Ga naar inhoud

Tergooi ziekenhuis lokatie Blaricum


Laura

Aanbevolen Berichten

Hier heb ik mijn geluk gevonden haha.

 

Ik heb er goede ervaringen mee. Geen lange wachttijden, ervaren ivf-meiden en een top-gyn. Ze werken samen met VU-amsterdam. Daar heb ik alleen tp gehad, dus verder weinig ervaringen.

 

 

 

O ja, Robbert moest daar zijn ding doen in een zeer onpersoonlijk kamertje, met het geluid van een swifferende schoonmaakdame op de hal.....

 

Succes haha

 

 

 

Groetjes Laura

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 maanden later...

Ook ik ben onder behandeling in Blaricum bij Dr. Bernardus. Via via de tip gekregen. Ik moest erg lang wachten op een eerste intake maar het was het wachten waard. Wat een lieve man is dit. En het IVF team is fantastisch. Ja, ik vond mijn 1e IVF zeker minder erg door alle lieve mensen daar.

 

 

 

Es.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Es,

 

 

 

Wat goed dat je bij dr. B onder behandeling bent.

 

Ik heb werkelijk een pijnloze punctie gehad, dus hopelijk zit dat in zijn vingers.

 

 

 

De dames zijn daar geweldig, heel veel succes!

 

 

 

Groetjes Laura

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hoi Laura,

 

 

 

Sorry, was op vakantie dus niet snel geantwoord.

 

Ik lees in je handtekening dat je een tweeling hebt? Hangt de foto van hun ook toevallig tussen al die foto's in Blaricum ;-) Vind ik zo'n opwekkend gezicht, al die baby's (en veel tweelingen!).

 

Ik ga volgende week dinsdag weer naar dr.B. We gaan het hebben over de volgende poging. Ik moet ook vragen of hij al getest heeft wanneer ik in de overgang kom. (dat kun je blijkbaar testen?). Mijn moeder was nog geen 40 namelijk en ik ben al 37... Dus de tijd dringt.. :-(

 

 

 

Ben jij ook nog bezig voor IVF of zit je op de site vanwege je verleden met IVF?

 

 

 

Groetjes,

 

es.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Es,

 

 

 

Ja, ik heb toen een foto gegeven. Waren toen 2 maanden oud en zitten / hangen samen op de bank. Ben nu niet meer bezig, maar veel meiden van toen zitten ook op deze site, vandaar. Via een bloedonderzoek kan FSH getest worden. Hoge waarden kan betekenen dat je in de overgang raakt / zit.

 

Wanneer krijg je de uitslag hiervan?

 

 

 

Groetjes weer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Laura,

 

 

 

Ik heb dinsdag een gesprek met Dr. B. Dan moet ik even vragen of ze mij al getest hebben in het afgelopen jaar. Ik heb er in ieder geval niets van gehoord. Ik heb ze wel gemeld van het risico. Dus misschien wel getest maar geen uitslagen doorgegeven. Anders wil ik alsnog getest worden.

 

 

 

Dinsdag zal er ook een afspraak komen om het sperma van mijn vriend te testen. Ik ga de tweede IVF poging doen met een nieuwe partner. Dat is ook weer superspannend. Alleen pak ik het dit keer wel beter aan, psychologische hulp. Het gaat me niet weer gebeuren dat mijn relatie knapt door miscommunicaties en stress.

 

 

 

Ik laat jullie weten wat er dinsdag uitkomt.

 

 

 

Es.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Hoi,

 

 

 

Ik ben dus getest op FSH en LH om te zien of ik vervroegd in de overgang kom en de test was goed. Geen verhoging te zien. Kan natuurlijk altijd weer veranderen in de komende maanden maar op dit moment zit het helemaal goed. JIPPPIEEE.. Ik mag dus in oktober starten met IVF. Maar eerst in augustus nog leegzuigen van een cyste in mijn eierstok.

 

 

 

Moest nog wel halsoverdekop naar het ziekenhuis twee weken geleden wegens vreselijke buikpijn/maagpijn. Bleek die cyste samen met een eisprong aan het 'vechten' te zijn. Een schitterende eisprong dus de arts vertelde dat ik daar echt gebruik van moest maken (als egeltjes...).

 

 

 

Helaas.. ben ongesteld geworden dus ook al zaten we er bovenop het mocht niet baten. Maar we gaan op in oktober voor IVF.

 

 

 

Superspannend weer allemaal.

 

 

 

Es

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 jaar later...

Ik ben ook onder behandeling bij Ter Gooi Blaricum, heb een punctie bij dr. Menardi gehad en echt een supergoede ervaring tot nu toe. Goede begeleiding en punctie heel goed te doen. Nu hebben we de tweede terugplaatsing gehad. Moet nog een week wachten op de uitslag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden