Ga naar inhoud

Welke WD voor het eerst positief na cryo?  

40 leden hebben gestemd

1. 1. Welke WD voor het eerst positief na cryo?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

IVFmoeke, bij mij is het streepje trouwens ook weer heeeeel licht. Wel iets donkerder en sneller dan gisteren, maar het is ook niet bepaald een een neonlicht ;-) Je hebt wel gelijk, het zegt natuurlijk eigenlijk nog niet zo veel en zeker als je vorige maand ook zo'n ervaring hebt gehad kan ik me voorstellen dat je voorzichtig bent. Maar dag 9 avondurine, lijkt me toch echt hoopvol...

Ik ben nu weer helemaal uit het veld geslagen van die digitale CB.... Ach, volledige zekerheid krijg je toch niet, die heb je uiteindelijk na 40 weken en dan beginnen de volgende zorgen weer ;-))...

Nogmaals, zet 'm op en niet te druk doen hoor, lekker broeden en je buikje aanmoedigen!

Het houdt je wel lekker bezig hè?

Sterkte!

Geplaatst

Dames,De CB zonder indicator geeft aan 'niet zwanger', maar de CB met wekenindicator zegt net 'ZWANGER 1-2'... Pffff wat spannend! Wel nog steeds een beetje bruin/roze afscheiding, dus ik ben superbezorgd... Afwachten maar! Vandaag is WD 7.

Geplaatst

Heb je al een PB gestuurd... Ik heb het ziekenhuis gebeld en daar kreeg ik het antwoord dat het wel heel goed een innesteling kan zijn, maar dat het nog alle kanten op kan... Ja, dat wisten we al. Maar ze zei ook dat een beetje kramperig gevoel ook echt wel regelmatig voorkomt, heel erg in het begin van een zwangerschap, dus dat stelde me wel gerust. Overigens is nu het bruin/roze en de kramp weg, dus we wachten maar weer af. Oh ja en ook een opgeblazen buik komt vaak voor.

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]4045[/ATTACH]

in een pb lukt het niet dan toch maar zo!? ik vind het wel heel raar dat je een indroogstreep kunt krijgen, dat is toch misleidend!

heb al eerder negatieve pogingen gehad, nooit eerder nadien een plus gehad.

nu was het ook negatief en dacht ik smijt hem weg, kijk ik 's ochtends zie ik dus een plusje!

ARGGGG te ergelijk....... net weer een testje gedaan maar negatief als wat kwam ik wel van bruiloft veel gedronken. Dus toch een indroogstreep?

voel me ook niet zwanger, denk niet dat het gelukt is bij ons

Geplaatst

Ik zie 'm zelfs op de iPad! Mijn man kijkt naar rechts en kijkt en zegt: 'Ha, nog een van de dames zwanger? Leuk!' Ga 'm nu nog even op de computer openen, dan is ie groter, maar dit lijkt niet op een indroogstreepje hoor! Dat is zo'n heeeeeeel dun pennestreepje. Moet je maar eens op googlen, dan zie je vast ook wel een afbeelding... Ja, het is misleidend, maar daarom staat er ook dat je het na een bepaalde tijd niet meer mag aflezen. Het is gewoon sh*t!

Als je op die bruiloft heel veel hebt gedronken, dan kan dat natuurlijk een verklaring zijn! Hè, verdorie, ik hoop echt dat het wel goed is, je hebt vorige keer al zo'n tegenvaller gehad!

Geplaatst

lief van je man! thanks meid...... ik zeg net nog tegen mijn man.

vier jaar over onze Caz gedaan. Pats eerste cryo positieve testen maar die bleven licht en dus te laag HCG. Oke kan gebeuren.

