Jump to content
Sign in to follow this  
tamara

Ervaring met Fostimon

Recommended Posts

Hallo

Ik heb een vraagje? Zijn er meiden die ook Fostimon hebben gebruikt en wat is jullie ervaring hiermee.Ik kan er haast niks over vinden.

Wij gaan als het goed is deze week starten voor een brusje.

Alvast bedankt

Groetjes Tamara

Fostimon is toch hetzelfde als menopur? Daar heb ik prima ervaringen mee. Goeie eicellen, zelfs cryos. Qua bijwerkingen vond ik het weinig verschillen van gonalf.

Moest je menopur ook zelf mengen Henne? We hadden de vorige keer geen cryo en vandaar dat de arts ook vond dat we deze poging met Fostimon moesten proberen.

Ja menopur moet je ook zelf mengen. Mijn man deed dat, was al snel een volleerd gifmenger :-)

Ik had met gonal slechte eitjes en altijd maar 1 embryo, met menopur altijd minimaal 1 cryo maar dat lag dan meer aan het zaad. De keet dat het zaad goed was hadden we er zes, plus twee verse.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Hoi lieve dames Ik was op vakantie met de auto 2 weken en net een dag terug. @Siepie wat verdrietig voor je..... begrijp ik goed dat je er helemaal mee stopt? Of ga je toch voor andere alternatieven?  Je hoeft er indd ook nog even niet over na te denken. Eerst maar even bijkomen van alles. Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je man. Hoop dat jullie het leuk hebben gehad. @Jennie80 hoe gaat het met jou?  @Kitje en met jou? Wat mooi dat de kleine man begraven ligt in je tuin. Dan is hij toch voor altijd in de buurt. Heb je het je zoon verteld of denk je dat hij iets weet?  Ik heb veel aan je gedacht. Voel me wel bezwaard om hier te zijn, lijkt me zo confronterend voor je......vooral omdat we even ver zouden zijn. Maakt mij ook wel verdrietig dat idee 😞 @Hanniebal de laatste loodjes voor jou! Hoop dat alles goed met je gaat. Dikke knuffel voor jullie allemaal ♡
    • Haj. Vraag Hoelang duurde het voordat jij de hormonen uit je lijf hadden. Bedankt voor je bericht. Ik zag het echt niet meer zitten. Was er zo klaar mee. Ik heb nog steeds de kwaaltjes. En slik de pil weer. Ik heb gezegd tegen mijzelf als we voor de 4de keer gaan wil ik veel testen kopen. Ook 1 voor de echo zodat ik weet of het wel of niet goed is. We twijfelen ook of we er 1 of 2 terug plaatsen. Wat zou jij doen. Gr b
    • Je kunt alleen je gevoel volgen. En ik ben blij dat je gelukkig bent met je 3 jongens en ik snap daarnaast ook je wens voor nog een kindje. Het feit dat je al kinderen hebt, maakt de wanhoop voor mij wat zachter, dat we niet als enige kindloos in de vriendengroep blijven bijv. Maar een wens voor nog een kindje staat daar los van in mijn ogen. Net als dat je superblij bent voor anderen en jaloers omdat je het voor jezelf ook graag wilt. 
    • Je mag je zeggen hoor! 🙂 Het maakt allemaal weinig uit heb ik het idee. Bij de eerste IVF ronde heb ik wel baat gehad bij acupunctuur, om mijn lijf in balans te brengen.  Het is zeker goed om je zorgen met je arts te delen, zodat zij kunnen kijken of er geen medische oorzaak is. En verder moet het gewoon blijven plakken en moet je mazzel hebben. Maar tot op bepaalde hoogte is je leven maakbaar, ook dit deel, hoe graag ik je ook een magische pil zou wensen❤️ Ik geloof zelf dat het komt wanneer het de bedoeling is. Dat maakt het voor mij iets minder pijnlijk. Maar uiteindelijk is het gewoon hopen dat het je gegund is en een welkome energie hebben. De vonk van het leven moet nog steeds er zijn. En wat dat betreft geeft een IVF traject helaas niet meer dan 20% kans per maand, net als wanneer je het natuurlijk probeert. Ik duim voor je dat je het een plekje kunt geven en de volgende keer jullie ronde mag zijn. Lastig hè, dat je zelf zo weinig kunt doen, behalve goed in je vel zitten en je leven leven. Met een traan en een lach dan maar. Sterkte lieverd, het blijft bij je, maar het verdriet wordt wel wat minder rauw. Dikke knuffel!
    • Hallo Johanna82. Wij henben 3 terug plaatsingen gehad steeds posetief maar op de echo geen babytje zien vreselijk. U verhaal precies op het van de mijne. We zijn al eventjes lukken maar met innestelen lukt het niet. Heeft u tips voor mij zodat het de de 4de keer wel blijft zitten. En het uitgroeid tot een baby. Ik hoor graag van u
  • Topics

Important Information

Terms of Use