Ga naar inhoud

Slaapadviezen gevraagd!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

jahoor, vaak wordt hij zelf wakker... als je m uit bed haalt wijst hij naar de deur: 'die kant op aub'.:getOUT_2:

We hebben een paar keer geprobeerd de fles eerder te geven maar dan wil hij later weeeeer. We geven m nu wel wat minder, en minder pap erin... Misschien gaan we vanavond kijken of hij doorslaapt als hij niet zelf wakker wordt (t is een beetje 50/50 met zelf wakker worden en wakker maken). en dan maar afwachten...

maar dit is natuurlijk helemaal offtopic, oeps!:walk:

lis

• Reacties 276
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

wij sluipen smorgens ook door huis maar de katten maken zo'n lawaai dat daar iedereen van wakker wordt....

hier krijgen ze nog een papfles rond 7 uur 's avonds...

Geplaatst

effe tussendoor een luiertje..

ooh joos, ik heb ook al een bakje op maar is nog niet genoeg hahahaha

we kunnen elkaar de handen schudden...

cyn

Geplaatst

oh meiden, dat is weer een ruige nacht geweest...

drink maar lekker op die koffie!

Superfrustrerend zeg, kunnen jullie zelf snel weer in slaap vallen als t kindje weer stil is, of lig je dan bij wijze van spreken te wachten tot de sirene weer afgaat?

ik heb in een soort coma gelegen. ik had gisteren natuurlijk slecht geslapen ivm dat telefoontje voor onze emmie... dus nu helemaal onder zeil.

Gisteravond sliep ebbe zo vast dat we maar t risico hebben genomen geen fles te geven om 10 uur. en wat denk je? Hij werd pas om half 7 wakker! (nou ja, dat hoop ik, zoals gezegd, ik lag in coma en hub was ook erg moe en laat gaan slapen).

hiephiephoera voor ebbe, geen avondfles gehad!

Gaan we dan maar weer proberen vanavond, maar dan met een fles wat eerder, na t eten ofzo.

Hier even geen koffie, misschien eentje straks, maar ik wil eigenlijk wel hooguit 1 per dag drinken. ik vond t altijd een beetje overdreven, maar laatst weeeeeer gelezen over miskraam en koffie, zucht, gun ons nou ook een pleziertje;)

lis

Geplaatst

Ha die lis....ik slaap de ene keer meteen weer in en de andere keer ben ik zo wakker als een ijsco...helemaal helder...en dat is zo erg...want tegen de tijd dat je weer in slaap gaat vallen moet je er haast weer uit!

Vannacht was het bal vanaf half 2...heb er een beetje genoeg van...ben zelf een beetje ziekjes aan het worden...ben echt supermoe.....echt mijn ogen vallen in de middag bijna dicht!

Morgen ga ik naar de huisarts een afspraak maken....ook meteen een afspraak met de ostheopaat...ga ik nu echt doen!

Gelukkig hoeven we nog maar 2 weken en 2 dagen te werken en hebben we 2,5 week vakantie....ben ik echt aan toe...heb een paar wallen tot op de knieen zo ongeveer...hahahahahaha

Cynthia......je krijgt een knuffel van mij meis...weet hoe je je voelt...brrrrbbbb

Geplaatst

jawel sab...ze ligt nu te slapen.

Maar ik ga zo ff bellen als jheroen thuis is met de ostheopaat.....hoop dat die wat kan doen!

heftig ja cynt...vannacht was het weer om half 3......brrrrrrrr....toen om 4 uur weer slapen tot 6:15.

Maar ik hou heel veel van haar....hahahahahahah

Geplaatst

ja erg he? ze kunnen zo verleiden he? zucht....en toch hahaha soms, grrrr. Carolijn slaapt soms helemaal niet meer overdag, alleen op het kdv en als mijn ouders oppassen zoals vandaag. Bij mij en in het weekend slaapt ze tot een uurtje of 9 of 10 en dan is ze de rest van de dag klaarwakker en vol energie, soms word ik er gek van haha.

Geplaatst

ik vergat een stukje hihihi:

ze is wel erg onrustig als ik het zo lees...zo vaak wakker s'nachts, dan is ze toch nooit echt goed uitegrust overdag zou je denken....

Geplaatst

niet normaal hoor....ik zou aan het eind van mijn latijn zijn denk ik....kan ze niet een keertje bij iemand logeren?? kunnen jullie een keer een nachtje bijslapen...

Geplaatst

oh maar ze heeft laatst 2 nachten doorgeslapen....hahahaha...en jheroen word er niet echt wakker van...hij moet er toch al om half 5 uit...dus die laat ik lekker liggen!

Geplaatst

woooowwwwwwwww 2 nachten??!! hahahaha, sorry hoor Joos. hier nog 1-tje..Sander hoort dus ook gewoon echt niets he??? zo oervervelend is dat..

Geplaatst

hahahah hier hoor ik iets minder dan de hub......

maar hier al 2 nachten pas om 7 uur..ze gaan nu wel pas om 19.30/45 naar bed en eerst om 19 uur...ze lijken ook niet moe ofzo..

dus meiden er gloort hoop aan de horizon voor ons..

cyn

Geplaatst

oh lekker cynthia...geniet er maar van.

Hier gisteren al niet willen gaan slapen...was 9 uur toen ze sliep...toen om 12 uur weer wakker tot half3 daarna slapen tot half 6 en niet meer slapen.

Donderdag om 4 uur heeft ze aan afspraak bij de osteopaat...ikzelf om 10:15

Wie weet helpt het!

Hoop het maar.

Geplaatst

nou succes bij de osteopaat, hoorde echt van de week van een bekende hetzelfde verhaal, haar zoontje is 2 en is dus iedere nacht 7 x echt gillend wakker, zij is nu bij de chiropracter en het helpt!!

hij heeft in 2 maanden al 3 x doorgeslapen en komt nu nog 1 x per nacht!

hier was het 6.40 uur vanmorgen...gaat net..

xxx cyn

Geplaatst

ik ga in juni weer naar de osteopaat trouwens samen met Carolijn, ze vindt het nooit echt leuk als hij aan haar gaat zitten, hoe lief hij ook is, maar ik geloof er ook echt in hoor..Ik ga hem naar haar buikje laten kijken in juni omdat ze zo vaak spuugt. Trouwens, ik moet 16 mei naar de kno arts, weet niet meer of ik dat verteld had hihi.

Geplaatst

Volgens mij heb ik te hard geroepen dat Marissa altijd goed slaapt, hahahaha... De laatste dagen is het feest. 'sNachts slaapt ze wel goed, maar ze doet er ontzettend lang over om in slaap te vallen. Gisteravond sliep ze pas om half negen, daarvoor alleen maar krijsen en gillen. Overdag is het ook niet meer zoals we van haar gewend zijn, ze slaapt nog wel een uurtje tot anderhalf uur, maar dan is ze eerst ook een half uur hysterisch aan het gillen. Zou dit dan het 14 maanden sprongetje zijn? Amanda schreef geloof ik eens dat Len toen ook zo slecht sliep...

Bianca

Geplaatst

hallo meiden......cynthia lekker 6:40...heerlijk...volhouden zeg maar tegen Lieve en Faasje.

Bianca...jij ook al...ohhhhhhhhhhhhhh

Sab..ik ben ook een beetje op...hahahaha...ja echt..zal je wel zien zondag...wallen tot op me knieen.

Agelopen nacht kwam ze voor het eerst om half 4...heerlijk is dat al!

Nu na de osteopaat hoop ik dat het meteen een beetje aanslaat en tot 6 uur slaapt...duimen draaien....hhahaahhahaha

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden