Ga naar inhoud

IVF of CRYO in juli/augustus wie nog meer

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi lieve meiden!!

Annelies, zoooo spannend lieve meid, ik duim zoooo hard, maar het zit goed dat weet ik zeker!! Anders had je menstruatie allang doorgezet!! Ik hou het in de gaten hier!! liefs xx

Bie, ja meid, is zenuwslopend, ik heb dat ook een paar keer gehad, bij mij zat het helaas niet goed.. Kan nog 2 kanten op gaan he, hou er nog even moed in, pas als je je HCG kunt vergelijken weet je het zeker, sterkte en ik duim voor je!!

Lieve Marielle, het schiet al op meid, ik hoop dat de cryo ontdooit en je de 11e je TP hebt, ik heb gehoord dat ik mijn cryo (s) in een natuurlijke cyclus terugkrijg, weet niet of ik dan wel pregnyl krijg voor de eisprong op te wekken, of moet testen met ovulatietesten... ik weet ook niet hoe ze dat precies doen.. Progynova moet je geloof ik door blijven nemen bij een zwangerschap, tot de 3 maanden? Nou hopelijk geen bijwerkingen en volgende maand een positieve test!! Succes!

Lieve Chrisje, spannend, ik denk dat we ongeveer tegelijk een TP hebben dan, ik danwel van een cryo als er 1 of 2 goed ontdooien.. Als mijn menstruaties komen wanneer ik ze nu verwacht zal de TP zo rond 18 september zijn. Hoe lang moet je Deca spuiten voor je mag beginnen met stimuleren? Liefs

Lieve Floortje, wat goed 6 mooie follikels!! Komt helemaal goed meid, nog eventjes en dan is de punctie alweer en komt de TP al heel snel dichtbij!!! Succes meid!! Knuff

Lieve Beanie, heb even in het andere topic gereageerd! dikke knuff

Andere lieve meiden, hoe is het met jullie??

Ik had het gisteren niet zo gezellig als gehoop[t, mijn dochter had een zeurdag bah bah, is ook mijn eigen schuld, ze is gewoon heel erg verwend! En ze begint te puberen (nu al!! met bijna 11 jaar) dus dan kun je je lol op, moet haar echt in gaan dimmen af en toe! Maar goed, dat was dus niet zo'n succes ook omdat mijn moeder zich ermee bemoeit ten gunste van haar, mijn dochter weet daar handig en manipulatief gebruik van te maken dan! Dus ik ga voortaan of met de een of met de ander shoppen, niet meer samen!

Verder pfff heb ik het warm!! Maar toch wel jammer dat het vanavond waarschijnlijk over is met het mooie weer..

Liefs xxx

• Reacties 864
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Monica, ik denk dat we inderdaad gelijk lopen!

Vorige keer heb ik in totaal 24 dagen moeten prikken waarvan 11 dagen alleen deca, als ik daarvan uit mag gaan heb ik zou ik 13 september de laatste prik hebben en dan 15 september de punctie.

De vorige keer zou ik de terugplaatsing in eigen cyclus hebben, toen moest ik wel pregnyl prikken.

Jammer dat het shoppen niet zo gezellig was, tja oma's en kleindochters, dat ken ik wel een beetje.

Beanie, Fijn dat het vandaag al weer een klein beetje beter gaat! En die off dagen mogen wij gewoon hebben, toch!

Soms is het ook gewoon wel eens lekker om bijvoorbeeld een keer giga uit je slof te schieten en dan gewoon de medicijnen de schuld te kunnen geven, haha!

Geplaatst

Lieve Monica, haha, ik ken dat met moeders en kleinkinderen, die kleine van mij is bijna twee en weet ons nu al tegen elkaar uit te spelen!! Een vriendin heeft laatst een terugplaatsing in eigen cyclus gedaan en heeft wel pregnyl/ovitrelle moeten spuiten voor de eisprong en verder niks! Heerlijk dus, lijkt me En natuurlijk een rustig gevoel om er toch nog Utrogestan bij te nemen, maar dat geeft niet zo veel bijwerkingen en is voor de zekerheid.

Lieve Beanie, fijn dat het iets beter is dan gisteren, maar ik herken je gevoel heel goed hoor. Je bent gewoon jezelf niet en er zit zo'n klein deca-duiveltje onder je huid te peuteren dat steeds ieder mogelijk negatief gevoel uitvergroot! Zo balen is dat. Maar het is voor het goede doel he! Dus houd vol.

Annelies, laat je wat weten, we zitten hier allemaal in spanning te wachten! Laat het onweer en het feest, en de kurken straks maar losbarsten!!!

Mijn bloedwaarden waren drie keer zo hoog als de vorige keer om dezelfde dosering bij de eerste follikelmeting. Dat was de keer dat werd afgebroken. De artsen waren dus positief. En wij eigenlijk ook. Als er drie doorgroeien naar 18-20 mm vind ik het ook prima. Ik vind een goed embryo genoeg. Ik geloof heilig in de theorie dat er toch meestal maar een (of enkele) dominante follikels zijn en daar moet je het toch van hebben.

Maar Beanie, wat denk jij, zouden die supplementen (vitamine D, Omega 3 - en ik heb een speciale boost van 3, 6 en 9 die ik dubbel neem) dan toch helpen? Vorige keer op deze dosering krap 2 follikels en nu toch 6, ik ga zo bidden en hoepen dat er een paar door willen groeien, want de vorige keer stagneerde het.

Annelieske, hoe is het met Anna en Liesje???

Liefs en dikke knuf!

Ik kijk later weer, we gaan even uit eten bij ons vaste Italiaanse restaurantje... Hmmm,...

XXX, Floor

Geplaatst

Lieverds,

Ik weet nog helemaal niets.. Ik zit ook nog vol spanning te wachten,brrrr.. Het duurt omdat het van Aalter,privépraktijk van m'n gyn,naar Gent,ziekenhuis,moet en dan nog es terug.. Ik laat het jullie zeker weten! Positief of negatief..

Jullie zijn schatjes!

Geplaatst

Annelies wat spannends zeg!! Ik hoop het zo voor jou!!

Floortje.. wat mooi 3 links en 3 rechts..Ik ben blij met de tekst wat je net hebt geplaatst.. Over niet te veel eitjes enz..

@beanie.. Hopelijk heb je vandaag een betere dag.. Tis niet wat om je zo te voelen!

Ik heb een beetje een vraag\ probleem.. Mijn rechter eierstok doet niet mee. Er groeit daar gewoon geen eitje!!! Hoe kan dit nu? Andere kant heb ik er 4

of 5 dat is nog even de vraag omdat die ene al 17mm is en de rest net rond de 14mm zit. Ik moet morgen alweer op een fm.. Ik was best van slag met deze uitslag..Want die nu groot is mag niet te veel doorgroeien.. Ik weet neit zo goed wat ik hiervan moet denken..Wat doet mijn lichaam toch elke keer raar.. Kent iemand dit? Ik wil minimaal wel 4 follikels hebben anders weet ik nog niet wat ik doe.. Hoe zouden jullie hierin staan? Sorry voor mijn ego verhaal!

Geplaatst

Oohh wat is het toch spannend bij jou zeg.. Pff en dan duurt het ook nog zo lang!! Mijn duimen draaien overuren.. Ik hoop zo dat jij mooi nieuws gaat brengen waar wij vrolijk van worden!!!En jij uiteraard helemaal!!

Lieverds,

Ik weet nog helemaal niets.. Ik zit ook nog vol spanning te wachten,brrrr.. Het duurt omdat het van Aalter,privépraktijk van m'n gyn,naar Gent,ziekenhuis,moet en dan nog es terug.. Ik laat het jullie zeker weten! Positief of negatief..

Jullie zijn schatjes!

Geplaatst

Lieve Remmir, ze hebben tegen mij gezegd dat ze dan die ene gewoon groter laten worden en voor de kleinere meerdere gaan totdat die rijp genoeg zijn, die ene is dan misschien te rijp om te gebruiken (of al gesprongen wat ook niet uitmaakt zeiden ze tegen mij), maar dan doet de rest in ieder geval goed mee.. Ik had namelijk veel teveel eitjes en had ook het probleem van een paar grotere en veel meer kleinere.. Succes meid!! Knuff

Lieve Annelies....och wat moet je dan lang wachten, bij ons ziekenhuis is de uitslag er binnen 1,5 uur altijd met HCG test.. jeetje wat een spanning!!! Knuff xx

Lieve Chrisje, dan lopen we inderdaad heel erg gelijk, als mijn menstruatiecyclus me ook niet in de steek laat he, want is maar afwachten na de operatie of het klopt wat ik denk! Spannend!

Lieve Floortje, inderdaad oma's zijn te lief en wij zitten dan met de gebakken peren he haha! En ik geloof dat ik met ovu testen moet klooien (wat ik dus niet zo zie zitten) dadelijk mis ik hem ofzo...hmmzzz... maar volgens mij staat het wel zo in de folders die we gehad hebben, ook dat die testen niet vergoed worden... Ik vraag het tegen die tijd wel eens goed na... Knuff

Fijne avond voor iedereen en alvast een heerlijk weekend!! Liefs xxx

Geplaatst

@annelies: met mij gaat het vandaag wel goed, en met jou? hebben ze je al gebeld?

@monica: Ik slik de progynova tot 12 dagen na terugplaatsing niet langer, ieder ziekenhuis handeld anders denk ik, maar fijn dat jij ze alle 2 de cryo's teruggeplaatst krijgt.

@remmir: bij mijn Fm deed me rechter eierstok ook niet mee dr groeide niets, maar bij mij was de reden omdat 2 maanden daarvoor me eileider aan de rechter kant verwijderd was daarom groeide er niets zijden ze, maar hebben ze jou niet gezegt waarom er niets groeide aan die kant?

@All: hoe gaat het verder met iedereen, nog leuke dingen gedaan met dit lekkere weer...

Hier gaat het goed nog geen bijwerkingen van de progynova, nu hopen dat dat zo blijft...

Geplaatst

Lieve Annelies,

Ik ben van het etentje naar huis gegaan, en ik kan gewoon niet normaal op andere berichten reageren, want ik zit de hele tijd aan je te denken!!! Laat je alsjeblieft vanavond nog wat weten? We leven allemaal zo met je mee!!! wat moet je gesloopt zijn van dat wachten! Ik ben nog net niet voor jou in de plaats een testje gaan doen!!! Haha ;-)))

Nogmaals xxx,

Floor

Geplaatst

Hoi

Net telefoon gekregen.. Tja,niet zo goed eigenlijk.. Progesteronwaarde 19.8 en hcgwaarde 8.. dus niet zo goed. De vrouw die belde,verpleegster van de privépraktijk zei: het is niet helemaal negatief maar ook niet positief,dus.. Moet,op aanraden van haar,utrogestan door blijven nemen en als mijn menstruatie er tegen volgende week niet doorkomt dan moet ik woensdag terug bloed trekken om te kijken of de hcgwaarde stijgt.. Dus niet zo goed.. Als ze meer nieuws krijgt van m'n gyn dan stuurt ze me nog een sms. Goja,ben beetje kapot van verdriet

Ik laat jullie.. Tot later

Geplaatst

Lieve Remmir, het is precies wat Monica zegt hoor, geen enkel probleem! Die kleintjes kunnen nog gewoon meegroeien en die grote heeft nog wel iets van een week speling voordat ie 'overrijp' raakt. 17 en 14 is keurig, ze kunnen wel tot 22, dus maak je geen zorgen. Er zit altijd wel iets verschil in grootte. Dus, zet 'ma op ziet er goed uit en misschien gaat die andere eierstok ook nog wel iets doen. Bij mij deed tot nu toe ook altijd de ene het veel minder dan de andere...

Marielle, wat fijn dat je geen last hebt van de progynova! Dat hoeft ook helemaal niet, sommige vrouwen merken er niets van (ik behoor helaas niet tot die groep ;-)

Lieve Monica, valt wel mee hoor met die ovulatietests. Is gewoon om te bepalen wanneer je de pregnyl/Ovitrelle moet spuiten. Als het goed is wordt hertog ook nog gecontroleerd met een echo en/of bloed. Heerlijk joh, in je eigen cyclus. Beter kan toch bijna niet?? Geen punctie, geen rotzooi. Top!

X, nu wachten op Annelies

Geplaatst

Lieve Annelies, verdorie lieverd, wat een klap! Je bent vast kapot! Houd je taai! Neem je tijd en wie weet heeft het allemaal wat meer tijd nodig.... Hè verdorie! Lieverd, sterkte!

Geplaatst

Ooo annelies,

Ik duim mee dat het echt mag lukken.

je mag gerust verdrietig zijn. Het blijft elke keer opnieuw een slag in het gezicht :-(

er is al wel een waarde, misschien komt het iets trager op gang .... Blijven in ieder geval duimen voor je.

Geplaatst

Hi lieve dames,

@Annelies: je houdt ons wel in spanning hoor! Voor jou zelf natuurlijk nog veel erger.... Blijf doorduimen hoor!

@Marielle: wat fijn dat je geen last hebt van de progynova... En je hoeft het dus niet heel lang te gebruiken? Ook wel prettig als ik het goed begrijp!

@Moontje: ovulatietesten... aan de andere kant is het toch ook wel fijn dat je geen hormonen hoeft te gebruiken. Is je dochter al weer een beetje bijgetrokken?

@Remmir: wat lastig zeg, maar 4 of 5 follikels aan 1 kant... Ik heb wel altijd begrepen dat je een dominante en een niet-dominante eierstok hebt, maar je verwacht nu toch aan beide kanten follikels... Hoop dat de kleineren vandaag gewoon een groeispurt maken en dat je uiteindelijk toch genoeg eicellen hebt voor een punctie!

@Floortje: het deca-duiveltje... mooi gevonden! En ja, die steekt af en toe nog de kop op. Gelukkig bij manlief ook, alleen heeft hij daar geen deca voor nodig... (heb het hem wel aangeboden, zodat hij een excuus heeft). Was het eten lekker?

We zullen het nooit weten, of de cocktail omega3 en vitamine D heeft bijgedragen aan een mooi resultaat, maar als het nu beter is dan de vorige keer, dan mogen we daarin toch geloven? Ik denk wel dat het bijdraagt aan in ieder geval het gevoel dat je er voor jezelf alles aan hebt gedaan. Ben voor mezelf ook wel heel benieuwd, of ik een beter resultaat ga hebben. Alleen kan ik het dan zeker niet alleen aan de cocktail wijten, aangezien ik natuurlijk ipv gonal-f menopur ga gebruiken. Dus ik kan het uiteindelijk niet vergelijken.... Ben je nog verder gekomen met je zoektocht?

@Crisje: het is idd wel prettig om een duidelijk aanwijsbare reden te hebben om af en toe flink chagrijnig te zijn... Ik hoop toch echt dat het niet veel erger gaat worden, want ik moet nog 13 dagen alleen deca spuiten voor de menopur erbij komt. Moest de vorige keer ook zo lang spuiten, heb in het totaal precies 4 weken deca gespoten en 13 dagen gonal-f erbij. Dus ook best lang. Voor nu is de planning dat ik op 22 augustus de punctie heb. Dus ik mag nog wel even!

@rest: alles goed??

Hier alles hetzelfde, koppijn begint ernstigere vormen aan te nemen. Gelukkig vandaag wel wat minder chagrijnig dan gisteren...

Fijne avond allemaal, hoop dat we snel wat horen van Annelies! Liefs, Beanie

Geplaatst

Zie dat er ondertussen bericht is van Annelies:

Lieve meid, wat een tegenvaller... De onzekerheid is dus nog steeds niet over. Geef je verdriet de ruimte en kruip maar lekker tegen je mannetje aan! Dat is wat jullie nu het meest nodig hebben.

Een grote digitale knuffel, Beanie

Geplaatst

Jee annelies.. wat een tegenvaller zeg!! Maar wat een onduidelijkheid ook nog. Nu dus nog dagen in spanning zitten! Dikke knuffel voor jou

Geplaatst

@Marielle ze hebben bij mij geen reden gezegd waarom mijn eileider het niet doet.. Mijn eileiders zijn al weggehaald in januari en daarna een normale ivf gehad! Ik stond te kijken dat die ene kant niet deed..

@monica32 ja dat zei ze mij ook! hopen dat die grote ook mee doet dan zijn er in ieder geval nog 5 stuks!

@floortje goh weer wat geleerd dat wist ik niet qua groeien. Ik ben blij met 5 eitjes dan! Morgen weer een echo want ze houden het nu goed in de gaten maar volgende week in ieder geval de punctie!!

@annelies.. Ik denk aan je hoor!

Geplaatst

Lieve Annelies, heel even snel via mobiele tel. Wat een rotuitslag! Dat je nu nog zo in onzekerheid zit, vind ik echt vervelend voor jullie... Maar het is nog geen nee, meid ik duim zo hard dat t nu om de dag verdubbeld, dat je een langzame start hebt. Sterkte en een hele dikke knuffel voor jullie lieverd! Xxx

Andere meisjes, ik reageer morgen ecen meer! Liefs

Geplaatst

@beanie: klopt ik hoef de progynova niet lang te gebruiken alles bij mekaar een maandje ongeveer, nu 17 dagen tot de terugplaatsing en na terugplaatsing 12 dagen.

@remmir: succes morgen weer met de echo...

@annelies: Mijn duimen draaien voor je....

Geplaatst

Dag dames,

Ik heb gisteren dan nog bericht gekregen van m'n gyn,maar had de moed niet om hier nog terug te reageren.. :( Hij zei dat het toch eerder aan de negatieve kant is en ik moet dus stoppen met het nemen van utrogestan en wachten op m'n menstruatie.. Is die er nog niet tegen woensdag,dan terug een afspraak maken om vrijdag bloed te laten trekken.. We kunnen dus daaruit concluderen dat het over en uit is(deze tp) Ik moet normaal 2maanden terug onder de zoladex om de verdomde endometriose te laten krimpen want dat is de oorzaak waarom het steeds niet lukt! Heb er een verschrikkelijke nacht opzitten en m'n ogen zitten nog wat dik,van het vele huilen,maar we moeten erdoor.. Ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie steun en lieve reacties! Wat ben ik blij dat ik hier terecht kan.. Jullie zijn stuk voor stuk prachtige mensen met een groot hart en weet dat ik ieder van jullie in m'n hartje heb gesloten..

Lieve groeten en tot later!

xxx

Geplaatst

Goedemorgen lieve dames allemaal,

Annelies, als je nog meeleest: ik heb aan je gedacht vannacht! Ik hoop voor je op een wondertje. Je bent vast erg verdrietig, ik hoop dat je een beetje troost kunt vinden.

Bie, natuurlijk is de onzekerheid slopend en je zaagt helemaal niet, het is toch logisch dat je je zo voelt. Laat je even weten hoe het gaat?

Remmir, succes vandaag, volgens mij ziet het er best goed uit! Laat je wat weten?

Monica, volgens mij ben jij lekker druk en dat lijkt me een goed teken ;-)

Beanie, hoe was het bij de fysiotherapeut? En hoe is het verder? Gaat het een beetje met de hoofdpijn? Wat een goede dat je je aan een spuitje deca hebt aangeboden!! Haha. Moet ik bij die van mij ook doen, die is ook niet te genieten! Hij heeft stress en vloekt de hele dag. Zo irritant, alsof hij aan de deca is! Ik snap ook wel dat het voor de mannen ook zwaar is. Ze willen het ook graag, maar kunnen er geen invloed op uitoefenen en het ook niet dragen. Lijkt me ook best frustrerend.... Maar goed, uiteindelijk moeten wij het allemaal doen, dus ze moeten zich een beetje gedragen!!!

Xxx, Floor

Geplaatst

Lieve Annelies, onze berichten hebben elkaar gekruist...

Wat ontzettend akelig, ik kan me voorstellen dat je kapot bent! Probeer je rust te nemen en alles een plaatsje te geven.... Ik denk aan je!

Dikke knuffel,

Floor

Geplaatst

Lieve Floortje,

Dank je meidje.. Tja,we moeten er terug door hé? Er zit niets anders op. Voel me nog een beetje 'leeg' van binnen maar bon. We gaan maandag tem vrijdag een weekje naar La Roche (Ardennen,hier in België) met nog een ander koppen waarvan de vrouw zwanger is en ik zie er een beetje tegenop,pfffff.. Had ik het geweten ik ging niet maar ja,het is geboekt.. Het is ook zo stom antwoord dat ik gisteren gekregen heb, stoppen met utrogestan en als ik woensdag nog steeds mijn menstruatie niet heb gekregen moet ik opnieuw bloed laten trekken.. Da's ne mens zo toch hoop geven en weer niet.. Maar bon,ik ga er van uit dat het niets is en dat ook deze tp(ondertussen al mijn 3e) weer op niets is uitgedraaid..

Sorry voor dit echt wel ego-berichtje maar het moest er uit.. Ik ben zowel verdrietig,teleurgesteld als boos.. :((

Geniet van je dagje Floortje! Hoe gaat het met jou?

x

Geplaatst

Lieve Annelies,

Ook van hier een dikke knuffel.... Wil even laten weten dat ik aan je denk en met je meeleef. Lieve meid, nu even rustig aan doen, geef je lichaam wat tijd om te herstellen... En huil, schreeuw, scheld, laat het toe!

Heel veel liefs, Beanie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden