Jump to content

foto's Mei

witje
 Share
Followers 0

Recommended Posts

Op de valreep van deze maand nog een paar fotootjes van onze mooie man.

[ATTACH=CONFIG]4112[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]4113[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]4114[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]4115[/ATTACH]

foto 1: Met mama mee op de fiets voor de eerste keer. Was erg moe op de terugweg, is aan zijn snoetje te zien.

foto 2: Samen met papa winkelen

foto 3: Mijn mooie nieuwe zonnnebril

foto 4: Op de glijbaan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Share

• Wat lief meiden dat jullie ondanks jullie eigen tegenslagen toch zo meeleven. Doet me goed. Ik mag vrijdag officieel testen maar heb vandaag al getest. Snap niet dat ze me zolang laten wachten om te testen. Ik zit nu op 14 dagen na mijn positieve ovulatie test dus ben ervan uit gegaan dat als er iets zou moeten zitten ik dan al een streepje zou moeten zien. Helaas een spierwitte test. Voel me nu zo verdrietig. Kan me niet voorstellen dat het nog positief gaat worden. Heb ook niks geen klachten... 
    • @Kiona77 hoe gaat het met je? Je mag bijna testen, spannend hoor! Hoe voel je je? Ik zal zo blij zijn als het lukt, geeft mij ook weer hoop, terwijl ik weet dat ieder lichaam anders is.. hopelijk kom je met een knaltest. Fingers crossed.    @Kitje zooo, je bent dus echt prof geworden op dit gebied 🙂 erg bedankt voor de info. Rusland belooft dus wel een baby, jammer dat ik mijn eigen ei niet kan gebruiken, anders had ik dat zeker overwogen. Zo veel geld heb ik niet, maar dan zou ik m’n auto verkopen, staat toch voor de deur te roesten, omdat ik hm bijna niet meer gebruik, Thanks Corona..  Is wel leuk en toch hoopgevend als ze dat kunnen garanderen.  Als ik kijk hoeveel moeite ik iedere keer moet doen, al die stress erbij en de teleurstelling iedere keer als ik negatief test .. dan vind ik dat geld wel waard.. jennie80 hoe is het met jou?    
    • Hoi dames,  ik zoek een vrachtje cloxxx, graag een pb. liefs
    • Hè getver wat vervelend 😞 Kan me voorstellen dat je daar goed ziek van bent! Rust maar goed uit en laat je lekker verzorgen meid. Hopelijk knap je snel op 🌹 Als ik eerlijk met je ben, zou ik ook teleurgesteld zijn als je van 14 eicellen ineens teruggaat naar 3 bevruchtingen. Aan de andere kant wat Eggerthon zegt, het zijn wel drie kansen! En als je straks helemaal hersteld bent en je voelt je op en top, heb je ze misschien niet eens alle drie nodig! Houd moed lieverd en rustig aan!
    • Ow dat meen je! Wat k*t zeg. Krijg je nu iets voor de vocht in je buiken/overstimulatie? Je hoort natuurlijk altijd op meer embryo's maar het zijn toch weer 3 kansen 🙂 ga voor je duimen dat je snel opknapt en de terugplaatsing zult hebben.  
  • Topics

• Create New...

Important Information

Terms of Use