Ga naar inhoud

FM en punctieoverzicht maart 2008

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

he mickey super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:bf_new::bf_new::bf_new::bf_new::bf_new::bf_new::icon_sunny::icon_sunny::icon_sunny::icon_sunny::icon_sunny::B-0020::toot::toot:

helemaal geweldig ik ben super blij voor je

en nu wordt het extra spannend voor ons op het wachtbankje

een hele dikke kus en geniet ervan!!!!

artiko

• Reacties 270
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lieve hildever, Ik snap je helemaal. Ik zit gewoon met tranen in mijn ogen echt. Hou vol, hou hoop, je weet nooit wanneer het ineens wèl lukt. Ik gun het je van harte en alle anderen ook die net zo graag als ik (weer) moeder willen worden.

En mickey en monique, Super van harte gefeliciteerd!!!! Men ik hoop dat het een enorme babyboom wordt!!! En dat later uit wetenschappelijk onderzoek blijkt dat door mysterieuze reden 100 % van alle leden van deze site succesvolle behandelingen en zwangerschappen kregen!

groetjes, niki

Geplaatst

Hey meiden, ik begrijp het ook helemaal. Bijna drie jaar heb ik me zo gevoeld en nu het dan zover is is het nog heel moeilijk te vatten. Zo vaak heb ik ook gedacht dat het nooit zou lukken, maar het tegendeel is dus waar! Ik hoop dat de vruchtbare golf zich doorzet.

Heel veel succes en sterkte.

liefs Micky

Geplaatst

Dank voor het medeleven Niki. Hihihi, maar ik ben nog niet helemaal :sign16: hoor. Als ik effe weer reeel na ga denken heb ik ook zoiets van... elke poging is een nieuwe start. Ik moet nog met de eerste poging gaan beginnen. En ik weet niet hoe vruchtbaar wij in combinatie zijn met ICSI, dus eh, t kan alle kanten op!

Groetjesssssssssssssssssssssssss

Geplaatst

Hey hallo meiden,

Hoi Mickey ...Hoe gaat het met jou verders? Ik zou helemaal in de wolken zijn!! Ik heb natuurlijk ook soms gefantaseerd dat het deze keer raak was.

Met mij gaat het niet zo goed d.w.z. ik ben gisteren exact dezelfde dag als de vorge keer licht ongi geworden.

Vandaag of morgen zet het denk ik wel door. Ik klink nu erg nuchter maar natuurlijk heb ik verdriet. en angst nog steeds.

Ik richt mijn hoop op de cryo, heb er nog niets van gehoord. Als die er niet is dan zal ik wel ff in een dip komen .

Ook willen we ff 3 maanden stoppen maar na 3 maanden begint zowat de zomerstop daar dus ja ..dan word het pas weer ca 17 aug dat er weer gestart kan worden.

Ik laat het ff bezinken en ff afwachten allemaal.

Ik ben wat ontgoogheld maar het besef moet nog weat doordringen. Zeker met een definitieve uitslag vrijdag zal dat wel komen. heb wel een feestje bv de komende zaterdag maar verder niets gepland.

T enige goede nieuws is mijn nieuwe auto,, die rijd fatastisch ik ben er helemaal verliefd op. Dus dat geeft wel afleiding de komende tijd.

Ik ga me ook maar richten op afvallen de komende tijd. Ik ben in 3 jaar tijd zowat 15 kg aangekomen

en om mee te beginnen zou ik er wel 8 afwillen. Ik heb dan de komende tijd toch "niets" meer te doen dus ja toch al gestopt met roken en drinken dan maar het hele pakketje eventjes aanpakken.

liefs van mij, hopelijk later in de week beter nieuws ( cryo).

Geplaatst

He Lentezon,

Wat jammer nou!!!

Ik kijk af en toe nog ff rond op het forum om te kijken hoe het iedereen vergaat.

En zeker nu er zoveel zwanger zijn geworden, hoopte ik dat de trend bij jou ook zo door zou zetten.

Meid, denk aan je en hoop dat het uiteindelijk allemaal goed komt

XXX

Geplaatst

Hey meid, wat moet dit weer een ontzettende teleurstelling voor je zijn......neem lekker de tijd om jezelf weer terug te vinden....begrijp je maar al te goed.....heel veel sterkte!

Dikke knuffel,

San

Geplaatst

Hee Lentezon,

Oooooh wat een rotnieuws! Begrijp heel goed dat je ff een time-out nodig hebt. Dat hadden ze je ook geadviseerd toch, mocht deze poging niet slagen? Laat je lichaam en vooral je gevoel maar goed tot rust komen. Ik weet zeker dat het gaat lukken bij je, de vraag is alleen wanneer. Hier gaat het goed, nog steeds erg onwerkelijk maar natuurlijk helemaal gelukkig. Na 3 jaar vechten hebben we toch gewonnen. Jullie winnen ook, geef het niet op!

dikke x Micky

Gast estrhalita
Geplaatst

O Lentezon wat balen voor je zeg. Ik had het zo gehoopt voor je. En 3 maanden rust kan zeker geen kwaad. Lijnen is ook altijd goed voor de IVF (zegt men) dus hopelijk komt het na de zomer allemaal goed.

Mickey je 1se echo 21/4 tegelijk met mij. Ik om 13.30 en jij?

Geplaatst

Dank je wel lieve meiden voor de reacties!

Het 'gevecht'is ook nog niet voorbij hoor.

Misschien dat 'verplicht' rust mijn batterij weer helemaal oplaadt??

En ik het vertouwen weer terugkrijg in mijn lijf ook.

Als er een cryo is dan wil ik wel z.s.m. daar mee door..en anders houd het idd ff op..

Ik heb de 23e de evaluatie.

liefs van mij, en ik ben zo blij voor degenen die zwanger zijn!! Allemala verdient hoor want voor ons allen is het knokken geblazen ( geweest).

bikkels!

Geplaatst

Lieve lentezon,

wat vreselijk, ja, dat is echt ontzettend balen. zo verdrietig.

ik hoop dat je een cryotje hebt, en anders is even rust nooit weg nee.

hilde, dat is inderdaad heel herkenbaar. ik had dat ook. ik merk ook dat ik nu maar niet te veel met de lijstjes bezig ben, maar daar had ik de vorige keren wel meer behoefte aan, dus dat gaat ook niet altijd...

stom he, maar ja, uiteindelijk wil je gewoon heeeeeeeel graag zelf zwanger worden!!!

ik zoek t lijstje waar ik toen mn fm op heb gezet, maar er zijn meerdere wachtbank/broedbanklijstjes...

ik heb vandaag punctie gehad, ik schrijf t gewoon allemaal op mn eigen topicje... net zo makkelijk haha.

allemaal veel succes en alle zwangeren nogmaals van harte!

LIs

Geplaatst

Haha, Lis,

Dat herken ik wel. In mijn handtekening heb ik de nodige informatie al gezet. Wat er verder allemaal gebeurt en hoe het verloopt, kan men lezen in mijn dagboek...

Groetjesssssssssssssssssssssssssss

Geplaatst

Fijn dat je dat zegt Lentezon. Soms vind ik het moeilijk te reageren op stukjes omdat er zo pontificaal staat dat ik zwanger ben en dan denk ik, zitten die anderen wel te wachten op een berichtje van zo'n 'geluksvogel'. Snap je wat ik bedoel.

Dan voel ik me een beetje opgelaten/schuldig, dat het nu net wel een beetje aan het lukken is, terwijl ik natuurlijk ook zo ontzettend graag zou willen dat het bij jullie allemaal lukt!

Ik weet niet of ik duidelijk genoeg ben.... groet, niki

Geplaatst

Voortraject

Yvonne: eind april start deca

Kim: 1e IVF/ICSI poging jan/feb, tp cryos op 16/3, niet gelukt, april volgende cryo poging

Mariek: eind feb/begin maart 1e ICSI niet zwanger (7 cryo's), half mei tp cryo

Bri: deca start 3 mei ,uregon 17 mei

Otjes(natas): 1e IVF mislukt; geen cryo's, 11-3 evaluatiegesprek, 16 mei uitgangsecho

Bezig:

Lentezon: 2e IVF, 9-3 start, 1e FM 17-3, 2e FM 20-3 ( 4 foll. ) , punctie dag 16 : 24-3 . toch 8 mooie eitjes : 3 topemmy's, woe 26-3 TP, 11-04 uitslag

Lis: 1e ivf voor brusje ebbe: 1e fm 1 april.

Wachtbankje

Leeuwtje: 10-3 punctie, 4 eicellen, 13-3 tp, geen cryo's, 25-3 z-test

Linda, 1e IVF-poging juni 2007, nu 3e tp, 1 cryo (de laatste) teruggeplaatst 13-3, 26-3 zelf testen.

Illuminate, 1e IVF poging (2e kindje), 19-3 punctie - 15 eitjes, 14 bevrucht, tp 22-3, 3/4 bloedtest

Lentezon: 2e IVF, 9-3 start, 1e FM 17-3, 2e FM 20-3 ( 4 foll. ) , punctie dag 16 : 24-3 . toch 8 mooie eitjes : 3 topemmy's, woe 26-3 TP, 11-04 uitslag , 7-11 ONGI komt door, misschien 1 cryo ( heel kleine kans ) ..anders start ik weer in aug.

draakje: 1ste icsi 25-3 punctie maar 3 eitjes. 1 eitje goed voor icsi , tp 28-03 6 cellig, test 14-4

Artiko: 1e ivf werdt iui helaas niet positief, 2e ivf punctie 26-03 tp 29-03 testen 16-04

Lautje: 1e IVF, 1e FM 21-3 2e FM 24-3, punctie 26-3, 30 eitjes!!, 23 bevrucht, tp 29-03, test 14-4

zwanger 2008!

Milen : zwanger! ( dd 24-02-08)

Claire: zwanger!

Renata: zwanger!

Diana: zwanger!

Niki: zwanger! 13/3 tp 2 emmies, 2e echo vrijdag 11/4

Estrhalita: zwanger (21/4 echo)

Monigue : 1e IVF, zwanger gestest 2/4

Micky: cryo na 1e ivf: zwanger getest 3/4, 2e test 7/4

ff update-je

Geplaatst
Fijn dat je dat zegt Lentezon. Soms vind ik het moeilijk te reageren op stukjes omdat er zo pontificaal staat dat ik zwanger ben en dan denk ik, zitten die anderen wel te wachten op een berichtje van zo'n 'geluksvogel'. Snap je wat ik bedoel.

Dan voel ik me een beetje opgelaten/schuldig, dat het nu net wel een beetje aan het lukken is, terwijl ik natuurlijk ook zo ontzettend graag zou willen dat het bij jullie allemaal lukt!

Ik weet niet of ik duidelijk genoeg ben.... groet, niki

Lieve meiden,

Nicky: tuurlijk gun ik het jullie op een zeer bijzondere manier want ik begrijp maar al te goed wat het hele traject is geweest wat wij hier allemaal doormaken. IVF moeders zijn bijzondere bikkels met ontzettend veel doorzettings- en incasserings vermogen .

We hebben allemaal ons portie al gehad kwa verdriet, hoop, en wanhoop en gelukkig nu ook met hele blije berichten.

Ons doel is toch allemaal om zwanger te raken en het geeft ook juist moed om door te gaan als er nu al ca 8 zwangeren zijn !

Ik probeer als er geen cryo is vanaf volgende week ff te ont-ivf-en , en wat aan mijn conditie en gewicht te werken, baad het niet..

Ik heb gelukkig nu ook afleiding want mijn auto is gewoon vet kicku ! Ik ben er zeer gelukkig mee en sterker nog: ik voel me zeer op t gemak in t verkeer en vind het gewoon leuk om te rijden. Over een paar weken ga ik naar mijn moedertje in Drenthe..mijn 1e verre rit ..rijd ik wel al om 0900u weg hoor in t weekend ..niet druk hihi Dus ja dat is dan wel goed nieuws van deze week...jammer dat ik niet zwanegr ben : dan was ik gewoon 'klaar'.

Misschien is er een bedoeling in dit alles, ik ben zelf niet echt geloving, mijn vriend trouwens wel... bidden heeft tot nu toe ook niet geholpen ...maar we geven niet op.

nou ik ga eens aan het werk, heb ik hopelijk wat afleiding.

liefs lentezon

Geplaatst

Voortraject

Kim: 1e IVF/ICSI poging jan/feb, tp cryos op 16/3, niet gelukt, april volgende cryo poging

Bri: deca start 3 mei , puregon 17 mei

Otjes(natas): 1e IVF mislukt; geen cryo's, 11-3 evaluatiegesprek, 16 mei uitgangsecho

Bezig:

Lentezon: 2e IVF, 9-3 start, 1e FM 17-3, 2e FM 20-3 ( 4 foll. ) , punctie dag 16 : 24-3 . toch 8 mooie eitjes : 3 topemmy's, woe 26-3 TP, 11-04 uitslag

Wachtbankje

Leeuwtje: 10-3 punctie, 4 eicellen, 13-3 tp, geen cryo's, 25-3 z-test

Linda, 1e IVF-poging juni 2007, nu 3e tp, 1 cryo (de laatste) teruggeplaatst 13-3, 26-3 zelf testen.

Illuminate, 1e IVF poging (2e kindje), 19-3 punctie - 15 eitjes, 14 bevrucht, tp 22-3, 3/4 bloedtest

Lentezon: 2e IVF, 9-3 start, 1e FM 17-3, 2e FM 20-3 ( 4 foll. ) , punctie dag 16 : 24-3 . toch 8 mooie eitjes : 3 topemmy's, woe 26-3 TP, 11-04 uitslag , 7-11 ONGI komt door, misschien 1 cryo ( heel kleine kans ) ..anders start ik weer in aug.

draakje: 1ste icsi 25-3 punctie maar 3 eitjes. 1 eitje goed voor icsi , tp 28-03 6 cellig, test 14-4

Artiko: 1e ivf werdt iui helaas niet positief, 2e ivf punctie 26-03 tp 29-03 testen 16-04

Lautje: 1e IVF, 1e FM 21-3 2e FM 24-3, punctie 26-3, 30 eitjes!!, 23 bevrucht, tp 29-03, test 14-4

zwanger 2008!

Niki: zwanger! 13/3 tp 2 emmies, 2e echo vrijdag 11/4

Geplaatst

hallo meiden,

allereerst diegene sie zwanger zijn van harte geniet van jullie zwangerschap!!!!!

lentezon wat vervelend dat jouw tweede poging niet gelukt is heeeeeel veeeeel sterkte.

omdat ik even alles op een rij wilde zetten heb ik me de afgelopen weken minder laten horen.

maar nu is toch echt onze tweede ivf poging begonnen.

gisteren heb ik het eerste microgynon pilletje ingenomen, het aftellen tot 3 mei is begonnen. dan krijg ik mijn eerste deca weer....

weeeer wachten weeeer spannend:crafty:

hopelijk heb ik deze keer ook weer geen ernstige bijwerkingen van de meds.

tot snel weer!!

liefs bri

Geplaatst

Hoi Lentezon,

Wat onwijs jammer. Ik hoopte het zo voor je dat het deze keer goed zou gaan. Ik ben vandaag in het ziekenhuis geweest en gezegd dat ik voor een second opinion naar Leuven ga. Ze sturen mijn dossier op. Dus wie weet kunnen ze daar nog iets voor me betekenen. Op dit moment richt ik me vooral op mijn sociale leven, werk en mezelf. Das lang gelden dat ik daar tijd en puf voor had.

Succes met je cryo. Groetjes Jonne

Geplaatst

Hoihoi!

bri: heel veel succes meid! je bent weer helemaal opgeknapt van poging 1, dus laat dan 2 maal scheepsrecht zijn! Inderdaad hoop ik dat de bijwerkingen mee gaan vallen!

Jonne: heel goed dat dat je voor een s.o. gaat, je hebt maar 1 lichaam dus tot de bodem uitzoeken meid ..ik hoop echt het allerbeste voor je.

Ik begrijp jullie allebei maart al te goed dat je echt eventjes alles moest zien t eplaatsen wat er gebeurt is.

Ook ik moet nu echt ff in de time out. Ik was al veel minder positief de 2e keer dus dat moet ik nu zien te doorbreken.

Wij willen zelf in iedergeval nog 2 pogingen betalen.... dus ja wat dat betreft zijn er vanaf nu nog 3 popgiingen a 2 eitjes over..dat MOET toch een keertje goed gaan denk je dan?

Zekers nu ik alles op alles heb gezet kwa gezondheid.

liefs van mij!

Geplaatst

Voortraject

Bri: deca start 3 mei , puregon 17 mei

Bezig:

Wachtbankje

zwanger 2008!

Niki: zwanger! 13/3 tp 2 emmies, 3e echo vrijdag 25/4

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden