Laura Geplaatst 20 Augustus, 2007 Geplaatst 20 Augustus, 2007 Hier heb ik mijn geluk gevonden haha. Ik heb er goede ervaringen mee. Geen lange wachttijden, ervaren ivf-meiden en een top-gyn. Ze werken samen met VU-amsterdam. Daar heb ik alleen tp gehad, dus verder weinig ervaringen. O ja, Robbert moest daar zijn ding doen in een zeer onpersoonlijk kamertje, met het geluid van een swifferende schoonmaakdame op de hal..... Succes haha Groetjes Laura Quote
Missy Geplaatst 1 Juni, 2008 Geplaatst 1 Juni, 2008 Ook ik ben onder behandeling in Blaricum bij Dr. Bernardus. Via via de tip gekregen. Ik moest erg lang wachten op een eerste intake maar het was het wachten waard. Wat een lieve man is dit. En het IVF team is fantastisch. Ja, ik vond mijn 1e IVF zeker minder erg door alle lieve mensen daar. Es. Quote
Laura Geplaatst 1 Juni, 2008 Topic Starter Geplaatst 1 Juni, 2008 Hoi Es, Wat goed dat je bij dr. B onder behandeling bent. Ik heb werkelijk een pijnloze punctie gehad, dus hopelijk zit dat in zijn vingers. De dames zijn daar geweldig, heel veel succes! Groetjes Laura Quote
Missy Geplaatst 10 Juni, 2008 Geplaatst 10 Juni, 2008 Hoi Laura, Sorry, was op vakantie dus niet snel geantwoord. Ik lees in je handtekening dat je een tweeling hebt? Hangt de foto van hun ook toevallig tussen al die foto's in Blaricum ;-) Vind ik zo'n opwekkend gezicht, al die baby's (en veel tweelingen!). Ik ga volgende week dinsdag weer naar dr.B. We gaan het hebben over de volgende poging. Ik moet ook vragen of hij al getest heeft wanneer ik in de overgang kom. (dat kun je blijkbaar testen?). Mijn moeder was nog geen 40 namelijk en ik ben al 37... Dus de tijd dringt.. :-( Ben jij ook nog bezig voor IVF of zit je op de site vanwege je verleden met IVF? Groetjes, es. Quote
Laura Geplaatst 10 Juni, 2008 Topic Starter Geplaatst 10 Juni, 2008 Hoi Es, Ja, ik heb toen een foto gegeven. Waren toen 2 maanden oud en zitten / hangen samen op de bank. Ben nu niet meer bezig, maar veel meiden van toen zitten ook op deze site, vandaar. Via een bloedonderzoek kan FSH getest worden. Hoge waarden kan betekenen dat je in de overgang raakt / zit. Wanneer krijg je de uitslag hiervan? Groetjes weer Quote
Missy Geplaatst 12 Juni, 2008 Geplaatst 12 Juni, 2008 Hoi Laura, Ik heb dinsdag een gesprek met Dr. B. Dan moet ik even vragen of ze mij al getest hebben in het afgelopen jaar. Ik heb er in ieder geval niets van gehoord. Ik heb ze wel gemeld van het risico. Dus misschien wel getest maar geen uitslagen doorgegeven. Anders wil ik alsnog getest worden. Dinsdag zal er ook een afspraak komen om het sperma van mijn vriend te testen. Ik ga de tweede IVF poging doen met een nieuwe partner. Dat is ook weer superspannend. Alleen pak ik het dit keer wel beter aan, psychologische hulp. Het gaat me niet weer gebeuren dat mijn relatie knapt door miscommunicaties en stress. Ik laat jullie weten wat er dinsdag uitkomt. Es. Quote
Missy Geplaatst 5 Juli, 2008 Geplaatst 5 Juli, 2008 Hoi, Ik ben dus getest op FSH en LH om te zien of ik vervroegd in de overgang kom en de test was goed. Geen verhoging te zien. Kan natuurlijk altijd weer veranderen in de komende maanden maar op dit moment zit het helemaal goed. JIPPPIEEE.. Ik mag dus in oktober starten met IVF. Maar eerst in augustus nog leegzuigen van een cyste in mijn eierstok. Moest nog wel halsoverdekop naar het ziekenhuis twee weken geleden wegens vreselijke buikpijn/maagpijn. Bleek die cyste samen met een eisprong aan het 'vechten' te zijn. Een schitterende eisprong dus de arts vertelde dat ik daar echt gebruik van moest maken (als egeltjes...). Helaas.. ben ongesteld geworden dus ook al zaten we er bovenop het mocht niet baten. Maar we gaan op in oktober voor IVF. Superspannend weer allemaal. Es Quote
Gast kio1977 Geplaatst 6 Februari, 2012 Geplaatst 6 Februari, 2012 Ik ben ook onder behandeling bij Ter Gooi Blaricum, heb een punctie bij dr. Menardi gehad en echt een supergoede ervaring tot nu toe. Goede begeleiding en punctie heel goed te doen. Nu hebben we de tweede terugplaatsing gehad. Moet nog een week wachten op de uitslag! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.