Jump to content

dag/nacht stroom

Seetje

Recommended Posts

Van de week zaten we kassa te kijken en dat ging o.a over dag/nachtstroom.

Dat sommige niet weten dat ze bijna geen geld besparen.

Op hun site kan je een formulier invullen en kan je zien hoe dat voor jezelf is.

Deze doos wast altijd met de nachtstroom en ook de afwasmachine gaat aan tijdens de nachtstroom...wel lastig hoor.

Wij dat formulier invullen scheelt het 60 euro per jaar ongeveer.

Wij de eneco bellen en ja hoor het klopt.

Dan zegt die mevrouw....je kan ook de prijs vast laten zetten voor drie jaar en dan is het nog goedkoper.

Zit ik daar moeilijk te doen al jaren scheelt het dus helemaal niks...nu zijn we straks nog goedkoper uit als we gewoon maar 1 meter hebben.

Raar hoor!

Is een heel reken gedoe geweest.....nu kan ik weer gewoon onverdag wassen en de wasmachine aanzetten......heerlijk!

Zo dat wilde ik even kwijt voor het geval er nog meer meiden zijn die moeilijk doen net als ik....hahahahahah:active:

• Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

hahah echt waar joh?? hmmmz ik was al jaren alleen maar in het weekend hahahaha. Doordeweeks alleen als ik vrij ben en in de avond nooit want dan vergeet ik het uit de wasmachine te halen hihi.

Nou dan weet ik dat ook weer.

Bedankt voor de tip.

Liefs Sab xx

Maar meiden jullie moeten wel ff bellen voor in vast tarief...niet het dubbel tarief houden...want het dagtarief is heel duur...dus rekenen en bellen!

Hebben we eindelijk echt weekend....hahahahahah

Guest Amanda

hier nog zo'n muts........... en Hans maar altijd roepen dat ik niet zo zuinig (en moeilijk) moet doen... moet ik hem dadelijk ook nog gelijk gaan geven.... ai........

ik dacht dat jullie dat al wel wisten.

en dan zeggen ze dat ik blond ben

hahhahahahhahah

amanda succes zal niet makkelijk zijn om hans gelijk te moeten geven,mannen kennende moet je het nog jaren horen hahahhahah

Ow.............. hier nog iemand die hoofdzakelijk in het weekend wast, bakt etc....

Wij hebben destijds een testje ingevuld, en volgens die test waren we goedkoper uit met nachtstroom.... Hihihi, dat hebben we dus ook zo gehouden....

Tja....

Groetjesssssssssssssssss

ik was de hele dag en avond hahaha zeker met die poeperds hier..

Er stond deze week ook hier een artikel in de krant dat het niets scheelt met dag en nachttarief, ik heb dagtarief en was als ik vrij ben, vandaag dus!

cyn

Hoi Meiden.

Ik was en doe ook alles op de dag hoor...s,nachts probeer ik te slapen, daarentegen ben ik zo,n muts, dat als de wasmachine klaar is...het gelijk in de droger moet, en daarna gelijk strijken en de kast weer in.....ik heb een hekel aan volle wasmanden etc....ik zal s,nachts niet lekker in m,n bedje liggen, wetende dat er nog een natte was in de machine zit....daarentegen is het allemaal al druk genoeg met een kindje....dus voor mij ook alles op de dag hoor....als het ff kan is de avond en nacht voor mezelf hoor.....

Guest Amanda

ja Liesbeth.. er staat nog een mandje strijk klaar hier..... hihi.

Sab, goeie tip!!!!!!!!!!!! Bedankt!!

Guest Amanda

hahahahahaha :bath::bath::bath:

Ik heb de test gedaan, ik wordt geadviseerd NIET over te stappen

voordeel: ik hoef mijn hubbie geen gelijk te geven..

Nadeel: ik moet blijven wassen in het weekend hahaha

Amanda wij werden in de eerste instantie ook geadviseerd om niet over te stappen...wat scheelt het bij jullie.

Het scheelde bij ons 60 euro voor een heel jaar geloof ik.

Toen de eneco gebeld en die konden het nog goedkoper maken.

En wat is nou 60 euro op een heel jaar moeilijk doen....hahahahahah

We zijn nu goedkoper uit na het telefoontje naar de eneco.

Dus ook ff bellen amanda...of scheelde het bij jou veel meer?

Liesbeth.....hier staat ook nog strijk...dus ga je gang...ga ik zo lekker slapen.

ik blijf t ook zo doen als nu haha, tis namelijk toch bijna 50-50 hoe we het nu doen, dus ik zou nog zuiniger kunnen als ik idd ook de vaatwasser snachts aan zou doen...dat wordt me een beetje teveel hihi.

ik ga lekker toch zo een wasje doen, shhhh

Je kunt trouwens als je inlogt bij eneco ook zien wat ej verbruik is in een grafiek en dt staat dan t.o. wat de rest in je postcode gebied gebruikt. Wij verbruiken maar liefst 1/3 van wat de rest hier in de buurt verbruikt!!!!! terwijl wij echt geen kou lijden, snappen jullie dt nou??? Wij zijn wel goed voor het milieu dus hihi

geen idee hoe we dat doen.....snap t ook niet. En dan hebben we per ongeluk ook nog de hele zomer de vloerverwarming in de badkamer door laten gaan...

We hebben stadsverwarming hier en dat houdt in dat we geen ketel hebben in huis. Verder is het zo dat we per kamer een cv aan kunnen zetten...dus waar ik niet ben gaat ie niet aan zeg maar en je kunt elke kamer zijn eigen klimaat geven...wel handig hoor maar ja dat heeft de hele buurt hier haha.

En ik heb t snel warm als ik bezig ben dus nu staat ook alleen maar de verwarming aan in de eetkeuken omdat ik daar zit want als ik zo het h.h. ga doen loop ik in mijn hemdje ahaha.

Verder wel overalllllllll spaarlampen in enzo.....echt overal haha

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Create New...

Important Information

Terms of Use