Als het nu weer niet is betekent dit helemaal opnieuw beginnen. Gezien mijn werk kan ik nu niet een nieuwe poging doen! veel te druk en stress.

dus dan wordt het na onze vakantie. Is allemaal niet erg moet niet zeuren heb al een kindje. Maar ik hoopte gewoon dat het deze keer wat soepeler zou verlopen!

we wachten geduldig af

Geplaatst

Lieve ivfmoeke,

Als dit een indroogstreep is, dan is het echt heel, heel, heel erg misleidend!! Het is echt een duidelijke plus! Wat is dit balen zeg, wat een emotionele rollercoaster en dan heb je het ook nog zo druk!

Misschien heb je gewoon heel veel gedronken op die bruiloft en ben je daardoor wel misleid met de negatieve test van net...

Wat een rotsituatie, ik hoop echt dat je het volhoudt tot vrijdag...

De CB Plus gaf bij mij trouwens gisteren ook gelijk met de Kruidvat 2x5 een plus en die plus was er veel sneller dan het streepje op de Kruidvat 2x5. Dus je zou als je echt duidelijkheid wilt hebben ook de CB kunnen proberen....

Sterkte, ik denk aan je!

Floor

Geplaatst

thanks lieverd voor je support!! ik rijd morgen langs de avond apotheek en test dan maar weer vrijdagochtend denk ik! heb nog een cb digitale met indicator maar die wil ik liever doen als ik echt een mooie plus heb en dan ga ik bloedprikken bij ha

maar eerst een plus!!!

Geplaatst

Ja, echt heel erg balen dit. wij zouden ook weer opnieuw moeten beginnen en dat trek ik nu ook niet. En als je het ook nog zo druk hebt op je werk, is het allemaal wel erg veel.

Wij hebben ook al een kindje, maar dan nog mag je natuurlijk wel net zo hard naar een tweede kindje verlangen! Zo bescheiden hoeven we nu ook weer niet te zijn, hoewel ik gevoel wel herken. Maar het feit dat je ontzettend dankbaar bent, betekent natuurlijk nog niet per definitie dat je niets meer te wensen mag hebben...

Echt, ik leef met je mee en ik hoop op een positieve test vrijdag, voor ons allebei!!

Sterkte morgen met je drukke dag en laat als je tijd en zin hebt vrijdag even wat weten.

FloorX

Geplaatst

Eerst een plus en dan de indicator! De CB gaf bij mij gisteren wel een plus, maar de indicator gaf nog 'niet zwanger'. Vandaag gaf de indicator 'zwanger 1-2', dus volgens mij is de indicator iets minder gevoelig dan de CB met plus! Sterkte X

Geplaatst

Hi floor

van harte met alweer je positieve test!! hebben jullie er twee tp? kans op tweeling?

ikke cb digital met indicator negatief dus denk dat mijn gevoel klopt..... morgen en zaterdag nog een testje en dan stoppen met alles

to good to be true :(

Geplaatst

Kleine onhandelbaar, heb alleen op iPhone kunnen kijken vandaag.

Sh*t, misschien is dat niet goed. Maar ik was iets vergeten waar een van de andere dames op heeft gewezen... Hoe oud was jouw cryo? Die twee van mij al 6 dagen, misschien zit daar het verschil!! Ineens bedenk ik me dat!!

Miepie vertelde dat je moet rekenen 14 dagen na je DPO (day past ovulation), en bij ons is dat dus hoe oud de cryo's zijn en het aantal dagen na de terugplaatsing. Ik zit vandaag dus op 14 DPO, (want cryo's 6 dagen en WD 8) dan zou je normaliter positief kunnen testen.

Jij zit op WD 12 en ik weet niet hoe oud je cryo was?

Nou ja, hoe dan ook, het blijft kl*te, sorry voor het vloeken, want je had nu gewoon een positieve test willen hebben!

X

Geplaatst

Sorry, ik dacht dat je op een congres zat, dus had nog niet hier gekeken via mijn telefoon. Even denken, het is vandaag dag 12 na terugplaatsing van een cryo. Ik heb met de KV 2x5 en de CB Plus eerder positief getest da met de digitale CB met indicator. Die laatste was bij mij gisteren positief en de gewone digitale was negatief, dus die ga ik vandaag denk ik nog een keer testen..

Ik denk dat het echt een twijfelgeval is, omdat je in verschillende ziekenhuizen al na 12 dagen na een cryo voor bloed moet komen, bv in het VU, maar dan zijn de cryo's 5 dagen oud (althans zo was het bij mijn vriendin). Maar een late(re) innesteling kan natuurlijk ook... Net schreef een van de dames op het wachtbankje dat ze na iets van 10 dagen nog negatief testte en na 14 dagen in het ziekenhuis positief. Dat was overigens met een vers embryo.

Geplaatst

Ik zit nog even te denken.... Je had vorige keer een lage hcg-waarde, maar weet je nog hoe het bij je zoontje was? Als de hcg-waarde toen in het begin een beetje laag was, kan het natuurlijk zo zijn, dat jij gewoon niet zo snel hcg 'afgeeft'. Je hoort wel eens dat soort verhalen... Ik vind het echt een ontzettend rotsituatie en wens echt oprecht dat het gewoon goed zit!

Hier is het ook niet alleen maar succes verhaal, want ik blijf toch soms een soort bruinig waasje ontdekken als mij bollenprut er weer uit komt. Ik baal er echt enorm van en het maakt me best onzeker, ondanks het feit dat de ivf-verpleegkundige me gisteren heeft geprobeerd gerust te stellen.

En dan zit je ook nog op zo'n stom congres! Ik hoop dat je mijn berichtjes ontvangt op je BB ofzo en ik hoop vanavond even te horen hoe je je voelt!

Sterkte!

Floor X

Geplaatst

hi floor bij mijn zoontje drie dagen voor testdatum 's ochtends een heel licht streepje op kruidvat paarse top bij 4 weken 2 dagen hcg van 425

ik denk niet dat ik zwanger ben voel me zo niet en vorige maand vanaf 6 dagen voor offic testdatum positieve testen alleen wel consequent 's ochtends ik test morgen wel weer

bij mijn allereerste zwangerschap testte ik pas echt op de testdag positief maar was miskraam na 8 weken

dus ik heb echt geen idee.....

spannend voor jou!!!!ik duim voor je lieverd

Geplaatst

Ja, sh*t, ik heb er gewoon geen woorden voor! Heb je net PB gestuurd, zag nu pas jouw PB!

We gaan gewoon voor een wonder morgen!! Ik houd nu iig mijn PB's in de gaten!

X, sterkte!

Geplaatst

Tja dames! Nog wel wachten of het positief blijft, maar ik ga nu zelf toch de poll invullen op dag 6! Hopelijk kan ik over een tijdje laten weten of het er een of twee zijn....

Groetjes,

Floor

• 4 weken later...
Geplaatst

Dames wat houdt kruidvat 2 keer 5 of 2 keer 10 in? Heb hier een test liggen van de kruidvat (zitten er 2 in de doos voor 10 euro is dat 2 keer 10!) andere waren uitverkocht hihi

Geplaatst

Wij zijn er net achter dat we zwanger zijn van ons 4e cryo. Kon niet wachten dit keer, dus getest op WD9. Na 3 min was er niks te zien, dus hadden elkaar al een knuffel gegeven, typen pakte ik de test om hem weg te gooien en kwam er toch een heel klein streepje. Deze is de dagen erna dikker geworden en vandaag op WD13 durf ik officieel te zeggen dat we zwanger zijn!

Geplaatst
De eerste keer testte ik op dag 6 na de terugplaatsing licht positief. Nu ben ik op dag 8 na de terugplaatsing en nog niet positief, dus ik denk dat het ook niet meer positief gaat worden...
WD8 is nog heel vroeg hoor,.kan dus zeker wel positief worden. En elke zwangerschap is ook weer anders, dus geef de moed niet op!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden