Ga naar inhoud

Slaapadviezen gevraagd!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

fijn joos dat het weer de goede kant op gaat!!!

Hier weer een slechte nacht..

Lieve kwam om 3, 5 en 6.30

Faas om 12 en van 4 tot 5.30

fijnnnnnnnnnnnnnnnn

• Reacties 276
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

whaaaaaaaaaaaaaa....cynthia....erg is dat hè...en dan nog alletwee...jeetje jij hebt gewoon dus de hele nacht niet geslpen meis!

Hier heb ik het eetschema veranderd.

vanmorgen was het kart voor 6...netjes dus!

nu slaapt ze weer ff.

Geplaatst

Cyn, wat erg voor je!!!!!!

Wat zal je gebroken zijn!!!

Sterkte en welterusten en ik duim voor een goede nachtrust voor je!

Geplaatst

ow gelukkig, ik dacht al arme Cynthia, niet dat dit niet erg is maar maaaaaaaaanden zou wel the limit zijn zeg....

hopelijk is het vannacht beter voor je.

Geplaatst

cynthia wij gaan ff proberen om het warme eten naar de avond te doen...is voor onszelf niet te doen...maar ik wilde kijken of het voor haar beter is.

Geplaatst

oja joos, is wel lastig voor jullie toch..

wij eten altijd s avonds, als ik thuis ben samen om 17-17.30 als ik werk snel uit een potje ofzo.....humhum

gaat het zo wel beter, ik geef wel nog altijd een flesje melk s avonds hoor, zonder kan echt niet..

cyn

Geplaatst

Ja cynt...is echt lastig...maar je probeert wat....maar werken ho maar!

Uit een potje cynt...hahahahahaah...hum hum.....hahahahaha..geeft niks hoor...beter dan friet.

Nou ik merk eigenlijk nog geen verschil...en mevrouw ziet ons eten en dan zit je al mjam mjam...zegt ze dan...hahahahahaah...en gaat zitten smakken...hahahahahha

Dus ze eet nu bijna 2 keer warm...is ook geen oplossing!

En Ja, ik geef ook nog een flesje melk voordat ze gaat slapen!

Meis ik wens je een hele goede nachtrust!

Beau hoe gaat het bij jou...gaat het nog goed!

Nog ff een vraagje...maken jullie kindjes elkaar niet wakker snachts.....zit ik wel eens aan te denken.

Vandaar mijn vraag!

Geplaatst

oh cynt, wat vreselijk!

gruwelijke tijden zeg. zulke nachten heeft ebbe heel soms, maar met twee... tja.

hoe groot is de fles die jullie s avonds geven? wij proberen iets te minderen, omdat ik t gevoel heb dat ebbe anders te veel krijgt.

ik geef nu ietsje meer dan 150 pap.

oh dit is er wel een voor lau, die zal ik binnenkort ns vragen...

ik hoop dat we allemaal een goeie nacht krijgen.

lis

Geplaatst

Hoe is het nu met je Cyn??

Hoe is het vannacht gegaan???

Joos; lastig dan met het eten he hoe je dat moet oplossen!

Elke keer moet je weer wat nieuws verzinnen e.d.

Moeilijk!

De meiden worden bij mij in principen niet wakker van elkaar.

Heeeeeeeeeel soms wel, maar dat is echt een uitzondering.

Ik verbaas me er ook wel over dat de een kan liggen brullen en de ander dan gewoon doorslaapt. Ze zijn natuurlijk ook niks anders gewend vanaf het begin.

Lis; ik geef geen melk meer voor het slapen gaan.

We zijn daar een tijd terug al mee gestopt, alleen toen de meiden zo ziek waren hebben we het weer gedaan. Vanaf deze week zijn we weer begonnen met het geven van yoghurt na het eten. En dan geen flesje meer. Het gaat best lekker moet ik zeggen.

Ook het slapen gaat al beter, vanmorgen 7 uur. Joehoe!!!!!!!

Geplaatst

heb ik een megastuk geschreven is het weg....

effe snel want ik ruik poep..beh

hier vanmorgen 6.40...het ging mwah liever echt na 7 uur hoor..

ze slapen normaal wel door elkaar heen zegmaar, alleen tegen de ochtend worden ze wakker van elkaar.

Ik ben bijna van de potjes af, alleen als ik niet heb voorgekookt en wij zijn allebei werken dan hupsakee de bruine bonen mix. verder tene ze met de pot mee, lieve eet dus geen bami, Faasje echt alles hahah

De laatste fles is 150 cc halfvolle melk die ik aanleng met water tot ongeveer 180 en een schep rijstebloem..ze doen er nog steeds een moord voor dus lekker toch

cynthia

Geplaatst

Hier weer om half 4...maar goed ik was zelf ook al wakker van de hagel...jeetje wat een herrie.

Om 5 uur is ze weer gaan slapen na een beetje drinken en we werden samen wakker om half 8.

Dus het ging nog.

Anne-meya geef ik een beetje peutermelk...niet meer zoveel hoor...ik denk dat ze gisteren maar 50 cc op heeft!

We gaan hier toch maar weer terug naar de middagmaaltijd voor mevrouw...anders word het veel te veel.

Ik ga nu ook het toetje maar achter het brood doen savonds....goed idee beau!

Geplaatst

Cyn, fijn dat het al wat beter ging.

Joos; het was weer vroeg bij je! Gelukkig kon je daarna nog ff slapen en anders wordt het wel een hele lange dag!

Joos; ik doe door de yoghurt een beetje diksap, anders is het zo zuur.

Ff lekker voor smaak zeg maar.

Geplaatst

wat goed! Heb je vast de paashaas nog zien rondhuppen...:blob6:

Geplaatst

hahahaha...ja dat is natuurlijk wat ik zag...hahahahahahah

nou vanmorgen heb ik kunnen uitslapen tot 4:45...jippieeeeeeeeeeee

:sad1: vandaag maar weer veel :coffee2: drinken...hahahahahaah

Ach ik weet niet beter meer......ik wacht op de zomertijd...hahahahaha

Dan is het een uur later!

Geplaatst

oh joos, wat vroeg weer zeg!

dat went nooit lijkt me...

tijdens ons uitje dit weekend was ebbe ook weer een beetje van slag. een keer half 6 en een keer wakker snachts om half 5 (waarna mn schoonzusje niet meer kon slapen, oh wat naar, ik ken t zo goed...).

we hebben even met m gespeeld op bed en toen licht uit, ging ie een beejte liggen draaien (maar in ieder geval al liggen dat was al heel wat ) en even later kon ie gelukkig weer in zn bedje... maar wel raar, ik heb t idee dat t van alle spannende dingen kwam. en ebbe wordt heel erg opgewonden van zn neefjes en nichtje... helemaal hyper, dat helpt ook niet.

en............ ik voel weer bobbels in zn mond, er komen weer kiezen. weer veel gepoept vandaag, oh nee he, we krijgen toch niet weer een rode billen drama?

ik hoop dat er een betere nacht aankomt josé...

lis

Geplaatst

Joos......wat een gedoe zeg.......

Hopenlijk gaat het straks weer ff beter meis want het is wel mooi waardeloos.

Ik moet zeggen (terwijl ik het gelijk afklop dat snap je wel) dat het hier beter gaat.

Dus er is nog hoop wil ik ermee zeggen.

Ik denk dat het echt ff een fase is.......hopenlijk is het snel voorbij en kun jij weer wat langer slapen!

Leuk Lis een weekendje weg!

Ach, die arme Ebbe weer kiezen.....

Hopenlijk valt het mee met zijn billen!

Geplaatst

he joos lekker dat uitslapen, nu hier is het gebit dus ook bijna compleet zeveren, vingers in de mond, slechte adem dus tanden/kiezen en heel vroeg wakker..5.45 echt beh

joos bij jou is het nog erger..

Lis..wat jammer voor je schoonzusje ...gaat het weer of zijn er al rode billen in zicht..

cynxx

Geplaatst

hier wel rode billen Lis....echt zo zielig...gelukkig kan ik het zo houden dat het niet kapot gaat.

Lekker zo`n weekendje meis!

Ja beau er is hoop....hahahahaha

Cynthia hier gisteren 9 poepbroeken...en ook kwijlen als een gek.....ik denk dat ze ook kiezen gaat krijgen.

Ze was om 2 uur wakker vannacjt en had een poepbroek.....ja ecgt waar!

Daarna kwam ze om een uur og half 6...en ik kan jullie vertellen dat ik een beetje op ben... de h.a belt zometeen want mijn maagklachten zijn zo erg dat ik er van huilen moet.

Heb er de hele nacht niet van kunnen slapen.

We zouden vandaag een huis gaat bezichtigen wat aan het water ligt maar dat zeggen we maar af.

Zo ik ga nog ff liggen...jheroen is net thuis dus nu kan ik ff!

Kus,

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden