Ga naar inhoud

Uitgerekend in September / Oktober 2012!

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
heeel leuk merk nes PEAPLE;-) Hier hangt een setje in de kast!!
Welke heb jij? Ik heb dat blauwe joggingpakje met bijpassend tshirt gekocht.
Geplaatst

Hoi dames

Hoe is het hier?

Hier wat minder onze kleine meid heeft mijn maag gevonden en denkt geloof ik at dat een mooie boksbal is pfff wat ben ik weer misselijk sinds vanacht en het ging zo goed de laatste tijd. Ik was echt stukken minder misselijk niet leuk maar goed doe er niks aan.

Heb ook erg veel last van kuitkrampen dus al met al slaap ik super slecht maar goed allemaal voor het goede doel.

Gisteren wel heel leuk want mijn vriend lag met z'n oor op mijn buik en in eens zegt hij ik hoor wat haha kon hij ons meisje horen ze schopte ook tegen zijn wang zo grappig.

Nu zit ik met een ziek oppaskindje op de bank hopelijk houd hij vandaag alles binnen want ik ga er zo achteraan geloof ik

Fijne dag allemaal

Geplaatst

Nes: Gestreept(aquablauw,wit)broekje met grijs shirtje met beestje erop(unisex) Zo schattig. Ik vind die vestjes ook zo leuk met aan de binnenkant andere print.

Maris: he bah wat naar zeg dat je weer zo misselijk bent, ik herken het wel vooral s avonds dat schopt ukkie er tegenaan. Flink maagzuur.

Hopelijk draait ze en ben je minder misselijk.

Leuk van je vriend dat hij schopjes voelde.

Hier bij arts geweest,weer goed gekeurd. Ga weer langzaam halve dagen werken mits ik mij goed voel.(ben wel ziek gemeld)

Iemand verstand van vakantie-uren regels?

Nu even lunchen,brood en fruit!!

Doeiiiiiii!!!!

Geplaatst

Marlijnne fijn dat jij ookw eer goedgekeurd bent toch weer een geruststelling elke keer.

En gewoon lekker doen wat goed voelt en anders laten

Ik ben ook weer goedgekeurd vanmiddag bloeddruk was goed maar dat was ook niet zo vreemd aangezien ik net daarvoor met mijn moeder naar de schoonheidssalon was geweest voor een heerlijk gezichtsbehandeling haha dus ik was heerlijk ontspannen.

Hartje weer gehoord die was mooi krachtig en regelmatig

Ze zei nog wel dat ze voor mij hoopte dat het niet een te warme zomer werd met de misselijkheid haha

Over 4 weken weer een afspraak en dan hebben we ook direct een echo erbij voor de groei gelukkig heeft mijn vriend dan ook vakantie dus kan hij mooi mee en hoeft hij geen vrij te nemen.

Straks weer even naar het zwembad heerlijk even zwemmen is vandaag voor het laatst aangezien er vakantie is dus na de vakantie maar weer eens verder kijken of ik er nog zin in heb

Fijne avond

Geplaatst

Pff, hier ook last van darmen en maag. Het manneke is werkelijk 3 dagen zoooo actief geweest in mn buik dat ik beurs ben en maandag beroerd ( licht misselijk) op de bank heb doorgebracht.

Geplaatst

Hoi, ik heb momenteel niet zoveel te melden maar lees wel af en toe mee.

Marlijnne, mooi dat grafje.

Limi, balen dat je een verkorte baarmoederhals hebt. Ik hoop voor je dat de kleine voorlopig nog wel even blijft zitten!

Mari, nog steeds last van de misselijkheid lees ik. Vervelend. Wel lekker aan het shoppen voor de kleine zie ik.

Nes, bij jou ook alles goed. Het is een beweeglijk ventje zo te horen. Dat wordt later vast een voetballer ;-).

Met mij gaat het goed. Afgezien van maagzuur en wat slechter slapen voel ik me best goed. Ik merk wel dat ik nu een beetje naar het verlof begin toe te leven en iets minder zin in het werk krijg. Maar aan de andere kant lijkt het ineens voorbij te vliegen. We kunnen nog steeds niet beginnen aan de babykamer. Daar maak ik me nu wel een beetje druk om. Wil niet alles laatste moment gaan doen maar ben bang dat dat wel gaat gebeuren....

Geplaatst

Marlijnne meid je hebt de 24 weken gehaald wat zal dat fijn zijn of niet nu op naar de 26 weken en de rest erna

Het blijt elke keer van mijlpaal naar mijlpaal op het moment

Nes ik ken het gevoel die van ons is ook zo druk waardoor ik echt kotsmisselijk ben maar goed alles voor het goede doel.

Twinkle wat balen inderdaad dat jullie nog niet kunnen beginnen met het kamertje ik ben blij dat die van ons al zover is dat de meubeltjes erin kunnen en dat doen we zondag al dus wij zijn mooi op tijd dan kan ik over een paar weekjes in mijn vakantie alles rustig wassen en indelen

Esther gaat het nog steeds goe dmet het suiker?

Abc en Limi hoe is het bij jullie?

Hier verder ook weinig nieuws alles zijn gangetje ben erg missleijk elke keer weer doordat ons meisje zo druk is maar verder weinig tot geen klachten dus ik vind het prima.

Zei vanmorgen nog dat ze over 12 weekjes al mag komen jeetje gaat wel heel erg snel nu hoor voor je het weet is het zover.

Geplaatst

Goedemorgen,

Met mijn suikers gaat alles goed.

Ben alleen zooooooo moe.

Vanochtend heeft manlief onze dochter naar school gebracht, kon ik even blijven liggen.

Voel de baby regelmatig, bij de zwangerschap van onze dochter voelde ik haar haast nooit.

Vind dit erg fijn(bevestiging)

Zijn een beetje in dubio of we nog een weekje op vakantie moeten gaan.

Wel een lekkere onderbreking van de vakantie.

6 weken je dochter om je heen is leuk maar ook wel lang voor haar(en voor mij)

Maargoed het lekkere bed en fijne huis inruilen voor een vakantiehuisje/stacaravan.....

We weten het nog niet.

Vandaag schijn de zon, dus even lekker genieten.

gr Esther

Geplaatst

Gelukkig dat het goed gaat en ja fijn he als je het kindje veel voelt vind ik ook heerlijk gevoel.

Wij gaan niet op vakantie met de bruiloft en alles is het zo al druk genoeg en we hebben nog tig andere dingen te doen in en om huis dus we slaan maar weer een jaartje over ook niet erg

Geniet van het zonnetje want hier is die ver te zoeken hier regent het meeste van de tijd jammer genoeg hopelijk word het straks nog beter

Geplaatst

Hier ook pas eind vd middag de zon!!

Idd 24 weken pff wat een mijlpaal. Toch wil ik gauw 27 weken zijn. Toch wat meer kans,maar het geeft vertrouwen. En zul je zien loop ik tot 41 weken ofzo.

Vandaag een beetje rotdag! 1100 euro kosten aan auto, auto uit 2007 dus niet eens zo heel oud. Gewoon pech nu.

Wilde eind vh jaar misschien naar andere auto gaan kijken en nu dit. Tjaa nu gelijk inruilen was ook geen optie.

Dus rijden er nu helemaal nog even mee door. Auto is dan wel weer helemaal goed,maar pff hakt er altijd even in. Je weet waarvoor je spaart,maar liever voor andere dingen. En nu natuurlijk best veel uitgegeven voor de kleine!!

Daarna ging mijn lief verven.(wij wonen nieuwbouw 2008) en de muren zijn toen niet goed gedaan door de persoon in kwestie. Nu overheen verven,maar viel ook allemaal tegen.

Verder alles goed hoor hahaha:-)

Maris: nog zo misselijk, lastig he. En weer lekker gezwommen.

We hebben nog tijd meiden voor het kamertje,maar kan me voorstellen dat je er graag mee beginnen wilt.

Dit was het even voor nu!

Geplaatst

Ja kan ik me indenken ik ben ook blij met elke week wat erbij komt elke week is er meer kans en ja zul je zien loop jij het langst door van ons allemaal haha maakt niks uit als het maar gezond op deze wereld komt.

Jeetje dat is een beste rekening voor zo'n jonge auto en ik kan me indenken dat het zich dan niet loont om hem in te ruilen. Wij gaan ons 2de autootje zaterdag ook naar de sloop brengen dat is al een oudje uit 1995 en daar kwam ook weer een rekening van meer als €500 overheen als we hem door de keuring wilden hebben en dat is hij niet meer waard dus laten we hem niet maken en kijken we langzaam naar een andere voor mijn vriend gelukkig hoef ik nog maar een keer of 6 te werken tegelijk met hem dus dan breng ik hem weg en rijd hij terug met een collega en op die manier hebben we niet eerder als na mijn verlof een 2de auto nodig.

Hier ook een rot dag hoor ben niet vooruit te branden ben zo moe slaap ook heel slecht door spanningen in de schoonfamilie waardoor ik erg veel harde buiken heb wat natuurlijk niet fijn voelt en natuurlijk door de zwangerschap slaap ik slecht en nou was mijn jongste oppaskindje oer vervelend vandaag brrr meestal is het echt een schatje maar vandaag was het echt een duiveltje haha kan er nu wel om lachen maar dat kon ik vandaag niet

Dus ben net even heerlijk onder de douche gegaan en zit nu lekker in mijn huispakkie op de bank en doe helemaal niks meer

Morgen krijg ik mijn proefkapsel en make up dus ben benieuwd

Fijne avond allemaal

Geplaatst

Lim, idd schrikken dat je bmh verder verkort is. Ik kan me voorstellen dat je nu extra alert bent op alles wat je in je buik voelt. Ik hoop dat je gewoon de 36 wk haalt, je bent aardig op weg toch? Mooie buik!

Nes, wat een lange tijd tussen de controles, 8 wk. Kom je bij een vk? Ik vind het voor deze termijn toch wel echt te lang. Leuk dat je al lekker aan het shoppen bent, heerlijk he, die minikleertjes?!

Mari, wat beroerd dat je weer zo misselijk bent. Hoe is het met je rug/bekken? Oei, spanning in schoonfamilie is niet leuk met een bruiloft op komst. Wanneer is DE datum? Vandaag maar lekker genieten van proef makeup en kapsel.

Marlijnne, alweer 24 weken! Een heel eind op weg naar de 27,dat zal een opluchting zijn. En dan nog minstens 10 weken te gaan!

We zijn druk bezig met het staartje van een gróte verbouwing. Over een paar weken moeten we helemaal klaar zijn, het lijkt er opdat het gaat lukken. We moeten nog wat stucwerk afmaken, schilderen en een nieuwe keuken plaatsen. Door de lange verbouwing ligt de rest van het huis ook overhoop, dus dat is ook nog een flinke schoonmaak en opruimklus. Ik heb nu juist de behoefte om alles op orde te hebben, dus dat botst wel eens helaas. Maarja, het zal allemaal wel goed komen.

Ik heb van de week alle babykleding van mijn dochter uitgezocht, zo schattig! Ik dacht veel weg gegeven te hebben, maar er is nog aardig wat over. Als we weer een dochter krijgen kunnen we echt een tijd vooruit.

Verder voel ik me heel goed, alleen ook flink last van maagzuur. 2 Lepels vanillevla helpt gelukkig goed, beter dan Rennies!

Geplaatst

ABC, ik loop in het ziekenhuis bij de gyn. De echo's worden gedaan door de echografisten aldaar en de controles door verpleegkundigen. De gyn zie ik op 16 augustus pas voor een 2e keer...

Geplaatst

8 weken lijkt mij ook erg lang. Ik loop gewoon bij de verloskundige en ga om de drie weken. Het lijkt me juist dat het bij de gyn eerder vaker is omdat er dan toch iets medisch aan de hand is.

Vanmorgen op de weegschaal gestaan en inmiddels bijna 10 kilo erbij (van 58 kg naar 68 kg) shock!!! Iedereen zegt dat ik nog een bescheiden buikje heb dus waar die kilo's dan allemaal zitten.... Waarschijnlijk op de heupen en bovenbenen. Weet iemand hoeveel je het laatste trimester meestal nog aankomt? Ik hoop niet boven de 15 kg te komen maar als het in dit tempo doorgaat.. Terwijl ik niet eens echt snoep of veel meer eet.

.Sinds 2/3 weken slaap ik een stuk slechter en lichter en droom de meest rare en gruwelijke dingen. Hebben jullie daar ook last van? Vriend is al vreemdgegaan met een sletterig type, er zaten haaien in de slaapkamer, het dochtertje van een vriendin is in een heel diep gat gevallen waar monsters in wonen, ik ging naar mijn werk waar iedereen ineens in bikini liep en zo kan ik nog wel even doorgaan. Ook wordt ik regelmatig gillend wakker.

Geplaatst

Tja, ik weet niet exact waarom er bij mij dan zoveel weken tussen zit. Er is bij mij geen medische reden om bij de gyn (afdeling gyneacologie-obstetrie) op controle te zijn maar had de keus of ik evt. naar een verloskundige wilde. Het leek mij wel prima zo want liep natuurlijk vanwege de IUI's al in het ziekenhuis en had de eerste echo's ook bij deze afdeling gehad.

Ik wil in het ziekenhuis bevallen, dat wel.

Er is voor mij momenteel ook geen aanleiding om tussentijds nog een controle te hebben dan alleen dat ik nieuwsgierig ben naar plaatjes, hahaha!

Ik voel me prima en heb geen klachten.

De afgelopen week ben ik wel wat meer last gaan krijgen van vermoeidheid, maagzuur/pijn (en hierdoor slecht slapen), hartklopppingen en soms gespannen buik. Het kind is lekker druk en ik ben verbaasd dat mijn gewicht tot 3 kg nog maar is toegenomen. V.w.b. mijn borsten heb ik ook geen klachten of pijn.....Tja, en de buik zit soms wel in de weg hoor! Schoenen aandoen en nagels verzorgen is echt heel lastig. Enneh, scheren van onder doe ik voor de spiegel ;).

Misschien dat ik a.s. maandag even bel naar de afdeling om te vragen of het normaal is dat er zo'n tijd tussen zit. Toen ik de de afspraak maakte zat die assistente (samen met de gyn i.o.) ook echt 8 weken af te tellen voor een volgende afspraak.

Geplaatst

Wat een k... dag eigenlijk he.....Zo saai met die regen. Maar.....zojuist heerlijk 2 harinkjes weggewerkt (goed voor de hersentjes vh manneke) en gaan nog op visite. Dus ga ik nog ff plat om wat energie te krijgen!

Fijn weekend nog allemaal!

Geplaatst

Nes, nou dan komt het waarschijnlijk omdat er geen medische indicatie is en alles goed verloopt. Je krijgt wel iedere keer een echo als je een afspraak hebt? Daar ben ik dan wel jaloers op, hihi. Bij de verloskundige voelen ze alleen en luisteren naar het hartje. Daarnaast altijd een gesprekje hoe het gaat en of je nog vragen hebt enzo. De laatste keer was alles goed en stond ik ook binnen 5 minuten weer buiten! Volgens mij krijg ik alleen nog een keer een liggingsecho (als alles gewoon goed blijft gaan).

Geplaatst

Ik heb ook niet elke keer een echo bij de gyn hoor alleen in het begin was dat maar nu alleen met de 20 weken en over 4 weken voor de groei en ligging en dan is het als het goed is afgelopen met echo's dus we zullen zien

Maar Nes ik zou gewoon bellen want overal op internet waar je kijkt is de termijn 4 weken en later 3 weken en aan het eind elke week of er nu iets aan de hand is of niet

Wel fijn dat je je zo goed voelt en netjes hoor 3kg

Twinklestar ik slaap ook slecht hoor kan geen houding vinden en ben erg misselijk 's nachts doordat ons meisje dan besluit tegen mijn maag te schoppen nu heb ik al een extra kussen onder mijn matras liggen zodat ik iets rechterop lig maar helpt nog niet echt.

En dromen ja hoor haha de meest achterlijke dromen komen voorbij haha soms word ik ook inderdaad zwetend wakker zo van is dot echt of heb ik het gedroomd hihi

Verder weinig nieuws hier te melden we hebben ons oude autootje vanmorgen naar de sloop gebracht en morgen gaan we de meubeltjes ophalen en in elkaar zetten kan niet wachten

Fijn weekend

Geplaatst

Hihi, fijn het die kleine spruitjes die je s nachts uit je slaap houden. Ik heb sinds tijden lekker geslapen en ben ook vanaf 10uur pas op.

Ga vandaag lekker niksen en wat spulletjes wassen etc.

Vanavond lekker met vriendin uit eten!

Maris de meubeltjes staan vast, nu wordt het helemaal echt! Heerlijk afmaken en rommelen.

Hier nog 2 muren witten en nog wat voor de ramen en dan ook aankleding etc.

Denk binnen nu en 2/3 weken dat het wel aardig af kan zijn.

Hopelijk is het op je bruiloft beter weer, dit schiet echt niet op blehhh

Nes: Haring heeerlijk! En idd goed voor ukkie!

Twinkelstar: hier ook 10/11 kilo erbij. Ook ik krijg te horen,je bent mooi zwanger en bescheiden buikje etc.

Ik zie wel dat mijn gezicht wat voller is en als ik sta vind ik mijn knieen minder mooi hahahha;-)

In de avond zit daar iets vocht in.

En die dromen heeel herkenbaar. Mijn buurman is al 3x overleden en heb al duizend keer een tenniswedstrijd verstoord. Wat overigens hilarisch was,hahaha!

abc: klinkt als een flinke verbouwing! Fijn dat alles goed verloopt! Ik snap wel dat je alles al op orde wil hebben. Zit in het instinct van zwangere vrouwen. Mijn lief word soms gek van me dat ik weer alles heb gepoetst. (deed ik eerder echt minder)

Heerlijk he die mini kleertjes. Als het een meisje zou worden kun je nog even vooruit.

Zeker blij dat we op 25 weken zitten.. Dit gaat gewoon(moet) goed komen!

Het komt hier weer met bakken uit de lucht:-(

limi hoe gaat het bij jou?

Fijne dag!!!

Geplaatst

Hier is het eigenlijk best lekker buiten ben even op de fiets naar het dorp geweest zelfs moet wel heb geen 2de auto meer haha

Ik krijg ook elke keer te horen dat ik doordat ik zoveel afgevallen ben zo mooi zwanger ben maar wel met een bescheiden buikje, mijn standaard antwoord is dan dat het ook langer duurt voor dat die in de weg zit haha al moet ik zeggen dat het met veters strikken enz wel al iets lastiger wordt.

Marlijnne fijn dat het bij jullie ook mooi opschiet met het kamertje leuk he dat het nu vorm krijgt ik vind het zo leuk ik ga zo ook beginnen met de meubeltjes schoonmaken zodat ik de eerste dingetje in de kasten kan pakken ik moet alles nog wel wassen maar dat kan in de vakantie nog wel.

Hoeveel hebben jullie eigenlijk aan bedlinnen en dekentjes enz gekocht ik vind het nog wel moeilijk te bepalen ook voor de kinderwagen?

Verder weinig nieuws hier ja die dromen heb ik ook op het moment helemaal haha moet er wel om lachen

Morgen moet ik weer naar de vlos dus hopelijk is het dan allemaal weer goed ik heb nu een andere vlos door de vakanties dus ben benieuwd

Geplaatst

Ook herkenbaar, te lang gebukt(bijv veterstrikken) is echt niet fijn.

Ook raak ik lichtelijk buiten adem af&toe.

En normaal schoot ik zo de kleren aan,maar ben daar ook maar bij gaan zitten.

Betreft lakens vind ik ook nog wel lastig. Ieder geval veel hydrofiel zodat je die elke dag in het begin kan verschonen.

Heb 2 dekentjes. 1 voor bedje en 1 voor reiswieg. Wel 4 hoeslakens voor bedje.

En 3 lakens. Dat misschien om de dag? Ik zie het vanzelf wel.

Hier nu droog en de temperatuur is best ok.

Hier ook even geen auto vandaag die wordt voor een vermogen gemaakt. Haal ik eind vd middag op.

Leuk morgen weer even naar de vlos!!

Geplaatst

Haha ja ik voel me ook net een oud omaatje soms als ik weer buiten adem ben en nee zo snel even de kleren aanschieten gaat hem niet meer worden hihi ach hoort er allemaal bij gewoon rustig aan doen en de tijd ervoor nemen.

Ik ben wel heel erg benauwd als ik te plat lig dus heb ik maar nog een extra kussen onder mijn matras gedaan zodat ik iets rechterop lig ik kan namelijk niet op 2 kussens slapen en aangezien ik een echte rugslaper ben is dat wel lastig want op de zij heb ik er geen last van

Ja zoiets had ik ook gedacht voor het ledikantje ik heb ook nog een dekbedje liggen voor de kinderwagen maar weet niet of dat mag ach we moeten maar eens zien ik wou donderdag toch nog even naar de prenatal aangezien de kleertjes heel erg afgeprijsd zijn nu dus maar eens kijken wat ze hebben.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden