Ga naar inhoud

Maart 2008


Angela

Aanbevolen Berichten

Ahh Cynthia, wat lief die van Faasje zeg....je ziet duidelijk dat hij doorheeft dat er iets gaat gebeuren. lief hoor.

 

Fijn dat ie nu weer gewoon met mijn zusje kan spelen,heerlijk stel zeg! ze zien er zo rustig uit, volgens mij vertel jij altijd maar wat met ze zijn druk enzo hihi. Ik zie ze altijd maar lief spelen saampjes hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 148
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Een pen en een blaadje, of boekje is het helemaal hier.. (Len roept meteen "pe" (=pen) als hij een blaadje, boekje of pen ziet..)

 

 

 

EPSN3032.jpg

 

 

 

Kleurplaat maken voor de jarige opa en peetoom:

 

 

 

EPSN3034.jpg

 

 

 

En Bumba.. vind hij ook erg leuk, als de kindjes op tv klappen of zwaaien, klapt en zwaait hij ook.. *zucht* ...

 

 

 

EPSN3035.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

ocharme faasje smeerkaasje.

 

ja, zo sneu, dat arme mannetje.

 

 

 

gelukkig is t voorbij. lijkt me helemaal niks je kindje in een ziekenhuisbed.arme cynth ook!

 

 

 

wat leuk dat len zo lief gaat tekenen en kleuren.

 

vind ik zo gezellig!

 

 

 

lis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier eindelijk weer een paar foto's van Carolijn.

 

We hebben een paar weken geleden een fotosessie laten maken samen met haar neefje. De foto's zijn nog niet klaar en omdat het even duurt kreeg ik gister alvast 1 foto per post en daar heb ik even een foto van gemaakt. komt ieFoto-JPDZKMFH.jpg

 

 

 

ook nog eentje in haar pooh-car. kijk naar haar gezicht en het paaltje links van haar, need I say more..oeps....hahaha

 

Foto-RV8U3EYG.jpg

 

 

 

Gister na de prikjes, klein beetje ondeugend ben ik wel ja..

 

 

 

Foto-6DY3BR4X.jpg

 

 

 

nee ik ga niet klimmen, ik hou me alleen maar vast hoor mama.

 

 

 

Foto-BMABVMJ8.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaahahha...het is een echte meid sab...zo leuk om te zien.

 

Wat een gave foto meis...echt heeeeeelllllllllll mooi......waar heb je dat laten doen.,...zeker in de buurt bij jullie.

 

En die snoet in die loopauto....hahahahaha...zegt genoeg hoor.

 

Leuke foto`s weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja was idd bij ons in de buurt Joos, de rest is ook zo leuk geweest, er zit er 1 bij dan zit ze in haar blootje tegenover een grote eend, leuk!!!!!!!

 

leuk om te doen ook trouwens, alleen wel rete-duur!!!! niet grappig meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wauw mooi Carolijn met die hoed!!!

 

 

 

De andere foto's zijn ook qute!!

 

 

 

Thanx Roos, alleen de peofjes zijn paars, de rest probeer ik een beetje neutraal te houden.. vind hubbie wat prettiger..

 

 

 

Joos, ik heb denk ik het fototoestel niet goed ingesteld, vandaar wazig..... maar ben niet zo goed in die dingen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

WAUW Sab!!!!!!!

 

Wat een fotomodel!

 

Vind die foto echt heel mooi met die hoed!!

 

Die andere foto's vind ik ook lief zeg!

 

 

 

Enne......hoeveel was de schade van de paal hahahahaha.

 

Viel het mee? Hahahahaa.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ohhhhhhhhh sab, heel mooi!

 

goed dat jullie dat gedaan hebben zeg, bij de fotograaf. ik ga t ook aan hub voorstellen. was t leuk om te doen of een beetje stressvol?

 

de 'gewone' foto's zijn ook heel mooi hoor!

 

wat is het toch een schatje! met r mooie ogen! een verleidster wordt het!

 

 

 

hier dan een vieze foto van ebbe...

 

Foto-S7KMYTPH.jpg

 

kan nog wel toch, of komen hier viezerikken op af?

 

 

 

en dan nog een mooie melancholische blik tijdens het eten, dat is ook een serieuze zaak...:

 

Foto-SMPWJT3L.jpg

 

 

 

lis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een leuke fotoos weer van Ebbe....kan nog best hoor...zo onschuldig in z,n blote billetjes...over een paar jaar hoef je dat waarschijnlijk niet meer bij hem te proberen...althans niet om er een foto van te maken...hihi....

 

ook bij Ebbe eet dus het hele gezichtje mee...haha....leuk hoor...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Dames

 

 

 

Hier maar weer eens een berichtje van mij:shower1:sorry dat ik zo lang niets van me heb laten horen,maar ik heb wel iedere dag gelezen hoor !! ik had vorige week een heel verhaal geschreven en foto's erbij gedaan vergeet ik op verzenden te drukken en hup weg was alles,nou dan denk je .......

 

 

 

Maar hier gaat alles heel goed,we zijn buiten druk bezig met de tuin te verbouwen,ik zal wel een keer foto's laten zien,maar we gaan hem echt flink veranderen zodat het mooi kindvriendelijk wordt en overzichterlijk.

 

Morgen komt onze nieuwe babboebakfiets:bike:en ook daar moet dan stalruimte voor gemaakt worden.

 

 

 

Met de kinderen gaat het echt super,Sophie heeft wel eceem,daar hebben we nu zalf voor (hydrocortison) en dat gaat nu heel goed.

 

 

 

Met het werken gaat het ook goed,het is heel goed te combineren.

 

kortom hier gaat het SUPER !!!!!!!

 

 

 

Kopievan20-02-2008019.jpg

 

 

 

20-02-2008036.jpg

 

 

 

Kopievan20-02-2008127.jpg

 

 

 

Laat de zomer maar komen !!!!

 

 

 

09-03-2008020.jpg

 

 

 

Groetjes Manuela

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden