed Lis?

Hoe heb je ze nu geplaatst dan lis? haha

Geplaatst

ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...wat een scheetje.........kan hij dat gewicht van de fles al houden die sterke man...hahahahahha...en ja lis is die stoel fijn?

Mooi deze foto`s...ik vond die strand foto van jou met ebbe ook zo leuk.......zo hij is er nu ook bij!!!!!!!

simpel hè om foto`s te plaatsen.......geen gedoe!

Geplaatst

nou, echt helemaal zitten is het niet hoor...maar even kan hij zich wel vasthouden zo in de stoel. laatst was hij best moe en toen heb ik m maar weer op schoot gehouden. ik heb de stoel dus nog niet zo vaak gebruikt, dus ik weet t niet of dat echt helemaal bevalt.

Voor ons is het wel een fijne stoel omdat we m bijna altijd aan tafel willen bijschuiven. maar met zo'n tafeltje lijkt me voor sommige gelegenheden ook wel handig...

deze stoel (triptrap) hebben we van mn schoonouders kado gekregen. mn neefjes en nichtjes hebben ooik allemaal op zoéen gezeten en dat beviel heel goed, vandaar.

Die fles vasthouden lukt heel soms, meer geluk dan wijsheid haha.

kan anne-meya nu echt helemaal alleen zitten? meisjes zijn echt knap he;)

lis

ps de andere foto's wilden nog nietop mijnalbum grrr

Geplaatst

nog een paar...

Foto-KFSMMEIX.jpg

Foto-VD7J88U8.jpg

nu jullie weer hoor ;)

straks krijgen jullie nog een ebbe-overload...

lis

Geplaatst

ahhhhhh lis,

wat is ebbe toch een lekker jong!!

om op te eten gewoon!!

en maakt niet uit

doe maar een ebbe overload

:notworthy::notworthy::notworthy:

Geplaatst

ja kom maar met die overload....haha.....leuk weer die foto`s........lekker kereltje hoor!

lis anne-meya kan in haar wipstoeltje alleen zitten...ze komt zelf naar voren steeds...ook al ligt het wippertje bijna plat........ja ze is een bijdehandje hoor.....rolt zich al om vanaf drie maanden....en wil nu kruipen...is toch te gek voor woorden......ze is net 4,5 maand...ik probeer haar een beetje tegen te houden maar dat lukt niet goed!

maar ze zit nog noiet los hoor op een gewone stoel.

Geplaatst

wouw jose, da's echt snel, haha, ze zal dan ook vast heel snel lopen, spannend hoor! ebbe ging pas met vijf en halve maand rollen, wat een verschil... grappig is dat.

Geplaatst

stuk voor stuk, mooie kids hoor. leuke foto`s allemaal

Mag ik vragen waarom marissa een slangetje in haar neus heeft?

ps voor de LIGA vragen. er bestaat ook liga vanaf 4 maanden, zag eht toevallig laats bij jumbo....gele dozen. wist ik ook niet hoor

groetjes

Geplaatst

Ja maar op die gele dozen staat ook weer alleen om te mengen met fruit...ik had zo`n doos gehaald..hahahahahah

Geplaatst

het is een verkeerde topic, maar ik reageer toch eventjes... (hihi) Ik had eerst ook die Liga vanaf vier maanden voor Marissa, maar nu die van zes maanden (zit volgens mij ook een beetje meer smaak aan.) Maar die van vier maanden is officieel alleen voor het mengen met hapjes etc, maar ik heb Marissa er ook wel eens een halfje van gegeven in haar handje en ze sabbelde er lekker op. Ik laat haar nooit alleen als ze een koekje heeft, het kruimelt soms nog wel eens en dan komt er wel eens een kruimeltje achter in haar mondje. Je hebt ook van die rijstwafeltjes te koop van Bambix, is ook vanaf zes maanden. Heb haar daar vorige week eentje van gegeven, maar dat kruimelde me toch teveel en ze stikte er zo'n beetje in. Daar wachten we dus maar even mee. Maar de kinderarts vertelde dat dat ook een soort reflex is wat kindjes doen die beginnen aan vaste voeding, zodra ze iets achter in hun mondje krijgen, beginnen ze te hoesten of te kokhalzen...

Geplaatst

Hey Angela,

Marissa heeft een voedingssonde omdat ze niet goed uit de fles wil drinken. Ze heeft de sonde vanaf 19 mei. Het drinken was een strijd... Het gaat nu ietsje beter, maar ze krijgt zonder de sonde niet genoeg. Wat ze niet drinkt, vullen we aan d.m.v. de sonde en dat gaat nu goed. Op haar site staat veel meer over het voedingsprobleem geschreven... http://www.babymarissa.web-log.nl

Groetjes!

Geplaatst

Wat een schatjes!

Geweldig zeg!

Ze lijken ook best wel op elkaar als ik het zo bekijk op 1e gezicht?

Of zie ik dat verkeerd?

En dat is vast je hubbie volgens mij!

Geplaatst

ohhhhh lief zeg!!! Echt mooie kindjes Sint!! en ze lijken zeker op elkaar!! op wie lijken ze van jullie?

Geplaatst

Hier nog even 2 fotootjes van onze druktemaker gister in de wipstoel, ze gebruikt het speelrek om zich aan op te trekken hahaha.

Foto-FJOQ6B8U.jpg

Foto-QGXWXFM3.jpg

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden