Ga naar inhoud

Slaapadviezen gevraagd!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

ja dat kunnen heel goed kiezen zijn

ohooooooooooooooo dat wordt wat dan

en ebbe al 2 kiezen?

pff.. wat gaat dat hard bij jullie ...

hier weer diarree luiers dus er zal wel weer wat aan komen..

• Reacties 276
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hier komen de kiezen ook in hoog tempo door. Toch reageren ze allebei anders erop. Het slaapschema van beiden ligt vandaag helemaal in puin. :huh1:

Gijs kwam vanochtend pas om 10.45 uur uit z'n bed en ligt er sinds 15.30 uur weer in. Sindsdien heeft hij zich niet meer gemeld. Hij heeft nog niet eens zijn avondeten op.

Imke was om 6.15 uur al wakker (gaap!). Tussen 13.00 uur en 14.30 uur heeft ze nog even geslapen. Daarna is ze wakker gebleven tot 19.30 uur. Zojuist is ze weer hard gillend wakker geworden, maar kon ik haar na een dikke knuffel en wat dentinox weer terugleggen. Ben benieuwd waar we op uitkomen.

Wens jullie allemaal een goede nachtrust. :bye:

Geplaatst

Oh beau hou op....hahahahahahahaah...ik ga ze brengen en halen...niks wakker liggen...hahahahahahah

Nou meiden...trusten allemaal.

Ons meisje lag er om 7 uur in en werd om half 8 weer super wakker....om 9 uur was ze echt helemaal vertrokken.

Dus wie weet mogen we morgen wel uitslapen hier....6 uur of zo...hahahahahaha

Ja ze is echt haar hele ritme kwijt........ach ja...beter dan vriendjes en stappen...hahahahahah

Geplaatst

Joos ik hoop dat jullie een goede nacht hebben.

En inderdaad denk ik ook dat dit beter is dan vriendjes en stappen hahaha.

Moet er niet aan denken nog hahahah.

Geplaatst

wauw meiden,

wat een ellende zo vroeg wakker worden....En dan kiezen die al doorkomen. Ik ben blij dat Famke net vorige week 1 tand had, jawel al 1 tand!!!!!

Famke had vorige week 2 nachten dat ze helemaal in paniek wakker werd en niet meer wilde slapen. Toen maar bij ons in bed genomen en toen sliep ze wel. Zij wel ja, mama op een klein hoekje, zij de rest van het bed en papa in de ander hoek.

Na 2 nachten heb ik haar toch even laten huilen en was ze zo weer in slaap. Ik zag mezelf elke nacht al zo liggen.....Voor de rest mogen we in onze handjes knijpen hoor. Rond 7 uur ligt ze erin en tegenwoordig slaapt ze tot minimaal 7.30! Hier hebben we al zomertijd en dat hadden we in 3 dagen weer in het goeie schema.

Verder slaapt ze bijna nooit meer 's morgens. 's middags gemiddeld anderhalf a 2 uur. Ik vind het prima zo.

Geven jullie trouwens nog een avondflesje? Ik nog steeds hoor, ze slaapt er lekker op. Ze drinkt toch 200 ml en zolang ze dat nog doet, laat ik het niet weg. Ik ben bang dat ze anders wel vroeg wakker wordt.

Meiden, ik hoop dat jullie allemaal een hele fijne nachtrust hebben. Ik slaap een beetje bij, nu hubbie in Geneve zit. Hij wordt normaal om 6 u wakker en ik dus ook. Het ligt dus niet altijd aan de kids.......

Slaap zacht.

Corine

Geplaatst

Ha die corine....als ik niet beter wist zou ik denken dat je aan het nachtbraken was...hahahahha 3:05

Is jou man altijd om 6 uur wakker....jeetje

En wat goed Famke al 1 tand.....hier al 8

Nou hier was het vanmorgen 6:15.....en de hele nacht door.........jippieeeeeeeeeeeee

O ja Corine...ik geef hier ook nog steeds een flesje hoor voordat ze gaat slapen.

Geplaatst

Ow ow wat erg zeg!!! Ik ben helemal geen ochtend mens, dus ben blij met Len!

Ik durf niet meer te vertellen dat hij vandaag en gisteren tot 8.15u heeft geslapen (oeps... toch verteld...)

Joos, Len is ook mega actief, zit geen seconde stil. Is de hele dag bezig, en heeft ook nooit graag geslapen, overdag dan. Hij slaapt nu nog net een half uur tot een uur (al vanaf een maand of 11..12..)

Maar s'nachts gelukkig wel.

Het Cb zei vaker, als hij gaapt of in zijn ogen wrijft, meteen het bed in, maar bij hem werkt dat echt niet, hij slaapt alleen als hij dat echt wil, en dus als hij echt moe is.

Geplaatst

Hier was het 6.45 uur vanmorgen; joehoe!!!!

Ik voel me helemaal uitgeslapen!

Hoe ging het bij jou Joos?

Geplaatst

dat wil je niet weten beau..........................:glasses9: 3:30...echt waar en niet meer slapen.

Moeten we vanmiddag nog naar een verjaardag ook....:ohmy:

Ik weet al wat ze heeft...ze is zenuwachtig voor haar verjaardag :sign10:

Ik lach er maar om...kan er toch niks aan doen.

Vanavond maar om 8 uur naar bed.....hahahahaah

Fijn hoor beau dat het bij jou helemaal goed gaat!

En Amanda..ik wil het niet weten...hahahahah...jawel hoor...geeft de burger weer wat moed....hahahaha

Gaat vast weer goed komen...eerst sliep ze ook van 6 tot 7 of zo...dus het komt wel weer (hoop ik)

Zo ik ga jheroen wakker maken en ff in bad liggen....en nog heel veel koffie drinken...hahahahaha

Kus allemaal!

Geplaatst

ik had net al een stuk geschreven maa het compu doet raaa..

joosje lieverd gaat het nog , dit lijkt me wel erg zwaar hoor voor jullie.

hier lijkt het weer redelijk normaal. tanden zijn door, en ik heb ze op een middagslaap gezet , nu alleen nog van 12.30 tot 14.30 uur(eerst ook nog een ochtendslaap.)

Dikke kus, cynthia

Geplaatst

Lekker hoor cynthia geeft weer hoop dat het over gaat :-)

En ja hoor het gaat nog...net als vroeger toen ik nog uit ging..alleen kan ik nu niet uitslapen...hahahahah

Veel koffie en vroeg naar bed doet wonderen...alleen die verjaardag vanmiddag.

Is helemaal in gendt en dan slaapt ze weer in de auto als we terug gaan...dus daar gaat het ritme wat ik wil proberen weer....ach jaaaaaaaaaa

Geplaatst

joos..... wat erg!!!!!

jullie kunnen beter om beurten nachtdienst draaien...

Geplaatst

Jeetje Joos, ik heb echt met jullie te doen zeg!

De tweeling slaapt hier nog steeds van 19uur tot ongeveer 8uur de volgende morgen....sorry.

Overdag zijn ze, net als Len, ook superactief, maar dat is Anne Meya toch ook?

Overdag slapen ze nog 2-3 uurtjes. Ook wel eens 1,5uur hoor.

Een avondflesje krijgen ze niet altijd meer. Als we laat eten, dan zijn ze er te moe voor en kan ik het zo weer weggooien. Soms maak ik het dus ook niet meer klaar en anders samen een pyjamapapje.

Stertke wijffie!

Geplaatst

lief hoor zijn jullie...en lekker dat het goed gaat bij jullie...geen sorry hoor!

En nu mijn goede nieuws:::::::::::::::::::::::::::::: half 7 vanmorgen........joh ik ben helemaal uitgeslapen...hahahahahah

Ik hoop dat ze het weer gaat oppakken!

Normaal krijgt ze altijd avondflesje maar gisteren was ze zo moe...ja kan ook niet anders.

Dus zonder avond fles zo goed geslapen.....gaan we vanavond nog maar eens proberen!

kus

Geplaatst

hahahahhaha,hier was diego om 4 uur vanmorgen,

senna was ook wakker maar die gaat gewoon weer slapen.

papa heeft diego om een uur of 5 maar mee naar beneden genomen en senna kwam om half 8.

dus papa is uit geslapen naar zijn werk gegaan hahahhaha

Geplaatst

Fijn beau dat t ook weer voorbij gaat.

Joos we kunnen elkaar de hand schudden, hier is het bal sinds vrijdagnacht, huilen en slecht slapen en ook vooral niet meer eten. Toch de kiesjes denk ik, want ze vreet haar vingers zowat op, t liefs achter in haar keeltje. Dus ook hier met barstende koppijn achter mijn buro van 2 nachten nauwelijks geslapen en op zitten (omdat ik niet meer in slaap kon komen WHAAAA) Vannacht ging het beter, van 6 tot 6 geslapen, zelfs zonder eten...ooohh.

Straks naar de dokter want ze heeft een " vies" oogje...GAAAAAAAAAAAAAAP....(ook een verjaardag gister want mijn moeder was jarig!)

Geplaatst

oh sab ...jij nu ook al!!!!!!!!!!!

Ja de kiezen zijn hier nog niet door maar ze had wel weer een beetje rode billen...en ze wil ook ineens een speentje..gaat ze op kauwen.

Gelukkig is het hier afgelopen nacht goed gegaan...ging al langzaam dronken rondlopen...zo`n gevoel was het...hahahahahahah

Fijn dat ze vannacht lekker geslapen heeft...zelf ook maar vroeg naar bed...dat is het enigste wat je akn doen.

Gefeliciteerd meis met je moeder....kus kus kus

Geplaatst

T is/was hier zo erg dat Sander zelfs zei, als ze eind van de week nog zo is gaan we niet weg hoor! (Geloof dat ie gek geworden is hahaha)

Geplaatst

ja die is echt gek geworden...hahahahahahaha

Hé sab jij ging toch wel eens met carolijn naar de osteopaat...kan die niet eens naar haar oor gedoe kijken!

Geplaatst

ja ik zou 13-03 gaan maar het moest verzet worden en nu kan ik pas in juni weer...ik zal hem er idd eens naar laten kijken! help nog eens herinneren in juni hahaha.

Zijn je vluchttijden al bekend??

Geplaatst

nee...en cynthia ziet mijn vraag niet..........maar ik denk dat ze dat toch nog niet weten.

Juni....oke zal ik doen...staat in mijn outlook agenda...hahahahahahaha

Geplaatst

thanks ;-)

hoe was jullie nacht?

Hier van half 6 tot half 7, toen een kleine beetje drinken en om 645uur weer bed in, met kleertjes en om half 8 wakkergemaatk voor de creche hihi

Geplaatst

zo dat is lekker....hier om kwart voor 6 wakker...lekker dus....en de hele nacht door...gaat weer goed...ff afkloppen.

en ze heeft net een uur geslapen...kon ik mooi ff wat doen!

Geplaatst

Joos wat fijn dat het nu al wat beter gaat zeg!!

Dat is het betere werk.

Op een gegeven moment ben je gewoon uitgeput.

Heb je gisteren nog wel een fles gegeven of heb je die ook laten zitten?

Sab; ik hoop ook voor jullie een goede nachtrust!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden