Ga naar inhoud

misschien nog een aflevering


manuela

Aanbevolen Berichten

  • 1 maand later...
  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

3 juli komt de 1e aflevering. Las het net op hun site.

 

In de gaten houden dus meiden!

 

 

 

Weet trouwens iemand hoe het met Coretty/Robin is?

 

Al een tijd niet gezien hier en ik lees eigenlijk niks van haar meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast estrhalita

Had het ook gezien op de website van babyboom en gelijk inmijn agenda gezet. Leuk om te kijken hoe het met iedereen is.

 

 

 

Coretty/Robin zie ik ook niet meer tussen de deelnemers staan dus ik denk dat ze niet in het programma terug zullen komen. Jammer want ik zou heel graag willen weten hoe het nu met haar is en hoe haar zwangerschap gaat. Hier is ze ook nooit meer. Jammer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Arnoud en Correty doen niet meer mee met Babyboom maar hopelijk gaan we hun zaterdag wel zien,ik zal aan haar vragen of ik jullie op de hoogte mag brengen van hun situatie.Wat ik nu weet is dat ze zwanger is van een tweeling,meer weet ik ook niet.

 

 

 

Ik zal jullie na zaterdag vertellen hoe en wat.

 

 

 

Was weer leuk hé de eerste aflevering ?!

 

 

 

Groetjes Manuela

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast estrhalita

He Manuela, wat leuk voor ze zeg dat ze zwanger is van een tweeling. En de 1ste aflevering was zeker weer leuk. Kan me trouwens goed voorstellen dat ze niet meer meedoen aan babyboom na al die negatieviteit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zien jullie elkaar allemaal zaterdag dan weer Manuela?

 

Wat leuk!

 

Ik vond het een leuke aflevering maar voor mijn gevoel zo kort!

 

Het mag van mij echt zo een uur langer duren.

 

Veel plezier morgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was vandaag reuze gezellig !!

 

 

 

Diana en Jeroen waren er ook en wat zag ze er mooi en stralend uit !!! aanstaande vrijdag is ze uitgerekend.

 

 

 

We hebben op http://www.babyboom.nl een stukje geschreven.

 

 

 

Ook op mijn hyves kun je er wat over lezen.

 

 

 

Correty was er niet en ook hebben we niets over hun gehoord of wat dan ook,heel jammer.

 

Correty als je dit leest,ik wens jullie het aller beste.Hopelijk krijgen we een keer wat van je te horen.

 

 

 

Groetjes Manuela

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat het zo'n leuke dag was Manuela!

 

Ik vond Diana en Jeroen ook al zo stralen op televisie.

 

Het lijkt me een geweldig stel.

 

Ik wacht met smart weer op donderdag, ben zo benieuwd!

 

En komt er misschien nog een deel 3? Weet je dat?

 

En hebben ze nog bij jullie gefilmd Manuela?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Beau

 

 

 

Deel drie dat denk ik niet,maar het blijft tv,dus het zeker weten doe ik het niet.

 

Nee,wij komen niet in beeld,altans niet sprekend,of we zo voorbij schieten dat zou kunnen maar dan de laatste uitzending,ik zit dan bij de afkondiging naast caroline,met Sem en Sophie op schoot.:icon_rabbit:

 

 

 

Weten jullie iets over Coretty ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer dat ze je niet meer gefilmd hebben, of vind je het niet zo erg?

 

Leuk dat je bij de aftiteling zit met je 2 kleine schatjes.

 

Ik zal het goed in de gaten houden.

 

Komt die aflevering a.s. donderdag? Of nee dat zal wel later zijn denk ik.

 

Van Coretty weet ik niets.

 

Maar had Amanda niet het adres van haar website?

 

Zal zij het misschien weten?

 

En volgens mij had Kata wel nog contact met haar.

 

Anders kun je haar misschien een berichtje sturen via de andere site.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Beau

 

 

 

Nee voor ons hoeft dat niet,we vonden het heel leuk om er aan mee te doen maar zo is het goed.

 

 

 

Zit ze nog op het andere forum dan ?? ik lees niets meer over haar.

 

 

 

Deze up date van babyboom heeft 6 afleveringen.

 

 

 

Groetjes Manuela

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat een heftige aflevering.

 

Ik heb met dikke tranen zitten kijken, voorzover dat dan nog ging.

 

 

 

Ben het wel eens met Hilde dat de omschakeling van zo'n zwaar en emotioneel onderwerp, naar de vakantie met Marijn, wel erg groot was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan de reacties van de mama's te lezen, waren jullie zeker verleden jaar met behandelingen bezig ofzo tijdens babyboom. Wanneer werd het toen ookal weer uitgezonden? O nee, ik lees net dat het in oktober t/m december was, toen waren de meeste van jullie al bevallen toch? Het lijkt voor mij eigenlijk langer geleden, zo zie je maar het mysterie van de ervaring van tijd....

 

Is die Correty/Robin die dame die met die oudere heer was, of was het iemand anders? Sowieso naar, als andere mensen zich met andermans keuzen gaan bemoeien, als het positief is ok, maar negatief is jammer! Leef je eigen leven, maar ja....

 

Ik vond het verleden jaar prachtig, alhoewel ik iedere week moest huilen omdat het nog niet gelukt was bij ons. En ook vanwege de enorme herkenning van de onmacht!!!!

 

Dit keer was kijken bij de update makkelijker omdat ik nu gelukkig wel zwanger ben. Maar die verhalen van dat het niet goed is gegaan, zijn natuurlijk dramatisch. Maar daar wil ik eigenlijk maar helemaal niet aan denken.

 

Ik huilde dit keer meer van ontroering dat ik nu wèl zwanger mag zijn en dat ik het soms voel bewegen.

 

En die Diana en Jeroen, zijn dat die Ajax-fans? Die vond ik leuk! Lekker lief gek stel, en gelukkig mogen ook zij toch een kindje krijgen.

 

Pfft. Wat een onderwerp is het toch... Kindjes, mama, papa, behandelingen, onmacht, vreugde en geluk en soms bittere teleurstelling. Het zou toch zo niet moeten werken, maar ja, wie zegt dat... Ik vraag me weleens af waar ik in ieder geval het idee vandaan heb dat toch hartnekkig in mijn hoofd blijft rondspoken dat het leven eigenlijk eerlijk zou moeten zijn... Je zou toch denken dat het door al mijn levenservaring aardig gesleten zou moeten zijn, maar nee, er blijven heerlijk naïeve gedachten en ideeën rondspoken die mij iedere keer weer met verwondering naar dingen doet kijken. Ach eigenlijk gelukkig maar, ik zou ook afgestompt en grijs van hersenen kunnen zijn geworden. En dat is nog lang niet zo.

 

Maar inderdaad, een half uur is veel te kort!!!

 

groetjes, van niki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees net dat Diana en Jeroen een dochter hebben gekregen! Nog geen berichtje van de kersverse pappa op de site van babyboom, maar ik zag een reactie van Manuela en Emil...

 

Ben benieuwd hoe het kleine meisje heet!

 

Ik wens pappa Jeroen en mamma Diana veel geluk toe met hun dochter!

 

 

 

Groetjes Bianca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook gekeken, vond het zielig weer. Bah, ik kan er zo slecht tegen dat soort verhalen( tranen etc...). Eigenlijk wil je alleen maar happie dingen zien in zo'n vervolg maar ja dat zou natuurlijk niet reeel zijn...

 

Ik weet denk ik wel wie Coretty is op het andere forum aangezien ze gewoon de naam van haar zoon gebruikt....beetje raar dus als ze "anoniem "wil blijven..ik zal het hier niet hardop zeggen, maar als je het wilt weten moet je me maar even een berichtje sturen dan kun je zelf kijken.

 

 

 

Sab xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden