Jump to content
Sign in to follow this  
saantje83

Opzoek naar een super origineel kraamcadeau??

Recommended Posts

Ik maak al 2 jaar super originele kraamcadeaus voor aanstaande moeders, voor een babyshower ik heb regelmatig klanten die bestaan uit zus man broer vriendin of nicht van een zwangere...ook moedersvan de zwangere dames benaderen mij regelmatig.

aangezien ik zelf in de medische molen zit helaas! weet ik ook hele mooie originele pakketjes samen te stellen die precies aansluiten op een zwangere vrouw die zo lang is bezig geweest met ivf enz... en nu misschien eindelijk zwangeris of nog niet...

Voor de aanstaande vaders maak ik ook originele pakketjeswant ook zij maken dit moeilijke traject mee.

En om niet te vergeten pakketjes voor als mensen beginnen met zo een moeilijk traject om hun een steuntje in de rug te bieden.

Is je vriendin al bevallen dan maak ik aan de hand van de info overde aanstaande mama en papa ook een mooi samen gesteld pakketje.

Het mooie is dat ik deze pakketjes maak die binnen ueigen budget vallen.

Zo kan het varieren van 50 tot honderden euros.

Ik stuur je als eerst een vragenlijst op via mail of de post wat voor u het beste uitkomt. Waarin vragen staan over de aanstaande ouders.. Op basis daarvan maak ik baby pakketjes.

Ik beloof u na aanleiding van mijn ervaring dat u versteld zult staan van wat ik samenstel voor de aanstaande ouders.

De meeste mensen geven een babypakje of kadobon... maar jij zult aankomen met iets wat precies aansluit op de wensen van de moeder. Iets persoonlijks

iets wat ze nog nooit hebben gehad.

voor meer info of interesse graag een privebericht

vriendelijke groeten saantje

goedemorgen,

Dat verschilt van pantoffeltjes voor de baby met zijn/haar naam er op tot aan een boek over ivf wat ik erin kan doen.

aan de hand van de vragenlijst die over de aanstaande papa/mama gaat maak ik deze pakketjes.

het mandje zit vol met leuke handige vooral persoonlijke cadeautjes..

Dat maakt mijn pakketjes anders dan alle andere die ik ooit heb gezien.

kortom als je iemand kent die zwanger is wil worden of iets in die trent mag je me contacteren je zal Geen spijt krijgen

van elke cent die je hebt uitgegeven. Het mandje vol persoonlijkheid vertelt je eigenlijk precies wie de aanstaande mama is..

Edited by saantje83
foutje